x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

بسته اینترنت همراه نامحدود اپراتور ایرانسل

 

ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکان، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته های اینترنت نامحدود همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکان خود قرار دادپس از ارائه بسته‌های افزایشی متنوع اینترنت همراه و استقبال مشترکان از این بسته ها، ایرانسل با هدف افزایش سطح رضایت مشترکان، مدیریت ترافیک و استفاده بهینه‌تر از اینترنت همراه، برای اولین بار در کشور بسته های نامحدود اینترنت همراه را به مدت محدود در اختیار مشترکان خود قرار داد

استفاده از اینترنت نامحدود و اینترنت غیر حجمی که هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد، یکی از سرویس های منحصر بفردی است که در سال های اخیر از سوی اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال کاربران متفاوتی قرار گرفته است. این سرویس که اکثرا مورد توجه گیمرها، تولید کنندگان محتواها و دانلودرها می باشد، در اصل برای کاربرانی است که برایشان حجم اینترنت مهم تر از سرعت آن می باشد. البته سرعت اینترنت ایرانسل در طول شبانه روز از میزان قابل قبولی برخوردار است، ولی استفاده کنندگان این طرح معمولا کسانی هستند که مصرف اینترنت آنها بسیار زیاد بوده و ترجیح می دهند با خیال راحت از خرید اینترنت نامحدود خود لذت برده و پیغام "حجم اینترنت شما تمام شده است" را دریافت نکنند.

در حال حاضر بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی با قیمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد که کاربران متقاضی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شایان ذکر است که بسته اینترنت شبانه در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده می باشد.

بنابراین مشترکین ایرانسل برای مدیرت بهتر هزینه های مربوط به اینترنت می توانند با توجه به نیاز خود از مناسب ترین بسته اینترنت همراه نامحدود در دوره های روزانه یا شبانه استفاده نمایند. این سرویس که از نظر حجم مصرفی هیچ گونه محدودیتی برای کاربر نخواهد داشت، یک فرصت اقتصادی و ارزان برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد که بتوانند براساس برآورد نیازشان هزینه اینترنت همراه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

وب سایت رسمی ایرانسل کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این طرح، بسته ها، سرویس ها و خدمات اینترنتی دیگر این اپراتور مبتنی بر فناوری 3G ، 4و EDGE را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کافی ست علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس وب سایت ایرانسل به نشانی www. Irancell.ir مراجعه کنند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

مودم یوتل شاتل موبایل در جشنواره نوروزی 1401

 

در این سال ها همیشه شرکت های مخابراتی در تلاش بودند که همیشه با بهترین خدمات و دادن اینترنت به مردم باعث رضایت آنها شود در این چند سال هم بسیار موفق بودند و توانستند که به خوبی از پس این کار بر بیارن. در این چند سال بعضی از موقع ها سرعت اینترنت بسیار کم بود که خورده ایی به شرکت های اینترنتی بگیریم . در این سال ها اما یک شرکت در حال توسعه در زمینه اینترنت بوده و همیشه در تلاش بوده علاوه بر اینترنت در سیم کارت هم فعالیت داشته باشد.شرکت شاتل موبایل که از سال 1394 شروع به فعالیت کرده و همیشه در تلاش بوده که بهترین خدمات را به مردم بدهد و سعی دشته تا مشتریانش را راضی نگه دارد . این بار هم می خواهد با دادن اینترنت پر سرعت خود را با چالشی بزرگ روبر رو کند

طرح ها و سرویس های شاتل موبایل همواره به مناسبت های مختلف، خاص تر و هیجان انگیز تر می شود و این بار در نوروز 1401 جشنواره ای خاص و منحصر بفرد منتظر علاقمندان به این اپراتور می باشد. در "جشنواره فروش نوروزی مودم های شاتل موبایل" که در آستانه سال نو به برگزار می شود، مودم های یوتل شاتل موبایل با 52 گیگا بایت اینترنت هدیه با قیمتی استثنایی به مدت محدود در اختیار کاربران قرار می گیرد. این مودم ها در جشنواره ویژه نوروز 1401 به همراه یک سیم کارت هوشمند شاتل موبایل تنها با قیمت فوق العاده ارزان 166 هزار تومان عرضه می شود.

در حال حاضر مودم شاتل موبایل یکی از قدرتمندترین مودم های موجود در بازار است که با طراحی زیبا و وزنی سبک یکی از بهترین گزینه های انتخابی برای مصارف خانگی و اداری می باشد. این مودم از دو آنتن خارجی برخوردار است که سرعت انتقال اطلاعات در آن به 1500 مگابایت بر ثانیه می رسد و از شبکه های 3G و 4G پشتیبانی می کند. نصب این مودم هم بسیار راحت بوده و کاربران با قرار دادن سیم کارت هوشمند " شاتل موبایل " می توانند اینترنت پرسرعت و پایدار را تجربه کنند.

این مودم رومیزی سبک مجهز به نشانگر LED برای نمایش وضعیت شبکه وای فای، نمایش وضعیت شبکه دیتا و سیگنال شبکه، نمایش وضعیت اتصال و عدم اتصال پورت های LAN و نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن؛ می باشد و در ابعاد 180*132*48 و با وزن 400 عرضه می شود.

متقاضیان برای خرید مودم روتر U.TEL که از گارانتی یک ساله هم بهره مند است، فقط تا تاریخ 30 فروردین 1401 فرصت داشته و می توانند با مراجعه به دفاتر انحصاری فروش و خدمات شاتل موبایل در سراسر کشور نسبت به این کار اقدام کرده و از تجربه اینترنت پرسرعت لذت ببرند.

با توجه به این که شاتل موبایل با ارائه بسته ها و تعرفه های مقرون به صرفه، خدمات خاصی را در اختیار کاربران قرار می دهد، این فرصت در اصل یک شرایط ویژه برای مدیریت بخش هزینه های مربوط به اینترنت کاربران است که با در نظر گرفتن شرایط ویژه جشنواره نوروزی 1401 شاتل موبایل، آنها می توانند از این خدمات با قیمتی اقتصادی و ارزان بهره مند شوند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


فروش ویژه سیم کارت دائمی جوانان همراه اول

 

این روز ها که جوانان در همه عرصه ها دارند خودشان را نشان میدهند و همه در تلاش هستند که در آینده و موفقیت ایران سهم بزرگی داشته باشند و برای عزت و شکوه این خاک همه تلاش خود را به کار بگیرند. همیشه در همه جای دنیا اعتماد به جوانان باعث موفقیت و تاثیر گذاری بوده است و به نحوی همیشه کمک حال همه مردم بوده است. جوانان همیشه در تلاش بوده اند که در جامعه موثر واقع شوند و باعث پیشرفت خود و جامعه شوند . در حال حاضر اپراتور ها در تلاش هستند که در راستای خدمت به جوانان طرح های مختلفی را به اجرا بگذارند تا بتوانند انگیزه های جوانان را افزایش دهند. باید دید که آیا این کار ها باعث افزایش انگیزه جوانان می شود یا نه.

با توجه به این که سیم کارت دائمی همراه اول از ارزش و اعتبار بیشتری در بین مردم برخوردار بوده و بیشتر افراد فکر می کنند مالکان این نوع سیم کارت ها از شرایط اقتصادی بهتری برخوردارند، همراه اول توانست با حمایت معنوی و مبتنی بر احترام، فرصتی استثنایی را در اختیار جوانان قرار دهد.

به همین منظور از اول اسفند ماه 1400 جوانان 18 تا 30 سال که تا کنون بنا به هر دلیلی سیم کارت دائمی جوانان اپراتور همراه اول را تهیه ننموده اند، می توانند این سیم کارت را با تخفیف 50 درصدی و فقط به قیمت 80 هزار تومان تهیه نمایند. این پیشنهاد عالی که در آستانه سال نو یک فرصت فوق العاده برای جوانان به شمار می آید، علاوه بر قیمت اقتصادی از بسته خوش آمد هیجان انگیز نیز برخوردار است.

شرایط بسته خوش آمد سیم کارت جوانان همراه اول:

10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز

این بسته به صورت خودکار با فعال سازی سیم کارت جوانان فعال شده و امکان خرید و فعال سازی این بسته با بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد. 

این بسته که مهلت استفاده از آن 30 روز می باشد، از طریق شماره گیری کد های دستوری # 10* 100 * ، # 30 * 1000 *، # 0 * 100 * قابل استعلام می باشد.

10 گیگابایت اینترنت به مدت چهار ماه

 این بسته به صورت خودکار در 4 ماه متوالی و از ماه دوم فعال سازی سیم کارت دائمی جوانان، فعال می شود. بنابراین مهلت استفاده از هر بسته 2.5 گیگابایتی، 30 روز بوده و بسته ها هر 30 روز یک بار، مجددا فعال می شوند. امکان فعال سازی همزمان این بسته هدیه با بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی وجود دارد. 

امکان استعلام این بسته با کد دستوری # 10* 100 * ، # 30 * 1000 * و # 0 * 100 * برای مشترکین سیم کارت دائمی جوانان وجود دارد.

200 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت

این بسته نیز به صورت خودکار با فعال سازی سیم کارت دائمی جوانان فعال شده و امکان فعال سازی همزمان این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

امکان استعلام این بسته که مهلت استفاده از آن نیز 30 روز می باشد، با شماره گیری کد دستوری # 30 * 1000 * امکان پذیر است.

20 دقیقه مکالمه رایگان خارج از شبکه

بسته مکالمه رایگان خارج از شبکه این سیم کارت نیز به صورت خودکار با فعال سازی سیم کارت دائمی جوانان فعال شده و امکان فعال سازی همزمان این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

امکان استعلام این بسته که مهلت استفاده از آن 30 روز می باشد، با شماره گیری کد دستوری # 30 * 1000 * امکان پذیر است.

نکته مهم در خرید سیم کارت جوانان این است که این امکان تنها یک بار به ازای هر کد ملی وجود داشته و علاقمندان می توانند با مراجعه حضوری به مراکز خرید همراه اول و یا به صورت غیر حضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید سیم کارت دائمی جوانان نمایند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


قیمت نجومی اینترنت در سال 1401!شایعه یا واقعیت؟

 

در این سال ها همیشه اینترنت نقش بسزایی در جهان داده است و باعث این شده که اطلاعات مردم بالا برود و باعث این بشود که هیچ چیز از نظر مردم دور بماند.در این چند ماه که بحث  صیانت به وجود آمده است باعث ناراحتی مردم شده است و برای همین بعضی از نمایندگان در تلاش بودند که این طرح انجام نشود.در این چند وقت که به فصل بهار نزدیک شدیم باعث به وجود آمدن بعضی از شایعات در حوزه اینترنت شد که باعث نگرانی مردم در خصوص مردم شده است . اپراتور ها که همیشه در تلاش بودند که اینترنت به راحتی و با هزینه کم به دست مردم برسد و بهترین ارائه را داشته باشند . باید در انتظار بنشینیم و ببینیم که آیا این شایعه درست بوده یا نه. همه مردم که در این چند وقت به فکر قرن جدید بودن با این خبر بسیار شوکه شدن و همه در ایران امیدوار هستند که این خبر کذب باشد تا به راحتی مثل گذشته بتوانند از اینترنت استفاده کنند.

سالانه بخشی از بودجه دولت از طریق درآمد اپراتورهای تلفن همراه تامین می شود که این رقم امسال نیز افزایش پیدا کرده است. در بودجه سال 1401 تبصره ای وجود داشت که به موجب آن حق السهم دولت از درآمد اپراتورها دو درصد افزایش می یافت. با توجه به تصویب این مصوبه در روز 15 اسفند ماه در مجلس، حال سوال مهم اینجاست که آیا این افزایش سهم دولت را مردم می پردازند یا از سود اپراتورها کم خواهد شد؟

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از نمایشگاه ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توانمندی داخل برای توسعه شبکه فیبر نوری بیان کرده است: "هیچ اپراتوری به بهانه افزایش دو درصدی حق السهم دولت، حق افزایش تعرفه اینترنت را ندارد. ایشان رقم دو درصدی حق السهم دولت را رقم قابل توجه ای جهت تغییر در نرخ ها ندانسته و معتقدند با توجه به این که این رقم در سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است، این افزایش نباید بهانه ای برای افزایش نرخی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گردد."

وزیر ارتباطات ادامه دادند: تعرفه های جدید توسط سازمان تنظیم مقررات اعلام می شود و فقط با اعلام این سازمان حق تغییر نرخ ها وجود خواهد داشت. طبق روالی که وجود دارد تعرفه ها اصلاح خواهد شد، اما ربطی به این افزایش ندارد. ما در حال پیگیری از شورای نگهبان هستیم که این دو درصد در بودجه سال 1401 از حق السهم دولت از محل درآمد اپراتورها افزایش یابد، کسر شود.

این در حالی است که بنا به گزارش تجارت نیوز، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور از گران شدن اینترنت خبر داد و گفت: "نظام تعرفه ای در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز به بازنگری جدی دارد. سال 1400 برای این کار محدودیت قانونی داشتیم، اما در سال آینده، فضا برای اصلاح تعرفه ها به شکل مناسب فراهم شده است."

از نظر کارشناسان گرانی اینترنت باید متناسب با کیفیت باشد و افزایش قیمت ها زمانی منطقی و قابل قبول است که اینترنت از سرعت و کیفیت خوبی بهره مند باشد. به نظر می رسد که برنامه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای توسعه زیر ساخت ها، افزایش قیمت تعرفه های اینترنت ثابت و همراه است.

با توجه به این که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقدند راهکار اساسی حل مشکل سرعت اینترنت افزایش پهن باند است، زارع پور با اشاره به پیش بینی بسته حمایتی دولت برای توسعه حوزه فیبر نوری بیان داشتند: "در جلسه دیروز هیات دولت اولین قدم برداشته شد و ما مصوب کردیم دولت از سه درصد حق السهمی که اپراتورهای ثابت می گیرد، بگذرد تا این رقم صرف توسعه شود. البته این مصوبه منوط بر این است که اپراتورها پورت فیبر نوری راه اندازی کنند. این اولین قدم است و ما بسته حمایتی دیگری هم داریم که امیدواریم در جلسه چهارشنبه هیات دولت به تصویب برسد تا بتوانیم به سرعت توسعه این پروژه را پیش ببریم."

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه ریزی برای ایجاد 20 میلیون پورت فیبر نوری و تقویت توان تولید داخل برای تجهیزات این پروژه گفت: "ما در دولت سیزدهم به دنبال راه اندازی شبکه پرسرعت و با کیفیت هستیم و تنها راه توسعه را شبکه فیبر نوری منازل می دانیم. بر این اساس تولید تجهیزات بومی از جمله الزامات این پروژه است و ما از آن حمایت می کنیم. بازارسازی مهم ترین نوع حمایت از تولید کنندگان تجهیزات است و راه اندازی پورت فیبر نوری باعث می شود چرخ صنعت تولید در حوزه ارتباطات به حرکت درابد. وقتی تقاضا ایجاد شود، تولید نیز رونق می گیرد."

با توجه به این که در اذهان عمومی افزایش پرداختی اپراتورها به معنی افزایش هزینه خدمات از جمله افزایش قیمت اینترنت است، به نظر می رسد باید منتظر ماند و دید تا چه حد سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اجرایی خواهد شد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


مشترکین شاتل موبایل در نوروز 1401 هر روز عیدی می گیرند

 

همیشه وقتی عید میاد فصل نو میشه و کلی آدم انتظار این فصل را می کشند که این فصل بیاد. بچه ها در این فصل کلی عیدی می گیرند و برای چند هفته اوضاع روحی مردم بسیار شاد است . حال در این فصل که قرار است قرن جدید وارد بشیم و کلی بهمون خوش بگذره اپراتور های سیم کارت برای اینکه فصل بهار برای مردم خاطره انگیز بشه کلی عیدی قرار دادند تا مردم بتوانند به راحتی از خط هایشان استفاده بکنند و بتوانند اینترنت ها را به راحتی استفاده بکنند یکی از این اپراتور هایی که سعی کرده تا بتواند در عید به مشتریانش خدمات بسیار عالی بدهد شاتل موبایل است که سعی کرده نظر مشتریان را به این اپراتور جلب کند. شاتل موبایل که در این سال ها همیشه سعی کرده با همراه اول و ایرانسل رقابت کند تا این اسم را به سر زبون ها بزند و تا حدودی بسیار موفق بوده است تا قدرت ایرانسل و همراه را محدود کند

این بار شاتل موبایل با نزدیک شدن به عید باستانی 1401 سرویس منحصر بفردی را به مدت 13 روز برای مشترکین خود در نظر گرفته است که به نوعی عیدی ویژه این اپراتور برای کاربران می باشد. به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، تمامی مشترکین این اپراتور، همزمان با تحویل سال 1401 در روز 29 اسفند ماه، 30 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی به عنوان هدیه دریافت می کنند.

علاوه بر این شاتل موبایل به عنوان اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه در جشنواره ویژه نوروز 1401 خود به مدت 13 روز، هر روز برای مشترکین سیم کارت های فعلی و جدید خود اینترنت و مکالمه رایگان در نظر گرفته است. البته کدهای تخفیف شگفت انگیز این اپراتور نیز برای مشترکین به صورت لینک یا کد پیامک شده و آنها می توانند به صورت روزانه از آن استفاده نمایند؛ چون فقط در همان روز اعتبار دارد.

برای دریافت هدیه شاتل موبایل ، مشترکین فعلی این اپراتور باید حداکثر تا تاریخ 27 اسفند ماه 1400 ، امتیاز خود را افزایش دهند افزایش اعتبار مشترکین علاوه بر دریافت هدیه، در کمپین قرعه کشی 30 میلیون کمک هزینه سفر به جام جهانی 2022 قطر نیز عضو شده و با رساندن امتیاز خود به حد نصاب بدون قرعه کشی 13 روز نوروز از شاتل موبایل هدیه دریافت می کنند. حد نصاب این امتیاز برای دریافت هدایای عید برای مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.

مشترکین جدید شاتل موبایل نیز در صورت خرید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل حداکثر تا تاریخ 27 اسفند ماه 1400 و فعال سازی آن با یکی از بسته های آغازین 1 تا 4 و یا خرید مودم از هدایای عید این اپراتور بهره مند می گردند.

مشترکین اپراتور شاتل موبایل می توانند با روش های زیر امتیاز خود را در جشنواره نوروز 1401 افزایش دهند:

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید مودم 1 امتیاز

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید سیم کارت و فعال سازی آن 1 امتیاز

هر 1000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ 1 امتیاز

هر 1000 تومان بابت خرید اینترنت 1 امتیاز

البته عیدی ویژه شاتل موبایل به مشترکینی اختصاص خواهد یافت که در زمان تخصیص هدیه، سیم کارتشان فعال بوده و به خاطر بدهی و اتمام ترافیک قطع نباشد. فرصت استفاده از این امتیاز نیز تا پایان فروردین می باشد.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www.Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

بسته اینترنت همراه نامحدود اپراتور ایرانسل

 

با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار و ماندن اکثر مردم در خانه هایشان می مانند یا مسافرت رفتن انها با توجه به اینها باید اینترنت در اختیار مردم قرار گیرد برای همین شرکت های اپراتور های همراه به تکاپوی این افتادند که برای مردم اینترنت فراهم کنند برای همین شرکت ایرانسل در تلاش است که با دادن اینترنت مناسب به مشترکانش تواند فضای مناسبی را ایجاد کند تا همه بتوانند در سال جدید با روحیه مناسب و عالی به فصل نو بروند و تمام تلاشان هم به نظر خیلی ها مناسب است. ایرانسل که در چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده و دیگر رقیب اصلی همراه اول است و در رقابت بعضی مواقع حتی بهتر از اپراتور همراه اول کار میکنند. ایرانسل که در این چند وقت به خاطر لوگو جدیدش مورد انتقاد قرار گرفته بود با این کار قصد دارد که حجم انتقاد ها را بسیار کم کند .باید دید که ایرانسل می تواند جایگاه همراه اول را میان مردم بگیرد یانه

استفاده از اینترنت نامحدود و اینترنت غیر حجمی که هیچ محدودیتی برای کاربران نداشته باشد، یکی از سرویس های منحصر به فردی است که در سال های اخیر از سوی اپراتورها ارائه شده و مورد استقبال کاربران متفاوتی قرار گرفته است. این سرویس که اکثرا مورد توجه گیمرها، تولید کنندگان محتواها و دانلودرها می باشد، در اصل برای کاربرانی است که برایشان حجم اینترنت مهم تر از سرعت آن می باشد. البته سرعت اینترنت ایرانسل در طول شبانه روز از میزان قابل قبولی برخوردار است، ولی استفاده کنندگان این طرح معمولا کسانی هستند که مصرف اینترنت آنها بسیار زیاد بوده و ترجیح می دهند با خیال راحت از خرید اینترنت نامحدود خود لذت برده و پیغام "حجم اینترنت شما تمام شده است" را دریافت نکنند.

در حال حاضر بسته شبانه اینترنت نامحدود همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی با قیمت 10 هزار تومان به طور محدود در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد که کاربران متقاضی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 5 * 555 * از آن بهره مند گردند. البته شایان ذکر است که بسته اینترنت شبانه در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده می باشد.

بنابراین مشترکین ایرانسل برای مدیرت بهتر هزینه های مربوط به اینترنت می توانند با توجه به نیاز خود از مناسب ترین بسته اینترنت همراه نامحدود در دوره های روزانه یا شبانه استفاده نمایند. این سرویس که از نظر حجم مصرفی هیچ گونه محدودیتی برای کاربر نخواهد داشت، یک فرصت اقتصادی و ارزان برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می باشد که بتوانند براساس برآورد نیازشان هزینه اینترنت همراه خود را به میزان چشمگیری کاهش دهند.

وب سایت رسمی ایرانسل کلیه اطلاعات مورد نیاز در خصوص این طرح، بسته ها، سرویس ها و خدمات اینترنتی دیگر این اپراتور مبتنی بر فناوری 3G ، 4G و EDGE را در اختیار کاربران قرار خواهد داد و کافی ست علاقمندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی به آدرس وب سایت ایرانسل به نشانی www. Irancell.ir مراجعه کنند.

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



رویدادی دیگر از سامسونگ و رونمایی از عضو جدید خانواده گلکسیA

 

این روز ها بعد از ایونت با شکوه اپل که با معرفی محصولات خود همراه بود و گوشی جدید پر قدرتش را معرفی کرد حالا نوبت ایونت سامسونگ رسیده و باید منتظر این باشیم که ببینیم که گوشی های جدیدش با چه قابلیت هایی وارد بازار می خواهد بشود و سامسونگ خون تازه ایی به بازار گوشی خود بدهد و بتواند بازار را به نفع خود برگرداند باید ببینیم که آیا می تواند نظر مشتریان را به گوشی جدید خودش عوض کند یا نه . هنوز از این ایونت که چیزی معلوم نیست و کسی نمیداند که سامسونگ قرار است چه نوع گوشی را معرفی به بازار کند و با چه قیمت است . سامسونگ که در این چند ماه گوشی های مختلفی را به بازار معرفی کرده ولی نتوانسته که بازار را به نفع خود عوض کند و همه معادلات به نفع شرکت اپل بوده است باید ببینیم که سامسونگ آیا پرچمدار جدید خودش را معرفی میکند یا گوشی های میان رده را به بازار معرفی میکند

در رویداد Galaxy A Event که قرار است در 17 مارس ( 26 اسفند ماه) برگزار گردد، گوشی هوشمند گلکسی A 52 s که نسخه ارتقا یافته مدل گلکسی A 52 محسوب می شود، رونمایی می گردد. علاقمندان به این رویداد می توانند این کنفرانس را از وب سایت شرکت سامسونگ و یا کانال یوتیوپ تماشا کرده و از نزدیک با عضو جدید این خانواده بیشتر آشنا گردند.

عضو جدید خانواده گلکسی A که از مشخصات فنی قابل قبولی برخوردار است به نوعی یک گوشی میان رده محسوب می شود. پشتیبانی این مدل از نسل پنجم اینترنت و برخورداری از گواهینامه IP67 به تنهایی میتواند نشان از کیفیت بالای این مدل بدهد، ولی ویژگیهای سخت افزاری گلکسی A52s که منجر به اجرای برنامه ها در سریع ترین زمان و کمترین مصرف انرژی می گردد، آنقدر قوی و جذاب بوده که بدون شک این مدل را به یک مدل محبوب در بین گیمرها تبدیل خواهد کرد.

 البته طراحی ساده و شیک این مدل در رنگ های ملیح و مات می تواند مناسب افراد ساده پسند نیز باشد، اما نمایشگر 605 اینچی فوق العاده روشن گلکسی A52s و باتری 4500 میلی آمپری آن از مشخصاتی است که تقریبا هر کاربری را راضی کرده و این مدل را قطعا به یکی از پرفروش های بازار سامسونگ بدل خواهد کرد.

گلکسی A52s یکی دیگر از مدل های کهکشانی سامسونگ محسوب می شود که با توجه به قیمت و ویژگیهای ارتقا یافته اش یک گزینه مناسب برای خرید در نظر گرفته می شود و ویژگیهای بسیار عالی نرم افزاری که در برنامه دوربین آن قرار دارد، می تواند آن قدر عکس های خارق العاده و خاطره انگیز بگیرد که قابل رقابت با بسیاری از مدل های موجود در بازار می باشد.

این گوشی با امکانات یک پرچمدار، عملا یک مدل همه فن حریف است که واقعا به درد هوادارانی می خورد که تمایلی به خرید گوشی های بالای 500 دلار ندارند ولی در عین حال دلشان می خواهد از بهترین ها لذت ببرند. با توجه به این که اپل به تازگی از نسل سوم آیفون SE خود که یک گوشی هوشمند زیبا و مقرون به صرفه است، رونمایی کرده، انتظار می رود مدل های جدید گلکسی A با قیمت مناسب و ویژگی های منحصر بفردش یک رقیب جدید و جدی برای آن به شمار آید. البته برای تعیین قیمت دقیق این مدل باید تا رویداد رونمایی سامسونگ صبر کرد.

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



گلکسی X cover Pro 2 اولین گوشی هوشمند مقاوم 5G سامسونگ

 

از زمانی که گوشی های هوشمند امد و با انقلاب استیو جابز و شرکت ال تحولات زادی در گوشی های هوشمند به وجود آمد و شرکت های دیگر هم به این انقلاب پیوستند یکی از آن شرکت ها کمپانی سامسونگ بود.سامسونگ در سال های اخیر با تنوع فراوان توانسته خود را جز سه کمپانی بزرگ تولید کننده گوشی هوشمند بکند و به زودی گوشی های جدید اش به  بازار روانه می شود . یکی از محصولاتی که به زودی وارد می شود  گلکسی ایکس کاور پرو 2  است. این گوشی که به نوع اینترنت 5G مجهز است  که یکی از نکات مثبت این گوشی است و باید ببینیم که آیا می تواند مقابل ایفون 12 و 13 ,SE2022 مقابله بپردازد و بتواند مردم دنیا رو به سمت خود بکشد یا نه. سامسونگ به زودی در رویداد سالیانه خود به معرفی این گوشی و گوشی های جدیدش می پردازد و باید دید که آیا توان مقابله با امپراطوری  اپل را دارد یا خیر

از این محصول جدید اطلاعات خاصی در دسترس نیست و هنوز جزئیاتی از بخش های مختلف سخت افزاری و یا نرم افزاری گوشی منتشر نشده؛ ولی بر اساس مشخصات مدل های قبلی می توان پیش بینی کرد که که این مدل نیز مانند سایر گوشی های گلکسی  X cover  با باتری قابل تعویض به بازار عرضه شود. از آنجا که گوشی های هوشمند مقاوم سامسونگ معمولا برای شرکت ها و کارهای صحرایی طراحی می شوند، قابلیت تعویض باتری این امکان را به کاربر می دهد تا باتری خالی شده را با باتری شارژ شده تعویض کرده و مدت زمان بیشتری از شارژ و ارتباط مستمر استفاده نماید.

با توجه به آنچه که گفته شد؛ در مورد تراشه مدل های مقاوم جدید سامسونگ نیز نمی توان اظهار نظر قطعی داشت؛ ولی با توجه به این که X cover Pro  و گلکسی A 51 از تراشه Exynos 9611 استفاده می کنند، می توان پیش بینی کرد گلکسی X cover Pro 2 و گلکسی A53 که قرار است هر دو در آینده رونمایی شوند از تراشه Exynos 1280   بهره مند گردند.

سال هاست کره ایها سعی دارند با طراحی و ساخت گوشی های هوشمند سری  X cover  یک طراحی ظریف را در قالبی محکم و قوی بگنجانند و گوشی هایی محکم و مناسب برای محیط های خشن با آب و هوای نامساعد روانه بازار کنند. هر چند که کره ایها تا حد زیادی با عرضه گوشی هوشمند گلکسی X COVER موفق بوده و به نوعی یک تانک را به دنیای گوشی ها معرفی کردند که در برابر آب، گردو غبار و تا حدی افتادن ( مقاوم در برابر افتادن از ارتفاع 1.5 متر و کمتر) مقاوم بوده و از هندلینگ خوب و استاندارد بالایی برخوردار است، ولی شاید عرضه این مدل جدید با تغییراتی که انتظار می رود هم در ظاهر و هم در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری آن به وجود آید، بتواند فصل جدیدی از مدل های مقاوم را در دنیای گوشی های هوشمند بازگشایی نماید.

در خصوص زمان عرضه گلکسی  X cover Pro 2 هم هیچ نوع اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی انتظار می رود این مدل که از پچ های امنیتی ماهانه بهره مند خواهد بود ، همزمان با اندروید 12 عرضه گردد.

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سیستم عامل گوشی آینده وان پلاس به اندروید خالص نزدیکتر است

 

این روز ها که گوشی هوشمند بسیار مهم شده است و هر کس دارد و به هر عنوانی استفاده می شود و بسیار وسیله مهمی شده است .شرکت ها بزرگ گوشی در تلاش هستند با طرح های مختلفی که به بازار می فرستند تابتوانند در قلب مردم بیش تر جایگاه داشته باشند و بتوانند که با فروش مناسب سود بسیاری از گوشی هایشان داشته باشند

به نظر می رسد استقبال بی نظیر کاربران و علاقمندان به تکنولوژی به گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده تحولی عظیم برای شرکت های تولید کننده به ارمغان بیاورد و در این حوزه باید شاهد تحولات و تغییرات اساسی و بنیادی باشیم.

در حال حاضر گوشی های تاشو اوپو Find N و هواوی Mate X2 فقط در بازار چین یافت می شوند که به نظر می رسد در راستای رقابتی که در بین برندها ایجاد شده؛ این روند به زودی تغییر خواهد کرد و در سایر بازارها نیز شاهد عرضه گوشی های تاشوی جدید باشیم.

در همین مورد "گری چن" مدیر نرم افزار وان پلاس گفت که این شرکت قرار است، بروز رسانی بزرگ بعدی خود را با گوگل انجام دهد و گوشی های تاشو و پرچم دار آینده این شرکت از ویژگی های جدیدی بهره خواهند برد که با  Oxygen OS 13 معرفی خواهند شد.

پیش از این شرکت وان پلاس رسما اعلام کرده بود که گوشی های آینده این شرکت از Oxygen OS 13 با رابط کاربری مشابه با نسخه خالص استفاده می کند. وان پلاس بعد از دریافت بازخوردها و انتقادات زیادی که color OS Oppo داشت، تصمیم گرفت تا با بازگشت به ظاهری ساده تر و تمیز تر، ویژگیهای متمایر با تجربه کاربری نزدیک به آنچه کاربران این شرکت انتظار دارند را در دستور کار قرار دهد.

با توجه به آنچه که گری چن بیان کرده؛ گوشی هوشمند تا شدنی وان پلاس احتمالا سازگاری بسیار خوبی با برنامه ها و سایر موارد داشته باشد. چرا که Oxygen OS 13 قرار است در پاییز 2022 در کنار اندروید 13 عرضه شود و تمام ویژگی های اساسی اندروید 12L را به همراه خواهد داشت و این ویژگی ها کمک می کند تا سیستم عامل این دستگاه ها برای گوشی های تاشدنی که نیازمند صفحه نمایش بزرگ هستند، مناسب تر باشند.

کمپانی وان پلاس که اکنون به عنوان برند زیر مجموعه اوپو شناخته می شود، حوزه اصلی فعالیتش در کشور چین می باشد. البته بازارهای کشورهای هند، اروپا و امریکا نیز به عنوان بازار های کلیدی این شرکت در نظر گرفته می شوند و وان پلاس در نظر دارد تا گوشی های اقتصادی تر سری" نورد " خود را در آینده به صورت گسترده در اروپا عرضه کند.

به نظر می رسد برنامه بلند مدت وان پلاس تمرکز بر روی نرم افزار و سیستم عامل گوشی های هوشمند می باشد و تلاش می کند تا با همکاری بیشتر با اوپو برند خود را به بازارهای بیشتر حتی خاورمیانه گسترش دهد. شاید استفاده وان پلاس از منابع و فناوری های حاصل از تحقیق و توسعه اوپو، بتواند از این برند نه چندان معروف، در آینده ای نزدیک یک رقیب سرسخت برای کمپانی های تولید کننده گوشی هوشمند بسازد.

 

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز 



مسدود شدن 358 هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت پیامکی

 

از زمانی که گوشی های همراه امده است با خود مشکلاتی آورده است و بعضی اوقات افراد برای دیگران مزاحمت های مادی و معنوی ایجاد میکنند . اما چند وقتی است که دیگر پلیس فتا وارد شده است و مانع اذیت کردن می شود و هر کس که این کار را بکند مصداق مجرم شناخته می شود 

با رواج گوشی های هوشمند و پیشرفت علم و فناوری می توان گفت شیوه های جدیدی از مزاحمت های تلفنی ابداع شد که ضمن سلب آسایش مشترکین، موجب نارضایتی آنها نیز می شود. مانند مزاحمت هایی که اشخاص از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی، تماس های صوتی و تصویری، ارسال پیامک و ... برای دیگران ایجاد می کنند و باعث بروز مشکلاتی برای دیگران می شوند. در هر صورت این مزاحمت ها که گاه با مسدود کردن شماره و گاه با شکایت و مراجعه به مراجع قضایی قابل حل می باشند، به هیچ وجه قابل توجیه نبوده و مالک سیم کارت حتی در صورت نا آگاهی متخلف بوده و طبق قانون باید پاسخگو باشد. ولی در این بین ارسال پیامک انبوه از سوی طریق شماره شخصی نوع خاصی از مزاحمت های تلفنی است که تقریبا برای کلیه مشترکین اپراتورهای فعال در کشور ایجاد دردسر کرده و واقعا موجبات سلب آسایش و آرامش انها را فراهم نموده است.

طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی ممنوع بوده و رگولاتوری می تواند با استفاده از سامانه های هوشمندی که در اختیار دارد، به راحتی این شماره ها را شناسایی کرده و آنها را مسدود سازد. چون سیم کارت شخصی به هیچ وجه وسیله تبلیغاتی نبوده و متقاضیان ارسال پیامک های انبوه باید از سرشماره های انبوه ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده کنند و با مراجعه به شرکت های دارای مجوز از طریق پنل های ارسال پیامک انبوه نسبت به این امر اقدام نمایند.

بر اساس اعلام سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی سقف مجاز ارسال پیامک در شبانه روز حداکثر 500 پیامک می باشد و اگر تعداد پیامک های ارسالی مشترک در شبانه روز از این عدد بیشتر شود، پیامک ها تبلیغاتی محسوب شده و مشترک مشمول قانون ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه می گردد. بر اساس این قانون سیم کارت مشترکی که یک بار از این مقررات خارج شود، مسدود گردیده و از سوی رگولاتوری قطع می گردد.

از سال 98 که این قانون در کشور اجرایی گشته، تا کنون تعداد 358 هزار و 606 سیم کارت قطع شده است و با کسانی که اقدام به این کار نموده اند، مطابق قانون پیگیری و رفتار گردیده است. البته مشترکینی که سیم کارتشان به دلیل ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی مسدود شده، فقط یک بار می تواند با مراجعه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی یا اپراتور مربوطه، با ارائه تعهد کتبی، مسدودی سیم کارت خود را رفع نموده و آن را مجددا فعال نماید.

در همین راستا و برای رعایت حقوق کاربران و جلب رضایتمندی آنها، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام نموده است؛ مشترکین اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل در صورت مواجهه با پیامک های تبلیغاتی ارسال شده از سوی شماره شخصی، می توانند شماره مورد نظر را به سامانه 195 ارسال کرده تا رگولاتوری بعد از بررسی و صحت سنجی موضوع، سریعتر نسبت به مسدود سازی شماره اقدام نماید.

منبع: سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



صفحه قبل 1 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد