x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

 

این روز ها گوشی های هوشمند بسیار مهم و ضروری شده اند به طوری که در دست هر یک از افراد جامعه وجود دارد و هر کس می تواند که  یکی از این گوشی های هوشمند را خریداری کند. اما این روز ها ایرانسل  دراد از طریق اپلیکیشن اش کار بسیار جالبی می کند.این اپ که بسیار بین کسانی که سیم کارت ایرانسل را دارند از این اپ استفاده می کنند. اپ ایرانسل من یک روش آسان و راحت برای کسانی که سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل را دارند به وجود آورده تا بتوانند  به خدمات ایرانسل دسترسی پیدا کنند.  این اپ که خدمات متنوعی را دارد  و بیش تر جشنواره و طرح های ایرانسل از طریق این اپ انجام می شود و هدایای ویژه ایی را از طریق همین اپ به کسانی که سیم کارت های دائمی یا اعتباری ایرانسل را دارند  تحت عناوین مختلف به این هدایا ویژه را می دهند.

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، جدیدترین جشنواره این اپ همه کاره می باشد که مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل در آن شرکت نمایند.

 

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من چیست؟

در این جشنواره که از تاریخ 1 دی ماه 1401 تا  تاریخ 31 فروردین ماه 1402 برگزار می شود، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با خرید و استفاده از هر یک از خدمات طلایی ایرانسل از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، در این جشنواره شرکت نموده و یکی از برندگان خوش شانس 3 دستگاه گوشی هوشمند آیفون 13 باشند.

با توجه به این که به ازای استفاده از هر یک از خدمات طلایی، مشترک یک امتیاز دریافت می کند، طبیعی است؛ هر چه امتیاز مشترک بیشتر باشد، شانس برنده شدن نیز بیشتر خواهد شد.

 

نحوه کسب امتیاز در جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره آیفون 13، مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید از طریق بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، خدمات مختلف مانند اسنپ، اسنپ فود، پیشواز، اعتبار بانکی، بیمه بازار و اسنپ اکسپرس را استفاده نماید تا در قرعه کشی شرکت داده شود.

علاوه بر این روش، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 210*  ( ستاره 210 مربع ) به صورت میانبر به بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، دسترسی پیدا کرده و از این خدمات بهره مند گردند.

البته اپراتور ایرانسل، برای تشویق بیشتر مشترکین برای استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکانات و هدایای ویژه دیگری نیز تدارک دیده که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:  

 

*    هدیه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اگر تا به حال سوپر اپلیکیشن قدرتمند ایرانسل من را بر روی گوشی هوشمند خود نصب ننموده اید، با اولین نصب و ورود به نسل جدید این اپ، علاوه بر شانس شرکت در قرعه کشی، یک بسته اینترنت 50 گیگابایتی با اعتبار همان روز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

البته اگر قبلا هدیه اولین ورود را با نصب نسخه های قدیمی تر اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کرده بودید، هدیه بسته اینترنت 50 گیگابایتی در ورود به نسل جدید اپلیکیشن، به شما تعلق نمی گیرد.  

 

*    هدیه دعوت از دوستان

در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان دعوت از دوستان برای نصب و استفاده از این اپ کاربردی وجود دارد که مشترک می تواند با استفاده از گزینه دعوت از دوستان آنها را به این کار تشویق نماید.

بعد از نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و اولین ورود دوست دعوت شده، یک گیگابایت اینترنت هدیه به شما ( با اعتبار همان روز ورود ) و 50 گیگابایت اینترنت هدیه به آنها ( با اعتبار همان روز ورود) تعلق می گیرد.

 

*    هدیه استقبال از بازگشت

اگر در 30 تا 90 روز گذشته، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نکرده اید، اپراتور ایرانسل برای بازگشت دوباره شما، یک گیگابایت اینترنت و 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به اعتبار همان روز و به مناسبت ورود مجدد به شما هدیه می دهد. البته اگر این فاصله بیشتر از 90 روز باشد، با اولین ورود مجدد به ایرانسل من، تنها یک گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز، هدیه خواهید گرفت.

توجه داشته باشید؛ این هدیه ها به افرادی تعلق می گیرد که از نسخه های اندروید یا وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من (برای کاربران ios) استفاده نمایند و به مشترکینی که از نسخه تحت وب ایرانسل من استفاده می کنند؛ تعلق نمی گیرد.

 

نحوه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

*    کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند؛ می توانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را از  گوگل پلی، اپ گالری، مایکت و یا چارخونه دانلود کنند.

*    کاربران گوشی های هوشمند آیفون نیز که از سیستم عامل ios استفاده می کنند؛ می توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

 

امکانات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من به عنوان یک سوپر اپ، امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران ایرانسل قرار می دهد که نه تنها انجام امور را برای آنها تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه آنها را از نصب اپلیکیشن های مختلف دیگر بی نیاز می سازد.

امکانات مختلف سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به چند دسته کلی تقسیم می شود:

 

1.     خرید و پرداخت

·        خرید بسته های اینترنت و مکالمه

·        خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی

·        پرداخت قبض

·        خرید انواع مودم های ثابت و همراه

·        اهدای بسته های اینترنت

·        ساخت و خرید بسته های چند کاربره و به اشتراک گذاری اینترنت با دوستان و آشنایان

·        پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی با کیف پول جیب جت ( بدون نیاز به رمز دوم پویا )

 

2.     مدیریت حساب ایرانسلی

·        نمایش اطلاعات حساب، باقیمانده حد مجاز مصرف، موجودی بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت

·        نمایش باقی مانده بسته اینترنت

·        تمدید خودکار بسته های اینترنت در صورت پایان حجم یا انقضای اعتبار زمانی بسته

·        افزودن و مدیریت شماره های ایرانسلی با مودم همراه و TD- LTE بدون محدودیت در تعداد

·        مدیریت حساب چند کاربره ( فعال سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربران)

·        مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده، فعال و امکان لغو عضویت در آن

·        ویرایش مشخصات کاربری ( نشانی، آدرس ایمیل و .. )

·        مدیریت روش دریافت پیام های سیستم درباره مانده بسته های اینترنت و ...

·        نمایش و فعال سازی طرح های تشویقی بر اساس میزان مصرف شما در قسمت پیشنهادها

·        دسترسی به حساب کاربری TD- LTE

 

3.     راهنمایی و پشتیبانی

·        تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل

·        طرح و پیگیری شکایات

·        ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها

·        تماس با مرکز تماس

·        دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

با توجه به این که امکانات و خدمات این سوپر اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر خواهد شد، خدمات این اپ به مواردی که در بالا بیان شد، محدود نبوده و کاربران ایرانسل می توانند با نصب آن، فرصت بهره مندی از خدمات بی نظیر و فوق العاده ای را در شرایط ایده آل و آسان تجربه کنند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدایای ویژه دیجیتالی برای خریداران سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

 

گوشی های هوشمند شاید این روز ها کاربردی ترین وسیله ایی باشد که در دست هر یک از افراد جامعه دیده می شود و بسیار برای مردم لازم است . گوشی های هوشمند شاید دیگر جایگزین بسیاری از وسیله ها برای ما آدم ها شده اند و کار ها را برای ما بسیار آسان تر کرده اند.اما این گوشی های هوشمند هم برای برقراری ارتباطات میان دو فرد نیاز به وسیله ایی کوچک دارند که آن هم سیم کارت است. این روز ها دیگر اپراتور های سیم کارت از دو نوع سیم کارت اعتباری و دائمی استفاده می کنند که بسیار در جامعه رواج دارد. این روز ها اپراتور همراه اول دوباره طرحی را به اجرا گذاشته است که میتواند که برای کسانی که علاقه دارند که سیم کارت های همراه اول را داشته باشند فرصت مهیا شده است. این طرح فروش سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول  با شرایط ویژه بوده است.

طرح فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول در آخرین روزهای زمستان 1401 ، طرح فروش سیم کارت دائمی و اعتباری خود را با هدایای ویژه دیجیتالی آغاز نموده است. این طرح که با هدف گسترش خانواده بزرگ همراه اول صورت پذیرفته، تلاش می کند تا سال نو ملی را برای ایرانیان پربارتر و هیجان انگیز تر از همیشه سازد.

 

هدایای ویژه طرح فروش سیم کارت همراه اول

 به طور کلی سیم کارت های ارائه شده از سوی همراه اول علاوه بر قیمت مناسب و اقتصادی از بسته های معمول خوش آمدگویی مکالمه و اینترنت برخوردار می باشند که به هر مشترک جدید تعلق می گیرد.

در طرح فروش سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، علاوه بر بسته های معمول، هدایای ویژه دیگری نیز در نظر گرفته شده است:

برای خریداران سیم کارت دائمی همراه اول 2 میلیون تومان اعتبار خدمات زندگی دیجیتال
برای خریداران سیم کارت اعتباری همراه اول 1.5 میلیون تومان اعتبار خدمات زندگی دیجیتال

 

انواع سیم کارت های عرضه شده در طرح فروش سیم کارت همراه اول

متقاضیان خرید سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که سیم کارت دائمی همراه اول در قالب سیم کارت های فیروزه ای و زمردی ارائه می گردد که علاوه بر قیمت متفاوت، پیشنهادات متفاوتی از نظر نوع خدمات نیز خواهند داشت.

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول

سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول، خود به سه دسته جداگانه درجه یک، درجه دو و درجه سه تقسیم می شوند و هر کدام از امکانات و شرایط جداگانه ای برخوردارند که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه یک:

این سیم کارت با قیمت 14 میلیون ریال شامل بسته های هدیه به شرح ذیل می باشد:

180 گیگابایت اینترنت 6 ماهه ( هر ماه 30 گیگابایت )
بسته 6 ماهه مکالمه درون شبکه  ( هر ماه 1800 دقیقه )
بسته پیامک 3000 عددی

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه دو:

این سیم کارت دائمی همراه اول با قیمت 8 میلیون ریال از بسته های هدیه، به شرح ذیل برخوردار می باشد:

90 گیگابایت اینترنت 3 ماهه ( هر ماه 30 گیگابایت )
بسته 3 ماهه مکالمه درون شبکه رایگان ( هر ماه 1800 دقیقه )
بسته پیامک 3000 عددی

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای درجه سه:

این سیم کارت دائمی همراه اول نیز با قیمت  6 میلیون ریال شامل بسته های هدیه به شرح ذیل می باشد:

60 گیگابایت اینترنت  2 ماهه ( هر ماه 30 گیگابایت )
بسته 2 ماهه مکالمه درون شبکه  ( هر ماه 1800 دقیقه )
بسته پیامک 3000 عددی

 

سیم کارت های دائمی زمردی همراه اول

سیم کارت های دائمی زمردی همراه اول، دسته بندی دیگری از سیم کارت های دائمی ارائه شده از سوی این اپراتور می باشد که با قیمت 1،668،000 ریال از بسته های هدیه به شرح ذیل برخوردار می باشد:

30 گیگابایت اینترنت یک ماهه
50 درصد تخفیف مکالمه درون شبکه
100 پیامک رایگان ماهانه به مدت 6 ماه

 

انواع سیم کارت اعتباری همراه اول

سیم کارت اعتباری همراه اول نیز در سه قالب سیم کارت فیروزه ای، زمردی و عادی عرضه می گردند که از قیمت و بسته های خوش آمد گویی به شرح ذیل برخوردارند:

 

سیم کارت اعتباری فیروزه ای همراه اول

سیم کارت اعتباری فیروزه ای خود  به دو صورت درجه یک و درجه دو عرضه می گردد که شرایط و بسته های خوش آمد آن به شرح ذیل می باشد:

 

سیم کارت اعتباری فیروزه ای درجه یک:

این سیم کارت با قیمت 4 میلیون ریال شامل بسته های هدیه به شرح ذیل می باشد:

30 گیگابایت اینترنت یک ماهه
بسته یک ماهه  1800 دقیقه مکالمه درون شبکه
بسته پیامک 3000 عددی

 

سیم کارت اعتباری فیروزه ای درجه دو:

این سیم کارت اعتباری همراه اول با قیمت 550 هزار ریال از بسته های هدیه، به شرح ذیل برخوردار می باشد:

10 گیگابایت اینترنت 5 ماهه ( هر ماه 2 گیگابایت )
100 دقیقه مکالمه 7 روزه درون شبکه
بسته پیامک 500 عددی 30 روزه به مدت 5 ماه
40،000 ریال شارژ اولیه

 

سیم کارت اعتباری زمردی همراه اول

سیم کارت اعتباری زمردی همراه اول، دسته بندی دیگری از سیم کارت های اعتباری ارائه شده از سوی این اپراتور می باشد که با قیمت 300 هزار ریال از بسته های هدیه به شرح ذیل برخوردار می باشد:

6 گیگابایت اینترنت 6 ماهه ( هر ماه یک گیگابایت )
60 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان
60 پیامک درون شبکه 30 روزه
6،000 ریال شارژ اولیه

 

سیم کارت اعتباری عادی همراه اول

سیم کارت اعتباری همراه اول که تحت عنوان سیم کارت عادی به فروش می رسد، از قیمت 200،000 ریال برخوردار بوده و بسته خوش آمد گویی آن به شرح ذیل می باشد:

5 گیگابایت اینترنت ماهانه ( هر ماه یک گیگابایت )
5 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان
50 پیامک درون شبکه 30 روزه
5،000 ریال شارژ اولیه

 

هدایای ویژه دیجیتالی شامل چه بخش هایی می شود؟

سیم کارت های ارائه شده در طرح فروش همراه اول، علاوه بر بسته های خوش آمد، شامل هدایای ویژه دیجیتالی نیز می باشند. این هدایا شامل اعتبار با تخفیف ویژه برای استفاده از اپلیکیشن های جذاب و کاربردی در حوزه های سفر و گردشگری ( تریسم )، تفریح و سرگرمی، فروشگاه اپلیکیشن های اندرویدی، دوره های آموزشی، بیمه خودرو، خدمات در منزل و سلامت دیجیتال می شود.

 

برخی از هدایای ویژه دیجیتالی همراه اول برای مشترکین جدید به شرح ذیل می باشد :

نوع خدمات

میزان تخفیف

نوع سیم کارت

نماوا

35% تخفیف اشتراک یک یا سه ماهه

سیم کارت دائمی و اعتباری

نت باکس

200 هزار تومان

سیم کارت دائمی یا اعتباری

شنوتو

60% تخفیف اشتراک یک ساله

سیم کارت دائمی و اعتباری

فلای تو دی

100 هزار تومان اعتبار خرید

سیم کارت دائمی

JALIGA

250 هزار تومان تخفیف

سیم کارت دائمی یا اعتباری

آچاره

100 هزار تومان تخفیف

سیم کارت دائمی

آچاره

150 هزار تومان تخفیف

سیم کارت اعتباری

azki.com

150 هزار تومان تخفیف

سیم کارت اعتباری

azki.com

200 هزار تومان تخفیف

سیم کارت دائمی

مایکت

25% تخفیف تا سقف 250 هزار تومان

سیم کارت دائمی و اعتباری

آکادمی همراه

200 هزار تومان تخفیف

سیم کارت دائمی و اعتباری

NABZ GROUP

چه کسانی به صورت رایگان یکسال مهمان خدمات ایرانسل هستند؟

 

این روزها اپراتورها در تلاش هستند که بتوانند خدمات تازه ایی را به جامعه دهند و بتوانند که رضایت خاطر مشترکین خود را داشته باشند. این روز ها اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که با دادن و ارائه خدمات خاص  و سرویس های جذاب باعث به مشترکان خوش حساب خود که رضایت را داشته باشند. این طرح ها همیشه ها  باعث ایجاد  این می شوند مشترکان بتوانند که به موقع قبض های خود را بدهند. این روز ها ایرانسل طرحی را دارد برای اینکه  بتواند برای مشترکان خود فضایی را ایجاد کند تا بتواند که سرویس های بسیار جذاب و جالبی را برای کسانی که سیم کارت های دائمی ایرانسل را دارند تا بتوانند که جوایز هیجان انگیز و جذابی را به  کسانی که سیم کارت های دائمی ایرانسل را دارند بسیار خوب و جذاب می تواند برایشان باشد و  می توانند که  در قرعه کشی های  و جشنواره ها شرکت کنند

شاید به همین خاطر است که اپراتور ایرانسل در جشنواره ای هیجان انگیز، امکانات خاص و بی نظیری را برای مشترکین خوش حساب سیم کارت دائمی خود در نظر گرفته است و آن را تحت عنوان"  جشنواره یکسال مهمان ما باشید" اجرا می کند.

 

جشنواره یکسال مهمان ما باشید؛ چیست؟

اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت دائمی خود که قبض تلفن همراهشان را به موقع پرداخت نمایند، جشنواره ای در نظر گرفته است که بر اساس آن هر مشترک، شانس یک سال استفاده از خدمات رایگان سیم کارت ایرانسل را خواهد داشت، به شرطی که در جشنواره برنده شود.

 

چه کسانی در جشنواره شرکت داده خواهند داشت؟

به طور کلی این جشنواره مخصوص مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می باشد، ولی معیارهایی برای انتخاب مشترکین وجود دارد که به شرح ذیل می باشد:

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که تا پیش از روز ششم هر ماه قبض میان دوره خود را پرداخت نمایند.

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که تا پیش از روز دهم هر ماه قبض پایان دوره خود را پرداخت نمایند.

 

نحوه شرکت در جشنواره

برای شرکت در این طرح باید ابتدا مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل، قبض میان دوره یا پایان دوره خود را به موقع ( بر اساس تاریخ اعلامی ایرانسل ) با استفاده از روش های اعلامی پرداخت نماید، سپس عدد 1 را به صورت رایگان به سرشماره 2121 بفرستد تا در قرعه کشی شرکت داده شود.

 

روش های پرداخت قبض ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی با استفاده از روش های ذیل نسبت به پرداخت قبض میان دوره یا پایان دوره خود اقدام نمایند:

·        سامانه پرداخت قبض ایرانسل

·        شماره گیری کد دستوری  # 7 * ( ستاره 7 مربع )

·        اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من

·        مراجعه حضوری به بانک ها

·        پرداخت خودکار

·        پرداخت به صورت آنلاین و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب

 

جایزه جشنواره چیست؟

بر اساس اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل، هر ماه 100 نفر از مشترکین دائمی ایرانسل که قبض میان دوره خود را تا پیش از روز ششم ماه پرداخت نمایند و 200 نفر از مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که قبض پایان دوره خود را تا پیش از روز دهم ماه پرداخت نمایند، به مدت یکسال معاف از پرداخت قبض سیم کارت دائمی خود خواهند شد. البته مشترکین برنده توجه داشته باشند که مجموع مبلغ قبض تا سقف 5،000،000 ریال ( 500 هزار تومان ) شامل این معافیت می گردد.

نکات مهم:

·        بدهی قبض مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که در جشنواره برنده شده باشند، به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه می شود. 

·        علاوه بر مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل، کلیه مشترکین دائمی که به اپراتور ایرانسل ترابرد داشته اند در صورتی که در بازه زمانی مشخص شده، قبض میان دوره یا پایان دوره خود را تسویه کرده باشند، در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل که سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کرده اند نیز در صورتی که از شرایط شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند؛ در این جشنواره شرکت داده خواهند شد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که به سایر اپراتورها ترابرد کرده اند؛ مشمول این طرح نمی شوند. حتی اگر مشترک پس از ترابرد دوباره به شبکه ایرانسل بازگشته باشد؛ باز هم امکان بهره مندی از این طرح را از دست خواهد داد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


پنت هاوس اینترنت طبقاتی نصیب چه کسانی خواهد شد؟

 

شاید اینترنت این روز ها به مهم ترین وسیله ایی تبدیل شده است که مردم در جهان از آن استفاده می کنند و می توان گفت که جز مهم ترین نیاز های مردم شده است. اما این روز ها در ایران اینترنت با کلمه ایی تازه گره خورده است و آن هم اینترنت طبقاتی است  که می تواند جالب باشد.بسیاری از افراد جامعه در مورد مزیت ها و معایب این طرح جدید نمی دانند  و بسیاری در مورد آن اظهار نظر می کنند. شاید این طرح از حالت ایده گذشته و کم کم باید آن را به صورت اجرا در کشور خود ببینیم . اینترنت طبقاتی به  اینترنتی گفته می شود که بعضی از افراد  به بخش هایی از اینترنت دسترسی دارند ولی افراد دیگر جامعه به آن دسترسی  ندارند. این طرح شاید به خاطر این  در حال اجرا  قرار گیرد که بسیاری از گردشگران خارجی که به ایران می آیند و می خواند از اپلیکیشن اینستاگرام و واتس اپ بخواهند استفاده کنند بتوانند از این دو اپ به راحت ترین صورت ممکن استفاده کنند تا مشکلی برای گردشگران به وجود نیاید . 

طرح طبقاتی اینترنت از کجا شروع شد؟

اصطلاح اینترنت طبقاتی نخستین بار توسط آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، در سال 98 رسانه ای شد. ایشان با اظهاراتی مانند: "بدون ساماندهی نمی شود موضوع فیلتر شکن را بررسی کرد. نمی شود سطح دسترسی برای پزشک، برای استاد دانشگاه یا برای خبرنگار با یک کودک هشت ساله، نه ساله برابر باشد؛" خواستار اجرای فیلترینگ غیر همسان شدند. سپس در سال 1400 دادستان کل کشور، محمد جعفر منتظری، خبر تصویب رفع فیلتر برای دستگاه ها را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تایید نمود.

این روند ادامه داشت تا زمانی که ناآرامی های اخیر، موضع اینترنت طبقاتی را وارد فاز جدی تری کرد. زبرا گزارش های رسیده نشان می دهد که قرار است؛ با استفاده از این طرح بسیاری از سایت ها و پلتفرم ها را از دسترس عموم مردم خارج سازند.

هر چند که زارع پور، وزیر ارتباطات، بارها تاکید کرده که این نام گذاری درست نیست و این وزارتخانه، تنها کاری می کند تا اقشار مختلف بتوانند بنا به نیاز خود، از اینترنت استفاده بهتری داشته باشند؛ ولی شاید لازم است مردم دیگر به طبقاتی شدن خیلی چیزها عادت کنند،

 

زیرا به نظر می رسد طرح اینترنت طبقاتی به مرور و در سایه در حال اجرایی شدن می باشد. البته شواهد و قرائن فراوانی نیز برای اثبات این موضوع وجود دارد؛ مانند:

·        در نامه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی خطاب به احسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان شد که" این مرکز نیاز دارد در راستای عمل به رسالت های خبری خود از اینترنت رایگان و بدون فیلتر و پرسرعت بهره مند شود" و لیستی از کارکنان این وزارتخانه را هم برای دریافت اینترنت بدون فیلتر ارائه کرد.

·        مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در 9 مهر ماه 1401 در نامه ای به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات درخواست کرد که" با توجه به استقرار کارلوس کی روش در کمپ تیم ملی فدراسیون فوتبال و گستره ارتباطات تیم ملی در سطح بین المللی از تعدادی از آی پی های این فدراسیون رفع فیلتر شود."

·        خبرگزاری تسنیم نیز از وزیر ارتباطات خواسته بود "تا با توجه به نیاز این خبرگزاری به استفاده دائمی از اینترنت بدون فیلتر در ارتباط با امور خبری و اطلاع رسانی و رصد رسانه های خارجی، مشمول دریافت اینترنت بدون فیلتر شود." نامه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خطاب به جانشین ستاد رسانه مرکز ملی فضای مجازی نیز نشان دهنده اختصاص اینترنت خبرنگاری ( بدون فیلتر ) به لیست ارائه شده از سوی رسانه های متقاضی به قید فوریت می باشد.

·        امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نیز خطاب به مصطفی اشرف، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ارتباطات، با ارائه کد ملی و شماره تلفن خود خواستار دریافت اینترنت بدون فیلتر شد.

·        اتاق بازرگانی نیز برای اعضای خود اینترنت بدون فیلتر دریافت کرده بود.

·        اتحادیه فناوران یارانه تهران نیز در ابتدای دی ماه 1400، از دارندگان پروانه کسب این اتحادیه خواست تا آی پی های خود را اعلام کنند تا اینترنت بدون فیلتر دریافت کنند.

·        چندی پیش نیز اعلام نمودند؛ اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه ها ارائه خواهد شد.

آنچه که از این نامه ها و خبرهایی که از سوی مجموعه های دولتی و برخی افراد به بیرون درز کرده، می توان می فهمید؛ این است که حتی اگر بنا به نظر وزیر ارتباطات نام گذاری این تبعیض دسترسی را اینترنت طبقاتی نگذاریم، طرح اینترنت طبقاتی در کشور در حال اجراست.

 

دلایل ضرورت طراحی سیم کارت گردشگری بدون فیلتر

بعد از اتفاقات شهریور 1401 در کشور و اعمال محدودیت ها و فیلترینگ شبکه های اجتماعی، بسیاری از مشاغل و صنایع دچار ضررهای جبران ناپذیری شدند. یکی از این صنایع، صنعت توریست در ایران است که بنا به گفته جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران، 85 درصد مسافران خارجی از سفر به ایران انصراف دادند.

هر چند که تنها دلیل این انصراف وضعیت اینترنت نبوده و شرایط سیاسی کشور نیز در این تصمیم گیریها موثر است؛ ولی باید بپذیریم که مسافران خارجی به هیچ وجه با واژه ای به نام فیلترینگ و سرعت لاک پشتی اینترنت آشنایی نداشته و برای آنها سفر به کشوری که حتی از تامین حداقل های شرایط ارتباطی محروم می باشد، معقول و منطقی نیست.

به همین خاطر عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه های این وزارت خانه برای طراحی سیم کارت مخصوص گردشگران خارجی در مصاحبه با خبرگزاری میراث آریا ( میراث فرهنگی ) چنین گفت:"  شنیده شده است که توریست ها و گردشگران خارجی در کشور به دلیل فیلترینگ دو پلتفرم واتس اپ و اینستاگرام کمی دچار مشکل شده اند. در نظر داریم با توجه به محدودیت استفاده از این دو پلتفرم، برای گردشگران خارجی که به کشورمان سفر کرده اند، سیم کارت خاصی را طراحی کنیم که این افراد بتوانند در مدت حضور خود در ایران راحت تر و بهتر از فضای مجازی استفاده کنند."

 

پیامدهای طراحی سیم کارت گردشگری بدون فیلتر

تجربه ثابت کرده، عملکردهای شتابزده و بدون بررسی دقیق، معمولا پیامدهای زیادی را به همراه خواهد داشت که حتی در کوتاه مدت نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازار خرید سیم کارت و فروش سیم کارت داشته باشد. پاک کردن صورت مسئله به جای حل درست و گام به گام آن، قطعا نه تنها مشکل صنعت گردشگری کشور را حل نخواهد کرد؛ بلکه یک معضل به مشکلات کشور اضافه خواهد کرد.

کارشناسان و فعالان بازار خرید فروش سیم کارت معتقدند؛ عرضه سیم کارت های گردشگری بدون فیلتر خیلی زود بازار سیاهی را ایجاد خواهد کرد که کنترل آن به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. زیرا با وجود شرایط فیلترینگ در کشور، احتمالا کاربران داخلی حاضر به پرداخت هزینه های هنگفت برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر خواهند بود که همین امر حضور دلالان و کلاهبرداران را پر رنگ تر از همیشه خواهد کرد و منبع درآمد جدیدی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

به طور کلی اجرای شتابزده طرح اینترنت طبقاتی بدون بررسی دقیق پیامدهای آن، می تواند از یک طرف آسیب های جدی برای جامعه به همراه داشته باشد و از طرف دیگر ماهیت کلی طرح را زیر سوال ببرد. به همین خاطر لازم است، در همین مراحل ابتدایی اجرای طرح، به صورت تخصصی و حرفه ای به این موضوع پرداخته شده و بهترین روش برای اجرای آن انتخاب گردد.

 

سالانه 16 هزار میلیارد تومان صرف خرید فیلتر شکن می شود!!!!

شاید برای شما هم این رقم کمی عجیب و دور از ذهن باشد. ولی  با یک حساب سرانگشتی رقمی که کاربران عادی داخلی برای دسترسی به اینترنت بین الملل می پردازند اگر از این رقم بیشتر نباشد؛ کمتر نیست.

در حالی که وزارت ارتباطات درگیر طراحی سیم کارت گردشگری و اختصاص اینترنت بدون فیلتر است، کاربران عادی ایرانی از فیلتر شکن پولی استفاده می کنند تا بتوانند ارتباط خود را با دنیا حفظ نمایند.

چندی پیش، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در کانال تلگرامی خود نوشت:

" روزنامه فرهیختگان با انتشار نتایج یک پیمایش به گرایش های مردم به شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی پرداخته است. البته درباره مجری این پیمایش و شیوه انجام آن توضیحی ارائه نشده است. اما در بخشی از این گزارش آمده است؛ که تنها 30 درصد کاربران گفته اند که پیش از ناآرامی های اخیر از فیلتر شکن و پروکسی استفاده می کرده اند، اما در حال حاضر بیش از 60 درصد کاربران از فیلتر شکن استفاده می کنند. از این تعداد حدود سی درصد از فیلتر شکن های پولی که حدود 70 درصد آنها ماهانه بین 50 تا 200 هزار تومان هزینه می کنند و 70 درصد از پروکسی ها و فیلتر شکن های رایگان خارجی استفاده می کنند.

معنای یافته این است که 18 درصد کاربران ایرانی از فیلتر شکن های پولی استفاده می کنند؛ اگر 60 میلیون کاربر مفروض باشند و میانگین ماهانه 120 هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی 16 هزار میلیارد تومان در سال می رسیم !!!!"

 

استفاده ایرانی های از فیلتر شکن!! واقعیت یا توهم

داده های رادار کلودفلر نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 93 درصد کاربران ایرانی با استفاده از فیلتر شکن به اینترنت بین الملل دسترسی دارند. شرکت متا هم به تازگی اعلام نموده که با وجود محدودیت هایی که در ایران بر اینترنت بین الملل و پلتفرم های شبکه های اجتماعی اعمال شده، هم چنان ده ها میلیون ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند.

با این حال وزیر ارتباطات در چهارشنبه گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اعلام نمود که " بیش از 35 میلیون ایرانی از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند و آمارهای منتشر شده غیر کارشناسانه بوده و استفاده از پلتفرم های داخلی در حال افزایش است. "

 

در دنیای واقعیت چه می گذرد؟

در حالی که کاربران ایرانی برای دسترسی به اینترنت آزاد، ناچار به پرداخت مبالغ هنگفتی برای خرید فیلتر شکن و پروکسی هستند، وزارت ارتباطات به دنبال طراحی سیم کارت خاص گردشگری برای توریست های خارجی است تا هنگام سفر به کشور بتوانند از پلتفرم های اینستاگرام و واتس اپ که دسترسی آن برای ایرانیان فیلتر می باشد، استفاده کنند.

علاوه بر این، از یک طرف مجموعه های دولتی و افراد سرشناس تلاش می کنند تا با استفاده از اینترنت طبقاتی شرایط دسترسی آسان و بدون دردسر افراد خاص را به اینترنت بدون فیلتر فراهم کنند. از طرف دیگر وزیر ارتباطات به طور مداوم تاکید می کند که اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سیم کارت یوسیم (USIM ) همراه اول

 

این روز ها بسیاری از وسایلی که داریم به خاطر پیشرفت تکنولوژی است و همین موضوع باعث شده است که ادم ها به همدیگر نزدیک تر شوند.شاید یکی از وسایلی که این روزها آدم ها را به همدیگر نزدیک تر کرده است گوشی های هوشمندی هست که در اختیار مردم قرار دارد.گوشی های هوشمندی که با یک سیم کارت کوچک به جهانی گسترده وصل می شوند و می توان آدم ها را به یکدیگر نزدیک کنیم. اما این روز ها سیم کارت های جدیدی آمده است که باعث می شود آدم ها را به هم دیگر نزدیک بکنند  و آن هم ظهور سیم کارت های یوسیم (USIM) که امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهند، یک فرصت بالقوه است که مشترکین می توانند از آن استفاده نموده و روند اجرای کارها را آسان تر و راحت تر سازند. همین سیم کارت های کوچک فضای ارتباطات را به شکل گسترده ایی می تواند تغییر دهد.

به طور کلی تعویض سیم کارت های قدیمی به سیم کارت یوسیم (USIM) یک اقدام هوشمندانه برای کاربران است تا بتوانند از اینترنت پر سرعت 4G و 4.5G بهره مند گردند. از آنجا که این سرویس هیچ نوع محدودیت اجرایی ندارد، مشترکین همه اپراتورها اعم از دارندگان سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) چیست؟

از لحاظ عملکرد سیم کارت های یوسیم به عنوان جدید ترین تکنولوژی روز دنیا، از ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی برخوردار هستند که می توانند یک جایگزین مناسب برای سیم کارت های سنتی محسوب گردند. اگر همچنان از سیم کارت های قدیمی استفاده می کنید؛ بهتر است؛ برای بهره مندی از خدمات بهتر و بیشتر، سیم کارت خود را در اسرع وقت به سیم کارت یوسیم تبدیل کنید. در حال حاضر شرایط برخورداری و نحوه تعویض سیم کارت در اپراتورها به صورت متفاوتی اجرا می شود که لازم است مشترک بر اساس نوع سیم کارت و اپراتور مربوطه، اقدامات لازم را انجام دهد.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) در اپراتور همراه اول

اگر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول هستید، ما را همراهی کنید تا بتوانید به راحتی سیم کارت خود را تعویض نمایید:

 

روش تعویض سیم کارت به یوسیم USIM

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به دو روش سیم کارت خود را تعویض نمایند:

 

حضوری:

مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور

 

غیر حضوری:

همراه یار ( سرویس خدمات در محل همراه اول)

مراحل فعال سازی یوسیم USIM :

مشترکین همراه اول به راحتی می توانند با شماره گیری کد دستوری سیم کارت یوسیم خود را فعال سازند. برای این کار لازم است مراحل ذیل را طی نمایند:

تهیه نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین سیم کارت پیش از تعویض سیم کارت

ارسال شماره 19 رقمی توسط سیم کارت فعلی به صورت شماره گیری کد  # سریال * 45 * 10 *

وارد نمودن  PIN1 یوسیم 

تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم USIM

البته تمامی مشترکین میتوانند با شماره گیری کد دستوری # 0 * 6 * 10 *   ( ستاره 10 ستاره 6 ستاره 0 مربع ) نسبت به استعلام نسل سیم کارت خود اقدام نمایند.

 

خدمات سیم کارت یوسیم  USIM

سیم کارت های یوسیم به عنوان نسل جدید سیم کارت در ایران، امکان بهره مندی از اینترنت 4.5G  و  4G را برای مشترک فراهم می آورند؛ علاوه بر این اپراتور همراه اول برای مشترکینی که سیم کارت خود را به یوسیم تبدیل کنند؛ بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

20 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول

15 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول

 

هزینه تعویض سیم کارت  USIM

مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول که برای اولین بار اقدام به تعویض سیم کارت می نمایند، می توانند این خدمت را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایند.

نکات مهم:

بهتر است قبل از تعویض سیم کارت قدیمی، یک نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین خود تهیه کنید.

در صورت تعویض سیم کارت فعلی به سیم کارت یوسیم شماره مشترک تغییر نخواهد کرد و تنها فناوری سیم کارت تغییر می کند.

در صورت تعویض سیم کارت، بسته اینترنت مشترک از بین نخواهد رفت.

در صورتی که مشترک بسته اینترنت داشته باشد، بسته هدیه تعویض یوسیم برای مشترک به صورت رزرو درخواهد آمد.

حداکثر یک هفته پس از تعویض سیم کارت، بسته هدیه یوسیم با اعتبار سی روزه به صورت رایگان برای مشترکین فعال خواهد شد. البته اگر مشترک بسته فعال داشته باشد، این هدیه رزرو می شود، در غیر این صورت بلافاصله فعال می گردد.

 

شرایط برخورداری از یوسیم USIM

بعد از این که مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام نمود؛ تنها در صورت آماده بودن شرایط زیر می تواند از این قابلیت بهره مند گردد:

داشتن گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G یا همان LTE

قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه 4G و  4.5G

انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت 4G یا همان LTE

نحوه فعال سازی تنظیمات اینترنت نسل 4 در سیستم عامل گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند جدید که از فناوری های بسیار خوبی برخوردارند، معمولا برای فعال سازی اینترنت نسل 4 ، نیاز به تنظیمات خاصی ندارند. ولی اگر گوشی هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی نمی کرد؛ می توانید تنظیمات ذیل را انجام دهید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند اندروید

ابتدا وارد منوی Settings  گوشی هوشمند شده و در بخش  connections  تلفن همراه mobile network  را انتخاب کنید. سپس در قسمت network type  یا network mode  ( بسته به مدل گوشی هوشمند ) گزینه LTE/WCDMA/GSM auto  یا LTE/ 3G/ 2G auto connect را انتخاب کنید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios

ابتدا در منوی Settings  گوشی هوشمند، گزینه Cellular را انتخاب کنید. سپس در بخش Cellular Data option، وارد قسمت voice & data شده و گزینه LTE را انتخاب کنید.

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل نحوه فعال سازی اینترنت را در سایت همراه اول به آدرس mci.ir مشاهده نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدایای ویژه مشترکین ایرانسل در اعیاد شعبانیه

 

شاید برای مردم مسلمان هیچ ماهی جذاب تر و شاد تر از ماه شعبان نباشه . ماهی که در آن همه روز های آن شادی برای مردم دارد  و برای مسلمان جز ماه های مهم سال یاد می شود.و  تولد اقا امام حسین{ع} و تولد قمر منیر بنی هاشم اقا ابوالفضل العباس {ع} و تولد امام سجاد{ع} هست و مهم ترین روز آن هم تولد امام زمان {عج} هست  مردم به هم دیگر عیدی  و شیرینی پخش می کنند. هر سال اعیاد شعبانیه اپراتور های سیم کارت هم به مخاطبان خود هدیه می دهد . از این رو امسال هم اپراتور ها به خاطر اعیاد شعبانیه  عیدی هایی رو  برای مشترکان خود در نظر گرفتند. هدیه های بسیار جذاب و جالب که برای همه می تواند جذاب و خوب باشد و همه بتوانند که به راحتی از این نوع عیدی اپراتور های به خوبی استفاده کنند. اپراتور های سیم کارت همه  توان خود را به کار گرفته اند که بتوانند بهترین خدمات را ارائه کنند.

هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه:

 اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور، اولین اپراتوری است که امسال هدایای ویژه خود به مناسبت اعیاد شعبانیه را اعلام نموده است.

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت امام حسین ( ع )، حضرت ابوالفضل ( ع )، حضرت امام سجاد ( ع ) و سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) بسته مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه در نظر گرفته است که در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

زمان اجرای طرح:

این بسته تخفیفی که از روز جمعه 5 اسفند ماه 1401 تا روز چهارشنبه 17 اسفند ماه ( مصادف با نیمه شعبان ) در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل قرار دارد؛ شامل پنج ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد.

 

قیمت هدیه ویژه ایرانسل:

بسته مکالمه درون شبکه ایرانسل تنها با قیمت 50،000 ریال ( 5 هزار تومان ) قابل دریافت بوده و تا پایان روز چهارشنبه 17 اسفند ماه 1401 اعتبار خواهد داشت.

 

نحوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که تمایل دارند از این بسته مکالمه درون شبکه استفاده نمایند؛ می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح با شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع) و یا با مراجعه به " سوپر اپلیکیشن ایرانسل من"  نسبت به فعال سازی این بسته تخفیفی اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه مشترکین اسفند ماهی همراه اول در روز تولد

 

شاید برای هر کس خاص ترین روز زندگی اش روز تولدش باشد و مهم ترین روز زندگی  هر فردی باشد. روزی خاص برای خودش  و برای اطرافیانش هم روز مهم خاصی می تواند باشد. روزی که برای فرد همه تلاششان را می کنند که بهترین و خاطره انگیز ترین برای آن فرد باشد و کادوهایی که بسیار دوست دارند به آن بدهند.در این روز ها اپراتور همراه اول که همیشه طرح های بسیار جالب و جذاب برای مشترکان خودش داشته است . این بار هم با طرحی برای مشترکانش امده که بسیار آنها را می تواند سورپرایز کند.اپراتور همراه اول نیز که از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورهای کشور برخوردار است، طرح هدیه تولد خود را در همین راستا تدارک دیده و هدیه ویژه ای برای روز تولد همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

طرح هدیه روز تولد همراه اول

با توجه به این که امکان استفاده از این طرح تنها در روز تولد مشترک وجود دارد، مالکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل در روز تولدشان از هدایای ویژه و هیجان انگیز این طرح استفاده نمایند.

هدایای اپراتور همراه اول به مناسبت روز تولد مشترکین به شرح ذیل می باشد:

·        24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

·        بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه

·        120 امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگابایت اینترنت )

مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می تواند با توجه به نیاز خود یکی از موارد فوق را به عنوان هدیه روز تولد انتخاب نماید.

 

نحوه دریافت هدیه روز تولد همراه اول

بعد از انتخاب نوع هدیه، مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می تواند از روش های زیر برای فعال سازی هدیه روز تولد استفاده نماید:

1.     اپلیکیشن پرکاربرد همراه من / منوی خدمات من / بخش طرح های تشویقی

2.     سایت همراه من / منوی خدمات من / بخش طرح های تشویقی

3.     کد دستوری  # 10 * ( ستاره 10 مربع )

 

نحوه فعال سازی موارد مختلف هدیه روز تولد با کد دستوری

درخواست

کد دستوری  # 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

# 411 * 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه

# 4121 * 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای

# 413 * 10 *

دریافت راهنما

# 419 * 10 *

 

قوانین و شرایط طرح روز تولد:

·        بسته هدیه تولد همراه اول تنها به مالکین سیم کارت دائمی ( به جز مشترکین دارای شرایط خاص و بدهی معوقه ) و مشترکین سیم کارت اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه، دو طرفه و سلب امتیاز) تعلق می گیرد.

·        بسته هدیه تولد همراه اول، شامل مشترکین حقوقی این اپراتور نمی گردد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول، تنها در روز تولد خود امکان دریافت یکی از هدایای 24 ساعت مکالمه درون شبکه یا بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه یا 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای را خواهند داشت که بعد از انتخاب هدیه مورد نظر، می توانند آن را از طریق روش های معرفی شده، فعال نمایند.

·        بسته هدیه مکالمه درون شبکه یا اینترنت تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک اعتبار خواهد داشت.

·        مشترک می تواند بسته هدیه اینترنت 2 گیگابایتی روز تولد را همزمان با سایر بسته های اینترنت فعال کند. البته  این بسته ی هدیه، نسبت به سایر بسته های اینترنت مشترک، دارای اولویت مصرف می باشد.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند از کد دستوری # 4120* 10 *  ( ستاره 10 ستاره 4120 مربع ) برای استعلام از وضعیت بسته اینترنت 2 گیگابایتی هدیه خود استفاده نمایند.

·        با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای، امکان دریافت تمامی بسته های موجود در باشگاه فراهم می باشد. علاوه بر این امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تنها تا پایان سال بعد از آن قابل استفاده می باشد و پس از آن منقضی می شود.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت، وام فوری بگیرید!

 

این روز ها بسیاری از مردم گوشی های هوشمند دارند همین مسئله باعث شده است که مردم با هم دیگر از طریق فضای مجازی با هم دیگر در ارتباط باشند. همین گوشی های هوشمند باعث شده که همه مردم یک سیم کارت یا چند سیم کارت به نام خود داشته باشند که برایشان بسیار منفعت می تواند در بعضی از زمینه ها داشته باشد. این روز ها  اپراتور ها در تلاش هستند که  خدمات بسیار جالب و جذابی را به کسانی که سیم کارت به نام خود دارند بدهند. این کار اپراتور ها بسیار جالب بوده و خیلی ها می توانند با داشتن سیم کارت به نام خود از این طرح استفاده کنند.این روز ها سیم کارت به کاربردی ترین وسیله ایی تبدیل شده است که کسی فکر نمی کرد.به طوری که در حال حاضر بعضی از افراد می توانند تنها با گرو گذاشتن سیم کارت خود، بدون هیچ دردسری وام فوری سیم کارت بگیرند.

وام سیم کارت چیست؟

همان طور که از نامش پیداست، وامی که به یک سیم کارت فعال تعلق بگیرد، وام سیم کارت نامیده می شود. ولی نکته اینجاست که آیا همه سیم کارت ها مشمول این وام می شوند؟ مبلغ وام چقدر است و یا شرایط پرداخت چگونه می باشد؟

 

به چه سیم کارت هایی وام تعلق می گیرد؟

در کشور ما به لطف سیاست گذاری های غلط دولتمردان، بعضی از سیم کارت ها به عنوان سیم کارت های سرمایه ای از قیمت بسیار بالایی برخوردارند که می توانند از بعضی شرایط و تسهیلات خاص بهره مند گردند.

از بین شماره های موجود در کشور، سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای از همان روزهای اولیه عرضه، قیمت بسیار بالایی داشتند که این ارزش روز به روز هم بیشتر شده است. از بین پیش شماره های 0912 نیز کدهای یک، دو و سه مشمول دریافت وام فوری سیم کارت می شوند.

 

شرایط گرفتن وام به چه صورت می باشد؟

اگر مالک یک سیم کارت دائمی 0912 با کد یک، دو و سه هستید و تمایل دارید؛ خیلی راحت و سریع وام بگیرید، می توانید تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت با ارزشتان، وام فوری سیم کارت بگیرید. البته گرفتن این وام شرایط ویژه ای دارد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالک داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

در صورتی که همه شرایط لازم را دارید؛ تنها با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و سیم کارت فعال به یکی از شرکت هایی که وام سیم کارت می دهند؛ مراجعه نموده و به راحتی بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته تنها با گرو گذاشتن سند خط موبایل 0912 وام خود را خیلی فوری دریافت نمایید. ( حضور مالک سیم کارت در زمان گرفتن وام الزامی است. )

 

مقدار وام سیم کارت چقدر است؟

با توجه به این که قیمت سیم کارت دائمی 0912 در بازار هیچ وقت ثابت نمی باشد، مبلغ وام نیز برای این سیم کارت ها قابل پیش بینی نیست. البته یک قانون کلی در این زمینه وجود دارد که 90 درصد ارزش سیم کارت دائمی 0912، به عنوان وام به مالک تقدیم می شود.

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

بازار خرید و فروش سیم کارت در ایران از پیچیدگی های فراوانی برخوردار است. زیرا علاوه بر نوسانات قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا، مسائل دیگری نیز بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت تاثیرگذار هستند. به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 با کدهای یک، دو و سه از گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که بر اساس میزان رندی شماره میتوانند قیمت متفاوتی داشته باشند.

شرکت هایی که به این کار مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

به طور کلی زمان باز پرداخت وام سیم کارت حدود 4 الی 8 ماه می باشد که بسته به مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای دریافت وام سیم کارت

وام سیم کارت که تنها به سیم کارت دائمی 0912 تعلق می گیرد؛ مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

·        مهم ترین مزیت این وام، سرعت در دریافت وام می باشد. چرا که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام سیم کارت پیچیدگی های دریافت وام های رایج را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 90 درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید هم چنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        شرایط بازپرداخت وام منعطف بوده و بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده می تواند بین 4 تا 8 ماه باشد.

·        سود بازپرداخت وام به صورت ماهانه و تنها 3  درصد می باشد.

 

وام خرید سیم کارت چیست؟

در حال حاضر علاوه بر ارائه تسهیلات وام به مالکان سیم کارت دائمی 0912 با کد یک، دو و سه، شرکت هایی وجود دارند که سیم کارت های خود را نیز به صورت اقساطی می فروشند. البته در این مراکز، وام خرید اقساطی سیم کارت به همه شماره ها تعلق نمی گیرد و این شرایط خاص تنها برای سیم کارت های با ارزش و دائمی 0912 می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت را دارید، می توانید با استفاده از این شرایط خاص یک سیم کارت دائمی 0912 با ارزش بخرید.

 

کد سیم کارت

مبلغ وام

خط موبایل با کد یک

از 15 میلیون به بالا

خط موبایل با کد دو

از 10 میلیون به بالا

خط موبایل با کد سه

از 5 میلیون به بالا

خط موبایل با کد چهار

از 3 میلیون به بالا

 

البته قیمت های جدول فوق حدودی بوده و میتواند نسبت به مبلغ سیم کارت مورد نظر شما تغییر کند.

هشدار:

عنوان خاص و هیجان انگیز وام فوری تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت، نه تنها برای مالکان سیم کارت ها بلکه برای کلاهبرداران نیز جذاب می باشد. به همین خاطر اگر به دنبال دریافت وام فوری سیم کارت هستید، دقت داشته باشید که ضمانت این وام، سیم کارت دائمی با ارزش 0912 شما می باشد که اگر حواستان را جمع نکنید، امکان دارد برای همیشه آن را از دست بدهید.

با توجه به این که کلاهبرداران معمولا از بی دقتی افراد سوء استفاده کرده و با ترفندهای خاص تلاش می کنند تا اعتماد شما را جلب کنند، اکیدا توصیه می گردد؛ حتما ابتدا با دقت و بررسی فراوان یک مرکز معتبر و شناخته شده را برای این کار انتخاب نموده؛ سپس برای درخواست وام اقدام نمایید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


ارسال پیامک برای هر مشترک چقدر هزینه خواهد داشت؟

 

از زمانی که  انسان های اولیه با دود از هم دیگر خبر دار می شدند تا به امروز زمان زیادی میگذرد و بعد از آن هم از طریق های مختلفی از حال هم دیگر پیدا می کردند تا زمانی که در زمان انقلاب صنعتی  وسیله ایی تازه آمد و آن هم تلگراف بود که توانست ارتباط را  به گونه ایی تا زمانی که گوشی ها آمده اند و باعث این شدند که ارتباطات بسیار تغییر پیدا کنند و بسیار آدم ها را  به هم از نظر ارتباطات بسیار نزدیک تر کرد. این روز ها با وجود گسترش علم و با  پیشرفت تکنولوژی ارتباطات بسیار تغییر کرده است و توانسته است که برای مردم بسیار راحت تر شده است ارتباط  را بهتر کرده است . وجود تلفن همراه  این کارایی جدید، استفاده از آنها را  بسیار هیجان انگیز و جالب می ساخت. البته با توجه به این که هزینه ارسال پیامک بسیار کمتر از برقراری تماس بود، بسیاری از افراد ترجیح می دادند، با هزینه کمتر و سریع تر از طریق ارسال پیامک به امور مختلف خود رسیدگی کنند.

با ظهور اینترنت و گسترش پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی، در نحوه برقراری ارتباط بین آدم ها، تغییرات اساسی ایجاد شد و استفاده از خدمات تماس و ارسال پیامک به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد. ولی با این وجود؛ هم چنان کسانی هستند که با استفاده از خطوط سیم کارت ،اقدام به ارسال پیامک یا SMS می کنند.

علاوه بر این در مواقعی که بنا به هر دلیلی اینترنت قطع باشد و یا مانند ماه های اخیر بیشتر شبکه های اجتماعی در کشور فیلتر باشند، بهترین روش ارسال پیامک از خطوط سیم کارت می باشد.

 

عوامل موثر بر تعرفه ارسال پیامک در اپراتورهای مختلف

درست است که ارسال پیامک در بین مشترکین یک روش کم هزینه محسوب می گردد، ولی با این وجود تعرفه ارسال پیامک برای همه افراد یکسان نیست و این تعرفه تحت تاثیر فاکتورهایی قرار دارد که باعث می شود تا هزینه های مشترک یک اپراتور با اپراتور دیگر متفاوت باشد.

فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت ارسال پیامک به شرح ذیل می باشد:

 

·        نوع اپراتور:

تعرفه ارسال پیامک برای مشترکین همه اپراتورها یکسان نیست و این مبلغ در اپراتورهای مختلف، متفاوت می باشد، هر چند که این تفاوت قیمت قابل ملاحظه نیست، ولی اگر از آن دست مشترکینی هستید که از سرویس ارسال پیامک بسیار استفاده می کنید، توجه به این تفاوت قیمت می تواند برایتان مهم باشد.

 

·        نوع سیم کارت:

به طور کلی در همه اپراتورها تعرفه ارسال پیامک برای مشترکین دائمی با اعتباری فرق می کند. بنابراین اگر قصد مدیریت هزینه های خود را دارید، به این نکته نیز توجه داشته باشید که هزینه های مشترکین سیم کارت دائمی کمتر از اعتباری می باشد.

 

·        نوع زبان پیامک:

با توجه به این که گوشی های هوشمند قابلیت ارسال پیامک به صورت فارسی و انگلیسی را دارند، مشترک می تواند بسته به نوع نیاز خود زبان مشخصی را برای ارسال پیامک انتخاب نماید که طبیعتا هزینه ارسال آنها در هیچ اپراتوری برابر نمی باشد.

البته علاوه بر تمام فاکتورهای بیان شده؛ هر ساله تعرفه ارسال پیامک نسبت به سال قبل تغییراتی خواهد داشت که معمولا این تغییر قیمت ها صعودی بوده که اطلاعات آن از طریق وب سایت اپراتورها اعلام خواهد شد.

 

تعرفه پیامک در اپراتورها:

تعرفه پیامک های ارسالی در اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در سال 1401 به شرح ذیل می باشد:

 

اپراتور همراه اول:

هزینه ارسال پیامک برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری بزرگترین اپراتور فعال در کشور، بر اساس نوع زبان متن ( انگلیسی یا فارسی ) به شرح ذیل می باشد:

 

تعرفه پیامک همراه اول در سال 1401

نوع سیم کارت

فارسی

انگلیسی

دائمی

8.9 تومان

22.2 تومان

اعتباری

10.6 تومان

26.4 تومان

 

با توجه به جدول فوق، مشترک سیم کارت دائمی همراه اول به ازای ارسال هر صفحه پیامک فارسی 8.9 تومان و مشترک اعتباری برای ارسال همان پیامک مبلغ 10.6 تومان می پردازد. البته این تفاوت قیمت در ارسال پیامک به زبان انگلیسی نیز مشهود بوده و مشترک سیم کارت دائمی همراه اول با پرداخت 22.2 تومان مبلغ کمتری نسبت به مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول می پردازد.

 

اپراتور ایرانسل:

هزینه ارسال پیامک برای مشترکین اپراتور ایرانسل که از بیشترین تعداد مشترک اعتباری فعال در کشور برخوردار می باشد، به شرح ذیل است:

 

تعرفه پیامک ایرانسل در سال 1401

نوع سیم کارت

فارسی

انگلیسی

دائمی

11.9 تومان

25.2 تومان

اعتباری

13.6 تومان

29.4 تومان

 

بر اساس جدول بالا؛ مشترک دائمی اپراتور ایرانسل مانند کاربر سیم کارت دائمی همراه اول هزینه کمتری برای ارسال پیامک چه به صورت فارسی و چه به صورت انگلیسی می پردازد. البته در مقام مقایسه، هزینه ارسال پیامک در اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری کمتر از کاربران سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد.

 

اپراتور رایتل:

هزینه ارسال پیامک در اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور به شرح ذیل می باشد:

 

تعرفه پیامک رایتل در سال 1401

نوع سیم کارت

فارسی

انگلیسی

دائمی

8.8 تومان

22 تومان

اعتباری

10.5 تومان

26.2 تومان

 

به طور کلی به نظر می رسد که هزینه ارسال پیامک در اپراتور رایتل از سایر اپراتورها ارزان تر است. اگر نگاهی اجمالی به جدول هزینه های ارسال پیامک در اپراتورها بیندازیم، مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل، کمترین مبلغ را برای ارسال پیامک می پردازند. مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول نیز با اختلاف ناچیز در جایگاه دوم قرار می گیرند و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل با تفاوت نسبتا مشهود، بیشترین مبلغ را برای ارسال پیامک های فارسی و انگلیسی خود می پردازند.

 

سهم دولت از ارسال پیامک ها چقدر است؟

طبق لایحه بودجه سال 1401، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی، موظف شده بودند علاوه بر قیمت هر پیامک، مبلغ 30 ريال از استفاده کنندگان خدمات مزبور دریافت و به حساب درآمد عمومی ردیف 160154 نزد خزانه داری کل کشور واریز نمایند.

درآمد حاصله از این افزایش قیمت، تا سقف 100 میلیارد تومان جهت اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان و ساماندهی کودکان کار و خیابانی در اختیار سازمان بهزیستی قرار می گیرد و 5000 هزار میلیارد تومان باقی مانده صرف شبکه ملی اطلاعات توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می شود.

البته در بودجه سال 1402 نیز به این موضوع اشاره شده و بر اساس جداول لایحه ارائه شده به مجلس، افزایش قیمت 30 ریالی برای هر پیامک در نظر گرفته شده است که پیش بینی می شود درآمد دولت از این محل مبلغ 600 میلیارد تومان باشد.

با توجه به آن چه که بیان شد، اگر به دنبال مدیریت هزینه های ارسال پیامک خود هستید و نمی توانید سیم کارت و یا اپراتور خود را عوض کنید، پیشنهاد می شود که پیامک های خود را به زبان فارسی ارسال نمایید تا مبلغ کمتری برای ارسال پیامک ها بپردازید. زیرا در همه اپراتورها تعرفه ارسال پیامک فارسی از انگلیسی کمتر می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سرویس حفظ خط ویژه مشترکین اعتباری همراه اول

همراه اول که در این سال ها همیشه با طرح ها بسیار جذابی  که ارائه می داده و همین طور سیم کارت های دائمی در بازار شناخته می شود و همیشه  هم در بازار بسیار محبوب بوده است. این روز ها  اما همراه اول کار بسیار جالبی را برای کسانی که در بازار سیم کارت اعتباری همراه اول را دارند  می تواند برای آنها این طرح جذاب باشد . شاید در این سال ها همراه توانسته است در کنار سیم کارت های دائمی خود به سیم کارت های اعتباری هم بپردازد که این مسئله بسیار برای کسانی که خواهان سیم کارت های همراه اول به صورت اعتباری هستند خوشایند باشد.  این روز ها  همراه اول در تلاش است که بتواند برای  کسانی که سیم کارت های اعتباری دارند را  بسیار خوش حال کند.به طور کلی سیم کارت دائمی یا اعتباری اپراتور همراه اول، از جذابیت های فراوانی در بین مشترکین برخوردار هستند.

خدمات و سرویس های متنوع در کنار آنتن دهی فوق العاده، سیم کارت اعتباری همراه اول را به یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سیم کارت های موجود در کشور تبدیل کرده است. ولی با این وجود قوانینی وجود دارند که در صورت عدم رعایت، می توانند مالکیت سیم کارت اعتباری را از مشترک سلب کنند.

یکی از این موارد بسیار مهم، چرخه عمر سیم کارت اعتباری است که اگر از سوی مشترک به آن توجه نشود، امکان دارد سیم کارت سلب امتیاز گردد.

 

منظور از چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول چیست؟

چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول بر اساس تراکنش ریالی می باشد که بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در صورت عدم شارژ ریالی و عدم کارکرد، سیم کارت اعتباری به صورت خودکار تخلیه می گردد.

 

سرویس حفظ خط سیم کارت اعتباری همراه اول

با توجه به این که بعد از اجرایی شدن طرح تخلیه خودکار مشترکین فاقد کارکرد، سیم کارت های اعتباری به صورت اتوماتیک سلب امتیاز می گردند، از سوی اپراتور همراه اول سرویس جدیدی به نام سرویس حفظ خط مخصوص مشترکین اعتباری راه اندازی شده است.

بر اساس این طرح مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می تواند خط خود را به مدت یک یا دو سال حفظ نموده و در این بازه زمانی از عدم تخلیه خط اطمینان داشته باشد.

 

نحوه اجرای طرح

در همین راستا مشترک اعتباری همراه اول که قصد دارد از این طرح استفاده نماید و سرویس حفظ خط را خریداری کند؛ می تواند از طریق درگاه های فعال سازی سرویس را فعال نموده و سیم کارت اعتباری خود را در وضعیت فعال باقی نگه دارد.

در حال حاضر این سرویس در دو بازه یک ساله ودوساله مطابق جدول ذیل در دسترس مشترکین علاقمند قرار دارد:

 

نام سرویس

مدت زمان اجرا

قیمت

حفظ خط یک ساله

یک سال

10،000 تومان

حفظ خط دو ساله

دو سال

15،000 تومان

 

لازم به ذکر است که هزینه های اعلام شده در جدول فوق بدون احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده بوده و در هنگام پرداخت وجه، هزینه مالیات نیز به مبالغ فوق اضافه می گردد.

 

نحوه پرداخت هزینه سرویس

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند هزینه سرویس حفظ خط را به دو طریق پرداخت نمایند:

 

1.     از طریق اعتبار

اگر مشترک اعتباری تمایل داشته باشد تا از طریق کسر از اعتبار اقدام به فعال سازی سرویس نماید، ابتدا باید اعتبار خود را به میزان ارزش بسته افزایش داده، سپس اقدام به پرداخت هزینه نماید.

مشترک در وضعیت های قطع یک طرفه یا دو طرفه بطور مستقیم نمی تواند از این سرویس استفاده نماید و حتما باید فعال شود.

 

2.     از طریق کارت اعتباری

این روش کاملا شبیه به حالت خرید بسته از درگاه های بانکی بوده و مشترک اعتباری باید بعد از انتخاب بسته مورد نظر؛ هزینه را از طریق کارت های اعتباری پرداخت نماید.

چه کسانی می توانند از سرویس حفظ خط استفاده نمایند؟

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول به غیر از کاربران سیم کارت های گردشگری، حقوقی و سازمانی می توانند از سرویس حفظ خط استفاده نمایند.

 

شرایط و قوانین مهم:

3.     مشترک اعتباری در وضعیت های معلق ( Suspend ) یا غیر فعال (  Disable) نمی تواند سرویس حفظ خط را خریداری نماید. در چنین شرایطی مشترک باید ابتدا خط را فعال نماید.

4.     مشترک تا اتمام مهلت بسته فعلی حفظ خط؛ نمی تواند بسته حفظ خط دیگری خریداری نماید.

5.     با فعال سازی هر یک از بسته های حفظ خط، حداکثر زمان فعال بودن سیم کارت؛ فاصله زمانی بین زمان کنونی و زمان سرویس حفظ خط خریداری شده می باشد. یعنی اگر مشترک در تاریخ 11/10/ 1400 بسته حفظ خط یک ساله را خریداری نمود، سیم کارت اعتباری مشترک تا تاریخ 11 /10 / 1401 فعال خواهد بود.

6.     خط تمامی مشترکین اعتباری که اقدام به فعال سازی سرویس حفظ خط نموده اند تا مهلت مشخص شده در سرویس به صورت فعال باقی می ماند. پس از آن در صورتی که مشترک سرویس را دوباره فعال نکند، سیم کارت طبق روال در چرخه عمر خط اعتباری قرار می گیرد.

 

درگاه های فعال سازی سرویس

مشترکین اعتباری همراه اول برای فعال سازی سرویس حفظ خط می توانند از درگاه های زیر استفاده نمایند:

 

شرح

درگاه فعال سازی

شماره گیری کد دستوری

# 127 * 10 *

درگاه

# 1 *

 

مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در منوی سرویس حفظ خط در بخش استعلام؛ از وضعیت مهلت باقی مانده سرویس خریداری شده آگاهی پیدا کنند. علاوه بر این از سوی اپراتور همراه اول دو پیامک اطلاع رسانی نیز برای مشترک ارسال می گردد. پیامک اول 24 ساعت قبل از انقضای مهلت سرویس حفظ خط و پیامک دوم در لحظه پایان زمان سرویس ارسال می گردد.

 

نحوه سلب امتیاز سیم کارت اعتباری همراه اول

همان طور که بیان شد چرخه عمر سیم کارت اعتباری همراه اول بر اساس تراکنش ریالی می باشد و در صورتی که اعتبار مشترک کمتر از مقدار تعیین شده باشد، سیم کارت سلب امتیاز می گردد.

بنابراین لازم است مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول به موارد زیر توجه کنند:

 

*    اگر اعتبار ریالی مشترک بیشتر یا مساوی 9،980 ریال باشد:

مبلغ 9،980 ریال از اعتبار مشترک کسر شده و مشترک برای سه ماه دیگر فعال باقی می ماند. در چنین شرایطی از سوی اپراتور پیامکی به این شرح برای مشترک ارسال می گردد:

" مشترک گرامی، با توجه به عدم کارکرد خط شما به مدت طولانی، و با توجه به دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات به منظور نگهداری شبکه؛ مبلغ 9،980 ريال از اعتبار شما کسر و خط شما فعال گردید."

این فرایند تا زمانی که مانده شارژ کمتر از 9،980 ريال گردد، ادامه دارد.

 

*    اگر اعتبار ریالی مشترک کمتر از 9،980 ریال باشد:

در این صورت مشترک به مرحله Suspend یا معلق وارد شده و پیامکی بدین شرح از سوی اپراتور برای مشترک ارسال می گردد:

" مشترک گرامی، با توجه به عدم کارکرد خط شما به مدت طولانی، و با توجه به دستورالعمل سازمان تنظیم مقررات خط تلفن شما سلب امتیاز خواهد شد. برای حفظ شماره اعتبار خود را افزایش دهید."

البته اگر در این شرایط مشترک بسته داشته باشد، تا پایان یافتن زمان بسته خط فعال خواهد بود.

بنابراین لازم است مشترک اعتباری همراه اول برای جلوگیری از سلب امتیاز در مدت های یک الی دو ماهه سیم کارت خود را شارژ نماید و از آن استفاده نماید.

 البته استفاده از سرویس حفظ خط اعتباری نیز یک راه حل مفید بلند مدت می باشد که می تواند خیال مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول را از فعال بودن خط راحت کند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

صفحه قبل 1 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد