x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

همه آنچه که باید در مورد سیم کارت یکبار مصرف بدانید؟

 

از سالی که گوشی های اولیه به بازار آمد تا به امروز که تکنولوژی و علم باعث پیشرفت بشریت شده و باعث آمدن گوشی های هوشمندی شده اند که جایگزین بسیاری از وسایل شده اند و تغییرات بسیار بزرگ را در زندگی خود می بینیم و این وسایل به نحوی زندگی ما را گرفته است. و از طرفی هم گوشی های هوشمند با سیم کارت های اعتباری یا دائمی کار میکند که این روز ها اپراتور های زیادی هستند که در داخل کشور فعالیت می کنند. این وسیله بسیار کوچک بسیار مهم و ضروری است و در صورت نبود آن بسیاری از اپ های گوشی کار نمی کنند بودن و داشتن آن بسیار مهم است. بودن و داشتن سیم کارت این روز ها یکی از مهم ترین چیز هایی است که باعث این می شود که گوشی ها را به عنوان یک وسیله بازی استفاده کنیم یا اینکه از گوشی به عنوان جایگزین همه وسایل ببینیم

اهمیت سیم کارت

سیم کارت ها با وجود کوچکی به عنوان جزء جدایی ناپذیر گوشی های همراه، نقش بسیار مهمی در برقراری ارتباط و انجام امور بازی می کنند، به طوری که بدون آنها، تقریبا کلیه گوشی ها به گجت هایی غیر قابل استفاده بدل خواهند گشت.

با توجه به این که در صورت سوء استفاده از سیم کارت و وقوع هرگونه جرم، ممکن است؛ مشکلات بسیار زیادی برای مالکان اصلی سیم کارت ها ایجاد شود، همواره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تلاش شده تا اهمیت این موضوع با روش های مختلف به مشترکین گوشزد شده و با اطلاع رسانی های به موقع از بروز مشکلات و هزینه های ناخواسته بعدی جلوگیری گردد.

به طوری که بر اساس آخرین مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ هر فرد ایرانی می تواند در مجموع 10 سیم کارت را با کد ملی خود ثبت نماید. این قانون که تحت عنوان" طرح احراز هویت و ساماندهی سیم کارت" اجرا گردید؛ در راستای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی و کاهش تخلفات تصویب شد تا با حفظ کامل حریم شخصی مشترکین، راه های سوء استفاده سودجویان از بین برود. به همین خاطر بعد از تصویب این قانون، در صورتی که مشترک دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مورد نظر تا زمان تعیین تکلیف، به صورت غیر فعال خواهد ماند.

با این وجود، آنچه که این روزها بسیار به چشم میخورد؛ فروش سیم کارت های بی نام و نشان است که معمولا در بازارهای اصلی خرید و فروش موبایل به کرات دیده می شوند. سیم کارت هایی که به نظر می رسد؛ به راحتی و بدون ثبت در هیچ سیستمی قابل استفاده بوده و امکانات یک سیم کارت کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد.

حال سوال اینجاست که با وجود اجرایی شدن طرح ساماندهی سیم کارت، چگونه همچنان سیم کارت های بی هویت در بازار موجود می باشد؟

 سوال مهم تر این که: آیا خرید و فروش سیم کارت به همین راحتی و بدون هیچ نظارتی امکان پذیر است؟

 

سیم کارت یکبار مصرف چیست؟

این سیم کارت ها که تحت عنوان سیم کارت یکبار مصرف یا سیم کارت سفید شناخته می شوند، سیم کارت های بی هویتی هستند که توسط دستفروشان یا دکه ها به فروش می رسند. نکته حائز اهمیت در فروش این سیم کارت ها این است که فروشندگان آنها مسئولیت هیچ چیز را قبول نکرده و تنها فروشنده این سیم کارت ها می باشند. به طوری که بدون بررسی مدارک خریدار اقدام به فروش می کنند.

بنابراین افراد می توانند با اطلاعات جعلی مانند کد پستی جعلی و اطلاعات فردی دروغین به راحتی یک سیم کارت سفید تهیه کرده و با آن اقدام به کلاهبرداری یا تخلفات مختلف بکنند. از آنجا که این سیم کارت ها برای مدت محدودی فعال هستند و تمامی امکانات یک سیم کارت کامل را در اختیار کاربران قرار می دهند، یک ابزار مناسب برای سودجویان کلاهبرداران می باشد تا بدون این که شناسایی شوند از آنها به هر طریقی که می خواهند استفاده نمایند.

حال سوالی که ذهن هر فرد را مشغول می کند این است که: این سیم کارت ها از چه طریقی به دست این افراد می رسند و توسط کدام اپراتور پشتیبانی می گردند؟

 

منبع سیم کارت یکبار مصرف از کجاست؟

به نظر می رسد شروع این مشکل بر می گردد؛ به زمانی که اپراتورها شروع به ارائه سیم کارت هدیه نمودند و تعداد سیم کارت در بازار افزایش یافت. از آنجا که سیم کارت های هدیه به صورت رایگان و بدون ثبت در سیستم در اختیار افراد قرار می گیرد؛ معمولا با بی دقتی صاحب اصلی در اختیار افراد سودجو و فرصت طلب قرار می گیرد.

علاوه بر این برخی از این سیم کارت هایی که تحت عنوان سیم کارت یکبار مصرف در بازار به فروش می رسند، سیم کارت هایی هستند که به نام افراد نیازمند مانند کارتن خواب ها ثبت شده است.

 

مدت زمان اعتبار سیم کارت یکبار مصرف چقدر است؟

سیم کارت های بی هویت که در واقع همان سیم کارت های هدیه اپراتور است؛ به طور متوسط بین یک تا سه ماه قابلیت استفاده دارند. البته این سیم کارت ها قابلیت تبدیل شدن به یک سیم کارت کامل را دارند، به شرطی که صاحب سیم کارت با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت نسبت به ثبت اطلاعات شخصی اقدام نماید.

گفتنی است؛ سیم کارت های بی هویتی که توسط افراد سودجو با ثبت اطلاعات افراد نیازمند مانند معتادان و کارتن خواب ها فروخته می شوند؛ مانند یک سیم کارت عادی برای همیشه فعال می باشد.

 

اقدامات مسئولان امر برای ساماندهی این معضل چه بوده است؟

در طول سال های گذشته، ارگان های مسئول خصوصا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تلاش کردند تا با اقدامات پیشگیرانه، شرایط را برای سوء استفاده سودجویان سخت نمایند.

به همین خاطر از بهمن ماه 1395، خریدار سیم کارت اعتباری یا دائمی کلیه اپراتورها موظف به ارائه یک کد ملی شدند تا بدین وسیله از خرید و فروش سیم کارت بی نام و نشان جلوگیری شود.

 علاوه بر این افرادی که قبلا اطلاعات خود را در سیستم ثبت نکرده بودند، موظف شدند تا با مراجعه به اپلیکیشن اپراتور مربوطه، اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایند.

البته با وجود تلاش های فراوان، روند استقبال مردم از این اقدامات ضعیف بود. زیرا از یک طرف سیم کارت هایی که نقص اطلاعات داشتند، همچنان در سیستم فعال بودند و کاربر دلیلی برای مراجعه و تکمیل اطلاعات نداشت؛ از سوی دیگر استفاده از سیم کارت های هدیه نیازی به ارائه کد ملی معتبر ندارد و به راحتی در همه جا خرید و فروش می گردد.

 

چه باید کرد؟

به نظر می رسد؛ قوانینی که در حال حاضر وجود دارد نه تنها نتوانسته از وقوع جرم و کلاهبرداری بکاهد؛ بلکه باعث شده تا افراد سودجو با خیال راحت با استفاده از سیم کارت های بی هویت، بدون آنکه پایشان گیر بیفتد؛ به اقدامات تبهکارانه خود بپردازند؛ بنابراین مشکل نه تنها حل نشده بلکه خرید و فروش سیم کارت یکبار مصرف، رواج بیشتری پیدا کرده است.

زیرا در شرایط کنونی عدم مدیریت صحیح و هوشمندی افراد سودجو بار دیگر مشکلات زیادی را ایجاد نموده است که لزوم دقت نظر و آگاهی شهروندان را می طلبد و لازم است؛ مشترکین با دقت و نگهداری در سیم کارت های هدیه، به هیچ وجه آنها را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


چگونه اعتبار ریالی سیم کارت اعتباری همراه اول را ذخیره کنیم؟

 

این روزها بسیاری از افراد جامعه به خاطر اینکه  سیم کارت های دائمی همراه اول بسیار گران هستند  برای همین سیم کارت های اعتباری خریداری می کنند . سیم کارت اعتباری به سیم کارت هایی گفته می شود که  باید ان ها را شارژ کنند تا بتوانند ان ها را استفاده کنند.اما همین شارژ کردن و پایان آنها این روز ها برای  کسانی که سیم کارت اعتباری دارند مایه دردسر شده است و همین مسئله باعث شده است که برای خیلی ها  هزینه شارژ کردن گران تر دست بیایید .بعضی از مردم این روز ها   بدون استفاده  از پیامک و تماس تلفنی  اعتبار سیم کارت خود به پایان می رسد.همین مسئله  باعث شده است که بسیاری از مردم بسیاری ناراحت شوند .بنابراین اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید و مشکل تمام شدن شارژ ریالی سیم کارت، شما را نیز آزار می دهد؛ پیشنهاد می شود با ما همراه شوید و خود را برای همیشه از این مشکل رها سازید:

علت زود تمام شدن اعتبار ریالی سیم کارت اعتباری همراه اول

به عنوان مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول، برای راحت شدن از دردسرهای تمام شدن شارژ ریالی سیم کارت، در گام نخست باید بدانید که اصلا چرا اعتبار سیم کارت اعتباری شما زود تمام می شود؟

قطعا این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که لازم است شما به عنوان مشترک سیم کارت اعتباری، با دقت حواستان به نحوه مصرف شارژ خریداری شده، باشد تا بتوانید؛ دلایل کم شدن شارژ را شناسایی کرده و آنها را رفع نمایید. البته به طور کلی علت تمام شدن شارژ ریالی سیم کارت های اعتباری را می توان در دو گروه دسته بندی کرد:

1.     مصرف اینترنت

2.     دریافت پیامک های تبلیغاتی

 

نحوه حل مشکل کم شدن شارژ ریالی سیم کارت اعتباری همراه اول

در کل اگر شما هم به عنوان مشترک اعتباری سیم کارت همراه اول، علت اصلی تمام شدن شارژ ریالی سیم کارتتان در این دو گروه قرار می گیرد، پیشنهاد می شود تا با استفاده از روش های ذیل، اعتبار ریالی سیم کارت خود را ذخیره کنید:

 

1-   مصرف اینترنت خود را کنترل کنید.

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مصارف شارژ ریالی سیم کارت اعتباری، هزینه های اینترنت می باشد. بنابراین اگر بسته اینترنت همراه اول نخریده اید و اینترنت داده هایتان روشن است؛ هزینه این اینترنت به صورت آزاد از شارژ ریالی شما کسر می گردد. خصوصا اگر برنامه یا اپلیکیشنی دارید که به صورت خودکار فعال شده و فایل ها را دانلود می کند، هزینه های اینترنت شما سر به فلک خواهد گذاشت.

بنابراین لازم است که کاربران توجه داشته باشند؛ برخی کارها مانند دانلود عکس ها و فیلم ها باعث مصرف ناخواسته و زیاد حجم اینترنت می شود که باید شناسایی شده و به طرز صحیحی مدیریت شوند تا از مصرف بی رویه اینترنت و هزینه های سنگین آن کم کرد.

 

2-  نحوه کنترل مصرف اینترنت

اگر مشکل کم شدن شارژ ریالی شما، به خاطر مصرف اینترنت می باشد؛ می توانید از راهکارهای زیر استفاده نمایید:

·        به عنوان یک مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول، بهتر است با مراجعه به اپلیکیشن همراه من، مصرف اینترنت آزاد همراه اول را قطع کنید تا در صورت اتمام بسته، از شارژ ریالی سیم کارت استفاده نشود. مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورتی که دسترسی خود به اینترنت با تعرفه عادی را مسدود سازند؛ در زمان تمام شدن بسته و عدم رزرو بسته جدید، اینترنت گوشی هوشمند به طور کامل قطع می گردد.

·        در زمان هایی که از یک اپلیکیشن استفاد نمی کنید، بهتر است؛ داده های همراه خود را خاموش کنید. زیرا برخی از این برنامه ها مانند بازار یا گوگل پلی، نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی هوشمند را به صورت خودکار بروز رسانی می کنند.

·        همواره از بسته های اینترنت همراه که قیمت مناسب تری دارند؛ استفاده نمایید.

 

3.     سرویس دریافت تبلیغات پیامکی گوشی هوشمند خود را غیر فعال کنید:

در گذشته دریافت کنندگان پیامک های تبلیغاتی، هزینه ارسال این پیامک ها را پرداخت می کردند؛ ولی امروزه دیگر دریافت پیامک های تبلیغاتی، هزینه ای برای مشترک سیم کارت اعتباری یا دائمی نخواهد داشت. همین موضوع سبب گردید تا امروزه ارسال کنندگان بعضی از این پیامک های تبلیغاتی با شیوه هایی دیگر کسب درآمد می کنند و هزینه هایی را ناخواسته بر مشترک تحمیل می کنند.

 در بعضی از این پیام ها تلاش می شود تا با ایجاد خلاقیت و ارسال لینک، مشترک را وسوسه کنند تا در قرعه کشی ها و مسابقات شرکت کرده و برنده خوش شانس آنها باشند. در صورتی که تنها ره آورد چنین مسابقاتی، اتمام شارژ پولی برای مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد.

زیرا در صورت پاسخ شما به این پیامک ها، خدمات ارزش افزوده برای سیم کارت شما فعال می گردد که در نتیجه به ازای دریافت هر پیامک، مبلغی از شارژ ریالی سیم کارت اعتباری شما کسر می گردد. به طوری که خیلی زود بعد از استعلام شارژ باقی مانده همراه اول، متوجه می شوید که به صورت خودکار رقم قابل توجهی از اعتبار خود را از دست داده اید.

 

نحوه غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی

باتوجه به این که در این روش بدون آن که فرد متوجه باشد، مدام در حال پرداخت هزینه پیامک های ارسالی می باشد؛ برای جلوگیری از کم شدن شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول، باید سرویس دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال سازید.

برای این کار کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند کد  # 800 * ( ستاره 800 مربع ) را شماره گیری نمایند. بعد از شماره گیری کد، منوهایی با این مضمون برای کاربر ارسال می گردد که مشترک باید گزینه مورد نظر خود را انتخاب و ارسال نماید:

1-   قطع پیامک تبلیغاتی همراه اول

2-   قطع خدمات محتوایی ( پیامک هایی که بنا به درخواست و در برخی موارد عدم درخواست مشترکین، به منظور سرگرمی ارسال می گردد )

3-   استعلام خدمات فعال ( شما را در اجرای دستور مورد نظر راهنمایی می کند )

4-   ادامه (در صورتی که گزینه مورد نظر شما در منوی نمایش داده شده نبود، گزینه ادامه را انتخاب کنید تا به گزینه مورد نظر برسید.

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول باید توجه داشته باشند که بعد از لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی، پیامک های حاوی اطلاع رسانی سرویس های پایه، اطلاع رسانی اپراتور همراه اول و باند پهن برای آنها ارسال می گردد. زیرا این پیامک ها جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب نشده و در هرصورت امکان دریافت چنین پیامک هایی برایشان فعال می باشد.

پیامک های اطلاع رسانی که توسط دولت یا نهاد خاصی ارسال می گردد؛ مانند : پیامک های پلیسی و انتظامی، دولتی و حکومتی و قضایی نیز جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند و مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول قادر به غیر فعال سازی آنها نمی باشد.

 


منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 


خرید سیم کارت دائمی و ارزان 0912

 

این روز ها بسیاری از افراد جامعه به دنبال خرید سیم کارت های دائمی و ارزان می باشند ولی همه خواهان سیم کارت های دائمی همراه اول هستند.سیم کارت های دائمی همراه اول در این سال ها همیشه جز سرامد های بازار سیم کارت بوده اند همین مسئله باعث شده تا همه مردم خواهان سیم کارت های دائمی  همراه اول باشند .همراه اول این روز ها که در قبال خدمات ویژه ایی که می دهد در تلاش است که بسیاری از مردم را به ارزوی خود برساند و صاحب سیم کارت های دائمی همراه اول کند . همراه اول امیدوار است که با این کار ها بتواند سیم کارت های دائمی خود را به علاقه مندان خود دهد تا مردم بتوانند صاحب سیم کارت های دائمی همراه اول شوند. از بین تمام سیم کارت های دائمی همراه اول نیز، سیم کارت 0912 گران ترین و معتبرترین سیم کارت محسوب می گردد که در تمام کشور طرفداران پر و پا قرصی دارد.

البته علاوه بر اعتبار و جایگاه ویژه سیم کارت 0912 در بین مردم که میزان محبوبیت این سیم کارت را بالا برده است، عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت نهایی این سیم کارت موثر می باشد؛ عواملی مانند:

 

·        میزان کارکرد سیم کارت دائمی 0912 :

به طور کلی سیم کارت صفر در بازار ایران گران تر از سیم کارت کارکرده می باشد. البته این قانون در مورد سیم کارت دائمی همراه اول مستثنی می باشد و سیم کارت های کارکرده این اپراتور با وجود قدیمی بودن، گران تر و با ارزش تر هستند. زیرا عرضه سیم کارت دائمی 0912، سالهاست به پایان رسیده و تقریبا تمام سیم کارت های 0912 موجود در بازار از نوع کارکرده هستند.

 

·        نوع پیش شماره سیم کارت دائمی 0912:

یک قانون کلی در مورد پیش شماره های سیم کارت دائمی 0912 وجود دارد که هر چقدر کد یک شماره پایین تر باشد، قیمت سیم کارت بیشتر می شود. علاوه بر این در اپراتور همراه اول سیم کارت کد یک تا 3 ، محبوب ترین و پرطرفدارترین پیش شماره های 0912 می باشند.

 

·        میزان رندی سیم کارت دائمی 0912:

اگر به دنبال سیم کارت ارزان و اقتصادی می گردید، دور این گزینه را خط قرمز بکشید. زیرا مهم ترین و اصلی ترین عامل تاثیر گذار در قیمت یک سیم کارت 0912، رندی شماره است. به طوری که هر چه شماره ای رندتر، قیمت نجومی تر. خبرهای مربوط به فروش برخی از شماره های رند 0912 با رقم های نجومی و غیر قابل باور نیز، مربوط به شماره های رند کد یک تا سه این پیش شماره می باشد.

 

سیم کارت دائمی و ارزان 0912 کدامند؟

با وجود آن که قیمت سیم کارت 0912 در بازار زیاد می باشد، ولی بعضی از شماره های این سیم کارت قیمت مناسب تری نسبت به بقیه دارند که اگر از آنها آگاه باشید با کمی تحقیق می توانید به راحتی مالک یک سیم کارت دائمی 0912 ارزان قیمت گردید. به همین خاطر برای خرید یک شماره اقتصادی بهتر است؛ به شرایط زیر توجه کنید:

 

·        نوع پیش شماره

در حال حاضر سیم کارت 0912 با کد 0 و 9 به عنوان ارزان ترین شماره های این پیش شماره در سایت های مختلف عرضه می گردد. با توجه به این که اپراتور همراه اول در سال های اخیر اقدام به عرضه پیش شماره 0 و 9  نموده است، پیدا کردن سیم کارت صفر در بین شماره های این کد بیشتر است. به همین خاطر این پیش شماره برای کسانی که از دردسرهای سیم کارت های کارکرده گریزانند، یک گزینه مناسب و مطلوب محسوب می گردد.

 

·        میزان کارکرد سیم کارت دائمی 0912

با توجه به این که سیم کارت 0912 اولین سیم کارت دائمی عرضه شده از سوی اپراتور همراه اول می باشد، تقریبا تمامی شماره های این پیش شماره از نوع کارکرده می باشند و پیدا کردن سیم کارت صفر در پیش شماره 0912 بسیار سخت می باشد ( به غیر از پیش شماره 0 و 9 )

ولی در این بین برخی از سیم کارت های کارکرده 0912، برای مدت طولانی خاموش بودند که طبیعتا از تماس های زیادی برخوردار نمی باشند که همین امر این سیم کارت ها را در رده سیم کارت های کارکرده در حد صفر قرار می دهد که قطعا قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت کارکرده دارند.

 

از کجا سیم کارت دائمی و ارزان 0912 بخریم؟

خرید هر کالای سرمایه ای در ایران، بسیار پر فراز و نشیب می باشد. زیرا علاوه بر عوامل تاثیر گذار بر قیمت کالا، حضور دلالان به عنوان بخش اضافه که به صورت غیر مستقیم در بالابردن قیمت نهایی کالا نقش مهمی ایفا می کنند، چالش های خرید را افزایش می دهد.

در مورد خرید و فروش سیم کارت دائمی 0912 نیز، یکی از بزرگترین چالش های پیش روی خریداران، شناسایی مراکز معتبر و قابل اعتماد می باشد که علاوه بر عرضه پیش شماره های مختلف با حذف دلالان بتواند سیم کارت هایی با قیمت مناسب و اقتصادی ارائه کند.

در سال های اخیر، وب سایت های زیادی تحت عناوین مختلف، شروع به عرضه و فروش سیم کارت های 0912 نمودند که این تعداد بالا، کار را برای افراد سخت می کند. زیرا با وجود این شرایط انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید یا فروش سیم کارت 0912، به عنوان اولین گام، کمی سخت و طولانی می شود.

به همین خاطر پیشنهاد می شود؛ در گام نخست با انتخاب وب سایت های با سابقه ای مانند رندباز که سالهاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعال بوده و به عنوان یک مرجع معتبر قیمت گذاری سیم کارت در بین حرفه ای این حوزه شناخته می شود، یک خرید ایمن و مطمئن را تجربه کنید.

زیرا رندباز واسطه نیست که از خرید یا فروش سیم کارت مبلغی را به عنوان سود برای خودش در نظر بگیرد، بلکه این وب سایت همچون پلی مستحکم بین خریدار و فروشنده ارتباط برقرار کرده و دستان آنها را برای معامله به هم پیوند می دهد.

 

سایت رندباز یکی از معتبرترین سایت هایی است که به صورت کاملا تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد و روزانه هزاران بازدید کننده عادی دارد. علاوه بر این فروشندگان حرفه ای هم در این سایت حضور دارند که مورد تایید این وب سایت می باشند. رندباز به هیچ وجه مانند دلالان در قیمت گذاری نهایی تاثیر ندارد و قیمت های اعلامی کاملا کارشناسانه و به روز می باشد.

بنابراین برای خرید یک سیم کارت ارزان 0912 کافی است با مراجعه به این وب سایت، از بین صدها شماره موجود، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای انتخاب یک شماره ارزان و اقتصادی نیز بهتر است از بین کدهای 0 و 9 به دنبال شماره مورد نظر باشید. در این گروه، سیم کارت های کارکرده قیمت مناسب تری دارند، بنابراین در بین شماره های عرضه شده با کد صفر و نه؛ یک سیم کارت کارکرده که شماره غیر رند داشته باشد،  انتخاب کنید.

 

نحوه خرید اقساطی سیم کارت دائمی 0912

در شرایط اقتصادی کنونی، قطعا خرید اقساطی سیم کارت 0912 یک معامله برد برد است، مزیت این خرید در رندباز به مراتب بسیار  بهتر و خاص تر خواهد بود. زیرا در وب سایت رندباز، شرایط فروش سیم کارت به صورت اقساطی برای خریداران وجود دارد که معمولا شما می توانید با پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت و ضمانت پرداخت مابقی مبلغ به صورت اقساطی صاحب سیم کارت شوید.

در این نوع شرایط پرداخت، خریدار تنها پرداخت به موقع اقساط را تضمین می کند و نیازی به معرفی ضامن و یا پرداخت چک یا سفته نمی باشد. فروشنده نیز متضمن می گردد، در صورت پرداخت به موقع اقساط، سیم کارت را به نام خریدار بزند.

رندباز به عنوان یک وب سایت تخصصی که سال هاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند و با بیش از هزاران بازدید کننده در روز، قیمتی واقعی از سیم کارت ها را در اختیار شما قرار می دهد. البته لذت یک خرید ارزان و اقتصادی تنها مزیت خرید از رندباز نیست، بلکه خرید اقساطی سیم کارت دائمی 0912،  فرصتی است برای تجربه یک خرید امن که در هیچ سایت یا فروشگاه اینترنتی دیگر وجود نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



راه های پیشگیری از کلاهبرداری تعویض سیم کارت

 

این روز ها کلاه برداری به هر نحوی انجام می شود و بسیاری از مردم دچار کلاهبرداری می شوند. این روزها کلاه برداری از طریق سیم کارت های گوشی هم انجام می شود که برای بسیاری از مردم نگران کننده بوده است و بسیاری از مردم باید مراقب باشند که دچار این اتفاق نشوند و از طرفی هم انجام تاین کلاهبرداری برای کسی سیم کارت به نامش بوده است و با سیم کارتش انجام شده است بسیار بد بوده است.از همین رو باید آدم ها مراقب باشند که اگر سیم کارت خود را ازدست دادند باید سریعا آن را بسوزانند که خدایی نکرده برای آنها مشکلی به وجود نیایید و مردم بتوانند که به راحتی و بدون اینکه استرس کلاه برداری از سیم کارت خود را داشته باشند را کنار بگذارند. این روز ها کلاهبرداری از طریق سیم کارت بسیار زیاد شده است و مردم به خاطر این قضیه ها باید بسیار مواظب باشند

به تازگی بخش کلاهبرداری سایبری لس آنجلس سوابق محاکمه ای یک مرد 24 ساله ایرانی به نام امیر حسین گلشن را رسانه ای کرد. بر اساس این خبر امیرحسین که ساکن لس آنجلس می باشد؛ از ستاره های رسانه های اجتماعی اخاذی می کرده است.

 

شگرد خاص هکر ایرانی در سرقت های مجازی خبرساز شد

مطابق سوابق محاکمه ای منتشر شده، امیرحسین گلشن حساب کاربری زنان مشهور تاثیرگذار را در اینستاگرام از طریق تعویض سیم کارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس دادن حساب های اینستاگرامی آنها، اخاذی می کرده است.

بر اساس گفته های یک مامور ویژه کلاهبرداری سایبری لس آنجلس در ژانویه 2023، در یک سری پرونده های تعویض سیم کارت، مشکوک بودن امیرحسین گلشن برای اف بی آی مشخص شد. سپس آپارتمان مجلل گلشن شناسایی شد و با مشخص شدن آدرس آی پی، فعالیت های اینترنتی او ردیابی گردید.

 

ماجرای کلاهبرداری چگونه بوده است؟

بخش کلاهبرداری سایبری لس آنجلس با اشاره به پرونده کلاهبرداری و اخاذی یک ایرانی از ستاره های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام در مورد نوع خاصی از کلاهبرداری اینترنتی به کاربران هشدار داد.

 افزایش چشمگیر هک سامانه ها و پایگاه های داده در طول سال های اخیر نشان می دهد که شیوه کلاهبرداری تعویض سیم کارت به عنوان یک فرصت برای دستیابی به اطلاعات افراد، بسیار مورد استفاده کلاهبرداران و هکرها قرار می گیرد. امیر حسین گلشن نیز از این شیوه برای اخاذی از ستاره های فضای مجازی استفاده نموده است و آنها را مجبور به پرداخت مبلغ هنگفتی کرده است. سوابق بانکی گلشن نیز نشان می دهد که او در شبکه پرداخت دیجیتال Zelle حدود 165 تراکنش به مبلغ 23 هزار و 790 دلار از افراد مختلف دریافت کرده است.

 

مثلا در یک مورد زمانی که قربانی از پرداخت هزار دلار به امیرحسین گلشن برای بازگرداندن حساب خودداری کرد، گلشن درخواست خود را تغییر داد و برای بازگرداندن حساب از او خواست تا در یک تماس ویدئویی برهنه شود. البته بعد از این اتفاق، گلشنی حساب قربانی را پس داد، اما همچنان با او تماس می گرفت و پیامک می فرستاد. یک بار هم که او از فرد قربانی درخواست صرف شام را نمود و قربانی نپذیرفت و دیگر پاسخ نداد؛ گلشن دوباره کنترل حساب اینستاگرامی قربانی را به دست گرفت و حساب او را کامل حذف کرد که از نظر مامور اف بی آی، گلشن این کار را با استفاده از کد بازیابی که زمان در اختیار داشتن حساب ذخیره کرده است؛ انجام داده بود.

بررسی ها نشان می دهد؛ تقریبا همه قربانی ها پرداخت هایی به حساب گلشن داشتند که در جزئیات اغلب آنها به واژه ها و عبارت هایی از حساب اینستاگرامی اشاره شده است. مثلا در یک مورد در جزئیات نوشته شده بود که" تو یک عوضی حال بهم زنی که از یک 14 پول می دزدی." ( به باور اف بی آی عدد 14 به سن قربانی اشاره می کند.)

 علاوه بر این در بازه زمانی سال های 2018 تا 2022، بیش از 423 هزار دلار به کیف پول های دیجیتال امیرحسین گلشن واریز شده است.

 

کلاهبرداری تعویض سیم کارت چیست؟

در این شیوه کلاهبرداری که به کلاهبرداری تعویض سیم کارت یا ( SIM swap ) معروف است؛ فرد هکر یا مهاجم بعد از جمع آوری اطلاعات شخصی قربانی مانند نام، شماره تلفن، آدرس ایمیل و تاریخ تولد شروع به کار می کند. او بعد از دستیابی به اطلاعات فرد قربانی، با اپراتور ارائه دهنده سیم کارت فرد مورد نظر تماس گرفته و تلاش می کند تا با بیان یک داستان جعلی، اپراتور را فریب داده و خود را به عنوان صاحب اصلی سیم کارت جا زده و درخواست تعویض سیم کارت را ثبت نماید. بعد از فریب اپراتور، سیم کارت اولیه فرد قربانی مسدود شده و سیم کارت جدید در اختیار فرد مهاجم قرار می گیرد.

 در چنین مرحله ای، فرد کلاهبردار کنترل کامل بر شماره تلفن فرد قربانی داشته و به راحتی می تواند از کلیه ارتباطات فرد قربانی آگاهی پیدا کند. زیرا هر کس با این شماره تماس بگیرد یا پیامکی ارسال نماید، در اصل با دستگاه فرد کلاهبردار تماس گرفته است.

با توجه به این که هدف از هک و تعویض سیم کارت، کلاهبرداری یا اخاذی می باشد، قطعا قبل از جعل سیم کارت، هکر به اطلاعات حساب بانکی قربانی نیز دسترسی خواهد داشت، تا بعد از جعل سیم کارت و ورود به وب سایت بانک، نام کاربری و رمز عبور قربانی را وارد کرده و با استفاده از رمز یکبار مصرف بانکی که به شماره تلفن قربانی ارسال می شود، حساب مورد نظر را تخلیه نماید.

 

اقدامات امنیتی در برابر کلاهبرداران و اخاذان تعویض سیم کارت

با وجود حرفه ای بودن این کلاهبرداران و هکرها، باز هم همه افراد می توانند با انجام اقداماتی خطر قربانی شدن در این نوع کلاهبرداری را کاهش دهند و با محافظت درست از اطلاعات شخصی و نظارت بر حساب های بانکی کار را برای کلاهبرداران سخت و دشوار سازند:

·        در گام اول باید در برابر اطلاعات شخصی محتاط باشید و از اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن، آدرس و تاریخ تولد به صورت آنلاین یا تلفنی خودداری نمایید.

·        همواره از احراز هویت دو مرحله ای در حساب های فعال استفاده نمایید تا دسترسی کلاهبردار را دشوار تر سازید. تعیین یک لایه امنیتی اضافه مانند کد ارسال شده به شماره تلفن یا آدرس ایمیل می تواند شرایط دسترسی کلاهبردار را سخت تر نماید.

·        از رمزهای عبور قوی استفاده نموده و از به کار بردن رمزهای عبور یکسان برای چندین حساب خودداری نمایید.

·        در هنگام استفاده از وای فای عمومی محتاط باشید. زیرا مشترکین در هنگام استفاده از Wi-Fi آسیب پذیرتر هستند؛ به همین خاطر بهتر است از VPN برای محافظت از ارتباطات خود استفاده کنید.

·        همواره حساب های بانکی خود را زیر نظر داشته باشید. پیشنهاد می شود؛ به طور مرتب حساب های بانکی و رسانه های اجتماعی خود را نسبت به هر گونه فعالیت بررسی کنید و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید.

·        بلافاصله بعد از مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک، با اپراتور ارائه دهنده سیم کارت خود تماس بگیرید و درخواست مسدود سازی سیم کارت را ثبت نمایید.

 

در صورت قربانی شدن، چه باید کرد؟

مهم ترین نکته در زمان وقوع هر جرمی، حفظ خونسردی و انجام اقدامات اولیه می باشد. بنابراین اگر قربانی کلاهبرداری تعویض سیم کارت شدید؛ بلافاصله اقدامات زیر را انجام دهید:

·        با اپراتور خود تماس بگیرید. فرقی نمی کند مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری کدام اپراتور هستید، بلافاصله با اپراتور خود تماس بگیرید و ضمن گزارش کلاهبرداری، درخواست کنید تا فرآیند تعویض سیم کارت در حساب شما را مسدود کنند.

·        گذرواژه های همه حساب های بانکی و رسانه های اجتماعی خود را که ممکن است در معرض خطر قرار بگیرد، تغییر دهید.

·        اگر حساب بانکی شما به خطر افتاده است، در اسرع وقت با بانک یا موسسه مالی خود تماس بگیرید و با گزارش کلاهبرداری درخواست مسدود کردن هر تراکنش را ثبت کنید.

·        هر چه سریعتر کلاهبرداری را به مقامات مربوطه، مانند پلیس گزارش دهید که این امر می تواند از کلاهبرداری بیشتر و بازیابی اطلاعات جلوگیری کند.

در هر صورت اگر در شبکه های مجازی فعالیت دارید؛ بهتر است همیشه، با یک متخصص امنیت سایبری در ارتباط باشید؛ زیرا کلاهبرداری تعویض سیم کارت در همه کشورها از جمله ایران یک تهدید رو به رشد است که می تواند منجر به آسیب های مالی و شخصی قابل توجهی گردد و ضررهای جبران ناپذیری را شامل حال شما کند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


نحوه استعلام تعداد سیم کارت برای هر مشترک

 

این روز ها با وجود پیشرفت تکنولوژی گوشی های هوشمند جایگاه ویژه ایی برای ما آدم ها پیدا کردند و در طول روز اکثر مواقع داریم با گوشی های هوشمند خود کار می کنیم  و کمتر ادمی هست این روز ها از این نوع گوشی ها استفاده نکنند.اما این گوشی های هوشمند  بدون استفاده از سیم کارت های  اعتباری یا دائمی  نمی توان از گوشی های هوشمند استفاده کنیم عملا برای ما خاصیتی وجود ندارد و برای همین سیم کارت های اعتباری و دائمی بسیار برای گوشی های هوشمند ارزشمند  هستند اگر این نوع گوشی ها نباشند اصلا نمی توانیم کاری با این گوشی ها  انجام بدهیم. پس داشتن سیم کارت بسیار مهم است اگر وجود نداشته باشد عملا گوشی در دست ما جایگزین وسایل بازی شده است .سیم کارت با وجود این که بسیار کوچک هستند ولی بسیار برای مردم و گوشی ها حائز اهمیت می باشد

حتی بررسی های انجام شده نیز نشان می دهد که تقریبا برای هر ایرانی بالاتر از 18 سال بیش از یک سیم کارت ثبت شده است.

 

چرا باید از سیم کارت محافظت کرد؟

بر اساس قانون سیم کارت های موجود در داخل هر گوشی هوشمند، جزء حریم و اموال شخصی افراد می باشد که لازم است؛ مشترکین برای حفظ و نگهداری آن ها دقت و توجه کافی، مبذول دارند. چرا که  غفلت و اهمال در مراقبت از سیم کارت ها نه تنها می تواند باعث بروز صدمات مالی گردد،  بلکه می تواند با آبرو و اعتبار اشخاص نیز بازی کند. مطابق قانون در صورت بروز هرگونه اعمال مجرمانه، فقط و فقط مالک سیم کارت مسئول بوده و شخصا باید در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

با توجه به این که در صورت سوء استفاده از سیم کارت و وقوع هرگونه جرم، ممکن است مشکلات بسیار زیادی برای مالکان اصلی سیم کارت ها ایجاد شود، همواره از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تلاش شده تا اهمیت این موضوع با روش های مختلف به مشترکین گوشزد شده تا با آگاهی و اطلاع رسانی به موقع از بروز مشکلات و هزینه های ناخواسته بعدی جلوگیری گردد.

 

طرح ساماندهی سیم کارت چیست؟

در سال های گذشته بعد از فراوانی تخلفات انجام شده با سیم کارت های بدون هویت، "طرح احراز هویت و ساماندهی سیم کارت ها "  برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی راه اندازی شد. این طرح با ایجاد ساز و کار آسانتر، امکان دسترسی افراد به برخی اطلاعات مانند تعداد و شماره سیم کارت های ثبت شده به نام اشخاص را فراهم کرده و در تلاش است تا از این طریق از حجم عمده این نوع تخلفات بکاهد.

در گذشته هر فرد مجاز بود که از هر اپراتور 10 سیم کارت به نام خودش و با کد ملی خود ثبت نماید، ولی در سال های گذشته این قانون تغییر کرده و بر اساس آخرین اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ هر فرد ایرانی می تواند در مجموع 10 سیم کارت را با کد ملی خود ثبت نماید. این قانون بدین معناست که افراد می توانند در مجموع از هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، 10 سیم کارت تحت مالکیت خود داشته باشد.

با توجه به این که مسئولیت هر خط یا سرویس ارتباطی که به نام مشترک می باشد، شخصا با خود او بوده و عواقب ناشی از سوء استفاده از آن با مالک قانونی سیم کارت است، لازم است کاربران ضمن دقت در حفظ و نگهداری سرویس های ارتباطی، نسبت به استعلام تعداد خطوطی که به نام آنهاست، اقدام کرده و در صورت لزوم نسبت به غیر فعال سازی خطوطی که از آنها استفاده نمی کنند، اقدام نمایند.

 

روش های استعلام سیم کارت:

·        ارسال کد ملی به سرشماره های 3000150 و 3000504901

·        مراجعه به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس mobilecount.cra.ir

·        مراجعه به اپلیکیشن هر یک از اپراتورها در بخش مدیریت حساب ( در اپلیکیشن همراه من (my mci ) در اپراتور همراه اول، اپلیکیشن ایرانسل من ( my irancell) در اپراتور ایرانسل و اپلیکیشن رایتل من ( my rightel) در اپراتور رایتل)

·        مراجعه حضوری به دفاتر امور مشترکین و مراکز ارتباطی اپراتورها

در هر کدام از این روش ها، تنها با ارائه کد ملی، مشترک می تواند از تعداد سیم کارتی که به نامش می باشد، آگاهی پیدا کند.

 

نکات مهم:

·        خدمات گفته شده فقط به افراد حقیقی ارائه می شود که حداقل یک سیم کارت دائمی یا اعتباری در یکی از اپراتورهای فعال در کشور داشته باشند.

·        هر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری در هر دوره 10 روزه فقط یک بار می تواند از سامانه رگولاتوری تعداد خطوط را استعلام کند.

·        در صورتی که از آخرین استعلام بیش از 10 روز گذشته ولی موفق به استعلام نشده باشد، می توان موضوع را با مدیریت سامانه در میان گذاشت که در این صورت با وارد کردن اطلاعات اولیه، کد رهگیری به فرد داده خواهد شد و پس از آن پیامکی با محتوای تعداد سیم کارت ها در هر اپراتور برایش ارسال می شود.

·        اتباع غیر ایرانی نیز با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل گذرنامه، کارت اقامت، کارت پناهندگی، کارت هویت و کارت سبز می توانند به صورت همزمان از مجموع تمام اپراتورهای فعال در کشور سه سیم کارت فعال به نام خود داشته باشند.

·        اشخاص حقوقی مانند شرکت ها و سازمان ها برای تعداد سیم کارت های فعال؛ از هیچ محدودیتی برخوردار نیستند.

 

نحوه استعلام از سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

با توجه به پدیده سیم کارت های جعلی و یا استفاده مجرمین و متخلفین از سیم کارت های بدون هویت و یا سیم کارت هایی که به نام دیگران می باشد، لازم است مشترکین به هیچ وجه سیم کارت روشن و فعال خود را در اختیار دیگران قرار ندهند. زیرا بسیاری از جرائم و کلاهبرداری های اینترنتی و تلفنی با استفاده از سیم کارت های تلفن همراه سایر افراد انجام می شود که همین امر لزوم استعلام از سایت رگولاتوری را بیشتر می کند. برای این کار کاربران می توانند با ارسال کد ملی به سامانه 3000150 یا مراجعه به سایت رگولاتوری نسبت به استعلام تعداد سیم کارت خود اقدام نمایند.

برای استعلام از سایت نیز، مشترک سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل باید بعد از مراجعه به سایت رگولاتوری به آدرس www.cra.ir  منوی حقوق کاربران، گزینه استعلام سرویس های مشترکین می توانند از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان است مطلع شده و سپس با مراجعه به دفاتر امور مشترکین نسبت به مسدود سازی سیم کارت هایی که با نام آنها فعال شده و از آن مطلع نیستید، اقدام کنند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


لغو پیامک های تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف

 

این روز ها بسیاری از مردم به خاطر پیامک های  تبلیغاتی بسیار  داغ می باشد و همین موضوع دارندگان سیم کارت های اعتباری و دائمی همه اپراتور های سیم کارت را اذیت می کنند. از همین جهت است بسیاری از مردم با این معضل که فروشگاه ها با پیامک های تبلیغاتی خود انجام می دهند برای همین  مردم را بسیار شاکی کرده است.این روش که این روز ها برای مردم بسیار آزار دهنده شده است این روش تبلیغاتی یکی از بهترین روش هایی است که در این  زمانه بسیار ارزان و آسان جهت تبلیغات انجام می شود .اما همین تبلیغات باعث شده است که بسیاری از مردم در مورد تبلیغات بسیار اذیت شوند و همین مسئله باعث شده است  که  ناراحت شوند. مردم امیدوارند که هر چه زودتر اپراتور ها برای این مسئله فکر بزرگی کنند تا مردم هم از شر این پیامک های تبلیغاتی راحت شوند

بعد از ظهور تلفن های همراه، ارسال پیام های تبلیغاتی به عنوان یک روش ارزان و بسیار آسان جهت تبلیغات انواع کالاها و خدمات مورد توجه کارفرمایان و مدیران شرکت ها قرار گرفت و آنها با استفاده از بانک های اطلاعاتی مختلف، با ارسال پیام هایی کوتاه کسب و کار خود را تبلیغ می کردند. با وجود استقبال مدیران از این روش اقتصادی، دریافت پیامک های تبلیغاتی تقریبا برای همه کاربران ناخوشایند بود. به همین خاطر کاربران به دنبال راهکارهایی بودند تا بتوانند برای همیشه خود را از دریافت پیامک های تبلیغاتی راحت کنند.

 

کد دستوری # 800 *  ( ستاره 800 مربع )

بر اساس قانون ارسال پیامک های تبلیغاتی حتما باید از طریق پنل های ارسال پیامک انبوه صورت پذیرد و شماره های شخصی اصلا برای این کار مناسب نیستند. به همین خاطر ارسال پیام تبلیغاتی از سوی شماره های شخصی جرم بوده و ارسال کننده پیامک متخلف شمرده می شود.

به دنبال اعلام نارضایتی کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری اپراتورهای فعال در کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به عنوان یکی از مراجع مسئول، سامانه  # 800 *  ( ستاره 800 مربع ) را  برای شناسایی و مسدود سازی شماره های شخصی که اقدام به ارسال پیامک تبلیغاتی می کنند، راه اندازی کرد. در این روش، مشترک باید کد دستوری # 800 *  ( ستاره 800 مربع ) را شماره گیری و ارسال نماید.

بر اساس این مصوبه، بعد از شناسایی سیم کارت و محرز شدن تخطی مشترک، سیم کارت مشترک مسدود شده و بدون توجه به محتوای پیامک انجام شده، فرد خاطی فقط یک بار بعد از مسدود شدن سیم کارت می تواند با ارائه تعهد نامه کتبی سیم کارت خود را دوباره فعال سازد.

 

نحوه غیر فعال سازی دریافت پیامک های تبلیغاتی در اپراتورهای مختلف

علاوه بر معرفی سامانه از سوی رگولاتوری، همه اپراتورهای فعال در کشور با معرفی روش های مختلف، امکان لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی را برای مشترکین خود فراهم نمودند که این روش ها به شرح ذیل می باشد:

 

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی در سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول:

کاربران سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به لغو پیامک های تبلیغاتی همراه اول خود اقدام نمایند:

·        ارسال عدد 1 به 8999

·        شماره گیری کد دستوری # 8999* ( ستاره 8999 مربع )

·        تماس با مرکز اطلاع رسانی 9990

·        مراجعه به اپلیکیشن " همراه من "

 

غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی در سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل:

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با استفاده از روش های ذیل تصمیم بگیرند که مایل به دریافت کدام گروه پیامکی هستند:

·        شماره گیری کد دستوری # 5006 *  ( ستاره 5006 مربع )

·        ارسال پیامک به 5006

·        مراجعه به اپلیکیشن " ایرانسل من" و  بخش" مدیریت پیامک تبلیغاتی"

 

غیر فعالسازی پیامک تبلیغاتی در سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل:

کاربران سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل نیز می توانند با استفاده از روش های ذیل، خدمات پیامکی خود را مدیریت نمایند:

·        با مراجعه به  نرم افزار " رایتل من " در بخش " مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده"  خدمات فعال را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به فعال یا غیر فعال سازی آنها اقدام کنند.

·        شماره گیری کد دستوری #800* ( ستاره 800 مربع )

·        شماره گیری کد دستوری # 195* ( ستاره 195 مربع )

·        ارسال عدد 3 به شماره 800

 

با لغو پیامک های تبلیغاتی، چه پیامک هایی لغو نمی شوند؟

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ با استفاده از روش های فوق، تنها پیامک های تبلیغاتی حذف شده و پیامک های حاوی اطلاع رسانی سرویس های پایه، اطلاع رسانی اپراتور و باند پهن جزء پیامک تبلیغاتی محسوب نشده و در هرصورت امکان دریافت چنین پیامک هایی برایشان فعال می باشد. از آنجا که روش های اعلام شده تنها برای لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی می باشد و همه پیامک های انبوه ارسالی در گروه پیامک های تبلیغاتی قرار نمی گیرند، دریافت برخی از این پیامک ها اجتناب ناپذیر می باشد.

 

پیامک هایی که امکان لغو آنها با استفاده از روش های فوق وجود ندارد؛ شامل:

·        پیامک های مربوط به بانک ها، شرکت ها و مجموعه هایی که خود مشترک مایل به دریافت آنها می باشد. برای لغو این پیامک ها، مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری باید با مراجعه حضوری به این مراکز، عضویت خود را لغو نماید.

·        پیامک های اپراتور فعال در کشور و اطلاع رسانی سرویس های پایه و باند پهن اپراتورها، پیامک تبلیغاتی محسوب نشده و ارسال آنها متوقف نمی شود.

·        پیامک های اطلاع رسانی و هشدار که توسط دولت یا نهاد های خاص ارسال می گردد؛ مانند : پیامک های پلیسی و انتظامی، پلیس فتا، قوه قضائیه، پیامک های دولتی و حکومتی و قضایی نیز جزء پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند و مشترک قادر به غیر فعال سازی آنها نمی باشد.

باوجود آزار دهنده بودن دریافت وقت و بی وقت پیامک های تبلیغاتی، مشترکین توجه داشته باشند که همه پیامک هایی که به صورت انبوه ارسال می گردد، پیامک تبلیغاتی محسوب نمی شود و پیامک هایی که در مطلب بالا ذکر شد و در راستای اطلاع رسانی ارگان ها و مراجع ذی ربط می باشد، به هیچ وجه قابل حذف شدن نمی باشد. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


محبوب ترین سیم کارت های رند

 

این روزها بسیاری از مردم به دنبال خرید سیم کارت هستند و می خواهند که سیم کارت دائمی داشته باشند. یکی از اپراتور هایی که  سیم کارت های دائمی دارد از روزی هم که شروع به فعالیت کرد تا به امروز بسیار محبوب بوده است اپراتور همراه اول است.سیم کارت های دائمی همراه اول در بازار بسیار گران ولی پرطرفدار هستند و در بازار سیم کارت خواهان بسیاری دارند.اپراتور همراه اول در این سال ها توانسته است بر پایه سیم کارت های دائمی خود توانسته است در بازار محبوب شوند.از طرفی هم سیم کارت های دائمی به عوامل بسیاری بستگی دارد و فقط بر اساس اپراتور ها تاثیر گذار نیست. اما اپراتور اما در این سال ها توانسته است بر اساس قدیمی بودن خود در بازار اکثر  مردم را به طرف خود بکشاند وبا دادن سرویس های جذاب بتواند که خود را در بازار تنها اپراتور معرفی کند

در این میان مهمترین و تاثیر گذار ترین عامل در تعیین قیمت یک سیم کارت، رندی یک شماره است که به عنوان یک فاکتور مهم، می تواند قیمت سیم کارت را در بعضی شرایط تا صدها میلیون جابجا نماید. به همین خاطر این بخش، از سوی فعالان حوزه خرید و فروش سیم کارت به به دقت مورد بررسی قرار گرفته و دسته بندی های مختلفی از آنها ارائه شده است.

 

تعریف رندی سیم کارت

به طور کلی سیم کارت رند به خطی گفته می شود که در آن عددهای یک شماره تکرار شوند. البته با وجود کلی بودن این تعریف، برخی شماره ها بدون استفاده از قانون تکرار باز هم از سلاست و روانی خاصی برخوردارند و در این گروه قرار می گیرند. به همین خاطر این دسته بندی از گستردگی و پیچیدگی بسیار زیادی برخوردار می باشد و هر کسی به راحتی نمی تواند نوع و میزان رندی یک شماره را مشخص کند.

 البته این کار به راحتی در برخی سایت های خرید و فروش سیم کارت مانند رندباز، انجام می پذیرد که افراد می توانند در صورت تمایل به آن مراجعه نموده و از قیمت و میزان رندی شماره خود آگاهی پیدا کنند.

 

انواع رندی سیم کارت

سیم کارت رند یا Memorable sim card در دنیا با قابلیت ماندگاری در ذهن شناخته می شوند که این امر به تنهایی یک مزیت بزرگ و ویژه برای صاحبان مشاغل، وکلا، پزشکان و مدیران به حساب می آید. در حال حاضر سیم کارت های رند انواع مختلفی دارند مانند رند آینه ای، رند حروفی، رند ترتیبی، رند تاریخ تولد، رند تکرار پیش شماره، رند پله ای و .... بررسی ها نشان می دهد؛ اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واکنش های مثبت ایجاد می کنند و باعث جلب نظر می شود؛ به همین خاطر داشتن یک شماره رند تقریبا برای همگان جذاب و دوست داشتنی می باشد.

 

شماره های رند پر طرفدار

از بین شماره های رند، در صورتی که شماره مربوط به سیم کارت دائمی همراه اول باشد، قیمت و محبوبیت سیم کارت به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. از آنجا که از بین شماره های سیم کارت دائمی همراه اول، گران ترین شماره مربوط به شماره های دائمی 0912 می باشد، سیم کارت دائمی رند 0912 به عنوان گران ترین و پرطرفدارترین سیم کارت های موجود در بازار، از قیمت های نجومی و غیر قابل باوری برخوردارند که خبر خرید یا فروش آنها هر چند وقت یکبار پرسر و صدا و شوکه کننده می باشد.

علاوه بر تکرار یک عدد، بعضی از شماره های رند در بین مردم و خریداران محبوب تر هستند و به خاطر همین محبوبیت از قیمت بسیار بیشتری نیز برخوردارند. بعضی از این شماره های رند پرطرفدار به شرح ذیل می باشند:

 

·        رند آینه ای:

در سیم کارت آینه ای علاوه بر تکرار اعداد، ساختار اعداد به صورت آینه ای عمل می کند. مثلا اگر دو عدد 23 و 32 در شماره های یک عدد تکرار شوند، به آن شماره رند آینه ای گفته می شود. شاید یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت و گرانی این نوع شماره، ماندگاری بالای این نوع اعداد در حافظه باشد که مورد توجه صاحبان برندها می باشد.

 

رند تاریخ تولد:

در صورتی که اعداد یک شماره بیانگر تاریخ تولد یک فرد باشد، به آن شماره، شماره رند تاریخ تولد گفته می شود. اعداد مربوط به تاریخ تولد می تواند در ابتدا، انتها و حتی وسط شماره باشد. البته مکان قرار گیری شماره ها در تعیین قیمت و میزان محبوبیت سیم کارت موثر است،

علاوه بر این در صورتی که در این نوع شماره، عدد صفر یا پنج در انتهای شماره قرار گیرند، قیمت سیم کارت افزایش می یابد. یکی دیگر از اعداد تاثیر گذار در شماره رهای تاریخ تولد، عدد 66 می باشد  می باشد که حضورش در سیم کارت می تواند قیمت آن را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

 

رند ترازویی:

به شماره هایی که اعداد در آنها مانند ترازو عمل می کنند؛ رند ترازویی می گویند. در این نوع شماره هر چه عدد در این سمت ترازو قرار دارد؛ عینا به همان مقدار و همان گونه در سمت دیگر تکرار می شود. این تکرار که شماره را بسیار جذاب و به یاد ماندنی می کند، سبب محبوبیت بالا و قیمت تقریبا نجومی این شماره ها می شود.

 

سیم کارت های محبوب رند 0912 کدام است؟

با توجه به معاملات انجام شده در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران، بعضی از شماره های رند محبوب تر بوده و طرفداران پروپا قرصی دارند که به محض عرضه شماره، حاضر به پرداخت هر قیمتی برای آنها می باشند؛ این شماره های محبوب را می توان به شرح ذیل دسته بندی کرد:

 

·        از بین پیش شماره های 0912، کد یک به عنوان قدیمی ترین و پرطرفدارترین سیم کارت موجود در بازار، گران ترین سیم کارت در بازار خرید و فروش می باشد. شماره های رند کد یک 0912، از نایاب ترین و با ارزش ترین پیش شماره ها محسوب می گردند که به محض عرضه حتی با وجود یک قیمت نجومی بلافاصله به فروش می روند.

 

·        بعد از آن، شماره های رند سیم کارت دائمی 0912 با کدهای 2 و 3 که بیشتر برای تجاری سازی مورد استفاده قرار می گیرند و در بین مدیران و صاحبان برندها پرطرفدار می باشند، قرار دارند. این شماره های رند نیز با قیمت های بالا و تعداد محدود به محض عرضه در بازار، به سرعت به فروش می رسند.

 

·        در جایگاه بعدی رده بندی پرفروش های بازار خرید و فروش سیم کارت، شماره های رند سیم کارت دائمی 0912 مربوط به کد 5 قرار می گیرد. به طور کلی عدد 5 به دلیل زیبایی در نوشتار و گفتار بسیار مورد توجه افراد می باشد. بیشتر افرادی که به دنبال خاص و منحصر بفرد بودن هستند و میخواهند از طریق شماره به یک پرستيژ و جایگاه اجتماعی برسند؛ از این شماره استفاده می کنند.

 

·        در نهایت اگر به دنبال دادن یک هدیه تولد خاص و لاکچری هستید، طبیعتا شماره های رند تاریخ تولد به عنوان یک کادوی گران و منحصر بفرد می تواند، توجه همگان را جلب کند. البته در این نوع رندی هم قیمت ها یکسان نبوده و هر چه تعداد صفر در سیم کارت بیشتر باشد و شماره جلوه بیشتری داشته باشد، سیم کارت گران تر و با ارزش تر خواهد بود.

 

سیم کارت رند ارزان کدام است؟

با توجه به این که سیم کارت دائمی همراه اول گران ترین و محبوب ترین سیم کارت های موجود در بازار ایران هستند و شماره های رند مربوط به این پیش شماره، بالاترین قیمت را در بازار دارند که گاها با خرید و فروش یک واحد آپارتمان برابری می کند؛ امکان خرید این پیش شماره برای هر کسی مقدور نمی باشد. به همین خاطر اگر به دنبال یک شماره ارزان تر و اقتصادی تر رند در بازار هستید، بهتر است از بین شماره های سیم کارت اعتباری همراه اول یک شماره رند معتبر انتخاب کنید. البته شماره های اعتباری ایرانسل نیز برای انتخاب گزینه های خوبی محسوب می شوند، خصوصا اگر شماره رند مربوط به پیش شماره های قدیمی تر ایرانسل باشد.

شایان ذکر است، در کل قیمت یک سیم کارت رند، چه از نوع دائمی و چه از نوع اعتباری بسیار گران و قابل توجه می باشد و به هیچ وجه این قیمت ها قابل قیاس با هزینه یک سیم کارت معمولی در بازار نمی باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


رده بندی سیم کارت دائمی 0912 بر اساس پیش شماره

 

این روز ها در بازار سیم کارت همه خواهان خرید سیم کارت های همراه اول هستند و همراه اول هم در بازار ارزش بالایی دارد.همراه اول در این سال توانسته است که در این سال ها برای هر استان سیم کارت های دائمی مخصوص خود خود استان را بزند و تا نقل و انتقالات سیم کارت  بسیار راحت انجام شود. از طرفی دیگر هم سیم کارت های همراه اول در همه جای ایران خواهان بسیاری دارد و به خاطر هزینه های جابجایی در استان بسیار بهتر است.برای همین است که همراه اول بسیار در بازار محبوب است و توانسته است که در این سال ها در بازار سیم کارت جز برند های معتبر باشد.همراه اول در تلاش است که بتواند در بازار سیم کارت های دائمی جایگاه خود را محکم تر کند و برای همین قضیه در تلاش است که  سیم کارت های دائمی خود را با کد هر شهر افزایش دهد

البته در حال حاضر با اجرا شدن طرح رومینگ ملی، مشترکین همه اپراتورها به راحتی می توانند از آنتن دهی و پوشش شبکه اپراتورهای دیگر به صورت رایگان بهره مند گردند و نحوه تخصیص امکانات و خدمات به کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی در کل کشور یکسان می باشد. ولی با این وجود همچنان سیم کارت دائمی همراه اول از پرطرفدارترین و گرانترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که از اعتبار بالایی هم برخوردار می باشند.

 

گران ترین سیم کارت ها در کشور:

در این میان سیم کارت دائمی 0912 که متعلق به مشترکین استان های تهران، قزوین، قم، سمنان، البرز و زنجان می باشد، به عنوان گرانترین سیم کارت ها در بازار خرید و فروش می شوند. البته ارزش ریالی همه سیم کارت های دائمی 0912 به یک اندازه نبوده و قیمت آنها بر اساس نوع پیش شماره متفاوت خواهد بود.

 

رده بندی سیم کارت دائمی 0912 بر اساس پیش شماره:

تقریبا بیش از سه دهه از عرضه اولین شماره های سیم کارت دائمی 0912 می گذرد، گذشت زمان مانند هر کالای سرمایه ای دیگری، تاثیر زیادی بر قیمت این شماره های قدیمی داشته و آنها را روز به روز گرانتر ساخته است.

البته عوامل دیگری مانند نوع رندی شماره و میزان کارکرد سیم کارت نیز بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت موثر است؛ ولی اگر بخواهیم صرفنظر از این فاکتورها میزان محبوبیت پیش شماره های 0912 را بررسی کنیم؛ می توانیم آنها را در دسته های زیر قرار دهیم:

 

سیم کارت 0912 با کد یک:

به طور کلی به سیم کارتی که بعد از پیش شماره 0912 عدد یک قرار بگیرد، به آن سیم کارت کد 1 می گوییم که گران ترین و معتبر ترین سیم کارت دائمی موجود در بازار می باشد. این پیش شماره که از اعتبار اجتماعی بسیار بالایی در بین مردم برخوردار است، در بین مدیران و صاحبان کسب و کار بسیار پرطرفدار می باشد.

 

سیم کارت 0912 با کد 2 و 3:

سیم کارت 0912 کد 2 و 3 بعد از کد یک، گران ترین پیش شماره موجود در بازار می باشد که به علت اعتبار بالایی که دارند؛ معمولا در تمام کشور مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به قدمت طولانی و اعتبار بالا این دو پیش شماره از سوی صاحبان مشاغل معمولا برای برند سازی و تجاری سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

سیم کارت 0912 با کد صفر و 9:

سیم کارت 0912 با کد صفر و 9 که در سال های اخیر عرضه شدند، به عنوان ارزانترین سیم کارت موجود در بازار برای کسانی که قصد شروع کسب و کار جدید را دارند، بسیار مناسب می باشد. زیرا از یک طرف تنوع شماره های صفر و کارنکرده این پیش شماره ها در بازار زیاد می باشد و افراد می توانند با پرداخت هزینه ای کاملا اقتصادی صاحب یک سیم کارت دائمی 0912 گردند؛ از طرف دیگر شماره های رند این پیش شماره ها از شرایط پرداخت و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند؛ که بسیار برای سرمایه گذاری و یا برند سازی مناسب می باشند.

 

سایر پیش شماره های 0912:

سیم کارت دائمی 0912 با کدهای 4،5،6،7 و 8 که همگی از اعتبار بالایی در جامعه برخوردارند، به عنوان پیش شماره های ارزشمند در کشور شناخته می شوند. به طور تقریبی هر چقدر کد یک سیم کارت دائمی همراه اول پایین تر باشد، ارزش ریالی و قیمت سیم کارت بالاتر است. بنابراین در جدول طبقه بندی و ارزش گذاری سیم کارت دائمی همراه اول، قیمت سیم کارت دائمی 0912 با کد 4 از 5 بیشتر است. به همین ترتیب سیم کارت کد 5 نیز از سیم کارت کد 6 گران تر می باشد و این روند تا به آخر ادامه خواهد داشت.

 

هر پیش شماره 0912 مناسب چه کسانی است؟

خرید سیم کارت 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای در بازار ایران، یک خرید برد- برد محسوب می گردد. خصوصا با نوسانات ارز در بازار ایران، روند صعودی قیمت سیم کارت دائمی همراه اول بسیار چشمگیر و قابل توجه می باشد. ولی با این وجود اگر شناخت درستی از نیازهای خود داشته باشیم؛ می توانیم انتخاب بهتر و مقرون به صرفه ای تری داشته باشیم، به همین خاطر در ادامه سیم کارت ها را از نظر نوع مصرف مورد بررسی قرار می دهیم:

 

·        سیم کارت دائمی 0912 مناسب سرمایه گذاری

اگر قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارید، بهتر است از بین پیش شماره های دائمی یک تا چهار همراه اول شماره خود را انتخاب نمایید، زیرا این پیش شماره ها بسیار پرطرفدار بوده که به محض عرضه در بازار به فروش می رسند.

 

·        سیم کارت دائمی 0912 مناسب مصرف شخصی

اگر صرفنظر از بحث سرمایه گذاری، قصد خرید سیم کارت برای استفاده شخصی دارید، توصیه می شود با توجه به بودجه خود، از بین پیش شماره های 0912 با کد صفر و نه که از تنوع بیشتری برخوردار هستند، یک شماره صفر یا کار نکرده را انتخاب نمایید. زیرا این شماره ها نه تنها قیمت مقرون به صرفه تری دارند، بلکه از دردسرهای شماره کارکرده نیز به دور می باشند. علاوه بر این نحوه پوشش شبکه و نوع خدمات همراه اول به کلیه پیش شماره های دائمی یکسان بوده و نوع پیش شماره تاثیری بر هزینه های جاری ارتباطی و نحوه دریافت خدمات نخواهد داشت، بنابراین حتی با یک شماره نسبتا ارزان همراه اول، شما می توانید از خدمات بزرگترین اپراتور فعال در کشور، به بهترین نحو برخوردار گردید.

 

·        سیم کارت دائمی 0912 مناسب کسب و کار جدید

اگر به عنوان یک تازه کار قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارید و صرفه جویی در بخش های مختلف در روزهای آغازین کسب و کار برایتان مهم است، پیشنهاد می شود؛ از بین سیم کارت 0912 ارزان ، یعنی کد صفر و نه به دنبال شماره های رند و قیمت مناسب باشید، تا هم با استفاده از اعتبار یک شماره دائمی رند به کسب و کار خود رونق ببخشید و هم بتوانید از تمامی خدمات و امکانات یک سیم کارت دائمی لذت ببرید.

 

·        سیم کارت دائمی 0912 مناسب برند سازی

در نهایت اگر قصد برندسازی و تجاری سازی دارید و می خواهید با کسب اعتبار در بازار، یک شبه، ره صد ساله را بروید، پیشنهاد می شود از بین پیش شماره های معتبر دو و سه، به دنبال شماره های رند و تاثیر گذار باشید تا به راحتی در حافظه افراد بمانید و در میان بازاریان و اقشار مختلف جامعه ارزش و اعتبار کسب کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


ایرانسل و جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

 

سال جدید با همه خوبی هایش  از راه رسید و مردم این روز ها درگیر دید و بازدید هستند و اپراتور های سیم کارت هم امیدوارند که سال بسیار خوبی را برای خود و مشترکان رقم بزنند.یکی از این اپراتور ها که همیشه فعال بوده است و اکثر مردم هم از سیم کارت های این اپراتور را دارند اپراتور ایرانسل است.ایرانسل  به عنوان یکی از  بزرگ ترین اپراتور سیم کارت در در داخل کشور فعالیت می کند. ایرانسل در تلاش است که این روز ها بتواند در بازار سیم کارت های اعتباری  بتواند جایگاه خود را ثبات بدهد . به همین منظور با شروع تعطیلات نوروز، امکان شرکت در جشنواره " سیم کارت رو روشن کن" برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل فراهم شده است.ایرانسل امیدوار است که با این طرح  و جشنواره های بتواند مشترکان خود را راضی کند.

جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از تاریخ اول فروردین ماه 1402 تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 ، در جشنواره" سیم کارت رو روشن کن" شرکت نموده و از جوایز ویژه آن بهره مند گردند.

 

جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل چه کسانی است؟

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم می تواند در بازه زمانی اجرای طرح با خرید سیم کارت جدید و یا استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده، یک امیتاز کسب کرده و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

جوایز جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

جوایز هیجان انگیز و منحصر بفرد جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل 10 جایزه 200 میلیون تومانی خرید خودرو می باشد که مشترکین می توانند از طریق روش های زیر نسبت به کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی، اقدام نمایند:

·        خرید سیم کارت جدید، یک امتیاز

·        استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده اند؛ یک امتیاز

·        تراکنش بالای 1000 تومان، یک امتیاز

 

نحوه شرکت در جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل برای شرکت در این جشنواره می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( به جز تراکنش های مربوط به استفاده از خدمات دیجیتال غیر ایرانسلی ) # 45 *

·        فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·        فروشگاه های مجاز سراسر کشور

·        شماره گیری کدهای دستوری: # 5 *، # 6 *،  # 7 *، # 55 *، # 555 *، # 4444 *

مشترکین توجه داشته باشند؛ برای شرکت در قرعه کشی باید کد دستوری  # 321 * ( ستاره 321 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته در صورت خرید سیم کارت های مودم، نیاز به شماره گیری کد دستوری # 321 * ( ستاره 321 مربع )  نبوده و مشترک به صورت خودکار وارد قرعه کشی خواهد شد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


عیدی اپراتورها در نوروز 1402

 

عید نوروز با همه خوبی هایش از راه رسیده است و همه در تلاش هستند که امسال سال متفاوتی نسبت به گذشته برایشان باشد.در این سال ها اپراتور ها سیم کارت در تلاش هستند که در این سال خدمات بسیار خوب و ویژه ایی را به مشتریان خود ارائه دهند. برای همین در این تعطیلات عید نوروز مانند سال های گذشته به مردم خدمات بسیار عالی دهند و از طرفی بتوانند که عید بسیار جذابی را برای مردم فراهم کنند. در این سال ها اکثر سرویس هایی که برای عید نوروز به مردم عیدی می دادند بسته های ویژه مکالمه و همچنین بسته های ویژه برای اینترنت بوده است که بسیار برای مردم خوب بوده است. ارتباطات در عید نوروز بسیار زیاد می شود برای همین بسته ویژه مکالمه برای اکثر مردم لازم است برای همین دادن این عیدی برای بسیار عالی و جذاب بوده است می توان از اپراتور ها این بسته را فعال کنیم

بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، عیدی رایگان و بی سابقه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری خود در نظر گرفته است که از روز 29 اسفند 1401 قابل دسترسی می باشد. این عیدی هیجان انگیز شامل دو بخش اعتبار هدیه و بسته های رایگان مکالمه و اینترنت – کدهای تخفیف نماوا، فلای تودی، دیجی کالا، جاجیگا و ... می باشد.

 

نحوه فعال سازی عیدانه همراه اول در نوروز 1402:

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای دریافت این عیدی می توانند در بازه زمانی 29 اسفند 1401 تا پایان عید سعید فطر، وارد اپلیکیشن همراه من شده و در قسمت طرح های تشویقی، بخش عیدانه 1402 را انتخاب کنند. در این بخش برای هر مشترک دو گردونه" بسته و اعتبار" و " خدمات زندگی دیجیتال" قابل مشاهده می باشد که مشترک باید با انتخاب یکی از گردونه ها و چرخاندن آن بسته عیدی خود را به صورت تصادفی دریافت نماید.

نکات و شرایط مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تنها یکبار می تواند یکی از گردونه ها را انتخاب و بچرخاند.

·        انتخاب یک گردونه و چرخاندن آن امکان فعال سازی گزینه دیگر را برای مشترک از بین می برد.

·        مهلت استفاده از بسته های گردونه اعتبار و بسته 48 ساعت می باشد.

·        گردونه بسته و اعتبار شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه می باشد.

·        مهلت فعال سازی بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402 تا پایان عید سعید فطر می باشد.

·        گردونه خدمات زندگی دیجیتال من شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند: دیجی کالا، فلای تودی، نماوا، آچاره، نت باکس، جاجیگا و ... می باشد.

·        پس از دریافت پیامک فعال سازی، امکان استفاده از آن عیدی برای مشترک فراهم می شود.

با توجه به این که در نوروز 1402 اپراتور همراه اول هیچ درگاه دستوری خاصی برای دریافت هدیه های عیدانه معرفی نکرده است و دریافت این هدیه تنها از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من امکان پذیر است، بهتر است؛ پیش از دریافت هدیه نسبت به نصب یا به روز رسانی این اپلیکیشن پرکاربرد اقدام نمایید.

 

بسته تخفیفی عید تا عید ویژه نوروز 1402 در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، عیدی ویژه تعطیلات نوروز 1402 را به دو بخش  اختصاص داده است:

1.      بسته تخفیفی تماشای محتواهای مختلف در لنز روبیکا و فیلیمو

2.      هدیه مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان

 

بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در فاصله تعطیلات عید نوروز تا عید سعید فطر، از بسته های تخفیفی ین اپراتور که برای تماشای محتواهای موجود در نظر گرفته شده، بهره مند گردند.

 

نحوه دریافت بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در بازه زمانی 29 اسفند ماه 1401 تا 3 اردیبهشت 1402 می توانند؛ از طریق روش های زیر نسبت به دریافت بسته های تخفیفی اینترنت ایرانسل اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1402 * ( ستاره 1402 مربع )

 

شرایط بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بسته های تخفیفی ایرانسل که برای تماشای محتواهای موجود در تلویزیون اینترنتی لنز، روبیکا و سرویس VOD فیلیمو در نظر گرفته شده تا سقف 10 گیگابایت اینترنت قابل خریداری و استفاده می باشد.

برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم لنز و فیلیمو نیست. به همین خاطر این عیدی برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی که  برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده اند و یا تمایل به تماشای فیلم و سریال در روبیکا دارند، بیشتر مناسب می باشد.

 

نحوه تخصیص بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

طبق گزارش ایرانسل این بسته اینترنت تخفیفی بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می شود و تا 30 روز پس از فعال سازی اعتبار دارد. بنابراین بعد از فعال سازی کاربران ایرانسل می توانند تا مدت زمان اعتبار بسته، از لذت تماشای تمام محتواهای موجود در بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو با اینترنت نیم بها لذت ببرند.

 

هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

علاوه بر بسته های عید تا عید ایرانسل، مشترکین این اپراتور می توانند به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، از هدایای مکالمه ایرانسل که برای این ماه در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

 

شرایط هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

در این طرح کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 3 فروردین ماه 1402 تا اول اردیبهشت 1402 هدیه های ویژه ماه رمضان ایرانسل را دریافت و از آن لذت ببرند.

 این هدیه ها شامل دو بسته به شرح ذیل می باشد:

1.      چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان

2.      بسته سحرگاهی

 

نحوه فعال سازی هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان

*     (4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان )

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ طرح هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل که شامل 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان می باشد را از طریق زیر فعال سازند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

*     بسته سحرگاهی

مطابق اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در تمام سحرگاه های ماه رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه ایرانسلی یک ساعته ای را هدیه بگیرند که روش های فعال سازی آن به شرح ذیل می باشد:

·        شماره گیری کد دستوری  # 1 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین توجه داشته باشند؛ فعال سازی و استفاده از هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان، در بازه زمانی اجرای این طرح، هیچ گونه محدودیت مصرف نخواهد داشت.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد