x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

بسته های اینترنت نامحدود اپراتورها از دیروز تا امروز

 

از زمانی که اپراتور های سیم کارت تصمیم گرفتند که یک ویژگی جدید را به مردم بدهند زمان زیادی میگذرد و دیگر مردم به این سیستم عادت کرده اند. امروزه برنامه های مختلفی وجود دارند که توانسته اند اینترنت مردم را تامین کنند و باعث راحت تر شدن کار مردم در خریدن اینترنت شده اند . در این سالها اپراتور های سیم کارت در تلاش بوده اند که بهترین نوع اینترنت را به مردم بدهند تا مشکلی مردم نداشته باشند.حتی ایرانسل برای راحتی  مشترکانش از نسل پنجم پرسرعت اینترنت رونمایی کرد تا آنها  به راحتی بتوانند از اینترنت در هر جای ایران استفاده کنند . اما این روز ها اینترنت مشکلاتی را داشته و فراز و فرودی در جامعه داشته که باعث ناراحتی مردم شده است. این روز ها اپراتور ها  در تلاش هستند که این فراز و نشیب در حوزه اینترنت را حل کنند تا مردم با خیال راحت از اینترنت استفاده کنند و دیگر در این حوزه اپراتور های گوشی مشکلی نداشته باشند

در روزهای اولیه عرضه اینترنت در کشور، بسته های نامحدود اینترنت هم از سوی اپراتورها و هم از سوی شرکت های ارائه دهنده اینترنت از تنوع خاصی برخوردار بود و کاربران می توانستند بدون هیچ محدودیتی در هر بازه زمانی که دلشان می خواست، از این بسته ها استفاده کنند. ولی کم کم این بسته های پرطرفدار و مقرون به صرفه جای خود را به بسته هایی دادند که همچنان تحت عنوان اینترنت نامحدود، برای کاربران محدودیت زمانی قائل می شدند و فقط در بازه زمانی نیمه شب تا صبحگاه قابل استفاده بودند.

حتی تا همین چند ماه پیش نیز بسته های اینترنت نامحدود با شرایط استفاده در نیمه شب از طریق هر سه اپراتور فعال در کشور ارائه می شد که به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری آنها اجازه می داد تا با تعرفه مناسب از این بسته ها بهره مند گردند. ولی بعد از مدتی با اضافه کردن عبارت" سقف مصرف منصفانه " این بسته ها را به نوعی محدودتر کرده و با تعیین حد مجاز، آنها را عملا از حالت نامحدود خارج ساختند. در صورت قضاوت منصفانه، می توان گفت که سقف های مصرف این بسته ها معمولا آنقدر زیاد بود که کاربران برای تمام شدن میزان مجاز حد مصرف اصلا نگران نبودند.

ولی موضوع قابل تامل این است که در طی یکی؛ دو ماه گذشته مقادیر این بسته های نامحدود اینترنتی عرضه شده توسط اپراتورها تغییراتی پیدا کردند که به نظر می رسد اطلاق بسته نامحدود اینترنت به این بسته ها کمی اغراق آمیز می باشد.

در ادامه نگاهی به بسته های نامحدود اینترنت اپراتورهای فعال در کشور می اندازیم:

 

اپراتور همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها نیز برخوردار است، چندین سال است که بسته های نامحدود اینترنت یک ماهه را تحت عنوان "اینترنت ویژه" برای مشترکین خود عرضه می کند. این بسته ها که از محدودیت زمانی برخوردار بودند؛ معمولا در دو زمان مجزا از ساعت 1 بامداد تا 11 صبح و دیگری از 2 بامداد تا 7 صبح قابل استفاده بودند.

ولی در حال حاضر تنها یک بسته ویژه 1 بامداد تا 11 صبح در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می باشد که از حد مصرف منصفانه 100 گیگابایت برخوردار بوده و با قیمت 19900 تومان در اختیار کاربران قرار می گیرد؛ البته به این قیمت اعلام شده 9 درصد مالیات نیز تعلق می گیرد. نکته جالب توجه اینجاست که حد مصرف منصفانه در بسته های پیشین این اپراتور 450 گیگابایت بوده که بعد از مدتی به 150 گیگابایت تقلیل یافت و حال تنها به 100 گیگابایت رسیده است.

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند از طریق اپلیکیشن "همراه من "و یا شماره گیری کد دستوری # 1000 * نسبت به خرید بسته نامحدود اینترنت همراه اول اقدام نمایند.

 

اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل که معمولا در ارائه بسته ها به نیاز و سلیقه کاربران خود توجه خاص دارد، در ماه های اخیر بسته نامحدود ساعتی را برای کاربران خود تعرف کرده بود که معمولا در ساعات نیمه شب یا صبح زود فعال می شدند و برخی از آنها نیز در طول شبانه روز قابل استفاده بودند.

البته در حال حاضر ایرانسل همه این بسته ها را حذف کرده و تنها یک بسته نامحدود یک روزه 800 تومانی ارائه کرده که متعلق به سایت های داخلی می باشد. برای نمونه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، می توانند بعد از فعال سازی این بسته به طور نامحدود از VOD ها و یا آپارات استفاده کرده و یا از برخی سایت های داخلی برنامه و بازی دانلود کنند.

مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل با مراجعه به وب سایت این اپراتور و یا شماره گیری کد دستوری # 1 * 5555 * امکان خریداری و فعال سازی بسته نامحدود ایرانسل را دارند.

 

اپراتور رایتل

در حال حاضر اپراتور رایتل چند بسته اینترنت نامحدود برای کاربران خود تعریف کرده است که بدون تعیین سقف مشخص و در طول شبانه روز قابل استفاده می باشد. بسته اول، یک بسته نیم ساعته نامحدود به قیمت 3500 تومان و حد مصرف منصفانه 2.5 گیگابایت، بسته دوم، بسته نامحدود سه ساعته با سقف مصرف منصفانه 15 گیگابایت و قیمت 13 هزار تومان می باشد. علاوه بر این، رایتل بسته اینترنت هفتگی نامحدودی نیز برای کاربران در نظر گرفته که با قیمت 54 هزار تومان و حد مصرف مجاز 150 گیگابایت عرضه می گردد.

برای دسترسی به این بسته ها کاربران رایتل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن "رایتل من،" نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

بسته های اینترنت نامحدود به عنوان یکی از پرطرفدارترین بسته های ارائه شده، هنوز هم در برخی شرکت های ارائه کننده اینترنت به طور نامحسوس ارائه می شود، ولی در خصوص اپراتورهای اینترنت سیار ( همراه اول، ایرانسل و رایتل) محدود به همین مواردی است که در متن ذکر گردید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

هدیه های رمضانی اپراتور رایتل به میهمانان خدا

 

این روز ها که ماه مهمانی خدا هست و همه در حال عبادت خدا و روزه گرفتن هستند و اکثر افراد در خانه هایشان هستند اپراتور های سیم کارت تصمیم گرفتند که در این ماه بندگی  به مشترکان شان عیدی بدهند. یکی از این اپراتور هایی که در این ماه به مشترکانش عیدی میدهد اپراتور رایتل است که در این نوع عیدی دادن بسیار پیشتاز است و همیشه سعی کرده که با دادن اعتبار های بسیار عالی بتواند در این ماه عزیز بتواند باعث خوشحالی مشترکانش شود.رایتل که همیشه در اوردن اینترنت پر سرعت بسیار عالی بوده است و برای همین مورد استقبال گسترده ایی از توده مردم قرار گرفته است و توانسته که با قرار دادن بستر بسیار عالی برای  مشترکانش فضای بسیار جذاب و عالی را بسازد تا بتوانند بدون نقص به اینترنت وصل شوند. اپراتور رایتل در این  ماه عزیز برای همه مشترکانش  بستری را آماده کرده که بدون هیچ زحمتی بتوانند از این عیدی به راحتی استفاده کنند

رایتل، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور ارج نهادن به مشترکین، طرح ویژه این ماه خود را تحت عنوان "قرعه کشی روزانه ماه رمضان" از روز پنج شنبه 18 فروردین ماه 1401 آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داد. البته این طرح یک فرصت استثنایی برای آنهایی که تا کنون رایتلی نشده اند، نیز به شمار می آید. چرا که بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل افرادی که در این ماه پر خیر و برکت به جمع مشترکین این اپراتور بپیوندند، علاوه بر استفاده از مزایای سیم کارت رایتل، وارد قرعه کشی روزانه این ماه نیز می شوند. بنابراین افراد می توانند در صورت تمایل نسبت به ثبت نام و خرید و یا فعال سازی سیم کارت در بازه زمانی اعلام شده، اقدام نموده ویکی از برندگان خوش شانس جایزه نقدی 50 میلیون ریالی این اپراتور باشند.

البته اپراتور رایتل امکان استفاده از این سرویس ویژه را برای تمام مشترکین خود فراهم نموده و کلیه مشترکین فعلی رایتل نیز در صورت استفاده از سیم کارت خود؛ در قرعه کشی روزانه ویژه ماه رمضان این اپراتور شرکت داده خواهند شد. این قرعه کشی که روزانه از تاریخ 19 فروردین ماه 1401 برگزار می گردد، از بین مشترکین فعال روز قبل ( مشترکین جدید و قدیم) بوده و برندگان خوش شانس هر روز از طریق وب سایت رایتل اعلام خواهند شد.

علاوه براین اپراتور رایتل با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هدایا و بسته های تخفیفی زیر را نیز برای مشترکین خود ارائه نموده است:

  • 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان ویژه روزهای 16 و 17 فروردین

  • بسته ترکیبی رایتل 10 به مناسبت آغاز ماه رمضان از تاریخ 14 الی 19 فروردین

بنابراین مشترکین می توانند در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # 225 * نسبت به فعال سازی بسته 1000 دقیقه مکالمه رایگان رایتلی و با شماره گیری کد دستوری # 200 * نسبت به فعال سازی بسته ترکیبی رایتل اقدام نمایند. اپلیکیشن کاربردی " رایتل من" نیز در این خصوص در اختیار مشترکین خواهد بود. البته مشترکین این اپراتور می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل به آدرس rightel.ir نسبت به خرید بسته ها و آگاهی از اخبار روز مربوط به این اپراتور اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


اپل آی او اس 15

 

این روز ها اپل بعد از معرفی آیفون جدیدش و مک بوک جدیدش دست به تغییراتی زده است که بسیار خاص تر می شود و آن هم عوض کردن آی او اس جدید است. اپل که این روز ها محبوب ترین برند دنیا در دنیای گوشی است سعی کرده که سیاست های خاصی داشته باشد تا بتواند همچنان در سطح یک عرضه گوشی بماند. از زمانی که تیم کوک مدیر اجرایی اپل شده تا به امروز رشد بی نظیری داشته شرکت اپل و همین امر باعث شده که اپل جز خاص ترین برند های گوشی باشد.تیم کوک از زمانی که آمده است توانسته  تحولاتی بی نظیری را اجرا کند و باعث شگفتی دنیا قرار گیرد. حالا که این اپدیت بی نظیر آمده و حتی از شکل بعضی از آیکون ها را تغییر داده است و باعث جذابیت اپل شده است . این روزها شرکت های دیگری هم در تلاش هستند که بتوانند جایگاه اپل را تصرف کنند که تا به امروز نتوانستد و در حال رقابت با این شرکت هستند

ه تازگی کمپانی اپل مطابق معمول هر سال نسخه جدید آپدیت خود یعنی ios 15.4 را عرضه کرده است که بر اساس آن به زودی امکان دانلود این آپدیت برای تمام کاربران آیفون و حتی دارندگان نسل سوم آیفون SE و مدل سبز رنگ آیفون 13 وجود خواهد داشت. یکی از مهمترین ویژگیهای این آپدیت، امکان باز کردن قفل گوشی با فیس آیدی در حین استفاده از ماسک و مجموعه ایموجی های جدید می باشد.

بنا به گفته اپل، قابلیت آنلاک کردن گوشی با فیس آیدی در حین استفاده از ماسک، در صورتی که بینی و دهان کاربر کاملا با ماسک پوشیده باشد؛ باعث کم شدن دقت کلی فیس آیدی می شود؛ ولی با استفاده از این آپدیت این ویژگی فعال شده و کاربران می توانند از آن استفاده نمایند. البته استفاده از عینک معمولی یا آفتابی و کلاه قطعا عملکرد دستگاه را تحت شعاع قرار داده و تشخیص را دشوارتر خواهد کرد، به همین خاطر استفاده از آنها در زمان تشخیص اصلا توصیه نمی شود.

بنا بر اعلام اپل این نسخه به همراه آپدیت های جدید آیپد او اس 15.4 و مک او اس 12.3 با قابلیت پشتیبانی از ویژگی یونیورسال کنترل (Universal Control) عرضه خواهد شد که به کاربران این امکان را میدهد تا از کیبود و ماوس سیستم های مک برای کنترل بی سیم آیپد استفاده کنند. مثلا برای این که کاربر با یونیورسال کنترل فایل ها را از آیپد به یک کامپیوتر درگ اند دراپ کند، دستگاه مک می بایست به نسخه مک او اس مانتری 12.3 به روز رسانی شده و آیپد نیز بروز رسانی آیپد او اس 15.4 را دریافت کرده باشد.

شناسایی ایرتگ هایی که برای اهداف سوء مانند تعقیب یا جاسوسی مورد استفاده قرار می گیرند از دیگر قابلیت های جدید آی او اس 15.4 می باشد. علاوه براین در این بروز رسانی دستیار سیری ارتقا یافته و قابلیت Tap to Pay نیز به آن اضافه شده که به کاربران کمک می کند با تبدیل گوشی های هوشمند خود به پایانه های پرداخت بدون تماس، هزینه های خود را سریعتر و آسان تر پرداخت کنند.

در حال حاضر تمامی دستگاه هایی که از آی او اس 15 پشتیبانی می کنند، می توانند آی او اس 15.4 را دریافت کنند که از مدل آیفون 6 اس به بعد را شامل می شود. در خصوص آیپد او اس 15.4 نیز تمامی مدل های آیپد پرو، نسل دوم آیپد ایر و نسخه های بعد از آن، نسل چهارم آیپد مینی و نسخه های بعد از آن و نسل پنجم آیپد و مدل های بعد از آن می توانند از این قابلیت بهره مند گردند.

 

مک او اس مانتری 12.3 نیز در دستگاه های زیر پشتیبانی می شود :

 

آیمک ( مدل اواخر 2015 و بعد از آن)

مک پرو (مدل اوایل 2015 و بعد از آن )

مک مینی ( مدل اواخر 2014 و بعد از آن )

مک بوک پرو ( مدل اوایل 2015 و بعد از آن )

مک بوک ایر ( مدل اوایل 2015 و بعد از آن )

مک بوک ( مدل اوایل 2016 و بعد از آن )

 

کلیه کاربران گوشی های آیفون توجه داشته باشند قبل از آپدیت گوشی، باید از آن بکاپ گرفته و یک نسخه پشتیبان از اطلاعات خود داشته باشند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



ایرانسلی ها و جشنواره تماشا پلاس چارخونه

 

این روز ها که ماه مبارک رمضان شروع شده است و باعث این میشود که بیشتر مردم روزه بگیرند . در این ماه مبارک که بیش تر اپراتور های سیم کارت به خاطر ماه مبارک رمضان به مشترکانشان عیدی میدهند و. یکی از این اپراتور های ایرانسل است که امسال علاوه بر هدیه یک کار بسیار جالب کرده است  برای گروه های سنی مختلف . این کار هم این بوده که با سرویس چارخونه قراردادی را امضا کرده تا مردم بتوانند از این پلتفرم استفاده کنند. این حرکت ایرانسل بسیار جالب بوده که با یک پلتفرم فیلم همکاری کند تا برای مخاطبانی که سیم کارت ایرانسل را دارند بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین این پلتفرم فقط مخصوص فیلم نبوده و می توان از آن باز برای گوشی هوشمند یا کتاب الکترونیکی یا کتاب های صوتی دانلود کرد . این حرکت ایرانسل کار بسیار جالب و خوبی برای مشترکان این اپراتور بوده است و باعث  دیدن بیش تر دیدن فیلم یا خواندن کتاب در جامعه ایرانسلی می شود

به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بازار جامع محتوای دیجیتال ایرانسل، چارخونه، جشنواره دورهمی فیلم بازها را با شعار "خیلی دور... اما خیلی نزدیک" در چارخونه پلاس برگزار می کند. این جشنواره برای نخستین بار به علاقمندان تماشای گروهی فیلم و سریال این فرصت را می دهد تا با دعوت دوستان و آشنایان به تماشای فیلم و سریال به صورت گروهی؛ نه تنها از تماشای دورهمی فیلم ها لذت ببرند بلکه با کسب امتیاز در قرعه کشی شرکت داده شده و از جوایز این جشنواره هم بهره مند گردند.

این امکان که اخیرا در ویژگی جدید چارخونه یعنی در تماشا پلاس ایجاد شده تا 2 اردیبهشت 1401 تمدید گردید و کاربران می توانند در حالی که به طور همزمان، با دوستان خود فیلم می بینند، با استفاده از گزینه میکروفن، با آنها ارتباط برقرار کرده و پیام صوتی بفرستند. البته برای استفاده از این امکانات نیاز به نصب هیچ برنامه جانبی نبوده و کلیه امکانات در چارخونه در دسترس کاربران خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، تمامی کاربرانی که در طول مدت جشنواره، حداقل یک ساعت فیلم دیده باشند در قرعه کشی 30 صندلی کمپینگ شرکت داده خواهند شد. علاوه بر این به 50 نفر اولی که بیشترین امتیاز را در هر هفته کسب کنند، 500 هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال هدیه تعلق می گیرد.

برای کسب امتیاز لازم است کاربران حداقل به میزان یک ساعت فیلم ببینند که در این صورت به ازای هر دقیقه از فیلم یک امتیاز به کاربر تعلق می گیرد. در صورتی که کاربران تمایل داشته باشند؛ امتیاز خود را برای دریافت هدیه افزایش دهند،کافیست از طریق لینک دورهمی که در ابتدای پخش هر فیلم قرار می گیرد و یا به وسیله دکمه اشتراک گذاری فیلم در صفحه فیلم مورد نظر، دوستان خود را به تماشای فیلم دعوت کنند که در آن صورت به ازای هر یک دقیقه تماشای فیلم توسط فرد مدعو، هر دو نفر یک امتیاز دریافت می کنند.

همچنین ایرانسل در طول مدت جشنواره، روزهای مشخصی را به عنوان سانس ویژه در نظر گرفته که در این روزها در صورت تماشای فیلم توسط کاربر، در قرعه کشی روزانه چهار بن خرید یک میلیون تومانی کالای کمپینگ شرکت داده خواهد شد.

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند بدون نیاز به خرید اشتراک چارخونه پلاس، در این جشنواره شرکت کرده و با اینترنت تمام بها، از دیدن فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود لذت ببرند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره می توانند به صفحه ویژه وب سایت چارخونه به آدرس campaign.charkhoneh.com/cinema مراجعه نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

سهم واردات برندها در بازار موبایل ایران در سال 1400

 

این روز ها که گوشی هوشمند جز وسایل مورد نیاز مردم است و باعث این میشه که مردم از همدیگر ارتباط برقرار کند.گوشی های هوشمند که این روز ها بسیار در زندگی مردم تاثیر گذار است و باعث این شده است که مردم از همه جا با خبر شوند و باعث این می شوند که اطلاعات مردم بالا برود. این روز ها که هر برند گوشی در تلاش است که شگفتی خلق کند تا مردم از این برند خریداری کنند تا بتواند سود بیشتری  می شود.در ایران هم مردم سعی می کنند که از برند های گوشی هوشمند خریداری کنند تا از مردم جهان عقب نمانند.این روز ها که مردم بیشتر دارند از گوشی ها هم به عنوان کنسول بازی استفاده می کنند و بیشتر شان هم از گوشی برای پیام دادن استفاده می کند. همه برند های موبایل در تلاش هستند که از یکدیگر عقب نمانند تا بازاری را از دست ندهند و موفقیت های قبلی شان را ادامه دهند در بازار هایی که دارند

همین امر زندگی بشر را به سمت و سوی جدیدی سوق داد و تاثیر تکنولوژی را به میزان قابل توجهی افزایش داد. افراد برای حفظ فاصله اجتماعی مجبور بودند حتی کوچکترین خریدها و ارتباطات را در فضای مجازی انجام دهند که نه تنها به یکباره مصرف اینترنت را بسیار افزایش داد بلکه باعث رونق بخشیدن به بازار خرید و فروش گوشی های هوشمند در جهان نیز گردید.

بازار موبایل ایران در سالی که گذشت، همانند سال قبل از رونق خوبی برخوردار بود و بنا به گفته سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، واردات گوشی هوشمند در سال 1400 ( بازه زمانی 1 اسفند ماه 1399 تا 1 اسفند ماه 1400 ) مجموعا 18.3 میلیون دستگاه بود که از این تعداد حدود 18 میلیون و 280 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور گردیده است. البته برخلاف سال های گذشته که بیشترین میزان واردات و مصرف مربوط به ماه های پایانی سال بود، در سال 1400 واردات تلفن همراه در خرداد ماه با حدود 2 میلیون دستگاه بیشترین میزان خود را داشته که از این میزان، تعداد یک میلیون و 800 هزار دستگاه وارد شبکه ارتباطی کشور شد.

بر اساس اعلام محمدرضا عالیان، سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، گوشی های هوشمند سامسونگ با در اختیار داشتن سهم  48 درصدی از سهم بازار برندهای تلفن همراه کشور در رتبه نخست، برند شیائومی با 28 درصد در رتبه دوم، نوکیا با 12 درصد در جایگاه سوم، اپل با 6 درصد در جایگاه چهارم و هواوی با کسب یک درصد از سهم بازار کشور در رتبه پنجم رده بندی قرار می گیرند.

 

جدول رده بندی سهم برندها در بازار موبایل ایران در بازه زمانی 1 اسفند 99 تا 1 اسفند 1400

 

رتبه

نام برند

تعداد دستگاه

درصد سهم بازار

ارزش به دلار

1

سامسونگ

8،710،000

48

1،878،000،000

2

شیائومی

5،210،000

28

1،106،000،000

3

نوکیا

2،250،000

12

54،000،000

4

اپل

1،030،000

6

1،350،000،000

5

هواوی

230،000

1

7،000،000

 

با اندکی تامل در جدول فوق، می توان مشاهده کرد که با وجود آن که برند نوکیا سهم بیشتری از بازار داخلی کشور را نصیب خود کرده است، اما از نظر ارزشی رتبه بالایی ندارد. زیرا گوشی های هوشمند وارداتی این برند قیمت پایینی داشته و اغلب از نوع فیچر فون ( تلفن های دکمه ای) می باشند.

یکی دیگر از نکات تامل برانگیز جدول، جایگاه اپل در بازار داخلی کشور می باشد که رتبه چهارم برای این برند پرطرفدار جهانی کمی عجیب است. با توجه به این که برند اپل همواره بیشترین سهم فروش در بازارهای جهانی را داشته و گوشی های هوشمند و باکیفیت آیفون در ایران نیز بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر ایران، گران بودن گوشی های آیفون و دسترسی سخت برای خرید، تاثیر بسیار زیادی بر سهم این برند در بازار ایران داشته است، هرچند که ارزش ریالی همین میزان از واردات نیز رقم قابل توجهی می باشد.

در ادامه سخنگوی انجمن واردکنندگان تلفن همراه، بیان داشتند که از بین مدل های وارد شده در سال 1400، گوشی هوشمند سامسونگ A12 با تعداد 2 میلیون و 141 هزار و 700 دستگاه ( به ارزش 349 میلیون دلار)  پر فروش ترین و پر مصرف ترین دستگاه موجود در بازار بود و پس از آن؛ شیائومی مدل POCO X3 PRO با تعداد یک میلیون و 13 هزار دستگاه( به ارزش 262 میلیون دلار) در جایگاه دوم و نوکیا 105 با بیش از یک میلیون دستگاه (به ارزش 14 میلیون دلار) در رتبه سوم پرتقاضاترین های بازار ایران قرار دارند.

جایگاه چهارم و پنجم جدول پرفروش های بازار موبایل ایران بار دیگر به برند سامسونگ تعلق دارد و به ترتیب به مدل های سامسونگ A21S با 177 هزارو چهارصد دستگاه ( به ارزش 102 میلیون و 900 هزار دلار) و مدل سامسونگ A32 با تعداد 652 هزار و 500 دستگاه ( ارزش 157 میلیون و 900 هزار دلار) اختصاص می یابد.

در بین گوشی های شرکت اپل نیز آیفون 12 پرومکس با تعداد 253 هزار و 600  هزار دستگاه ( به ارزش 350 میلیون و 300 هزار دلار) رتبه نخست پرفروش های بازار ایران را به خود اختصاص داده است. البته بیشترین گوشی مسافی وارد شده به کشور نیز متعلق به آیفون می باشد و ماهانه حدود 6 هزار دستگاه آیفون به صورت واردات مسافری وارد کشور می شود.

به نظر می رسد شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، افزایش نرخ گمرکی و قوانین مربوط به واردات تاثیر بسیار زیادی بر قیمت گوشی های هوشمند در کشور داشته و این روند صعودی باعث شده تا مردم به سمت خرید گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه بروند که رده بندی اعلام شده از سوی انجمن وارد کنندگان گواه این مدعاست. فهرست اعلامی این سازمان از پرتقاضاترین های بازار موبایل ایران نشان می دهد گوشی های اقتصادی و میان رده در کشور از اقبال بیشتری نسبت به گوشی های پرچمدار و مطرح جهانی برخوردار بوده و گوشی های گران و پرچمدار مانند آیفون بیشتر به صورت مسافری وارد کشور می شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه اپراتورها در ماه میهمانی خدا

 

این روز ها که ماه رمضان آمده است و ماه مهمانی خدا است همه مردم در تکاپوی ماه رمضان و خدمت به مرد هستند. این روز ها که مردم اکثرشون روزه میگیرند و به عبادت می پردازند .هر سال در این ماه اپراتور های سیم کارت به مشترکانشان عیدی میدهند و باعث خوشحالی مردم می شوند . در این سالها که همه مردم در این ماه به فکر عبادت بودند و همیشه سعی کرده اند که در این ماه به خدا نزدیک تر شوند.برای همین اپراتور های سیم کارت همیشه در این ماه با مردم همراه بوده و بیشتر اعتبار ش را به بعد از افطار داده است . در این سالها همیشه اپراتور ها سعی کرده اند در این ماه به مردم خدمت کنند . مردم همیشه در این ماه سعی کردند که با بهترین استفاده از سیم کارت شان بتوانند که بیشترین کارکرد را از  سیم کارت خود داشته باشند و از این ماه هم به نحوه عالی استفاده کنند

طرح ویژه رمضان همراه اول

 

امسال نیز با آغاز ماه میهمانی خدا، اپراتور همراه اول هدیه ویژه ای برای مشترکین سیم کارت های خود در نظر گرفته است که همراه اولی ها می توانند با فعال سازی آن، از شرایط خاص و منحصر بفرد این طرح بهره مند گردند.

در طرح ویژه" رمضان 1401 همراه اول "، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول فرصت فعال سازی این طرح را از آغاز این ماه یعنی از تاریخ 14 فروردین 1401 تا  پایان ماه رمضان یعنی 13 اردیبهشت 1401، دارند.

امکان فعال سازی طرح مکالمه نامحدود رمضان با 5 شماره همراه اولی، تنها با پرداخت 4900 تومان در بازه زمانی مشخص شده برای کلیه مشترکین وجود خواهد داشت و مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 43 * 10*   نسبت به این امر اقدام نمایند.

بنابراین مشترکین لازم است؛ ابتدا کد دستوری  # 43 * 10 *  را شماره گیری نموده و پس از تائید ثبت نام، 5 شماره همراه اولی مد نظر خود را وارد نمایند. در صورت نیاز به استعلام نیز، مشترک می تواند با شماره گیری همین کد و انتخاب منوی استعلام، لیست شماره های وارد شده را مشاهده نماید.

 

شرایط و قوانین طرح ویژه رمضان 1401 همراه اول:

* محدودیتی در شیوه ثبت شماره وجود نداشته و مشترک می تواند هر 5 شماره را از لحظه ورود ثبت نماید و یا این که در صورت تمایل شماره های دلخواه را به مرور زمان وارد کند.

* امکان تغییر شماره بعد از وارد کردن به لیست وجود ندارد.

* در صورت تمایل مشترک می تواند کمتر از 5 شماره در لیست ثبت کند.

* در صورتی که هر کدام از شماره ها، با مواردی مانند تعلیق، قطع دو طرفه، غیر فعال و تخلیه مواجه باشد، امکان اضافه شدن به لیست را نخواهند داشت و پیام نرمال نبودن خط مورد نظر برای مشترک ارسال می شود تا بتواند آن را با شماره دیگری جایگزین کند.

* این طرح فقط شامل مکالمات با خطوط همراه اول بوده و در حالت رومینگ غیر قابل استفاده است.

* امکان فعال سازی این طرح با سایر طرح های مربوط به مکالمه وجود دارد.

* بعد از مهلت فعال سازی طرح ( 14/ 01/1401 تا 13/ 02/ 1401 ) تمامی مکالمات با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

علاوه بر این بر اساس اعلام روابط عمومی همراه اول، پس از اتمام این ماه پر فضیلت از بین کسانی که در این طرح شرکت نموده اند، قرعه کشی شده و به 30 نفر از شرکت کننده ها، جایزه 10 میلیون تومانی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند؛ اهدا می گردد.

 

طرح رمضان اپراتور ایرانسل

 

اپراتور ایرانسل نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، با حلول این ماه پر خیر و برکت هدایای ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. به نقل از روابط عمومی این اپراتور، هدایای ویژه این ماه تحت عنوان بسته مکالمه رایگان و بسته اینترنت هدیه در قالب کمپین تماس به وقت رمضان برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل در نظر گرفته شده ست.

بسته مکالمه هدیه 40+4  ایرانسل که در طول ماه مبارک رمضان برای مشترکین در نظر گرفته شده از پیشنهاد های ویژه این اپراتور است که با فعال سازی این بسته، پس از 4 دقیقه مکالمه درون شبکه ( ایرانسلی) 40 دقیقه بعدی مکالمه، رایگان در نظر گرفته خواهد شد.

این بسته هدیه با شماره گیری کد دستوری   # 2 * 1 * 4444 *  در طول ماه رمضان یعنی از 14 فروردین 1401 تا 11 اردیبهشت 1401 فعال می شود. البته مشترکین ایرانسل می توانند از طریق اپلیکیشن کاربردی " ایرانسل من " نیز این بسته را فعال سازند.

علاوه بر این بسته مکالمه سحرگاهی ایرانسل، مختص تمامی سحرگاه های ماه مبارک رمضان، از ساعت 4 تا 6  بامداد است که در این بازه تمامی بسته های مکالمه ساعتی ایرانسل برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل رایگان خواهد بود. این بسته که  فقط مخصوص مکالمات درون شبکه ای است با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1 * 4444 *  و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من فعال خواهد شد. 

اپراتور ایرانسل برای شب های قدر نیز یک بسته هدیه 2 گیگا بایتی اینترنت داخلی در نظر گرفته است که مشترکین دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 11 تا 15 اردیبهشت با شماره گیری کد دستوری  # 5 *  و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند. البته اعتبار این بسته تا پایان همان روز بوده و هر مشترک ایرانسلی در این بازه زمانی فقط یک بار می تواند از  فرصت دریافت این هدیه استفاده نماید. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


نحوه انتقال اعتبار از سیم کارت به سیم کارت

 

این روز ها که تکنولوژی دارد به سرعت نور تلاش می کند و بسیار مهم شده است گوشی همراه باعث بالا بردن سطح گوشی همراه شده است . در این چند سال همیشه گوشی همراه  بسیار عضو مهمی بوده است و همیشه در تلاش بوده اند که گوشی های بسیار بالا بیاید و در همه زمینه بهترین گوشی ها باشد. در این مدت اپراتور های سیم کارت هم برای راحتی مردم کار ها و اقدامات بسیار خوبی انجام داده اند . در این مدت که کرونا بود اپراتور های سیم کارت با دادن امکانات بسیار خوب به مشترکانش باعث ماندن بیش تر افراد در خانه هایشان بمانند. اما همچنان یکی از مشکلاتی که هنوز وجود دارد این است که اگر اینترنتمان تمام شود یا شارزمان در جایی که قرارداداریم تمام شود نمی توانیم برای سیم کارت اعتباری خودمان اعتبار بگیریم که بسیار آزار دهنده و ناراحت کننده است . اپراتور ها همچنان در حال کار هستند تا بتوانند که این مشکل را هر چه زودتر حل کنند

به همین خاطر اپراتورهای فعال در کشور با ایجاد امکان انتقال شارژ از سیم کارتی به سیم کارت دیگر تلاش نمودند تا این فرایند را آسان تر نموده و فرصتی ایجاد کنند تا مشترکین علاوه بر روش های مرسوم تهیه شارژ، از طریق سایر خطوط نیز بتوانند در زمانی کوتاه شارژ تهیه کنند.

این امکان که عملا از سوی همه اپراتورها برای کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل وجود دارد، فرصتی است فوق العاده که امکان شارژ مجدد بین دو سیم کارت اعتباری یا از دائمی به اعتباری را به وجود آورده است. مبلغ منتقل شده در این سرویس نیز در پایان دوره بر روی قبض مشترک دائمی لحاظ و یا در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

بنابراین مشترکین اعتباری اپراتورهای فعال در کشور می توانند در صورت اتمام اعتبار خود، از دیگر مشترکین شارژ دریافت کرده و اعتبار سیم کارت خود را تمدید نمایند. البته نحوه فعال سازی و شرایط این سرویس برای اپراتورهای مختلف متفاوت بوده و لازم است مشترکین هر اپراتور بر اساس دستورالعمل مخصوص به خود عمل کنند.

 

اپراتور همراه اول

مشترکین اعتباری اپراتور همراه اول که تمایل دارند از شیوه انتقال اعتبار بین دو سیم کارت استفاده نمایند باید به نکات زیر توجه نمایند:

امکان انتقال شارژ از سیم کارت های اعتباری به اعتباری و دائمی به اعتباری امکان پذیر است.

مقدار اعتبار انتقال داده شده باید ضریبی از 10،000 ریال و بین 10،000 تا 100،00 ريال باشد.

سقف انتقال از سیم کارت دائمی همراه اول به اعتباری در هر ماه 500،000 ریال می باشد.

هزینه هر انتقال اعتبار 400 ریال بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

فارغ از مبلغ اعتبار انتقالی، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده، 90 روز است.

برای انتقال شارژ، مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول می توانند از روشهای ذیل استفاده نمایند:

1- کد دستوری #141*10*

در این شیوه مشترکین ابتدا کد دستوری # 141*10* شماره گیری کرده و سپس شماره سیم کارت اعتباری همراه اولی که قصد انتقال شارژ را دارند، وارد کرده و در نهایت مبلغ مورد نظر را به ریال وارد نمایند.

2- ارسال پیامک به شماره 8911

ابتدا شماره شخصی که قصد دارید برای او اعتبار بفرستید را در یک پیامک وارد نموده و سپس با قرار دادن ستاره، مبلغ مورد نظر را نوشته و به شماره 8911 پیامک کنید. پس از ارسال پیامک، سیستم درستی دستور، مبلغ و شماره مقصد را بررسی نموده و پس از آن با ارسال پیامکی از مشترک مبدا تاییدیه میگیرد که مشترک برای تایید باید عدد 1 را ارسال نماید.

مشترکین می توانند با ارسال یک پیامک خالی به شماره 8911 در خصوص نحوه ی استفاده از این سرویس راهنمایی دریافت کنند.

3- سامانه همراه من

در این روش، مشترک بعد از ورود به سامانه همراه من، در قسمت "صورتحساب من"، گزینه"انتقال اعتبار" را انتخاب نموده و باقی مراحل را به ترتیب ادامه می دهد تا مراحل انتقال شارژ کامل گردد.

 

اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور اعتباری کشور روش های متفاوتی را جهت انتقال اعتبار برای کاربران خود در نظر گرفته است که علاوه بر مبلغ انتقال، مبلغ 500 ریال در هر بار انتقال از اعتبار فرد انتقال دهنده کسر می گردد.

روش های انتقال شارژ برای مشترکین ایرانسل:

1- اپلیکیشن ایرانسل من:

مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند با ورود به این سامانه در انتهای صفحه اصلی این برنامه، در بین "خدمات ایرانسل"، گزینه "شارژ برای دیگران" را انتخاب نمایند. در این بخش بر روی گزینه "درخواست شارژ" کلیک کرده و شماره و مبلغ مورد نظر خود را وارد نمایند و مراحل انتقال را به پایان برسانند.

2- کد دستوری # 1* 142*

ابتدا کد دستوری # 1* 142 * را شماره گیری نموده و سپس شماره مشترکی که قصد انتقال شارژ را برای او دارید، وارد نمایید. در این بخش مبلغ را مشخص نموده و رمز 4 رقمی را وارد کنید.

اگر قبلا این رمز را مشخص نکرده اید و یا آن را فراموش نموده اید با کد دستوری #2 *142* می توانید این رمز را بازیابی و یا تعیین نمایید.

3- ارسال پیامک به شماره 1112

در این روش مشترک باید ابتدا شماره مخاطبی که قصد انتقال شارژ برای او را دارد را وارد نموده و سپس علامت ": " را گذاشته و بعد مبلغ مورد نظر را به ریال وارد کرده و دوباره علامت ": " را گذاشته و در انتها رمز چهار رقمی را به شماره 1112 ارسال نماید. مانند: 4321: 50000 : 9374569872

مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل که قصد ارسال درخواست انتقال اعتبار برای کسی را دارند؛ می توانند با شماره گیری کد دستوری # 3 * 142 * و انجام مراحل وارد کردن شماره و مبلغ مورد نظر درخواستشان را ارسال کنند.

 

اپراتور رایتل

سرویس انتقال اعتبار رایتل در حال حاضر فقط برای مشترکین اعتباری و دیتا ارائه شده و به آنها این امکان را می دهد تا از سیم کارت خود به سایر مشترکین اعتباری و دیتا، اعتبار ریالی انتقال دهند.

مشترکین رایتل که برای اولین بار قصد انتقال اعتبار را دارند، برای فعال سازی سرویس انتقال ابتدا باید کد دستوری # 133 * را شماره گیری کرده و کلید برقراری تماس را کلیک نمایند تا سرویس فعال گردد. پس از فعال سازی با اولین ثبت درخواست کاربر، سیستم از مشترک می خواهد که یک رمز چهار رقمی برای خود تعیین کند. مشترکین توجه داشته باشند که در انتخاب این رمز چهار رقمی نباید از اعداد یکسان و متوالی استفاده کنند.

برای مشترکین اپراتور رایتل نیز حداقل میزان اعتبار انتقال داده شده 10،000 و حداکثر 100،000 ریال می باشد و هزینه کسر شده در هر انتقال 500 ریال می باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


مفهوم پیام های صوتی و صفحه نمایش تلفن های همراه چیست ؟

 

از زمانی که گوشی همراه امده است تا به امروز زمان زیادی میگذرد و هر روز نرم افزار های مختلفی  برای گوشی های می آید و باعث بالا بردن سطح اطلاعات عمومی مردم می شود و بعضی نرم افزارها هم برای افراد کسب رزق و روزی میکند. از زمانی که گوشی تلفن همراه امده است باعث سهولت در کارها شده است و باعث  این شده است که دیگر برای مسافرت لازم به دوربین های عکاسی نباشد . آمدن گوشی باعث ارتباط نزدیکتر شدن آدم ها شده است و هر وقت که لازم باشد به هم دیگر پیام میدن . اما هر از گاهی پیام هایی از طرف خود گوشی ارسال می شود که ما نمی دانیم چیست و برای همین باید معنی آن ها را بدانیم تا بتوانیم با ان ها کار کنیم . در کل  با امد گوشی  کار انسان بسیار راحت تر شد و دیگر با داشتن یک گوشی می تواند به هرجایی که دوست دارد زنگ یا پیام بدهد

در ادامه به چند مورد از پرکاربردترین پیغام های سیستم ارتباطی و مفهوم آنها اشاره خواهیم کرد:

 

  • برقراری ارتباط با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد.

 

این پیغام که از رایج ترین پیام های صوتی شنیده شده؛ محسوب می گردد، بدین معناست که شماره مورد نظر قطع می باشد. قطعی تلفن نیز می تواند دلایل مختلفی مانند بدهی، مشکل قضایی، دلایل فنی، نقص در پرونده و ... داشته باشد.

 

  • دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است.

 

این پیام که بسیار مفهوم واضح و مشخصی دارد، در زمان هایی شنیده می شود که گوشی هوشمند مخاطب مورد نظر خاموش شده و یا سیم کارت او سوخته باشد. خاموش بودن تلفن هم می تواند به دلیل آن باشد که خود مشترک گوشی هوشمند را خاموش کرده و یا به خاطر تمام شدن شارژ، خرابی گوشی، شکسته شدن و ... دستگاه خاموش شده باشد.

 

  • در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، لطفا بعدا شماره گیری فرمایید

 

این پیغام در زمان هایی که تلفن همراه مورد نظر خارج از پوشش شبکه ای ( اصطلاحا نقاط کور) بوده و یا به دلیل ترافیک شبکه، امکان برقراری ارتباط وجود ندارد؛ شنیده می شود. در چنین شرایطی به محض برطرف شدن مانع و حضور مشترک در شبکه امکان برقراری ارتباط با مشترک وجود خواهد داشت.

 

  • شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد.

 

در صورتی که هنگام شماره گیری اشتباه نمایید( تعداد ارقام کمتر یا بیشتر باشد) و یا شماره ای که شماره گیری می کنید؛ در شبکه تعریف نشده و دایر نباشد، این پیغام شنیده می شود. البته اگر شماره قبلا در شبکه وجود داشته و شما مطمئن هستید که درست شماره گیری کرده اید، شنیدن این پیغام بدین معناست که این شماره به تازگی تخلیه شده و یا به اشتباه دایورت شده است.

 

پیام های صفحه نمایشگر

 

پیام هایی که معمولا بر روی صفحه نمایش دیده می شوند، علاوه بر معنی و مفهوم جداگانه ای که دارند؛ متناسب با نوع و مدل گوشی هوشمند نیز متفاوت می باشند. مفهوم درست و واقعی هر کدام از این پیام ها در دفترچه راهنمای هر گوشی هوشمند به صورت کاملا واضح و مشخص بیان شده و توصیه می شود برای جلوگیری از هر گونه اشتباه و دردسر به آنها مراجعه کنید.

در اینجا ما به چند نمونه از پرکاربردترین پیام های صفحه نمایشگر و مفهوم رایج آنها اشاره می کنیم:

 

NO Service :

خط تلفن همراه توسط مخابرات قطع شده است.

 

No Connection :

برقراری ارتباط مقدور نمی باشد.

 

No Network :

سیگنال مناسب آنتن در آن منطقه وجود ندارد.

 

Emrgency Calls Only :

خط تلفن همراه توسط مخابرات مسدود شده است.

 

Sim Missing :

خط توسط شرکت مخابرات مسدود شده و یا سیم کارت به صورت غلط در گوشی نصب شده است.

 

Insert Simcard :

سیم کارت را در داخل گوشی هوشمند قرار دهید.

 

Sim Error :

سیم کارت مربوط به این دستگاه نیست.

 

Card Rejected :

سیم کارت سوخته است.

 

Insert Pin Code :

رمز PIN وارد شود.

 

Enter Puk :

مسدود شدن PINcode

 

بنابراین بهتر است کاربران گوشی های هوشمند با دیدن هر کدام از پیام های صفحه نمایش دقیقا مطابق دستور العمل درخواستی، عمل کنند؛ چرا که در صورت بروز هر گونه اشتباه، امکان سوختن سیم کارت و یا مسدود شدن شماره وجود دارد. مثلا در موبایل های GSM در صورت سه بار اشتباه وارد کردن رمز PIN، گوشی هوشمند به صورت خودکار قفل شده و برای باز نمودن قفل باید کد PUk  را وارد نمایید که در صورت 12 بار اشتباه وارد کردن کد PUk، سیم کارت برای همیشه مسدود شده و لازم به تعویض می باشد. 

PIN یا شماره شناسایی شخصی در اصل رمز عبوری است که به جهت افزایش امنیت سیم کارت پس از فعال نمودن درخواست می شود و از دسترسی بی اجازه به دستگاه جلوگیری می کند. این کد چهار رقمی که توسط اپراتور تعیین می گردد و بر روی پوکه سیم کارت نوشته شده، می تواند توسط کاربر تغییر یابد ولی کد PUK از طریق تنظیمات قابل تغییر نبوده و اگر پوکه سیم کارت گم شود، برای پیدا کردن کد  PUk  دچار مشکل خواهید شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هنوز برای دریافت عیدی 100 هزار تومانی همراه اول فرصت دارید!

 

امسال که عید نوروز به رسم قبلی خود بازگشت و کمتر از کرونا خبر بود مردم توانستند که در کنار هم قرن را نو کنند تا هرچه در این سه سال کرونا باعث ندیدن فامیل ها نشده بود توانست  برای چند ساعت و حتی چند روز کنار هم باشند و بهترین اتفاقات را کنار هم تجربه کنند در این سال باز هم دادن عیدی به کوچکترها بسیار داغ بود و بسیاری از بزرگ تر ها این رسم زیبا را دوباره بعد از سه سال احیا کردند. در این مدت همراه اول که جز نخست ترین اپراتورها شکل گرفته شده در ایران است امسال باز هم به مشترکانش عیدی داد تا بتوانند با خیلی خوش یا در کنار خانواده باشند یا در مسافرت. همراه اول که این روز ها مورد توجه اکثر مردم هست و بسیاری هنوز هم طرفدارش هستند باعث خشنودی و رضایت آنها شد و بار دیگر توانست خدمت دیگری به مشترکانش کند و باعث این شدکه بار دیگر قدرتش را نشان اپراتور های دیگر بدهد

مبلغ عیدی همراه اول

 

عیدی این اپراتور مبلغی بین 10 الی 100 هزار تومان است! که این رقم کاملا تصادفی بوده و ربطی به قیمت خط همراه اول شما یا دائمی و اعتباری بودن سیم کارت ندارد!

 

روش و مهلت فعالسازی عیدی همراه اول

 

و نکته ی مثبت دوم این است که با اینکه چندین روز از فروردین گذشته است شما هنوز میتوانید این عیدی را فعال کنید، به عبارتی تا 13 فروردین، فرصت فعالسازی را دارا هستید.

روش فعالسازی این بسته به این صورت است که شما در ابتدا باید به اپلیکیشن همراه من مراجعه نمایید و از طریق منوی طرح های تشویقی ، عیدی خود را دریافت کنید.

نکته ی مهم در دریافت عیدی همراه اول این میباشد که شما از اعتبار دریافتی تنها 48 ساعت میتوانید استفاده کنید و و این استفاده شامل مکالمه درون شبکه، پیامک درون شبکه و یا اینترنت آزاد است.

 

و اما عیدی دادن به دوستان!

 

در این طرح همراه اول شما میتوانید به یکی از دوستانتان که مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول و یا دائمی آن است، یک گیگابایت اینترنت رایگان عیدی دهید. اما باید این به این نکات توجه کنید که فقط میتوانید به یک مشترک خط همراه اول عیدی دهید و هر نفر هم میتواند حداکثر 5 بسته عیدی از دیگران دریافت کنه. و مهلت این عیدی(که از طریق کاربری به کاربر دیگر داده میشود)24 ساعت است.

 

اگر سوالی در مورد عیدی همراه اول برایتان باقی مانده است از طریق کامنت با ما در ارتباط باشید

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



فقط دو روز تا دریافت عیدی ایرانسل وقت دارید!

 

در این چند وقت که عید نوروز بوده است و مردم در سفر و گشت و گذار بودند و به دید وبازدید عید پرداختند و به کوچکترها عیدی پرداختند . در این این عید نوروز که همراه با قرن جدید بود اپراتور های سیم کارت گوشی به دادن عیدی پرداخت و در تلاش بودند که اکثر مردم در همه جا بتوانند از آن  استفاده کنند. یکی از آن شرکت های اپراتور که عیدی به مردم میداد شرکت ایرانسل بوده است. ایرانسل در این عید سعی کرد که بسیار فعال باشد و بسته های بسیار خوبی در اختیار مردم گذاشت و توانست رضایت بیشتر مشترکانش را داشته باشد.ایرانسل بعد از لوگوی جدیدش که سر و صدای زیادی برپا کرده بود و به آن بسیار شکایت وارد شده با این عیدی که به مشترکانش داد باعث از بین بردن آن انتقاد ها شد و توانست کلی به اعتبارش اضافه کند و بین مخاطبانش بیشتر از قبل محبوب تر شود و از بقیه اپراتور ها پیشی بگیرد

مبلغ عیدی ایرانسل

 

عیدی در نظر گرفته شده توسط این اپراتور برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و دائمی آن مبلغی بین 1000 الی 10000 تومان بوده که بستگی به شانس شما دارد هیچ ربطی به قیمت سیم کارت ایرانسل شما و… ندارد.

 

روش و مهلت فعالسازی عیدی ایرانسل

 

این عیدی که از تاریخ 26 اسفند امکان فعال سازیش وجود داشته تا 13 فروردین 1401 هنوز پابرجاست و شما میتوانید با روش ذکر شده در ادامه ی مطلب از آن بهره مند شوید.

روش فعالسازی این عیدی بسیار ساده بوده و شما با شماره گیری کد دستوری #1401* میتوانید این عیدی را برای خود فعال کنید.

مبلغ دریافتی از این عیدی به صورت اعتبار به کیف پول دیجیتال شما اضافه میگردد.

اگر تجربه ی کار با کیف پول دیجیتال را داشته باشید میدانید که از این اعتبار میتوانید برای خرید بسته های مکالمه ای و اینترنتی از "ایرانسل من" استفاده کرد.

همچنین اپراتور ایرانسل خارج از بحث عیدی یک بسته ی اقتصادی برای این ایام طراحی کرده که شامل یک ساعت اعتبار مکالمه ایرانسلی و ۱ گیگابایت اینترنت بین‌الملل است.

این بسته که بسته ترکیبی نوروز نام دارد تنها 24 ساعت پس از فعالسازی اعتبار دارد و با ​شماره‌گیری کد دستوری *۵# یا مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل‌من فعال میشود.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


صفحه قبل 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد