x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

مقررات سیم کارت های اعتباری

 

سیم کارت های اعتباری  مزایای بسیار زیادی داشته و از خیلی از دردسرهای سیم کارت های دائمی مانند قبض آخر ماه و میان دوره فارغ هستند و همچنین می توانند به راحت ترین شکل هزینه های خود را مدیریت کنند  اما از طرفی مانند هر چیز دیگری وجه منفی خود را دارد یکی از این وجوه قوانین سختگیرانه ای است که لازم است هر مشترک سیم کارت اعتباری از آن مطلع باشد 

این مقررات باعث محدودیت مشترکین در استفاده از خدمات نمیشود و فقط باعث جلوگیری از تخلفات خواه شد

 

از زمان تاسیس اپراتور ایرانسل و عرضه سیم کارت های اعتباری، همواره این سیم کارت ها به خاطر قیمت پایین و توانایی مدیریت هزینه ها طرفداران خاص خود را داشته اند. به خاطر استقبال خوب از سیم کارت اعتباری ایرانسل، رفته رفته همه اپراتورها سیم کارت های اعتباری را عرضه کرده و تلاش نمودند تا با ارائه خدمات متنوع آنها را کاربردی تر و محبوب تر بسازند.

کم کم قیمت پایین سیم کارت های اعتباری این بازار را با افزایش قابل توجه تقاضا مواجه کرد و تعداد سیم کارت هایی که بدون تراکنش در اختیار مشترکین قرار داشتند را افزایش داد. به همین خاطر لزوم وضع قوانین و ضوابط جدید جهت ساماندهی بهتر استفاده از سیم کارت های اعتباری بیشتر احساس شد و کمیسیون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 17 با بررسی دقیق موضوع، قوانین و مقررات جدیدی را تصویب و به اپراتورها ابلاغ نمود.

 

این قوانین ابلاغی که برای مشترکین سیم کارت های اعتباری همه اپراتورها یکسان می باشد، به شرح ذیل می باشد:

 

1.     متقاضیان سیم کارت های اعتباری تنها پس از ثبت نام نهایی، اجازه حضور در شبکه و استفاده از خدمات اپراتورها را پیدا می کنند.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند به صورت حضوری از طریق نمایندگی های خدمات اپراتورها و دفاتر پیشخوان دولت و یا به صورت غیر حضوری از طریق پورتال یا فروشگاه های مجازی اپراتورها سیم کارت مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

2.     تمامی اطلاعات مربوط به نحوه ثبت نام، قطع یک طرفه، دو طرفه، سلب امتیاز و ... باید به روشنی در قرارداد میان اپراتور و مشترک لحاظ گردیده و به اطلاع کامل مشترک برسد.

قطع یک طرفه فرایندی است که در آن امکان برقراری ارتباط را از مشترک سلب کرده و مشترک فقط قادر به دریافت پیامک و مکالمه می باشد.

قطع دو طرفه فرایندی است که امکان برقراری ارتباط ( پیامک، مکالمه و ...) را به طور کامل از مشترک سلب می کند.

سلب امتیاز فرایندی است که بر اساس آن امتیاز استفاده شماره از مشترک سلب می گردد.

 

3.     همه اپراتورها باید به مشترک درباره افزایش یا کاهش اعتبار، میزان اعتبار باقی مانده، وضعیت اعتبار، قطع یک طرفه یا دوطرفه، سلب امتیاز و سایر مواد ضروری با ارسال پیامک، برقراری ارتباط تلفنی و یا سایر روشهای ارتباطی بدون دریافت هزینه اطلاع رسانی کند.

 

4.     در صورت اتمام اعتبار مشترک، اپراتورها تنها پس از اطلاع رسانی، مجاز به قطع یک طرفه سیم کارت می باشند.

 

5.     کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل همراه اول و ایرانسل اگر در طول یک بازه زمانی سه ماهه، هیچ گونه تراکنشی شامل پیامک، مکالمه و ... نداشته باشند، اپراتورها می توانند در صورت وجود اعتبار پس از اطلاع رسانی به ازای هر دوره یک ماهه به میزان حداکثر تعرفه 20 دقیقه مکالمه پایه برای جبران هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط از اعتبار مشترک کسر نماید. در این صورت مشترک می تواند از باقیمانده اعتبار خود استفاده کند.

اگر بعد از کسر هزینه های نگهداری شبکه و ارتباط، مشترک اعتبار ریالی نداشته باشد، اپراتورها می توانند پس از اطلاع رسانی سیم کارت را به صورت دو طرفه قطع و یا سلب امتیاز نمایند.

آخرین تراکنش مشترک مبنای شروع مهلت سه ماهه جدید خواهد بود و با انجام هر تراکنش، بازه زمانی جدیدی به مدت سه ماه برای مشترک تعیین می شود.

 

6.     اپراتورها موظف هستند در وضعیت قطع دو طرفه، شماره مشترک را تا زمان سلب امتیاز حفظ نمایند.

 

7.     اپراتورها موظفند در وضعیت قطع یک طرفه یا دو طرفه، امکان تماس با کدهای خدماتی اضطراری ملی را برای مشترک فراهم نمایند.

 

این قوانین که در راستای حمایت از حقوق مشترکین و افزایش رضایت آنها وضع شده، توسط همه اپراتورها لازم الاجرا می باشد. قطعا تنظیم و ابلاغ چنین قوانینی از سوی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات علاوه بر ساماندهی استفاده از سیم کارت های اعتباری، امکان سوء استفاده از آنها را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

سرویس فروش فوری سیم کارت

 

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که پدر یا مادرتان در گذشته یک سیم کارت دائمی رند را خریداری کرده باشند و یا حتی خودتان در گذشته زمانی که سیم کارت از قیمت خیلی بالایی برخوردار نبود و شرایط اقتصادی بهتر بود سیم کارتی را خریداری کرده باشید و در حال حاضر نیاز به فروش آن پیدا کنید! اما از آنجایی که فروش سیم کارت مانند فروش طلا دلار و یا سایر محصولات گران قیمت راحت نمی باشد حتما دچار مشکل خواهید شد! و به دنبال یک پلتفرم خواهید گشت که شما را در فروش سیم کارت یاری کند 

در این بین افزایش روز افزون تقاضا برای خرید یا فروش سیم کارت در فضایی امن و قابل اطمینان که به دور از واسطه گری به صورت تخصصی به این امر بپردازد تا زمان تاسیس رند باز وجود داشت. خیلی زود رند باز توانست با گرد هم آوردن گروهی از بهترین ، منصف ترین و با اعتبار ترین خریداران و فعالان بازار سیم کارت اعتماد را بار دیگر به این بازار برگردانده و در کنار همه آنهایی که قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارند؛ قرار بگیرد.

درحال حاضر اگر به دنبال خرید راحت و منصفانه یک سیم کارت دائمی یا اعتباری هستید و نمی خواهید میان موج پر تلاطم آگهی ها و سایت های فروش واسطه ای سیم کارت های اعتباری و دائمی غرق شوید؛ بهترین پیشنهاد و راهکار ما به شما رندباز است. چرا که رندباز با حذف واسطه های فروش سیم کارت های اعتباری یا دائمی و خرید مستقیم از فروشنده، فرصت یک خرید اقتصادی و راحت را به شما می دهد. در واقع رند باز به شما کمک می کند تا همواره از به روز ترین و آگاه ترین مشاوران فعال در بازار خرید و فروش سیم کارت بهره مند بوده و از خدمات خاص آنها لذت ببرید.

در این بین بزرگترین و بهترین سرویس رندباز، فروش فوری سیم کارت می باشد که این سرویس در نوع خود بی نظیر و بی رقیب می باشد. فرق نمی کند که در کجا ساکن هستید، حتی اگر در پایتخت یا مرکز استان سکونت ندارید، نیازی نیست برای فروش سیم کارت اعتباری یا دائمی خود حتما مسافت های طولانی را طی کنید تا شاید آن را به قیمتی بالاتر بفروشید، بلکه تنها کافی ست سری به رندباز بزنید تا فقط در چند ثانیه دستان شما را در دستان با اعتبارترین فعالان بازار سیم کارت قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن سیم کارت شما را به پول تبدیل کند.

بخش فروش فوری سیم کارت رندباز بهترین گزینه برای فروش آنی سیم کارت به بالاترین قیمت ممکن در بازار می باشد. پس اگر عجله دارید و میخواهید خیلی زود سیم کارتتان را به قیمت دلخواه بفروشید، فقط کافیست در سایت رندباز درخواست فروش فوری سیم کارت را ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست ، از سایت رندباز شماره سیم کارت دائمی یا اعتباری ثبت شده شما به بیش از پنجاه مشتری بالقوه پیامک می گردد و شماره شما به مدت یک هفته در ستون فروش فوری رندباز به نمایش در خواهد آمد که این کار قطعا کمک شایانی به دیده شدن بهتر آگهی شما خواهد کرد. مسلما هر چقدر شماره اعلامی شما از لحاظ شماره و کد دارای کیفیت بالاتری باشد سریعتر و گران تر فروخته خواهد شد.

بنابراین اگر قصد فروش فوری سیم کارت خود را دارید، تامل نکرده و با اعتماد کامل به رندباز مشخصات سیم کارتتان را در بخش فروش فوری سیم کارت رندباز با دقت وارد نمایید. شما می توانید این اطلاعات را در هر زمان از شبانه روز که تمایل دارید ثبت نمایید؛ ولی رند باز برای رعایت حال خریداران پیامک حاوی مشخصات ثبت شده جدید را از ساعت 10صبح الی 7 بعداز ظهر روز های شنبه تا چهارشنبه ارسال می کند که اگر شما بعد از ساعت ارسال پیام، درخواست خود را ثبت کنید، پیام شما در اولین ساعات روز کاری بعد ارسال می گردد.

در حال حاضر رند باز به عنوان یکی از بهترین و سریعترین بازارهای خرید و فروش سیم کارت در بین حرفه ای ها شناخته می شود که به افراد فرصت ایجاد فروشگاه رایگان برای فروش سیم کارت به قیمت دلخواه را داده و بخش فروش فوری سیم کارت کعبه آمال آنهایی است که خواستار فروش فوری سیم کارت خود هستند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 

اقتصادی ترین بسته های اینترنت همراه اول

 

اینترنت سیم کارت در هر اپراتور از تعرفه ی یکسانی برخوردار میباشد که قبض تلفن شما بر اساس اون حساب شده است در مورد بسته های اینترنتی  قیه اندکی متفاوت است چراکه تعرفه فرق کرده و بسیار مناسب تر میباشد تا حدی که خود اپراتورها نیز اینترنت تعرفه آزاد را گرون میدانند 

اما سوال اینجاست که آیا تمامی بسته های اینترنتی از تعرفه ی مساوی برخوردارند؟ قطعا خیر چرا که بسته های اینترنتی شبانه و یا صبحانت که ساعات خاصی را شامل میشوند بسیار اقتصادی تر بوده و در مورد بسته های ساعات معمولی نیز با توجه به حجم هر بسته  هدایایی در نظر گرفته میشود که باعث به صرفه تر شدن آن خواهد شد 

ما در این محتوا به بهترین بسته های اینترنتی همراه اول اشاره خواهیم کرد

 

 

با توجه به طیف گسترده استفاده کنندگان از فضای اینترنت، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با ارائه بسته های اینترنت همراه با زمان ها و حجم های متفاوت پاسخگوی همه مشترکین اعتباری و دائمی خود باشد. بسته های کوتاه مدت، ماهانه، بلند مدت، نامحدود شبانه، صبحانت، ویژه مشترکین جدید و ... نمونه هایی از پیشنهاد های هیجان انگیز همراه اول است که عملا همه کاربران را تحت پوشش قرار می دهد.

 

همه بسته های اینترنت همراه اول از قوانین و مقرراتی پیروی می کنند که بهتر است مشترکین قبل از فعال سازی بسته ها نسبت به آنها آگاهی کامل داشته باشند:

 

1.     قیمت هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات می باشد.

2.     هزینه خرید بسته برای مشترکین دائمی بر روی قبض خواهد آمد و برای مشترکین سیم کارت اعتباری از شارژ کسر می گردد.

3.     در زمان فعال سازی بسته مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده از اعتبار مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول کسر می گردد.

4.     ترافیک مصرفی در صفحات منتخب داخلی با 50% تخفیف برای کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری محاسبه می گردد.

 

بعد از آگاهی از قوانین و مقررات، شناخت کامل ویژگیهای هر بسته می تواند کمک فراوانی به مشترکین در انتخاب بسته ارزان تر نماید. بنابراین مشترکینی که علاوه بر مدیریت هزینه به دنبال اینترنت پرسرعت نیز می باشند، لازم است کلیه بسته های همراه اول اعم از بسته های آلفا + ، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی را به درستی بشناسند.

بسته های آلفا +، بسته های ساعات مشخص و بسته های همراهی هر کدام از زیر شاخه هایی تشکیل می شوند که به شرح ذیل می باشند:

 

·        بسته های آلفا +

 

بسته های کوتاه مدت همراه اول

بسته های یک روزه و هفت روزه همراه اول در گروه بسته های کوتاه مدت قرار می گیرند و از آنجا که فاقد تمدید خودکار می باشند در صورت پایان یافتن مدت اعتبار و یا حجم بسته باید دوباره خریداری تمدید گردند. در صورت عدم تمدید مصرف اینترنت مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

 

بسته های بلند مدت همراه اول

بسته های بلند مدت همراه اول که شامل ماهانه، دو ماهه، سه ماهه، چهار ماهه، شش ماهه و یک ساله می باشند ، به دلیل عدم قابلیت تمدید خودکار در صورت پایان یافتن حجم بسته و یا مدت زمان اعتبار به پایان می رسند.

 

بسته های ماهانه همراه اول

بسته های 30 روزه همراه اول که معمولا دارای ترافیک هدیه صبحانت ( قابل استفاده در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر ) هستند، در این گروه قرار می گیرند. این بسته ها دارای رزرو خودکار می باشند و بعد از پایان یافتن مدت اعتبار یا حجم بسته به صورت خودکار تمدید می گردند. البته اگر مشترکین تمایلی به تمدید بسته ندارند می توانند پس از پایان یافتن مدت زمان بسته ، با ارسال کد دستوری #18*100* تمدید خدوکار بسته را لغو نمایند.

ارسال کد دستوری #18*100* در زمان اتمام حجم بسته، حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد نیز تمدید خودکار بسته را لغو می کند.

 

·        بسته های ساعات مشخص

 

این بسته ها که برای مشترکین خاص همراه اول طراحی شده است، در بازه زمانی خاصی از شبانه روز قابل مصرف می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن که معمولا در ساعات اولیه صبح و یا ساعات پایانی شب، مصرف اینترنت بیشتری دارند، می توانند از این بسته ها بهره مند گردند.

 بسته های نامحدود شبانه و بسته های صبحانت همراه اول در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته های نامحدود شبانه

به منظور افزایش رضایت مشترکین ، همراه اول بسته نامحدود شبانه قابل استفاده در بازه زمانی 1 بامداد تا 11 صبح را برای تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود طراحی و معرفی نموده است که مشترک می تواند در یک زمان فقط یک بسته نامحدود شبانه را فعال نماید. در صورتی که مشترک هر یک از بسته های آلفا+ را با این بسته فعال نماید، در ساعات تعیین شده ( 1 بامداد تا 11 صبح) اولویت مصرف با بسته نامحدود شبانه می باشد.

این بسته فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی بوده و در صورت پایان یافتن حجم یا مدت زمان اعتبار در صورت تمایل باید دوباره تمدید گردد.

 

بسته های صبحانت

این بسته ها با بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر از آن نوع بسته های هیجان انگیزی است که قابلیت فعال سازی با سایر بسته های اینترنت همراه اول را داشته و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند در یک زمان فقط یک بسته صبحانت را به همراه هر بسته دیگری که تمایل دارند فعال سازند. در صورت فعال سازی همزمان، اولویت مصرف در بازه زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با بسته صبحانت خواهد بود.

بسته های صبحانت نیز فاقد تمدید خودکار حجمی یا زمانی می باشند.

 

·        بسته های همراهی

 

در این طرح که همه مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می توانند از آن بهره مند گردند، طرحی متناسب با نیاز مشترک و کاملا مختص به او پیشنهاد می شود که متناسب با الگوی مصرف کاربر می باشد.

 بسته های اینترنت همراهی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک همراهی در این گروه قرار می گیرند.

 

بسته اینترنت همراهی

در این طرح مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بسته اینترنت مختص به خود را داشته باشند. این بسته که  متناسب با الگوی مصرف و قیمتی مقرون به صرفه به مشترک پیشنهاد می گردد از نوع آلفا + و با سرعت بدون مرز می باشد.

امکان رزرو بسته های اینترنت همراهی با روش پرداخت نقدی برای کلیه مشترکین وجود داشته که غیر قابل تغییر می باشد. این بسته ها که قابلیت رزرو خودکار را ندارند ، در درگاه #100* در منوی بسته های یک ماهه، بسته اینترنت قابل مشاهده می باشند.

 

بسته مکالمه همراهی

در این طرح همراه اول به هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود یک بسته مکالمه یک ماهه متناسب با الگوی مصرف کاربر مشتمل بر دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) پیشنهاد می گردد که قیمتی ویژه و مقرون به صرفه دارد.

 

بسته پیامک همراهی

بسته پیامکی همراه اول که در این طرح به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی پیشنهاد می گردد، مختص به آنها و کاملا اقتصادی می باشد و از قوانین خاصی پیروی می کند.

·        مشترکینی می توانند این بسته را فعال کنند که حداقل 12 ماه از تاریخ فعال سازی سیم کارت آنها گذشته باشد.

·        مشترکین می توانند در ماه حداکثر سه بسته پیامک همراهی را فعال کند.

·      بسته پیامک همراهی رزرو خودکار ندارد ولی امکان رزرو بسته توسط مشترک وجود خواهد داشت.

 

در صورتی که مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول تمایلی به خرید بسته نداشته باشند، همراه اول طرح مدیریت مصرف اینترنت تعرفه آزاد را پیشنهاد می دهد که امکان فعال یا غیر فعال سازی سرویس اینترنت تعرفه آزاد را برای کلیه مشترکین فراهم  می کند. بنابراین در صورتی که مشترک بسته اینترنت و یا ترکیبی نداشته باشد با شماره گیری کد دستوری #114*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #113*100* مصرف اینترنت با تعرفه آزاد را غیر فعال می سازد و در صورت نداشتن بسته اینترنت و ترکیبی عملا کاربر اینترنت نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

ساخت بسته ترکیبی دلخواه با طرح بسته بساز همراه اول

 

احتمالا تا به حال تجربه ی مصرف اینترنت با تعرفه ی آزاد را داشته اید و شاهد هزینه ی هنگفت آن شده اید هزینه ای که باعث میشود ما حتی بسته ی اینترنتی رزرو داشته باشیم تا به محض اتمام بسته، بسته ی اینترنتی رزرو برایمان فعال گردد در مورد تعرفه ی مکالمه نیز این داستان برقرار است اما خوشبختانه تعرفه ی مکالمه به صورت آزاد آنقدر زیاد نیست که افراد از آن دوری کنند و اگر بسته ی مکالمه ای را به هر دلیلی فراموش کنند دچار خسارت زیاد شوند

در این میان بسته هایی وجود دارند که ما آنها را به نام بسته های ترکیبی میشناسیم که شامل بسته ی مکالمه + بسته ی اینترنتی هستند که چون این بسته ها محدودند نمیتوانند تمامی سلیقه ها را ارضا کنند به این دلیل همراه اول از طرحی به نام طرح بسته بساز رو نمایی کرده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم 

پیشنهاد طرح ها و سرویس های اقتصادی و متنوعی که کاملا بر اساس الگوی مصرف مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن می باشد، از جمله کارهایی است که اپراتور همراه اول با هدف جلب رضایت بیشتر مشترکین انجام داده است.

 

طرح بسته بساز همراه اول

 

علاوه بر ایجاد تنوع در معرفی طرح و بسته ها متناسب با نیاز مشترکین ، اپراتور همراه اول فرصتی جدید و طلایی برای هر کدام از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود ایجاد کرده که در صورت تمایل می توانند بسته ترکیبی دلخواه خود را بسازند. این طرح که با نام " طرح بسته بساز همراه اول " شناخته می شود، قابلیت تطابق با نیاز و مصرف هر کاربر را به طور جداگانه داشته و هر کاربر می تواند یک بسته کاملا منحصر بفرد و مخصوص داشته باشد.

با استفاده از این طرح همه مشترکین سیم کارت همراه اول (سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول) می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود بسته های ترکیبی که حاوی حجم دلخواهی از اینترنت ، مکالمه و پیامک باشند را ساخته و از آن استفاده نمایند. بنابراین مشترکین باید برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی خود، بسته مورد نظر را کاملا متناسب با مصرف و نیاز خود طراحی کرده و در انتخاب هر بخش نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

 

در طراحی بسته های ترکیبی دلخواه، لازم است مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول موارد زیر را مد نظر قرار دهند:

 

·        بسته های دلخواه به صورت 30 روزه شامل سه بخش مکالمه، پیامک و اینترنت می باشند که حجم هر بخش مطابق با سلیقه و نیاز مشترک انتخاب می گردد.

·        بخش مکالمه و پیامک این بسته های ترکیبی برای ارتباطات درون شبکه می باشد و مکالمه و ارتباطات خارج از شبکه با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با سایر بسته های ترکیبی ( بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته دلخواه دیگر ) وجود ندارد.

·        فعال سازی همزمان بسته های دلخواه با بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک وجود داشته و در صورت فعال سازی اولویت با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام می رسد.

·        بسته های دلخواه، بسته رزرو پیش فرض ندارند.

·        هیچ یک از اجزای بسته دلخواه دارای تمدید خودکار نیستند.

·        در صورتی که حجم یکی از بخش های ترکیبی (مکالمه، پیامک یا اینترنت) زودتر از حجم سایر بخش های بسته دلخواه و همچنین زودتر از زمان اتمام بسته به پایان برسد و مشترک بسته دیگری از این نوع نداشته باشد، مصرف او در این بخش تا زمان اتمام بسته دلخواه با تعرفه آزاد محاسبه می گردد.

·        پیامک های مربوط به اتمام زمانی (24 ساعت و یا 1 ساعت قبل از اتمام باندل)، اتمام حجمی هر کدام از بخش ها ( مکالمه، پیامک و اینترنت) و اتمام 85% حجم بسته اینترنت همانند سایر بسته های ترکیبی برای مشترک ارسال می گردد.

 

"طرح بسته بساز همراه اول "به دلیل قابلیت طراحی بسته های جداگانه و متنوع، به خوبی نشان می دهد که این اپراتور همیشه به نیازهای کلیه مشترکین سیم کارتهای اعتباری و دائمی خود توجه دارد . قطعا انتخاب بسته ترکیبی دلخواه؛ برای مشترکینی که فکر می کنند خودشان بهتر از هرکس دیگری توانایی مدیریت هزینه های مربوط به ارتباطات را دارند، بهترین گزینه خواهد بود. زیرا با شناخت درست و آگاهانه از میزان مصرف، هر مشترک می تواند به راحتی اقتصادی ترین طرح مخصوص به خود را ساخته و از سرویس های بی نظیر همراه اول لذت ببرد

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

خدمات ایرانسل در دوره ی کرونا

 

با ورود ویروس کرونا کسب و کارها به دو دسته تقسیم شدند و دو واکنش متفاوت را همراه خود داشتند دسته ی اول کمپانی های کوچک و تازه تاسیس و حتی کمپنی های متوسط که با خطر از بین رفتن کسب و کار خود مواجه شدند و حتی خیلی از این کمپانی ها از بین رفتند! و دسته ی دوم کمپانی های بزرگی مانند کارخانه های تولید مواد غذایی و اپراتور های تلفن همراه اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل بودند که با اینکه این ویرووس سود این شرکت ها را پایین آورد اما نتوانست باعث خسران شدید شود و از طرفی دیگر این کمپانی ها به کمک مردم آمدند و با ارائه ی تخفیفات و حتی کمک های مستقیم به یاری مردم شتافتند.

براساس آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، همراه اول پیشتاز و پیشران ارائه فناوری نسل 4 در سه ماهه دوم سال 1400 بوده است. این گزارش که بر اساس وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند ثابت و سیار و تفکیک فناوری های ارائه شده توسط اپراتورها، صورت پذیرفته است؛ نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیش از 38 میلیون مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری تحت پوشش شبکه 4G دارد. این مقایسه تعداد مشترکین زمانی جالب توجه خواهد شد که در این گزارش مجموع مشترکین نسل 4 ایرانسل و رایتل رقمی کمتر از 38 میلیون مشترک همراه اول است.

آمار تفکیکی نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بیش از 32 میلیون نفر و اپراتور رایتل بیش از 3 میلیون مشترک نسل 4 را در بازه سه ماهه دوم سال 1400 جذب نموده اند که به این ترتیب همراه اول با سهم 52.5 درصدی پیشتاز این رقابت بوده است.

 

وضعیت توسعه ارتباطات پهن باند و سیار تا پایان سه ماهه دوم سال 1400

 

به نظر می رسد همراه اول به دلیل در اختیار داشتن بزرگترین پوشش شبکه توانسته بیشترین میزان جذب مشترک را در بین اپراتورها داشته باشد. هرچند که پوشش گسترده مخابراتی همراه اول در این درخشش نقش بسیار پررنگی داشته است ولی قطعا این اپراتور با ارائه طرح و سرویس های خاص و متنوع و تکیه بر شعار مشتری مداری توانسته پیروز این رقابت باشد.

البته پیشتازی همراه اول فقط به ارائه خدمات نسل چهارم ختم نمی شود و این اپراتور بالغ بر 10 میلیون مشترک نسل 3 را نیز در سه ماهه دوم سال 1400 تحت پوشش قرار داده است که در مقایسه با آمار بیش از 6 میلیونی ایرانسل و رایتل رقم قابل توجهی می باشد.

علاوه بر آنچه که بیان شد آخرین آمار رگولاتوری که مربوط به بازه زمانی سه ماهه چهارم سال 98 تا سه ماهه دوم سال 1400 ( مقارن با ایام کرونا ) می باشد، نشان می دهد که اپراتور همراه اول بیشترین و اپراتور ایرانسل کمترین میزان درصد جذب مشترک را داشته اند. درخشش همراه اول در دوران کرونایی در جذب مشترک و توسعه زیر ساخت برای کشور نیز بسیار کارساز و راهگشا بوده است و عرصه های مختلف آموزشی، بانکداری، اطلاعاتی و ... از آن بهره مند شده اند.

 درست است که در ایام کرونا کشور با بی سابقه ترین حجم تقاضای مشترک و اینترنت مواجه بوده است ولی رکود و مشکلات ایجاد شده در بازارهای جهانی، توسعه زیر ساخت ها و ظرفیت ها را با مشکلات عدیده ای همراه ساخت که قطعا از معضلات اساسی پیش روی اپراتورها بود. ولی همراه اول توانست با فائق آمدن بر این مسائل، در همین دوران کرونایی مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی خود را از 34 میلیون به بیش از 48 میلیون افزایش دهد و میلیون ها نفر را از خدمات دولت الکترونیکی، تجارت الکترونیکی، بانکداری و آموزش الکترونیکی بهره مند سازد.

در این رده بندی پس از همراه اول، اپراتور رایتل به نسبت تعداد مشترکین خود با رشد 29.30 درصدی در جایگاه دوم قرار دارد و در جایگاه سوم این رده بندی اپراتور ایرانسل با 19.5 درصد رشد، توانسته مشترکین خود را از 32 میلیون مشترک به 38 میلیون مشترک برساند.

به طور خلاصه می توان گفت همراه اول در برهه مواجه با معضل کرونا به خوبی توانسته با ارائه طرح ها ی متنوع به همراه تعرفه های اقتصادی و ارزان، بهترین خدمات را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود ارائه داده و با جلب رضایت آنها پیروز بلامنازع دنیای رقابت اپراتورها باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

کدهای دستوری کاربردی همراه اول

 

از آنجایی که بازار رقابت به اپراتورها نیز نفوذ کرده است تمامی اپراتورهای کشور یعنی ایرانسل همراه اول و رایتل سعی بر این دارند که با ارائه ی خدمات متنوع و گوناگون مخاطبین بیشتری را جذب کنند و سود سالانه ی خود را افزایش دهند و از طرفی دیگر چون روز به روز به خدمات اضافه می شود کدهای دستوری افزایش کرده و اندکی باعث سردرگمی مخاطبان خواهد شد به همین دیلی در این مقاله ما کد های دستوری اپراتور همراه اول را به تفکیک مشخص نموده ایم تا به دسته بندی ارائه شده بهتری بتونید به خاطر بسپارید شان

 

متداول شدن استفاده از کدهای دستوری همراه اول مانند میانبری است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن فراهم می کند که به آسانی و خیلی سریع به خدمات و سرویس های این اپراتور دسترسی پیدا کنند. از مزایای دیگر استفاده از کدهای دستوری برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول رایگان بودن و عدم نیاز به نصب نرم افزار و یا ایجاد تغییرات در تنظیمات تلفن همراه می باشد.

شاید با توجه به این که برای حجم زیادی از خدمات و سرویس های همراه اول کد دستوری تعریف شده است، به خاطر سپردن آنها از نظر بعضی از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول کاری سخت و محال باشد. ولی کافیست بدانید که طرح ها و سرویس های همراه اول به طور کلی از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

 

در این درگاه ها، در سطوح جلوتر کدهای دستوری وجود دارد که خدمات و سرویس های متنوع همراه اول را بسیار سریع و آسان در اختیار مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار می دهد.

 

·        درگاه #1000*

 

طرح های ویژه همراه اول از آن دسته خدماتی هستند که تقریبا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول به دنبال آن هستند. این طرح ها که مربوط به طرح محدوده هزار می باشند با شماره گیری کدهای دستوری درگاه #1000* در دسترس مشترکین قرار می گیرد. طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی با وارد کردن این کد به راحتی در دسترس مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قرار خواهد گرفت.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

1#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

2#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خوشامد

3#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

4#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

9#*1000*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

قطعا همه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول برای انجام عملیات های مختلف به کدهای دستوری نیاز خواهند داشت و دانستن آنها برای بهره مندی بهتر و سریعتر از خدمات ضروری و لازم می باشد.  

·        درگاه #1*

 

کد های دستوری این درگاه از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری همراه اول می باشد که در زمان خرید شارژ همراه اول به کمک مشترکین سیم کارت های اعتباری این اپراتور می آمد ولی در حال حاضر همه مشترکین  دائمی و اعتباری همراه اول برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از روبیکا ، انارستان و ... می توانند این کد را شماره گیری نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

​سرویس مکالمه همراه

0#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

1#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

شارژ مستقیم

11#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

مدیریت قبض

2#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

3#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

4#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

5#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

6#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

7#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

روبیکا

9#*1*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

·        درگاه #10*

 

کدهای دستوری درگاه #10* امکان مدیریت خدمات پرداختی را برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و دائمی آن فراهم کرده و انها می توانند خدماتی مانند بررسی قبوض میان دوره و پایان دوره، مدیریت اعتبار، دریافت جوایز سیم کارت های دائمی و .... را از طریق شماره گیری این کد دریافت کنند.

درگاه #10* که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت همراه اول فراهم می کند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

1#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

2#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

3#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

4#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

درخواست یوسیم

6#*10*

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        کد دستوری #100*

 

اطلاع از وضعیت اینترنت برای مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول از طریق شماره گیری کدهای دستوری این درگاه فراهم می شود. دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول در این درگاه موجود می باشد و مشترکین می توانند خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت و ویژه را خیلی سریع دریافت ویا تمدید نمایند.

 

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

1#*100

سیم کارت دائمی/ اعتباری

میانبر #100* همراه اول

 

از آنجایی که اینترنت سیم کارت قوی ترین اینترنت موجود در سطح کشور میباشد و از طرفی دیگر بیشتر ارتباطات از طریق اینترنت صورت میگیرد و اراد دیگر با سیم کارت ها به دلیل فضای مجازی سروکار دارند بدیهی است که نیاز به پشتیبانی قوی از جانب اپراتور داشته و از طرفی دیگر نیاز دارند که بتوانند به راحتی بسته ی اینترنتی دلخواه خود را فعال کنند اپراتور همراه اول که بیشترین مخاطبین را در کشور دارد این امکان را فراهم کرده تا شما با یک کد دستوری ساده بسته ی مورد نظر خود را خریداری کنید

همراه اول به عنوان یک اپراتور پیشتاز تلاش نموده است تا برای سهولت و رفاه حال کاربران از کد های دستوری یا همان USSD برای انجام عملیات های مختلفی مانند خرید بسته های اینترنتی، انتقال شارژ، افزایش اعتبار سیم کارت، شارژ همراه اول و ... استفاده کند. بنابراین مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دائمی آن می توانند در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا رایگان از این خدمات بهره مند گردند. کار با این کدهای دستوری بسیار آسان است و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به آسانی و بدون دسترسی به اینترنت از این خدمات بهره ببرند.

 

با توجه به این که کدهای دستوری از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مانند میانبری سبب سهولت و سرعت بیشتر انجام امور میگردند، فقط کافیست مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری آن کد های اصلی سامانه خدمات را به خاطر بسپارند. یکی از پرکاربردترین کدهای دستوری همراه اول که دسترسی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به اینترنت را بسیار آسان می کند کد دستوری #100* می باشد.

 

درخت 100 یا همان درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول امکان دسترسی به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول را برای کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول فراهم کرده است . به همین خاطر مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول می توانند بدون دغدغه و تنها با شماره گیری کد دستوری #100* نسبت به استعلام وضعیت اینترنت، خرید بسته، حجم اینترنت سیم کارت و... اقدام نمایند.

 

 

 

در ادامه کدهای دستوری مربوط به این درگاه که قطعا مورد نیاز کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی می باشد را خواهید دید:

 

عنوان

کد دستوری

راهنما

19#*100*

تنظیمات

12#*100*

حساب

1#*100*

استعلام اینترنت

10#*100*

فعال سازی

1#1*100*

لغو تمدید

18#*100*

کوتاه مدت

3#*100*

یک روزه

31#*100*

هفت روزه

32#*100*

ساعات مشخص

33#*100*

سی روزه

2#*100*

بلند مدت

4#*100*

دو ماهه

41#*100*

سه ماهه

42#*100*

چهار ماهه

43#*100*

شش ماهه

44#*100*

یک ساله

45#*100*

ویژه

6#*100*

ویژه مشترکین جدید

61#*100*

همراهی

62#*100*

دوشنبه سوری

64#*100*

کد هدیه

65#*100*

فعال سازی

651#*100*

راهنما

652#*100*

انارستان

66#*100*

 

 

 

 

البته مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با مراجعه به سایت همراه اول و یا نصب اپلیکیشن همراه من نیز از کلیه خدمات همراه اول مطلع و بهره مند گردند.

 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

سیم کارت دانشجویی همراه اول و مزایای آن

 

درست است که هدف استفاده از سیم کارت برای تمامی افراد از جوان گرفته تا پیر برابر است و همگی برای برقراری ارتباط اقدام به خرید سیم کارت می کنند اما حقیقت این است که این تنها ظاهر ماجرا است و در آن روی سکه قضیه به طور دیگریست چرا که شدت نیاز افراد به ارتباط و نوع این ارتباط متفاوت است برای مثال شخصی که دانشجو میباشد به طور مداوم یاز به تماس و پیامک دارد اما برای مثال برای سامدان این ارتباط بسیار کم بوده و شاید به یک بار در هفته برسد و اپراتورها برای اینکه بتوانند تمامی مخاطبین خود را با این تفاوت مصرف و نیاز راضی کنند مسیر سختی را پیش رو دارند یکی از این اپراتورها که دقت نظر بالایی در سلیقه ی مخاطبین خود دارد اپراتور همراه اول بوده که با در نظر گرفتن سود مخاطبین بسته ها و یا حتی سیم کارت های مخصوص قشر خاصی را تهیه میکند

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور نخستین بار سیم کارتهای اعتباری دانشجویی را مخصوص دانشجویان در مهر ماه سال 92 عرضه کرد. به دلیل مزایای خاص و فراوان، این سیم کارت به سرعت در بین دانشجویان گسترش پیدا کرد و قشر عظیمی از این جامعه را تحت پوشش خود قرار داد.

با شیوع ویروس کرونا و شروع تغییرات اساسی در شیوه های آموزشی، دانشجویان علاوه بر ارسال پیامک، برقراری ارتباط و استفاده روزمره از اینترنت برای شرکت در کلاس های مجازی نیز باید از اینترنت استفاده می کردند که قطعا هزینه های آنها را چند برابر می کرد. در این شرایط همراه اول با ارائه سیم کارت های اعتباری دانشجویی بسیار ارزان و اقتصادی نه تنها همراهی خود را با دانشجویان بیشتر کرد بلکه توانست گامی اساسی و مهم در جهت تحقق عدالت آموزشی بردارد.

دانشجویانی که در این بازه دو ساله از سیم کارت های دانشجویی همراه اول بهره برده اند به یقین می دانند هزینه ی این سیم کارت اعتباری همراه اول به مراتب کمتر و اقتصادی تر از باقی سیم کارت های موجود در بازار می باشد. برای بهره مندی از خدمات و تعرفه های سیم کارت های اعتباری دانشجویی، دانشجویان متقاضی می توانند با حضور در تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول با ارائه کارت دانشجویی نسبت به خرید این سیم کارت اقدام نمایند. البته امکان خرید این سیم کارت در فروشگاه های آنلاین همراه اول با ارسال رایگان نیز فراهم می باشد.

 

مزایای سیم کارت های دانشجویی همراه اول

 

1.       یکسان بودن تعرفه مکالمات سیم کارت اعتباری دانشجویی

تعرفه کلیه مکالمات درون شبکه، استانی، بین استانی سیم کارت های دانشجویی در تمامی ساعات شبانه روز ( ساعات اوج مصرف یا غیر اوج ) ثابت می باشد.

در مقام مقایسه تعرفه تماس از سیم کارت عادی همراه اول با سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی دیگر اپراتورها ( ایرانسل، رایتل و همراه اول ) دقیقه ای 899 ریال می باشد که این هزینه برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی 549 ریال در نظر گرفته شده است.

 

2.     بسته خوشامد سیم کارت های اعتباری دانشجویی

کاربران سیم کارت های اعتباری دانشجویی بعد از فعال سازی از یک گیگ اینترنت یک ماهه، صد دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه و 24 گیگ اینترنت 6 ماهه نیز بهره مند خواهند بود.

 

3.      قیمت ارزان تر سیم کارت های اعتباری دانشجویی

قیمت سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول در حال حاضر 20 هزار تومان می باشد که این قیمت با شروع سال تحصیلی جدید دانشجویی با 50 درصد تخفیف و فقط با 10 هزار تومان در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. علاوه بر این سیم کارت های دانشجویی همراه اول از 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه اولین شارژ نیز بهره مندند.

   

4.     تخفیف ویژه ارسال پیامک در سیم کارت های اعتباری دانشجویی

هزینه ارسال پیامک در سیم کارت های دانشجویی نسبت به سیم کارت های معمولی ارزان تر بوده و ارسال پیامک مابین سیم کارت های دانشجویی نیز از تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه برخوردار است.

در حال حاضر هزینه ارسال پیامک از سیم کارت همراه اول (از نوع عادی) به تمامی اپراتورها به زبان فارسی 106 و به زبان انگلیسی 264 ریال می باشد، حال آن که این هزینه ارسال پیامک میان سیم کارت های دانشجویی به زبان فارسی 87 ریال و به انگلیسی 216 ریال می باشد.

 

5.     هدایای مناسبتی و فصلی

یکی از خاص ترین خدمات همراه اول برای سیم کارت های اعتباری دانشجویی؛ هدایایی است که این اپراتور هر بار به بهانه های مختلف مانند اعیاد ملی و مذهبی، روزهای خاص و .... به مشترکین اعتباری سیم کارت های دانشجویی خود می دهد و تلاش می کند تا با شارژ مجدد سیم کارت ها یا کاهش تعرفه ها، از هزینه های آنها بکاهد.

در حال حاضر یکی از طرح های مناسبتی همراه اول، هدیه روز دانشجو و جشنواره جمعه های رویایی می باشد.

 

هدیه 250 هزار تومانی به مناسبت روز دانشجو

همراه اول به مناسبت فرارسیدن روز دانشجو به کلیه مشترکین فعلی و جدید سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی جوانان اعتبار 250 هزار تومانی هدیه می دهد. این اعتبار هدیه که " آکادمی همراه" نام گرفته است تا پایان آذر ماه اعتبار داشته و به صورت خودکار به اعتبار سیم کارت های دانشجویی و جوانان اضافه می شود.

برای دریافت این اعتبار متقاضیان جدید سیم کارت های دانشجویی و جوانان باید با مراجعه به مراکز فروش و خدمات اپراتور اول و یا فروشگاه های آنلاین همراه اول به آدرس Shop.mci.ir نسبت به خرید سیم کارت اقدام نموده و حداکثر تا 4 روز بعد نسبت به فعال سازی سیم کارت خریداری شده اقدام نمایند.

مشترکین فعلی سیم کارت های اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان نیز باید ابتدا در سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy ثبت نام نمایند تا این اعتبار 250 هزار تومانی به صورت خودکار به آنها تخصیص یابد.

سیم کارت های اعتباری دانشجویی همراه اول صرفا به دانشجویان و فقط یک بار به آنها تعلق می گیرد. سیم کارت جوانان نیز مختص رده سنی 18 تا 30 سال می باشد .

 

جشنواره جمعه های رویایی همراه اول

در این جشنواره همراه اول تلاش نموده است تا با ایجاد شرایط و امتیازات جدید، سیم کارت های دانشجویی خود را با شرایطی استثنایی در اختیار دانشجویان قرار دهد. جشنواره جمعه های رویایی همراه اول مختص مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می باشد که این فرصت را به خریداران جدید و دارندگان فعلی این نوع سیم کارت می دهد تا با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت نمایند. این جشنواره که تا پایان اسفند 1400 ادامه دارد از مزایا و شرایط خاصی برخوردار می باشد.

 

مزایای جشنواره جمعه های رویایی

 

فعال سازی رایگان

مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #44*10* طرح جمعه های رویایی را برای سیم کارت خود به صورت رایگان فعال سازند.

 

مکالمه رایگان نامحدود

دانشجویانی که در این جشنواره شرکت نمودند، در روزهای جمعه می توانند به صورت نامحدود تماس رایگان داشته باشند.

 

زمان مکالمه نامحدود

در این جشنواره دانشجویان در روزهای جمعه می توانند از مدت زمان مکالمه نامحدود نیز بهره مند شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه ی 250 هزارتومانی همراه اول به دانشجویان

 

از سیم کارت های دانشجویی می توان به یکی از بهترین طرح های همراه اول اشاره کرد چرا که در مرحله ی اول از تعرفه ی بسیار خوبی برخوردار است و در مراحل بعدی شامل طرح ها و تخفیفات مقرون به صرفه ای میشود که تمامی افراد را وسوسه به خریداری و راه اندازی آن میکند اما متاسفانه فقط تعداد محدودی از افراد توانایی خرید آن را دارند و باید شرایط سنی و تحصیلی را داشته باشند که البته این شرایط سختگیرانه نیست و با توجه به امکانات خوب این سیم کارت منصفانه است

ما در این محتوا به بهترین امکانات سیم کارت دانشجویی همراه اول میپردازیم

 

 بسته خوشامد سیم کارت های دانشجویی

 

تقریبا می توان گفت تمامی اپراتور ها اعم از همراه اول ایرانسل و رایتل برای سیم کارتهای دائمی و اعتباری خود بسته های خوشامد در نظر گرفته اند که سیم کارت دانشجویی همراه اول نیز جز این سیم کارت ها قرار دارد و بسته ی خوشامد این سیم کارت شامل موارد زیر است : 

 

     4 هزار تومان اعتبار اولیه 

     ۱۰ هزار تومان هدیه اولین شارژ 

     1 گیگ اینترنت یک ماهه

     100 دقیقه مکالمه درون شبکه رایگان یک ماهه 

     ۲۴ گیگ اینترنت ۶ ماهه

 

با فعال سازی سیم کارت دانشجویی تمامی موارد بالا برای شما فعال میشود.

 

قیمت مناسب سیم کارت اعتباری دانشجویی

 

اگر اندکی پیگیر بازار سیم کارت باشید متوجه خواهید شد که سیم کارت ها  از قیمت به نسبت بالایی برخوردارند اما با این حال قیمت سیمکارت های اعتباری دانشجویی ۲۰ هزار تومان است که این رقم با آغاز سال تحصیلی جدید به 10 هزار تومان کاهش پیدا کرده یعنی شما با پرداخت مبلغ 10 هزار تومان میتوانید صاحب سیم کارت اعتباری همراه اول شوید و با مراجعه به سایت همراه اول این سیم کارت را خریداری کنید یا به مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه کنید.

در صورتی که به صورت آنلاین سیم کارت دانشجویی را خریداری کنید هزینه ی ارسال رایگان میباشد.

 

هدیه ی ویژه ی روز دانشجو

 

مواردی که ذکر شد در حالت کلی برای سیم کارت های دانشجویی وجود دارد اما در حال حاضر اپراتور همراه اول هدیه ی ویژه ای را به مناسبت روز دانشجو در نظر گرفته است و آن هم اعتبار 250 هزار تومانی میباشد که شامل تمامی مشترکان فعلی و جدید سیمکارت اعتباری دانشجویی میتوانند از این هدیه استفاده نمایند.

اگر مشترک سیم کارت دانشجویی همره اول میباشید تا پایان ماه آذر فرصت دارید که به سایت آکادمی همراه اول به آدرس www.hamrah.academy مراجعه کرده و با ثبت نام هدیه ی خود را دریافت کنید

اگر شما دانشجو هستید و بین 18 تا 35 سال سن دارید و هنوز دارای سیم کارت همراه اول دانشجویی نمیباشید (هر شخص تنها یکبار می تواند این سیم کارت را برای خود فعال کند) با یکی از روش های ذکر شده این سیم کارت اعتباری را تهیه کرده و هدیه نهایتا 4 روز پس از فعالسازی به شما تعلق میگیرد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

همراه اول 36 اپراتور جدید را به شبکه رومینگ بین‌الملل خود افزود

از آنجایی که اپراتور همراه اول اولین اپراتور کشور است طبیعی است که بیشترین پوشش دهی شبکه ای در سراسر کشور را داشته باشد و مخاطبین همراه اول با کمترین مشکل آنتن دهی رو به رو شوند هرند اپراتور های دیگری مانند ایرانسل نیز پوشش دهی بالایی دارد و مخاطبین سیم کارت ایرانسل دچار اتفاقاتی مانند از بین رفتن دسترسی به شبکه نمی شوند، اما همراه اول در صدر لیست پوشش دهی قرار دارد در سطح بین الملل نیز چنین است یعنی همراه اول تمامی تلاش خود را میکند تا به افزایش شبکه ی رومینگ خود مخاطبین سیم کارت های همراه اول را در سرتاسر جهان آسوده کندو سیم کارت همراه اول اولین گزینه برای انتخاب سفرهای خارجی باشند

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت و دیتا، هنگام مسافرت خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

به همین خاطر اپراتور داخلی کشور مبدا با اپراتور خارجی مذاکره کرده و قراردادی منعقد می کنند تا اپراتور خارجی در ازای دریافت هزینه ای به کاربران اپراتور داخلی در کشور مقصد سرویس ارائه دهند، که این هزینه در قبال اتصال مشترک به برج های مخابراتی اپراتورهای کشور مقصد و بهره مندی از خدمات آنها می باشد. البته روشن کردن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در تعرفه رومینگ بین الملل تمام اپراتورها، رایگان می باشد.

گزارشات نشان می دهد که توافق جدیدی بین اپراتور اول تلفن همراه ایران با اپراتورهای خارجی، منعقد شده است که بر اساس آن همراه اول توانسته با اضافه کردن 31 کشور جدید به جدول کشورهای طرف قرارداد، تعداد این کشورها را از 54 کشور به 85 کشور افزایش داده و در جهت رفاه حال مشترکین سیم کارت های اعتباری خود گامی اساسی بردارد. بنابراین تعداد شبکه های خارجی که مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند از آن استفاده نمایند از 103 اپراتور به 139 اپراتور خارجی افزایش پیدا کرد.

 از مزایای فوق العاده این قرارداد افزایش قابل ملاحظه شبکه های قابل استفاده برای سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشد که با کاهش هزینه های مشترکین سیم کارت اعتباری، دایره ارتباطاتی آنها را بسیار گسترش بخشیده و به آنها فرصت بهره مندی آسان و سریع از خدمات خاص و کاربردی همراه اول را داده است.

 بنابراین مشترکین سیم کارت های اعتباری که قصد سفر به خارج از کشور را داشته و نمی خواهند از کشور مقصد سیم کارت تهیه کنند، می توانند به راحتی با "امکان شارژینگ آنلاین سیم کارت های اعتباری همراه اول" از این خدمات منحصر بفرد بهره مند شوند. البته مشترکین اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری #29*10* و یا ارسال پیامک 29 به سرشماره پیامکی 10 از فعال یا غیر فعال بودن این سرویس مطلع شده و در صورت نیاز برای فعال سازی آن اقدام نمایند.

در حال حاضر 271 اپراتور تلفن همراه در 112 کشور( 40 کشور آسیایی،39 اروپایی،28 آفریقایی، 4 آمریکایی و 1 اقیانوسیه) طرف قرارداد سیم کارت های دائمی همراه اول می باشند که مشترکین نیز سیم کارت دائمی همراه اول می توانند با بهره مندی از امکان" شارژینگ آنلاین سامانه صورتحساب همراه اول، " از این خدمات بهره مند شوند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد