x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

نکاتی در مورد سیم کارت که باید بدانید

 

این روز ها که اپراتور ها در تلاش هستند که هر کسی که می خواهد سیم کارت بخرد را به سوی خود بکشاند تا بازار گسترده ایی را بدست آورد. یکی از این اپراتور ها که قدیمی ترین اپراتور در کشور است و با سابقه است اپراتور همراه اول است. همراه که در این سال ها همیشه جز بهترین اپراتور ها بوده است و با بیشترین خط فعال در ایران رتبه یک را دارد بسیار در تلاش است که بهترین خدمات را به مردم دهد. همراه اول که با سرویس های متنوع و هدایای بسیار عالی توانسته نظر اکثریت مردم را به سمت خود بکشاند. همراه اول با طرح هایی که در این سالها در خیلی از استان ها  یا  در شهر بزرگ ایجاد کرده توانسته بازخورد خوبی داشته باشد. محبوب ترین سیم کارت  0912 بوده و همیشه خواهان  بسیاری برای مردم داشته است و همیشه مردم در تلاش بودند که این نوع سیم کارت را داشته باشند و از آن بتوانند که استفاده کنند

باور اول: سیم کارت 0912 فقط مخصوص تهران بوده و به ساکنین تهران تعلق می گیرد !!!

در مورد پیش شماره 0912 دو نکته مهم وجود دارد، نکته اول این که پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، قم، قزوین، سمنان، البرز و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پیش شماره تعیین کننده محل پرونده سیم کارت و استان مربوط به آن می باشد. البته از لحاظ قیمت، خطوط 0912 که متعلق به استان تهران می باشند؛ نسبت به بقیه استان ها گران تر هستند.

نکته دوم این که همه افراد می توانند در صورت تمایل از این پیش شماره استفاده کنند و این موضوع ربطی به محل تولد یا محل زندگی افراد ندارد. علاوه بر این با در نظر گرفتن طرح یکسان سازی هزینه ها، هزینه استفاده از این سیم کارت برای ساکنان تمامی استان ها کاملا برابر می باشد.

 

باور دوم: سیم کارت 0912 اعتباری هم وجود دارد !!!

در حال حاضر در کشور پیش شماره های همه استان ها مانند 0911، 0913، 0914 و 000 در دو نوع اعتباری و دائمی در دسترس متقاضیان می باشد و تنها پیش شماره ای که فقط به صورت دائمی عرضه می شود، پیش شماره 912 می باشد.

 

باور سوم: تعرفه های پیش شماره 0912 نسبت به بقیه سیم کارت ها بیشتر است !!!

میزان تعرفه ی همه سیم کارت های همراه اول مانند هزینه مکالمه، پیامک و خدمات با هم کاملا یکسان بوده و میزان این هزینه ها هیچ ربطی به پیش شماره ندارد.

البته هزینه خطوط اعتباری همراه اول نسبت به تعرفه های سیم کارت دائمی این اپراتور کمی بیشتر است.

 

باور چهارم: قدرت آنتن دهی و سرعت اینترنت سیم کارت های 0912 نسبت به بقیه پیش شماره ها بیشتر است !!!

با توجه به این که سرعت اینترنت جزء مسائل فنی به حساب می آید که کاملا مربوط به ویژگی های فنی اپراتورها بوده و هیچ ربطی به پیش شماره ها ندارد، این باور کاملا اشتباه و غیر منطقی است.

 

باور پنجم: کد یک پیش شماره 0912 بهترین نوع این پیش شماره می باشد !!!

کد یک پیش شماره 0912 جزء محبوب ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار می باشد که از قدمت، اصالت و اعتبار خاصی برخوردار است، ولی کلمه بهترین در این مورد زیاد درست نیست و برای انتخاب بهترین کد، قطعا معیارهای دیگری وجود دارد که باید با دقت و ریزبینی به آن پرداخت.

 

باور ششم: قیمت سیم کارت های 0912 نجومی و بسیار گزاف است!!!

قیمت گذاری برای یک سیم کارت به فاکتورهایی مانند رند بودن شماره، کد خط و ... بستگی دارد که در مورد پیش شماره 0912 هم شرایط بدین گونه می باشد. اما سیم کارت های ارزان و کارکرده 0912 با کدهای بالا مانند کد 9 و شماره های غیر رند هم وجود دارند که افراد می توانند بسته به نیاز و بودجه خود؛ آنها را تهیه نمایند.

 

باور هفتم: هزینه مکالمه 0912 به 0912 کمتر است !!!

این باور که تا پیش از اجرای طرح یکسان سازی هزینه ها درست بود، امروزه دیگر بی معنی و نادرست می باشد. با اجرای طرح یکسان سازی و حذف هزینه هایی مانند جابجایی در شبکه همراه و هزینه های بین شهری و بین استانی، کلیه هزینه ها یکسان در نظر گرفته می شود و هزینه مکالمه با شماره های ثابت، ایرانسل، رایتل و خط های همراه اول استان های دیگر کاملا برابر می باشد.

 

باور هشتم: هزینه پیامک های تبلیغاتی پیش شماره 0912 توسط دارنده خط پرداخت می شود !!!

هزینه پیامک های انبوه و تبلیغاتی به هیچ وجه به حساب دریافت کننده پیامک نبوده و ارسال کننده پیامک هزینه آن را پرداخت می کند. پیامک های اطلاع رسانی مانند پیامک های پلیس فتا و پیامک های دولتی هم هزینه ای را به مالک سیم کارت تحمیل نمی کند. فقط نوعی از پیامک ها هستند که در آن سرویسی به شخص ارائه می شود مانند پیامک های بانکی که در صورت فعال سازی، باید هزینه آن از سوی دریافت کننده سرویس، پرداخت گردد.

البته احتمال ارسال فراوان پیامک های تبلیغاتی به پیش شماره 0912 به خاطر اعتبار بالای آنها بسیار زیاد است که در این صورت فرد می تواند به راحتی نسبت به مسدود سازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نماید.

 

باور نهم: همه سیم کارت های 0912 موجود در بازار کارکرده و قدیمی هستند !!!

با توجه به این که خط 0912 قدیمی ترین سیم کارت موجود در بازار می باشد، طبیعتا بسیاری از سیم کارت های این پیش شماره کارکرده هستند ولی سیم کارت 0912 صفر و بی نام نیز در بازار موجود می باشد. علاوه بر این کد صفر این سیم کارت (09120) چند سالی است که توسط اپراتور همراه اول عرضه شده و جدید محسوب می شود.

 

باور دهم: با 4G کردن سیم کارت، شماره عوض می شود !!!

با تعویض سیم کارت های قدیمی و استفاده از یوسیم، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول را خواهید داشت که سرعت دانلود، آپلود و دسترسی به اینترنت در آن بسیار متفاوت خواهد بود.

با تعویض سیم کارت فقط سیم کارت فیزیکی موجود در گوشی کوچکتر شده و قابلیت اتصال به شبکه به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده می شود و شماره شما هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

باور یازدهم: مهم نیست که مالکیت سیم کارت 0912 به نام شما باشد یا نه !!!

مزایای مالکیت سیم کارت بسیار زیاد بوده و در زمان دریافت خدماتی مانند: تعویض سیم کارت، پرینت ریز مکالمات، ثبت نام در برخی سامانه ها، وام ها و خدمات بانکی و ... اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. بنابراین بهتر است برای برخورداری از خدمات، بلافاصله بعد از خرید سیم کارت نسبت به نقل و انتقال مالکیت آن اقدام نمایید.

 

باور دوازدهم: خرید اینترنتی سیم کارت 0912 امن نیست !!!

با توجه به سوء استفاده های فراوانی که در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود، خرید سیم کارت؛ اگر با دقت و درایت صورت نگیرد می تواند باعث بروز مشکلات و دردسرهایی شود. بنابراین توصیه می شود در گام نخست به قدیمی ترین و محبوب ترین وب سایت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند؛ مراجعه کنید تا خدمات بسیار عالی و متنوعی را دریافت کنید.

اگر با خواندن این مطلب به این نتیجه رسیدید که باید هر چه زودتر برای خرید یک سیم کارت 0912 اقدام کنید، می توانید به " رندباز " به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه خرید و فروش سیم کارت اعتباری و دائمی اپراتورهای کشور اعتماد کنید که با بیش از چهار سال سابقه مفید و درخشان، به خوبی توانسته به عنوان یک واسطه، ارتباط مفید و موثر بین خریدار و مالک سیم کارت را شکل دهد.

 در حال حاضر رند باز نه تنها یکی از وب سایت های تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت می باشد بلکه با بیش از چهار سال سابق مفید و هزاران بازدید کننده در شبانه روز، می تواند سرویس های خاص و منحصر بفردی را در اختیار شما قرار دهد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما گردد. علاوه بر این رند باز به عنوان یک پلتفرم تخصصی شرایط را برای یک انتخاب صحیح و خرید آسان فراهم می کند و به شما این فرصت را می دهد تا به صورت آنلاین نسبت به خرید یا فروش سیم کارت اقدام نموده و هرگز دچار تردیدهای بی فایده و خسته کننده نشوید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


کیفیتی متفاوت در مکالمات صوتی از طریق سرویس VoLTE

 

این روز ها که تکنولوژی بسیار دارد پیشرفت می کند و هر روز یک وسیله ایی را  ایجاد می کنند که باعث حیرت بشر می شوند . این روز ها همه افراد در جهان صاحب گوشی هستند و حال هم دیگر را از طریق پیام یا زنگ زدن به هم دیگر جویا می شوند. این روز ها  سرویس بسیار جالبی آمده است که بسیار می تواند برای مردم جالب باشد و از ان به نحو عالی استفاده کنند.سرویس VoLTE که مخفف عبارت Voice Over Lte می باشد یک سرویس بسیار جذاب که می توانند افراد  در هنگام تماس به صورت HD نمایش داده شود. این سرویس با اینترنت نسل چهارم به صورت فوق العاده کار می کند و بسیار می تواند برای مردم جالب باشد که حال و هوای هم دیگر را براحتی خبردار شوند .استفاده از این سرویس بدون افت سرعت در تداوم مکالمه است به هیچ وجه سرعت اینترنت تغییر نمی کند و به صورت ثابت باقی می ماند

علاوه بر این سرویس شبکه VoLTE به کاربران این امکان را می دهد تا در هنگام تماس به صورت همزمان از اینترنت نیز استفاده کنند. یعنی مشترک نه تنها از سرعت بیشتر اینترنت بهره مند می گردد بلکه همزمان می تواند در اینترنت جستجو کند، ایمیل هایش را چک کند، آنلاین خرید کند و از خدمات دیگر اینترنت بدون نیاز به قطع تماس استفاده نماید.

 

برای استفاده از این سرویس کافیست موارد زیر را رعایت کنید:

1. در ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما از سرویس VoLTE پشتیبانی می کند.

2. از بروزترین سیم کارت موجود در بازار یعنی سیم کارت 4G و یوسیم استفاده کنید.

3. آخرین نسخه ی سیستم عامل را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

4. در قسمت تنظیمات یا Settings گوشی هوشمند خود، گزینه VoLTE را فعال کنید. ( در صورت حضور در مناطق تحت پوشش شبکه 4G، آیکون VoLTE در بالای صفحه نمایان می شود که نشان دهنده امکان استفاده شما از این سرویس می باشد.)

این سرویس در حال حاضر بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل Android 8 و بالاتر، شیائومی و هواوی در سراسر کشور قابل استفاده و در دسترس می باشد.

 

لیست گوشی های هوشمندی که از سرویس VoLTE پشتیبانی می کنند:

 

ردیف

مدل گوشی هوشمند

ردیف

مدل گوشی هوشمند

1

Huawei P 10

11

Samsung Galaxy A50

2

Huawei P 10 Plus

12

Samsung Galaxy A70 

3

LG M700 Q6 Plus

13

Samsung Galaxy A7 (2018)

4

LG M700 Q6 Prime

14

Samsung Galaxy A9 (2018)

5

Samsung Galaxy S8

15

Samsung Galaxy A80

6

Samsung Galaxy S8 Plus

16

Samsung Galaxy J4

7

Samsung Galaxy NOTE8

17

Samsung Galaxy J7 Prime (2018)

8

Samsung Galaxy A10

18

Samsung Galaxy J7 ( 2017)

9

Samsung Galaxy A20

19

Samsung Galaxy J7 Nxt

10

Samsung Galaxy A30

20

Samsung Galaxy J7 Duo

 

نحوه فعال سازی این سرویس بر روی این گوشی های هوشمند به شرح ذیل می باشد:

 

گوشی هوشمند سامسونگ :

Settings / Connection / Mobile Network / VoLTE Calls

 

گوشی هوشمند هواوی:

Settings / More / Mobile Network / VoLTE Calls

 

گوشی هوشمند شیائومی :

1. ابتدا باید کد دستوری * # *# 86583#*#* را شماره گیری کنید.

2. سپس این پیام VoLTE Carrier vheck was disable را دریافت می کنید.

3. در این مرحله وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید و SIM cards and mobile network را انتخاب کنید.

4. در صفحه ای که برایتان باز می شود ، سرویس VoLTE را فعال کنید.

5. اگر گوشی هوشمند شما از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، لازم است در این مرحله SIM1/ SIM2 را انتخاب نمایید.

 

در کل مشترکینی که دارای این نوع از تلفن های همراه هستند، می توانند بعد از بروز رسانی گوشی هوشمند خود، کد دستوری # 2451 * 10 * را شماره گیری نموده و این سرویس را فعال نمایند. در صورتی که امکان فعال سازی این قابلیت هم وجود نداشته باشد، بعد از شماره گیری کد، این موضوع به کاربر اعلام خواهد شد.

 

از نظر مصرف کنندگان، بزرگترین مزیت استفاده از سرویس VoLTE امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا می باشد ولی علاوه بر این مزیت فوق العاده تجربه کیفیت HD صدا در مکالمه هایی که هر دو نفر در یک تماس صوتی از گوشی با قابلیت VoLTE استفاده می کنند، به هیچ وجه در تماس های عادی امکان پذیر نیست. از دیدگاه مخابراتی نیز فناوری VoLTE در زمره ی فناوری های جدید ارتباطات همراه قرار می گیرد که برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه 4G یا LTE بسیار ضروری و کاربردی می باشد.

در حال حاضر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از این قابلیت پشتیبانی می کنند. سرویس VoLTE هزینه ای برای کاربر نداشته و در صورت روشن بودن این سرویس، فقط کیفیت مکالمه به صورت HD خواهد بود.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


نحوه فعال سازی سرویس انتظار مکالمه یا پشت خطی

این روز ها که بسیار تلفن همراه وسیله ایی مهم شده است و جز وسایل اولیه هر فرد ی شده است و حتی برای کودکان فضای کلاس را ایجاد میکند.این روز ها بسیاری برای جویا شدن از حال همدیگر به تلفن های همراه هم دیگه زنگ می زنند که حال هم دیگر را جویا شوند.این روزها اپراتور ها سرویسی را جامعه عمل پوشانده اند که  بسیار عالی و مناسب است . هر از گاهی که دو نفر دارند از طریق گوشی حرف میزنند ممکن است برای یکی از آنها پشت خطی بیاید که باید مکالمه را تمام کنند.اپراتور های سیم کارت جدید سرویس را به روی کار آورده اند که دیگر برای همه کار را راحت می کند آن هم سرویس مکالمه پشت خط می باشد که  بسیار عالی بوده است و دیگر برای نفر سوم تلفن بوق نمی خورد . این سرویس برای همه افراد مناسب است که می تواند زمان زیادی را برای افراد جامعه  صرفه جویی کند

به طور کلی فعال سازی سرویس انتظار مکالمه شامل دو بخش می شود، بخش اول تنظیماتی است که مربوط به اپراتورها بوده و بخش دوم مربوط به گوشی های هوشمند کاربران می باشد.

 برای فعال سازی سرویس انتظار مکالمه یا همان پشت خطی در گام نخست لازم است مشترکین کد پشت خطی را فعال سازند. این کد برای مشترکین اپراتور همراه اول، # 242 * 10 * می باشد که کافی است در قسمت شماره گیر گوشی وارد شود. مشترکین دو اپراتور ایرانسل و رایتل نیاز به استفاده از کد پشت خطی ندارند.

در گام بعدی برای فعال سازی این سرویس لازم است مشترکین تنظیمات مربوط به گوشی های هوشمند خود را نیز انجام دهند. در گوشی های هوشمند جدید تنظیمات مربوط به فعال سازی سرویس پشت خطی در اکثر مواقع با آماده سازی خط قابل تطبیق می باشد. اما در برخی گوشی های هوشمند باید یک سری تنظیمات به صورت دستی اعمال شود که نحوه فعال سازی آنها در گوشی های هوشمند اندروید و آیفون کمی متفاوتی می باشد. به همین خاطر  در ادامه به این بخش اشاره می کنیم :

 

فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی های هوشمند اندروید 6 به بالا :

1. ابتدا وارد بخش تماس ها یا Contacts  شوید.

2. بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه تنظیمات یا Settings را  انتخاب نمایید.

3. گزینه  More settings  را انتخاب کنید.

4. در این بخش call waiting  را فعال نمایید.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 43 * نیز به راحتی نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایند که در این صورت بعد از شماره گیری کد، مشترک باید پیغام"  call waiting active"  را دریافت کند که نشان دهنده فعال سازی سرویس می باشد. شماره گیری مجدد همین کد، باعث غیر فعال سازی سرویس پشت خطی می گردد.

کلیه مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری  # * 43 * از وضعیت فعال یا عدم فعال بودن سرویس انتظار مکالمه خود آگاهی پیدا کنند.

 

فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی های هوشمند آیفون:

در گوشی های هوشمند آیفون، مشترکین همراه اول باید ابتدا کد مربوط به سرویس پشت خطی را وارد نموده و بعد اقدام به تنظیمات نمایید.

 

نحوه فعال سازی سرویس در گوشی های آیفون برای کلیه مشترکین:

1. وارد تنظیمات یا  Settings  گوشی هوشمند خود شوید.

2. گزینه  Phone  را انتخاب نمایید.

3. در این بخش گزینه call waiting را فعال نمایید.

کاربران گوشی های هوشمند آیفون برای غیر فعال سازی این سرویس، لازم است همین مراحل را دوباره طی کرده و گزینه call waiting  را غیر فعال سازند.

 

نحوه فعال سازی سرویس پشت خطی در تلفن های ثابت:

با توجه به این که سرویس انتظار مکالمه در تلفن های ثابت هم همان کارکرد تلفن های همراه را خواهد داشت، کاربران با فعال سازی این سرویس می توانند در زمان مکالمه با شنیدن چند بوق کوتاه متوجه وجود پشت خطی شوند. بنابراین کاربران می توانند به راحتی با شماره گیری کد دستوری # 43 * نسبت به فعال سازی این سرویس در تلفن های ثابت اقدام نمایند. برای غیر فعال سازی سرویس پشت خطی نیز فقط کافی است کد دستوری استاندارد  # 43 *  را دوباره شماره گیری کنید تا خدمات این سرویس برای شما لغو گردد.

البته امکان فعال سازی آوای انتظار هم برای پشت خطی در تلفن ثابت وجود دارد که کاربران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران از آن مطلع گردند.

 

سرویس پشت خطی رایتل در کنفرانس های تلفنی:

سرویس کنفرانس تلفنی رایتل امکانی است که به مشترکین رایتل این فرصت را می دهد که به طور همزمان با 4 نفر تماس گرفته و با همه افراد صحبت کنند. این سرویس که به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین رایتل فعال بوده، برای مشترکینی که گوشی هوشمندشان قابلیت های لازم را داشته باشد، قابل استفاده می باشد.

با توجه به این که در این سرویس، مشترک حداکثر می تواند با 4 نفر صحبت کند و در صورت تماس نفر پنجم، بوق اشغال دریافت می کند، فعال سازی سرویس پشت خطی این امکان را به کاربر می دهد تا در حین تماس گروهی با دیگر افراد هم صحبت کند. البته مشترک نمی تواند با فرد جدید به صورت گروهی صحبت کند و باید تماس گروهی را متوقف کرده و به صحبت با فرد جدید بپردازد، ولی در این حین تماس گروهی قطع نشده و دیگر افراد می توانند پشت خط بمانند.

با توجه به این که هیچ کدام از اپراتورها و حتی تلفن ثابت هزینه ای را برای این مورد در نظر نگرفته اند، هزینه استفاده از سرویس آوای انتظار یا  پشت خطی برای تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی اپراتورها کاملا رایگان می باشد.

سرویس آوای انتظار یا پشت خطی در عصر ارتباطات نشان دهنده تلاش اپراتورها برای برقراری ارتباط موفق و ارتقاء سطح روابط اجتماعی افراد می باشد. در حال حاضر این امکان به عنوان یکی از پرکاربردترین سرویس های مورد استفاده مشترکین، فرصتی است استثنایی برای آن که مشترک هیچ تماسی را از دست نداده و در صورت لزوم در حین مکالمه بعد از آگاهی از تماس پشت خطی، تماس فعلی را مدیریت کرده و بلافاصله به تماس بعدی پاسخ دهد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


بسته رومینگ ویژه همراه اول در امارات

 

این روز ها که کم کم داریم به تابستون نزدیک می شویم و همه سعی می کنند که به مسافرت های خارجی بروند . در این میان بعضی از افراد در تلاش هستند که  رومینگ های خارجی  را فعال کنند. اپراتور همراه یکی از این شرکت هایی است که در زمینه رومینگ جز سر آمدها است. این روز ها همراه اول کار بسیار جالبی کرده است برای ان هایی که قصد مسافرت به امارات را دارند کار بسیار جذابی کرده است . این شرکت برای افرادی که می خواهند به امارات بروند بسته های ویژه رومینگ را تهیه کرده است

این کار برای راحتی افراد است  و بسیار کار جالبی بوده است و برای سیم کارت های دار خود تخفیفات بسیار جذابی را اعمال کرده است تا افرادی که قصد مسافرت به امارات را دارند بتوانند به راحتی آن را تهیه کنند و از آن استفاده کنند. این کار بسیار برای کسانی که قصد سفر به امارات را دارند خوشایند بوده است

بسته رومینگ ویژه همراه اول در امارات از جمله تلاش های این اپراتور است که نرخ ارتباطات با کشور امارات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این خدمت که بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران در راستای ارائه خدمات بهتر و کاربردی تر به کاربران صورت پذیرفته است روند نرخ خدمات رومینگ بین الملل را تغییر داده است.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

 

طرح ویژه ی همراه اول در امارات، شامل چهار بسته جدید شامل دیتا و مکالمه بوده که از روز 27 اردیبهشت 1401 در اختیار مشترکین این اپراتور قرار گرفته است. مهمترین مزیت خرید این بسته ها علاوه بر کاهش هزینه های مشترکین، استفاده از همه امکانات ارتباطی مانند مکالمه، تماس تصویری با پیام رسان هایی مانند واتس اپ، دسترسی به پرتال های بانکی و اپ های ایرانی می باشد.

 

بسته رومینگ امارات همراه اول شامل چهار بسته ی ویژه به شرح ذیل می باشد:

 

نوع بسته

کد دستوری

قیمت ( تومان)

400 مگابایت دیتا هفت روزه

# 1 * 133 * 29 * 10

180،000

بسته 1.1 گیگابایت دیتا به همراه 10 دقیقه مکالمه هدیه

# 2 * 133 * 29 * 10

390،000

بسته 2.2 گیگابایت دیتا به همراه 15 دقیقه مکالمه هدیه

# 3 * 133 * 29 * 10

590،000

بسته 3.3 گیگابایت دیتا به همراه 30 دقیقه  مکالمه هدیه

# 4 * 133 * 29 * 10

790،000

 

مشترکین می توانند با استفاده از هدیه ی مکالمه بسته های ویژه با شماره های ایران و یا امارات تماس بگیرند و یا به تماس هایی از مقصد ایران و امارات پاسخ دهند.

البته بهتر است قبل از خرید و فعال سازی بسته به نکات زیر توجه فرمایید:

1. بسته های رومینگ قابلیت تمدید خودکار ندارند.

2. در صورت اتمام بسته اینترنت رومینگ، هدیه مکالمه قابل استفاده می باشد.

3. بسته های رومینگ امارات فقط در اپراتور اتصالات امارات قابل استفاده می باشد.

4. مهلت استفاده از بسته از زمان خرید بسته به مدت هفت روز می باشد.

5. از آنجا که مسافران با فعال سازی این بسته می توانند هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند، توصیه می شود یک روز قبل از خروج از کشور نسبت به خرید بسته و فعال سازی آن اقدام نمایند. البته امکان خرید همزمان چندین بسته ( غیر یکسان) نیز وجود داشته و کاربران می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید آنها نیز اقدام نمایند.

 

بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول که قصد سفر به کشور امارات و یا سفر به مقصد دوبی ( Dubai ) را دارند، می توانند اقدام به خرید بسته های رومینگ مختص کشور امارات نمایند. برای این کار متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا از طریق" اپلیکیشن همراه من" نسبت به خرید این بسته اقدام نمایند. البته با شماره گیری کد دستوری نیز امکان فعال سازی بسته رومینگ کشور امارت متحده عربی وجود خواهد داشت. علاوه بر این شرکت ها، سازمان ها و حتی مشترکین همراه اول می توانند این بسته را برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود در امارات تهیه کنند و سرویس رومینگ مشترک مورد نظر را فعال سازند.

بر اساس اعلام همراه اول این طرح تشویقی نه تنها به راحتی مسافران کمک خواهد کرد بلکه باعث مدیریت هزینه های ارتباطی آنها نیز می شود و برای کلیه سیم کارت های حقیقی، حقوقی و دائمی و اعتباری قابل فعال سازی می باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


نحوه اطلاع رسانی پیامکی رگولاتوری درباره مالکیت سیم کارت ها

 

این روز ها که تکنولوژی بسیار پیشرفت های اساسی کرده است . این پیشرفت هر از گاهی در منافع کار های درست استفاده نمی شود و بسیاری از راه غلط استفاده می کنند. این روز ها در زمینه های مختلفی سو استفاده از افراد جامعه می شود که خودشان هر از گاهی بی اطلاع هستند. در دنیای سیم کارت هم به همین گونه می باشد که اگر فرد از سیم کارتش سو استفاده شود خود شخص باید به نهاد قوه قضایی پاسخ دهد . برای اینکه این گونه مشکل ها پیش نیاد چند راه بسیار ساده دارد که رعایت کردن آنها بسیار به وجود آمدن هیچ گونه مشکلی برای افراد ایجاد نمی کند و یکی از آنها استعلام گرفتن از دفاتر پیشخوان دولت می باشد که افراد می توانند اطلاع پیدا کنند که چند سیم کارت به نام آنها می باشد.این کار ساده می تواند بسیاری از جرم ها را کاهش دهد و افراد هم از فعال بودن سیم کارت های خود آگاه می شوند 

در همین راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است که از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1401 پیامک اطلاع رسانی برای هر شخص با سرشماره CRA.ir ارسال می شود تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنهاست، مطلع شوند.

در حال حاضر این امکان وجود دارد که کلیه مشترکین اپراتورهای فعال در کشور با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس اینترنتی www.cra.ir در بخش حقوق کاربران، منوی "استعلام سرویس های مشترکین" تمام سرویس ها و شماره های تحت مالکیت و اپراتورهای مربوط به آن را استعلام نمایند. سپس در صورت تمایل نسبت به مسدود سازی سیم کارت هایی که در اختیارشان نیست اقدام نمایند.

 

با توجه به این که چندی پیش سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به سامانه دولت همراه متصل شد، این امکان از طریق سامانه دولت همراه هم وجود داشته و مشترکین می توانند علاوه بر مراجعه به نرم افزار های مدیریت اپراتور مورد نظر خود، با مراجعه به آدرس اینترنتی دولت همراه https://mob.gov.ir از تعداد خطوط تلفن ثابت و سیار خود آگاهی پیدا کنند.

برای سلب امتیاز، لازم است کاربران ابتدا درخواست خود مبنی بر سلب امتیاز مالکیت سیم کارت را به اپراتور مربوطه ارسال نمایند. سپس اپراتور مربوطه، بررسی سیستماتیک خود را آغاز کرده و با ارسال رمز یک بار مصرف ( OTP ) به مشترک، نسبت به احراز هویت مشترک اقدام می نمایند. در صورت تطابق مالکیت سیم کارت با اطلاعات فرد متقاضی درخواست سلب امتیاز ثبت نهایی و تایید می گردد.

 

پیمان قره داغی، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: " این اقدام رگولاتوری با رویکرد شفافیت در حوزه خدمات ارتباطی و به منظور آگاه سازی مردم از مالکیت سیم کارت هایی که به نامشان است، انجام می شود."

ایشان در ادامه با اشاره به این که در برخی موارد بهره برداران سیم کارت ها، مالک آن نیستند، عنوان کرد: " مشترکان می توانند برای دریافت خدمات و راهنمایی های بیشتر و همچنین تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم کارت خود با مراکز تماس اپراتورها تماس گرفته و یا به آدرس های زیر مراجعه کنند. "

 

مراکز تماس اپراتورها برای تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم کارت

 

ردیف

اپراتور

تلفن مرکز پاسخگویی و پشتیبانی

وب سایت

اپلیکیشن

1

همراه اول

تماس از خطوط همراه اول:

9990

تماس از خطوط غیر از همراه اول: 09129990

/https://mci.ir

همراه من

2

ایرانسل

تماس از خطوط ایرانسل:

700

تماس از خطوط غیر از ایرانسل:

09377000000

/https://irancell.ir

ایرانسل من

3

رایتل

تماس از خطوط رایتل:

100

تماس از خطوط غیر از رایتل:

09202000000

/https://www.rightel.ir

رایتل من

4

شاتل موبایل

تماس از خطوط شاتل موبایل:

200

تماس از خطوط غیر از شاتل موبایل:

09981000000

/https://shatelmobile.ir

شاتل موبایل من

5

آرین تل

تماس از خطوط آرین تل:

800

تماس از خطوط غیر از آرین تل:

09998800000

/https://www.ariantel.ir

آرین تل من

6

آپتل

تماس از خطوط آپتل:

100

تماس از خطوط غیر از آپتل:

09991100000

/https://www.aptel.ir

آپتل من

7

سامان تل

تماس از خطوط سامان تل:

0999999000

تماس از خطوط غیر از سامان تل:

02187640000

/https://www.samantel.ir

سامان تل من

8

لوتوس

تماس از خطوط لوتوس:

1529

تماس از خطوط غیر از لوتوس:

02122042562

/https://lotustel.ir

لوتوس تل 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک

 

همیشه خرید وسایل هوشمند برای ادم ها بسیار جذاب است و نوعی لذت برای آنها دارد . از زمانی هم که گوشی آمد رفته رفته یکی از مهم ترین وسایل زندگی شده تا به امروز یکی از مهم ترین وسایل گوشی سیم کارت ها می باشند. در این چند سال اخیر خرید و فروش سیم کارت رونق بیشتری گرفته  است و اپراتور های سیم کارت شماره های رند یا خاصی را روانه بازار می کنند که باعث شگفتی مردم می شود.خرید و فروش  سیم کارت دست دوم هم یکی از روش های بسیار عالی و مقرون به صرفه است که بسیاری از افراد این کار را به راحتی انجام می دهند. اما این نوع خرید و فروش که بسیار راحت است اما رعایت چند نکته ساده بسیار می تواند مشکل ساز برای  خریدار سیم کارت باشد. یکی از این  نکات که باید مراقب آن باشیم تغییر مالکیت سیم کارت است . هنگام تغییر مالکیت سیم کارت کسی که قبلا سیم کارت را داشته باید  حضور داشته باشد

با توجه به این که امکان تغییر مالکیت سیم کارت به صورت غیر حضوری وجود ندارد، این شرایط در صورت مهاجرت یا فوت صاحب قبلی سیم کارت به مراتب سخت تر هم خواهد شد، پس بهتر است بلافاصله بعد از خرید سیم کارت نسبت به تعیین و تکلیف کردن وضعیت مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید. علاوه بر این ممکن است مالک قبلی سیم کارت؛ سوء استفاده هایی از سیم کارت کرده باشد که شما از آن مطلع نباشید؛ بنابراین توصیه می شود قبل از بروز هر نوع دردسری سیم کارت خریداری شده را به نام خود بزنید تا بتوانید با خیال راحت از همه امکانات و خدمات به طور کامل استفاده نمایید.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های همراه اول

 

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول که قصد انتقال مالکیت سیم کارت خود را دارند؛ در صورت عدم منع قانونی می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر امور مشترکین؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند، البته توجه به این نکته الزامی است که در صورت تعویض سیم کارت، مشترک باید بعد از گذشت بیست روز نسبت به نقل و انتقال مالکیت اقدام نماید. هزینه انتقال مالکیت بدون احتساب مالیات برای سیم کارت های اعتباری همراه اول 150،000 ریال و برای سیم کارت های دائمی 250،000 ریال می باشد.

با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که اپراتورها مجاز به فروش سیم کارت به افراد زیر 18 سال نمی باشند، در صورتی که فروشنده یا خریدار سیم کارت به سن قانونی نرسیده باشند، حضور ولی قهری ( پدر یا جد پدری) با ارائه اصل و تصویر کارت ملی ولی به همراه تصویر شناسنامه مالک الزامی می باشد. البته در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده به سن قانونی نرسیده؛ ولی از سوی دادگاه دارای حکم رشد باشد، ارائه حکم رشد نیز به همراه مدارک مورد نیاز جهت نقل و انتقال الزامی می باشد.

در صورت محجور یا غیر رشید بودن انتقال دهنده جهت نقل و انتقال، ارائه قیم نامه ضروری است. اگر در قیم نامه نقل و انتقال اموال منوط به اجازه از اداره سرپرستی باشد، اخذ اجازه نامه و ارائه آن در زمان نقل و انتقال نیز ضروری می باشد.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های همراه اول :

حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

سیم کارت فعال

ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

ارائه صورت حساب میان دوره برای سیم کارت های دائمی و تائید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدمات ارتباطی

ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

ارائه گذرنامه برای اتباع خارجی به جای کارت ملی

در صورتی که مالک سیم کارت فوت کرده باشد، متقاضی باید گواهی انحصار وراثت و وکالت نامه کتبی از سایر وراث مبنی بر رضایت به انتقال مالکیت سیم کارت به احد ورثه را به همراه داشته باشد.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های ایرانسل 

مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی ایرانسل در صورتی که شماره سیم کارت آنها مشکل حقوقی نداشته باشد؛ می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به نقل و انتقال مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایند. توجه به این نکته الزامی است که پس از تغییر مالکیت سیم کارت، تمامی طرح ها و بسته های افزایشی موجود تغییری نکرده و مالک جدید سیم کارت می تواند از آنها استفاده نماید.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های ایرانسل :

حضور فروشنده و خریدار یا وکیل قانونی

پوکه و سیم کارت

آدرس کامل محل سکونت و کد پستی خریدار

مدارک شناسایی معتبر ( برای اتباع ایرانی شامل :کارت ملی، اتباع خارجی شامل: گذرنامه و اشخاص حقوقی شامل: سند ثبت شرکت، اظهارنامه مالیاتی شرکت، مجوز تجاری شرکت و یا آگهی روزنامه رسمی متضمن ثبت شرکت)

در صورتی که سیم کارت به نام فرد متوفی باشد، برای انتقال مالکیت، لازم است رضایت نامه کتبی از وراث مبنی بر رضایت به انتقال سیم کارت به همراه مدارک ارائه شود.

اگر خریدار سیم کارت زیر 18 سال می باشد، لازم است فرم ثبت نام را فردی بالای 18 سال تکمیل نموده و اصل کارت ملی و تصویر آن را به همراه مدارک ارائه کند.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های رایتل

مشترکین سیم کارت رایتل در صورتی که سیم کارتشان به صورت یک طرفه یا دوطرفه مسدود نباشد، می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نموده و نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایند. پس از انتقال مالکیت، اعتبار ریالی و تمامی بسته های فعال بر روی سیم کارت به مالک جدید انتقال پیدا می کند. در صورت تعویض سیم کارت، مشترک پس از گذشت بیست روز می تواند نسبت به انتقال مالکیت اقدام نماید.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های ایرانسل :

حضور انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی هر یک از طرفین ( در صورت حضور وکیل اصل و کپی وکالت نامه )

سیم کارت و پوکه

اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی

صورت حساب میان دوره برای سیم کارت های دائمی و تایید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدماتی

تنظیم سند انتقال مالکیت و درج امضا و اثر انگشت

 

تغییر مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک

با وجود این که امکان انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک امکان پذیر نمی باشد، اپراتورهای فعال در کشور برای مشترکینی که چندین سال است از سیم کارتی استفاده می کنند که به نام خودشان نیست و هیچ گونه آدرس یا شماره تماسی از مالک قبلی سیم کارت ندارند، شرایطی در نظر گرفته اند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

تغییر مالکیت سیم کارت ایرانسل بدون حضور مالک

اپراتور ایرانسل به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود که به مدت طولانی از سیم کارت خود استفاده می کنند و هیچ نشانی از مالک قبلی سیم کارت ندارند، اجازه می دهد با در دست داشتن سیم کارت فعال، کارت ملی، کد پستی و آدرس محل سکونت خود به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه نموده و نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت به نام خود اقدام نمایند.

 

تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول بدون حضور مالک

بر اساس اعلام شرکت همراه اول، امکان انتقال سیم کارت دائمی همراه اول بدون حضور مالک به هیچ وجه مقدور نمی باشد. ولی مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول که به مدت طولانی از سیم کارت خود استفاده نموده و قصد تغییر مالکیت سیم کارت خود را داشته و از آدرس یا شماره تماس مالک قبلی هم هیچ اطلاعی ندارند، می توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

در گام نخست مشترکین اعتباری همراه اول باید با شماره پشتیبانی همراه اول، 9990 تماس گرفته و از امکان انتقال مالکیت سیم کارت خود بدون حضور مالک مطمئن شوند، زیرا برای برخی از شماره های اعتباری هم امکان انتقال مالکیت بدون حضور مالک وجود ندارد. سپس با به همراه داشتن سیم کارت فعال، کارت ملی، کد پستی و آدرس محل سکونت خود به یکی از مراکز امور مشترکین مراجعه نمایند.

با توجه به ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک، شرکت ارتباطات سیار در صورتی که انتقال گیرنده، دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مشترک را تا زمان تعیین تکلیف خط به صورت غیر فعال در خواهد آورد، بنابراین لازم است مشترکین قبل از نقل و انتقال مالکیت سیم کارت به این مهم توجه کافی داشته باشند تا دچار مشکلات بعدی نگردند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل

 

در این چند وقت که اوضاع اینترنت بسیار عالی نبود و مردم به خاطر افزایش قیمت های بسته های اینترنت افزایش پیدا کرده بود و بسته های به صرفه هم حذف شده بود. در این چند سال بسیاری افراد به خاطر بسته های اینترنت که ناخواسته تمدید می شده هزینه اضافی پرداخت کرده اند که اصلا علاقه ایی به تمدید بسته مورد نظر نداشته اند که به صورت خودکار تمدید شده است. این کار را اپراتور ها  برای کسانی کرده اند که علاقه به تمدید بسته مورد نظر داشته اند ولی فراموش کرده اند که تمدید بکنند . این روش تمدید برای بسیاری خوشایند بوده که به صورت ماهانه  برایشان به صورت ماهانه تمدید می شده است و برای بعضی ها خیر. این کار که با اخذ تایید از خود مشترک انجام می شود  که بسته مورد نیاز طرف بعد از اتمام به صورت خودکار تمدید می شود . بسیاری افراد دوست دارند که خودشان لغو بکنند این نوع روش های تمدید بسته های اینترنت را.

این سرویس مفید و اقتصادی که در بعضی شرایط کاملا به نفع مشترکین فراموشکار می باشد، باعث نارضایتی برخی کاربران شده و اپراتورها را بر آن داشته تا با ارائه راهکار جدید، رضایت خاطر این دست از مشترکان را نیز فراهم آورند. اگر شما هم یکی از کاربران ناراضی از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل هستید، پیشنهاد می کنم از روش های ذیل برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت خود استفاده کنید.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

این روش به عنوان آسان ترین و در دسترس ترین روش، در اسرع وقت شما را از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول راحت می سازد. برای این کار کافی است مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول کد دستوری  # 100 * 8 * را شماره گیری و ارسال نمایند.

 

روش دوم: ارسال پیامک

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد 8 به سرشماره 8080  و یا ارسال عدد 328 به سرشماره 111 درخواست خود را برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ثبت نمایند.

 

روش سوم: شماره گیری 9990

تماس با شماره پشتیبانی همراه اول، 9990، یکی دیگر از راه های ثبت درخواست لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت مشترکین همراه اول می باشد.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل:

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

استفاده از کد دستوری # 9 * 5 * 555*  برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل، راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای خلاصی از مشکل تمدید خودکار بسته های اینترنت این اپراتور می باشد که کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از آن استفاده نمایند.

 

روش دوم:  شماره گیری 700

تماس با پشتیبانی ایرانسل، شماره 700، یکی دیگر از راهکارهای این اپراتور برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

روش سوم: عدم شارژ سیم کارت اعتباری

در این روش کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند سیم کارت خود را به اندازه کافی شارژ نکنند. زیرا تمدید خودکار بسته های اینترنت از طریق کم کردن از شارژ سیم کارت فعال می شود و در صورتی که سیم کارت مشترک اعتبار کافی نداشته باشد، تمدید بسته به صورت خودکار لغو می گردد.

 

با توجه به آنچه که گفته شد اگر از آن دست از مشترکان کم مصرف اینترنت هستید که ترجیح می دهید نحوه ی مصرف اینترنت خود را به شخصه مدیریت کنید و از سرویس لغو تمدید خودکار بسته اینترنت استفاده نموده اید، بعد از اتمام بسته فعلی، دیگر تائیدیه ای از شما دریافت نخواهد شد و تمدید خودکار بسته لغو می گردد. بنابراین با به اتمام رسیدن اعتبار حجمی یا زمانی بسته فعلی شما، تعرفه استفاده از اینترنت با تعرفه ی آزاد محاسبه می گردد که عددی به مراتب بالاتر از تعرفه موجود در بسته ها می باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

طرح فروش سیم کارت های دائمی جوانان همراه اول با شماره های خاص

 

همراه اول این روز ها دارد طرح جالبی را بر نسل جوان اجرا می کند. این طرح که فروش سیم کارت های دائمی همراه اول با شماره های خاص است. در گذشته اپراتور همراه چند بار دست به اقدام مشابه زده است و جوانان استقبال خوبی انجام دادند و از این نوع طرح ها استقبال خوبی انجام شده است. همراه اول که در این چند سال همیشه طرح ها و پروژه های بسیار عالی داشته است که برای جوانان بسیار مناسب و به صرفه بوده است. این طرح که جز بهترین طرح ها است و هر از گاهی همه اپراتور ها انجام می دهند برای اینکه جوانان بتوانند سیم کارت به نام خودشان داشته باشند.همراه اول همواره در تلاش است که به نسل جوان بیشتر بها بپردازد و از  این نوع طرح ها بیش تر ارائه کند. باید دید که آیا از این طرح بی نظیر دوباره مانند گذشته استقبال خوب و گسترده ایی به عمل می آید یا اینکه این طرح با شکست مواجه می شود.

با توجه به استقبال جوانان از طرح های اقتصادی و منحصر بفرد خرید سیم کارت های دائمی جوانان همراه اول که شامل بسته های خوش آمد ویژه و تخفیف می گردید، این بار همراه اول طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص را در نظر گرفته است که از روز شنبه 24 اردیبهشت 1401؛ در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

این خبر که به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه این اپراتور از جوانان صورت می پذیرد؛ طرح ویژه ای است که همه متقاضیان 18 تا 30 ساله به شرطی که پیش از این سیم کارت دائمی جوانان را خریداری نکرده باشند؛ می توانند در آن شرکت کنند. البته هر فرد تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده نماید و در صورت خرید بیشتر، امکان فعال سازی سیم کارت وجود نخواهد داشت.

سیم کارت های دائمی عرضه شده در این طرح با 50 درصد تخفیف فقط به قیمت 80 هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که شامل بسته های خوش آمد نیز می باشد.

بسته خوش آمد سیم کارت های دائمی جوانان با شماره های خاص شامل موارد ذیل می گردد:

1.   10 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه که همزمان با فعال سازی سیم کارت؛ فعال می گردد.

2.   10 گیگابایت اینترنت چهار ماهه ( 2.5 گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت 4 ماه) که از ماه دوم فعال سازی سیم کارت، هر 30 روز یک بار به صورت خودکار فعال می شود.

3.   200 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و ثابت) 30 روزه که از زمان فعال سازی سیم کارت، فعال می گردد.

4.   20 دقیقه مکالمه خارج شبکه به مدت یک ماه که از زمان فعال سازی سیم کارت، فعال می شود.

کاربران می توانند با استفاده از کدهای دستوری # 10 * 100 * ، # 30 * 1000* ، # 0 * 100 * و اپلیکیشن همراه من نسبت به استعلام بسته های اینترنتی خود اقدام نمایند. کد دستوری # 30* 1000 * و اپلیکیشن همراه من نیز برای استعلام بسته های مکالمه طرح سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص در اختیار کاربران خواهد بود.

علاوه بر این امکان فعال سازی همزمان این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

بنابراین متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه حضوری به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت دائمی جوانان با شماره های تصادفی نموده و یا به صورت آنلاین با مراجعه به آدرس shop.mci.ir و تکمیل مراحل خرید، در طرح فروش سیم کارت های دائمی جوانان با شماره های خاص شرکت کنند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

روز جهانی ارتباطات و هدیه ایرانسلی ها

 

این روز ها که فناوری  ارتباطات بسیار مهم است وتکنولوژی هم به ارتباطات و فناوری آن گره خورده است. ارتباطات که بخش مهمی از زندگی اجتماعی افراد را  تشکیل می دهد و بسیار برای افراد مهم است چون دانش و اطلاعات ادم را افزایش می دهد . این روز ها  ما در  روز جهانی ارتباطات به سر می بریم و که یکی از مهم ترین حوزه ها در چند سال اخیر می باشد. امسال ایرانسل برای این روز بسیار مهم  هدایای ویژه ایی را در نظر گرفته است تا به افراد جامعه بدهد. فناوری ارتباطات که  جوامع امروزی را تحت کنترل گرفته است و بر بسیار از آدم ها نفوذ کرده است.برای همین  است که برای برجسته تر کردن مهم بودن روز فناوری ارتباط داریم برای آن که بخش مهمی از زندگی بشریت را تشکیل داده است. و به خاطر اهمیت بالایی که دارد تسریع تحولات دیجیتال در شرایط دشوار را امسال سازمان جهانی ارتباطات  نام گذاری کرده است به خاطر اهمیت بالایی که داشته است

به همین خاطر، اپراتور ایرانسل با در نظر گرفتن هدیه ی ویژه ای که از روز سه شنبه در اختیار مشترکین قرار می گیرد، به استقبال این روز رفته است. بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی؛ هدیه ی ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل پنجم تلفن همراه در ایران، یک بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است که با قیمت تخفیفی در اختیار مشرکین این اپراتور قرار می گیرد. بسته ترکیبی هدیه روز جهانی ارتباطات ایرانسل شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی ( درون شبکه) و یک گیگا بایت اینترنت بین المللی است که تنها به قیمت 4،000 تومان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این بسته تخفیفی که از بامداد روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل خواهد بود، از زمان فعال سازی تنها یک روز اعتبار داشته و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت. بنابراین کلیه مشترکین ایرانسل می توانند در این روز با مراجعه به "سوپر اپلیکیشن ایرانسل من "بسته ی اینترنت پیشنهادی هدیه روز جهانی ارتباطات را خریداری نموده و یا با شماره گیری کد دستوری # 5 * نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در دنیای مدرن امروز ارتباطات به طور کلی دگرگون شده و به شکلی کاملا پیچیده ای با فناوری گره خورده است و شکل نوینی از ارتباطات را به وجود آورده که باعث شکل گیری سبک زندگی دیجیتال گشته است. روز جهانی ارتباطات و فناوری در اصل فرصتی است برای سازمان ها تا با اقدامات موثر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بالا بردن مهارت های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری های جدید، سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال داشته باشند.

بنابراین هدیه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی برای مشترکین در نظر گرفته شده، می تواند گامی موثر در راستای مهم جلوه دادن نقش فن آوری ها در زندگی مدرن امروزی باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

آواک سرویس بی سیم همراه اول

 

این روز ها  که تکنولوژی بسیار برای مردم  مهم بوده است و بخشی از تکنولوژی هم برای حوزه فناوری و ارتباط استفاده می شود که بسیار مهم بوده است. در این سال ها همیشه شرکت های دانش بنیان سعی داشتند که همه وسیله هایی که از بیرون مرز ها وارد کشور میشوند  را خودشان تولید کنند تا به نحوی هم کمک دولت باشند و از تکنولوژی به نحو عالی استفاده کنند. امسال در کیش  نمایشگاه بین المللی  فناوری ارتباطات بود که هم بسیار جالب و عالی بود. در این رویداد  همراه اول برای بازدید کنندگانش خبر هیجان انگیزی را رونمایی کرد که برای خیلی ها این خبر خاص بوده است. آن هم رونمایی از آواک سرویس بی سیم بوده است  که همراه اول در این نمایشگاه رونمایی کرد. همراه اول که در این چند سال در حوزه فناوری و ارتباطات بسیار فعال بوده است سعی دارد که در چند وقت آینده آواک را به سازمان های دولتی بدهد تا مورد استفاده قرار گیرد.

رونمایی از سرویس بومی آواک در رویداد کیتکس 2022 از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، با هدف تامین نیازمندی های ارتباطی سازمان ها و نهادهای خدماتی و دولتی با امکانات شبکه بی سیم سنتی یکی از مهمترین سرویس های ارائه شده در این نمایشگاه بین المللی می باشد. بنا به گزارش اقتصاد آنلاین این سرویس، پلتفرمی برای ارائه خدمات بی سیم بر شبکه دیتای کشور است که با توجه به توسعه ی کسب و کارها در سال های اخیر، خدمتی منحصر بفرد و بی نظیر به شمار می آید.

با توجه به این که در دنیای اقتصاد کنونی، امکان ارتباط رادیویی گروهی با کیفیت و سهل الوصول به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر جهان مدرن باعث توسعه مشاغل می شود، همواره تقاضا برای برقراری این نوع ارتباطات که از سرعت خوب و قابل قبولی هم برخوردار باشند؛ وجود داشته است. به همین منظور سازمان های مرتبط با حجم بالایی از تقاضا بر پایه شبکه های رادیویی اختصاصی به ویژه در باندهای فرکانسی VHF و  UHF مواجه بودند که به دلیل اشباع و محدودیت طیف فرکانسی؛ امکان ارائه این سرویس در حجم بالا و با قیمت مناسب مقدور نبود. در همین راستا رونمایی از سرویس   POC با قابلیت های منحصر بفرد از سوی همراه اول که همواره در کشور به عنوان اپراتوری پیشرو شناخته می شود؛ می تواند جایگزین مناسبی برای این نوع از خدمات در نظر گرفته شود.

 سرویس " Push to talk over Cellular " که به اختصار POC نامیده می شود به اعضای یک گروه فرصت می دهد تا بتوانند با یکدیگر تماس نیمه دو طرفه فردی و گروهی به شکل صوتی و تصویری داشته باشند. در این فناوری که تنها با فشردن یک دکمه بر روی بستر دیتا با محدوده ی پوشش گسترده برقرار می شود؛ امکان انتقال داده متنی و تصویری بدون نیاز به ایجاد شبکه اختصاصی بی سیم سنتی نیز وجود خواهد داشت.

در سرویس بومی آواک امکان برقراری ارتباط بین اعضای این سرویس و بی سیم های سنتی وجود داشته و مدیریت و پایش کاربران از طریق استقرار نرم افزار تحت ویندوز و مرکز کنترل نیز امکان پذیر است.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد