x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

سیم کارت مورد علاقه خود را بخرید، وام هم بگیرید

 

از همان ابتدای پیدایش سیم کارت های دائمی همراه اول قشر پردرآمد توان خرید این سیم کارت ها را داشتند به همین دلیل جزء کالا لوکس قرار گرفت و خیلی از افراد روی خرید سیم کارت سرمایه گذاری میکردند و همچنان قیمت این نوع سیم کارت ها روز به روز بالا رفت و کسی تا کنون از خرید سیم کارت دائمی ضرر نکرده است و همیشه این نوع سیم کارت ها قیمت بالاتری نسبت به بقیه خطوط داشته اند.


 

ولی سرمایه گذاری در بازار سیم کارت، به بحث خرید و فروش انواع سیم کارت های دائمی و اعتباری خلاصه نمی شود و چند سالی است که در آگهی ها و تراکت ها خبرهایی از وام سیم کارت دیده می شود که به دارندگان سیم کارت ها تعلق می گیرد. البته در حال حاضر این وام ها فقط به سیم کارت دائمی 0912 همراه اول تعلق می گیرد و مالکان سیم کارت اعتباری همراه اول امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند.

 

وام سیم کارت یکی از مزایایی است که امروزه بعد از خرید سیم کارت به صاحبان سیم کارت ها تعلق می گیرد و آنها می توانند خیلی راحت و آسان بدون ارائه چک، سفته و یا ضامن معتبر تنها با به رهن گذاشتن خط موبایل خود، وام فوری دریافت نمایند. البته در حال حاضر فقط سیم کارت های قدیمی تر و با ارزش تر 0912 همراه اول مشمول دریافت وام می گردند و باقی پیش شماره ها در صورتی که شماره رند باشند، می توانند ازاین تسهیلات استفاده نمایند.

 

برای دریافت این وام فوری متقاضیان می توانند ابتدا با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت های همراه اول، سیم کارت خود را قیمت گذاری کرده و از مبلغ وامی که شامل حالشان می شود، مطلع گردند، سپس در صورت تمایل با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که ادامه به آن اشاره می کنیم به نمایندگی های رسمی اپراتور همراه اول مراجعه نموده و درخواست وام خود را ثبت نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری سیم کارت:

·        اصل سند سیم کارت

·        اصل و کپی کارت ملی مالک سیم کارت

·        حضور مالک سیم کارت

·        سیم کارت موجود در تلفن همراه جهت شناسایی مالکیت

·        آخرین قبض پرداخت شده یا صورت حساب میان دوره خط موبایل

 

نکته مهم در طرح وام فوری این است که وام سیم کارت تنها به خطوطی تعلق می گیرد که از نظر ریالی ارزشی بالاتر از 15 میلیون تومان داشته باشند. به همین خاطر مالکان سیم کارت 0912 کد 1، 2، 3 و 4 مشمول این طرح می باشند. البته شماره های رند سیم کارت 0912 کدهای 5، 6، 7 و 8 نیز می توانند در صورت تمایل از این وام استفاده کنند.

 

متقاضیان این طرح توجه داشته باشند که بعد از ثبت نام درخواست وام و ارائه مدارک، ابتدا از سوی اپراتور مالکیت سیم کارت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید مالکیت، حداکثر ظرف نیم ساعت مبلغ وام به شماره حسابی که مالک مشخص نموده، واریز می گردد. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز از 4 تا 12 ماه بوده و درصد سود تسهیلات بدون احتساب کارمزد 2.5 درصد می باشد.

 

سیم کارت 0912 همراه اول به عنوان تنها سیم کارت های دائمی این اپراتور که شماره اعتباری ندارند، نه تنها از ارزش ریالی بسیار بالایی در بازار سیم کارت ایران برخوردارند، بلکه ارزش و اعتبار این سیم کارت های قدیمی هم بسیار زیاد است، به طوری که سیم کارت های دست دوم این اپراتور با قدمت تقریبا سی ساله بسیار گران تر از سیم کارت های کد صفر یا نه همراه اول می باشند. به همین خاطر مالکان سیم کارت های 0912 همراه اول با بیش از بیست سال سابقه، از شرایط ویژه ای برای دریافت وام برخوردارند که می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

در این تسهیلات ویژه به مالکان سیم کارت های دائمی 0912 به میزان 95 درصد ارزش سیم کارت، وام سیم کارت یا وام خرید خط تعلق می گیرد. شرایط اعطای وام در طرح ویژه سیم کارت های 0912 به شرح ذیل می باشد:

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد یک حداقل از 15 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 2 یک حداقل از 10 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 3 یک حداقل از 5 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 4 یک حداقل از 3 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

 

در شرایط کنونی تنها معیار تخصیص وام فوری سیم کارت، ارزش ریالی سیم کارتی است که به رهن گذاشته می شود به طوری که هر چه ارزش سیم کارت بیشتر باشد، مبلغ وام نیز بیشتر خواهد بود. در هر صورت اگر مالک یک سیم کارت 0912 همراه اول کد یک تا چهار هستید، می توانید از این فرصت ایجاد شده، استفاده کنید و از یک وام فوری راحت و بی دردسر بهره مند گردید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه همراه اول به مناسبت اولین برد تیم فوتبال در جام جهانی 2022

 

جام جهانی 2022 قطر علاوه بر شور و هیجان دیدن بازی ها، هدیه هایی هم به همراه دارد که بعد از برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در برابر ولز به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول تعلق می گیرد.

 

از آنجا که اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور حامی ورزش ایران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی نیز می باشد، بعد از برد 2 بر 0 این تیم در مقابل تیم ملی کشور ولز، ضمن تبریک این برد، هدیه ویژه ای برای کلیه مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه که به مناسبت اولین برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در جام جهانی 2022 قطر به کلیه مشترکین همراه اول تعلق می گیرد، یک بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه می باشد.

 

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین این اپراتور می توانند برای دریافت این بسته سه گیگابایتی هدیه، کد دستوری  # 33 * 2022 *  ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته امکان استفاده از این بسته هدیه به صورت همزمان با سایر بسته های فعال مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد.

 

شایان ذکر است که بازی بعدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در مقابل کشور آمریکا، در روز هشتم آذر ماه در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار خواهد شد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


همزمان با جام جهانی 2022، کد دستوری ستاره 2022 مربع همراه اول رونمایی شد

 

در تب و تاب این روز های هیجان انگیز جام جهانی 2022 که در قطر برگزار میشود و تیم ملی جمهوری اسلامی هم در این کشور بازی میکند ، اپراتورها با خدمات متنوع خود به استقبال این بازی ها میروند  و مثل همیشه به مشترکین خود طرح های شگفت انگیزی ارائه میدهند 

 

 اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک نیز برخوردار می باشد، طرح قرعه کشی جام جهانی خود را آغاز کرده است. این طرح که تحت عنوان طرح قرعه کشی جام جهانی عرضه می گردد با هدف همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی آغاز به کار کرده است. همراه اول کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) را به عنوان بستر جامع ارائه سرویس های جدید و مبتنی بر این رویداد ورزشی معرفی کرده است.

خدماتی که در این سامانه کد دستوری از سوی همراه اول ارائه می گردند، شامل موارد ذیل می گردند:

 

·        قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع ) در قرعه کشی 11 توپ طلا 80 گرمی این اپراتور شرکت نمایند.

جوایز منحصر بفرد این قرعه کشی کاملا متناسب با بزرگترین رویداد این جام یعنی مسابقات جهانی فوتبال 2022 در نظر گرفته شده و معادل تعداد بازیکنان هر تیم فوتبال، 11 توپ طلا، می باشد. البته بنا بر اعلام همراه اول، قرار است به برندگان این قرعه کشی، هزینه 11 توپ طلا اهدا شود که هر توپ طلا با میزان طلای به کار رفته 80 گرم محاسبه می شود

 

·        خرید بسته های ویژه جام جهانی

تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی، سیم کارت اعتباری و انارستانی همراه اول می توانند با شماره گیری این کد نسبت به خرید و فعال سازی بسته ترکیبی 15 روزه که شامل 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت اقدام نمایند. این بسته با تخفیف ویژه و تنها با قیمت 80 هزار تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد.

 

·        بسته رومینگ ویژه مسافران قطر

اپراتور همراه اول برای همراهی با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را به شرح ذیل ارائه نموده است:

 

نوع بسته

اینترنت

هدیه مکالمه

هدیه پیامک

مدت اعتبار

قیمت

ویژه کلیه مشترکین

2 گیگابایت

20 دقیقه

20 پیامک

30 روزه

390 هزار تومان

ویژه کلیه مشترکین

5 گیگابایت

50 دقیقه

50 پیامک

30 روزه

990 هزار تومان

ویژه خبرنگاران و مدیران

200 گیگابایت

200 دقیقه

200 پیامک

30 روزه

2.990 هزار تومان

 

 

البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.

 

·        تماشای پخش زنده فوتبال جام جهانی

·        شرکت در مسابقات پیش بینی

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح ویژه جام جهانی همراه اول که از 16 آبان آغاز شده تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت و این طرح به صورت امتیازی برگزار خواهد شد. بنابراین مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان همراه اول می توانند برای بالا بردن شانس برنده شدن در این طرح، امتیازات خود را افزایش دهند.

 

نحوه کسب امتیاز کلیه مشترکین همراه اول برای شرکت در این طرح به شرح ذیل می باشد:

·        خرید و فعال سازی سیم کارت دائمی همراه اول 200 امتیاز

·        خرید و فعال سازی سیم کارت اعتباری همراه اول 50 امتیاز

·        خرید بسته دیتا، مکالمه، پیامک یا ترکیبی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        روشن کردن سیم کارت خاموش 50 امتیاز

·        پرداخت قبض سیم کارت های دائمی هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        خرید شارژ هر 10 هزار تومان 10 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت به یوسیم 50 امتیاز

·        نصب اپلیکیشن همراه من یا آوانو 50 امتیاز

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 100 امتیاز

·        ترابرد مشترکین سیم کارت های اعتباری از سایر اپراتورها 50 امتیاز

·        فعال سازی بسته ویژه قرعه کشی جام جهانی 2022 در باشگاه مشتریان 10 امتیاز

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول و مشترکین سیم کارت انارستانی این اپراتور می توانند در بازه زمانی اعلام شده با شماره گیری کد دستوری ستاره 2022 مربع، نسبت به خریداری و فعال سازی بسته های ویژه جام جهانی قطر اقدام نمایند.

 

علاوه بر آنچه بیان شد، اپراتور همراه اول به عنوان حامی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، به مناسبت اولین برد این تیم در جام جهانی 2022 قطر در برابر تیم ولز، به تمامی مشترکین خود یک بسته سه گیگابایتی اینترنت هدیه میدهد. کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول نی توانند برای دریافت این بسته یک روزه کد دستوری ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. امکان استفاده از این بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه به صورت همزمان با سایر بسته های مشترکین وجود دارد.

شایان ذکر است که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در تاریخ 8 آذر ماه در آخرین دیدار خود به مصاف تیم ملی کشور آمریکا در ورزشگاه الثمامه قطر خواهد رفت.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


جرم انگاری برای فیلترینگ، طرحی جدید در بهارستان

 با وجود آنکه در ماه های گذشته محدودیت های شدیدی برای دسترسی ایرانیان به اینترنت بین المللی وجود داشته و تندروهای اصولگرا با فیلتر اپ های مجازی مانند اینستاگرام و واتس اپ، آسیب جدی به کسب و کار بسیاری از فعالان اقتصادی در این پلتفرم ها وارد شده، ولی به نظر می رسد؛ هنوز رضایت کامل خاطر این مدافعان طرح صیانت جلب نشده و کمیسیون مشترک صیانت؛ طرح جدیدی درباره فضای مجازی و فضای فیلترینگ فعلی و قطع ارتباط ایرانیان با اینترنت بین المللی را در دستور کار قرار داده است.

 
آنچه که در این دو ماه گذشته در کشور رخ داد؛ نشان می دهد فضای اینترنت با فیلترینگ شدید و کاهش چشمگیر پهنای باند مواجه بوده که همین موضوع نارضایتی شدید کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل را به همراه داشته است. ولی آنچه در خانه ملت رخ می دهد، کاملا جدا از این فضا بوده و بهارستان نشینان علاوه بر حمایت همه محدودیت ها، به دنبال بررسی طرح جدیدی هستند که شرایط را برای کاربران فضای مجازی سخت تر خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که وکلای مجلس، اختیار قانونگذاری در خصوص فضای مجازی را به شورای عالی فضای مجازی داده اند که این شورا هم با تصویب طرح صیانت، محدودیت های فراوانی را برای کاربران ایجاد کردند.
 
حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت، در این زمینه می گوید: " دشمنان، خدمات مسئولان و کارهای مهمی را که انجام گرفته است، با سیاه نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می دهند و تولید محتواهای مناسب درباره عملکرد کارهای بزرگ انجام گرفته؛ اکنون یک وظیفه است و جنگ ترکیبی صورت گرفته توسط دشمن باید برنامه داشته باشیم."
 
ایشان در ادامه افزودند : " بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد. " محمد باقری، نماینده بناب هم که عضو دیگری از کمیسیون مشترک صیانت می باشد، در این خصوص می گوید: " در شرایط کنونی کشور باز کردن چنین موضوعات حساسی به صلاح نیست."
پیشتر در تیر ماه امسال هم نامه ای از محسن خاکی، مشاور وزیر کشور و رئیس قرارگاه عفاف و حجاب، خطاب به یکی از مقامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده بود که در آن ذکر شده بود تا ایجاد سیستم فیلترینگ هوشمند را تسریع کنند.
 
حال در چنین شرایطی کمیسیون مشترک، رسالت خود را در این دیده تا دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و برای تدوین طرح صیانت جدید تلاشی دوباره را آغاز کند. این امر در حالی است که کمیسیون مشترک با نظر اکثریت وکلای مجلس شورای اسلامی دیگر نباید وجود خارجی داشته باشد. زیرا چند ماه پیش معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی اعلام کرده بود: " نمایندگان مجلس در رای گیری انجام شده در جلسه غیر علنی، با ادامه کار کمیسیون مشترک مخالفت کرده اند. "
 
این کمیسیون که با رای اکثریت موافقان مسدود سازی اینترنت تشکیل شده بود، عملکردش مورد تایید نبوده و با نقدهایی جدی روبرو شد با موافقت نمایندگان مجلس بر عدم هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت، همان روز کارکرد خود را از دست داد.از سوی دیگر عضو دیگر همین کمیسیون مشترک صیانت در مجلس بیان کرده است: " اکنون کمیسیون مشترک هیچ فعالیتی نداشته، اما اگر بنا باشد تا اتفاق جدیدی در حوزه نظام بخشی به فضای مجازی رخ دهد، باید در قالب یک طرح جدید و اخذ نظر از صحن مجلس باشد.
 
البته در حال حاضر زمزمه هایی پیرامون از سرگیری برگزاری جلسات کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در مجلس وجود دارد و علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار، در این مورد می گوید:" آنچه در مجلس پیرامون طرح نظام بخشی به فضای مجازی رخ داد، این بوده که کمیسیون مشترک؛ کلیات این طرح را به تصویب رساند. اما هیئت رئیسه مجلس این فرایند تصویب را خلاف قانون تلقی کرد. اکنون دو بحث وجود دارد: آیا اکنون کمیسیون مشترک می تواند مجددا شروع به کار کند."
 
او در ادامه می گوید: " بر اساس آیین نامه از آنجا که سه ماه کمیسیون فرصت در اختیار داشته تا کلیات این طرح را تصویب کند و از این بازه زمانی گذشته است؛ دیگر کمیسیون نمی تواند کار خود را آغاز کند. اگر قرار باشد این کمیسیون مجددا شروع به کار کند؛ باید مجددا از صحن مجلس مجوز گرفته شود و طرحی جدید در قالب اصل 85 به این کمیسیون سپرده شود."
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفته بود: " اما یک بحث دیگر این است که علت عدم تصویب کلیات این طرح ظرف سه ماه این بوده که مرکز پژوهش ها در ارائه گزارش تاخیر داشته است، بنابراین کمیسیون مجوز دارد که مجددا تشکیل شود. اما فعلا کمیسیون مشترک تعطیل است و اگر قرار باشد اتفاق جدیدی در حوزه نظام بخشی به فضای مجازی رخ دهد. حتما باید در قالب طرح جدیدی دنبال شود که صحن مجلس نیز باید درباره آن نظر بدهد. "
البته شاید تلاش مجلسی ها برای جرم انگاری فروش فیلتر شکن به سخنان اخیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بی ربط نباشد. عیسی زارع پور چندی پیش در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از فروش فیلتر شکن و کسب درآمد از آن مجاز است یا نه؟ بیان داشت: " باید گفت فروش فیلتر شکن غیر مجاز است، اما متاسفانه جرم انگاری نشده است. البته تلاش هایی صورت می گیرد که جرم انگاری شود که این جزو وظایف من نیست و نهادهای مربوطه باید دنبال کنند. اما استفاده از اینها با ایجاد ناامنی در ادوات و ابزارها همراه می شود."
 
در همین گزارش خبری ایشان در خصوص محدودیت شبکه های اجتماعی و استفاده از فیلتر شکن اینگونه اظهار نظر کرد: " همان طور که بارها کارشناسان اعلام کردند؛ استفاده از ابزارهای موسوم به فیلتر شکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه ها و گوشی ها و لپ تاپ ها و رایانه و این گونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکرها را به گوشی مردم تسهیل می کند، به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می توانند؛ از این ابزارها استفاده نکنند. "
با در نظر گرفتن جمیع سخنان و اتفاقات رخ داده در مجلس می توان پیش بینی کرد که مسئولان امر مانند همیشه ترجیح می دهند تا با یک نگاه قهری، نسبت به اصل موضوع نگاه جدی تری داشته و با ایجاد محدودیت های بیشتر و سخت تر، کاربران را به آنچه که از دید آنان به صلاح می باشد، مجبور سازند.
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

 

 

 

 

رایتل و جام جهانی 2022 قطر

 

این روزها اکثر مردم منتظر بزرگ ترین اتفاق دنیای ورزش هستند که حتی بزرگ ترین سیاست مردان هم  آن  را دنبال می کنند و منتظر شروع مسابقه جام جهانی که برای مردم جهان هیچ لذتی از این نیست که کسانی را دوست دارند در قاب ملی در کنار هم ببینند.شاید اگر در مورد تیم ملی ایران می گفتند که زمانی می رسد که سه دوره پشت سرهم به این جام صعود می کنند همه مردم می خندیدند ولی امروز تیم ملی کشورمان سه دوره هست که پشت سر هم به جام جام جهانی می رود و باعث خوش حالی مردم در ایران می شود. برای همین همیشه ایران به جام جهانی می رود زمان مناسبی برای اپراتور های فعال در کور است تا با بسته های بسیار جذاب بتوانند که مشتر کان خود را بسیار جذاب و عالی بدهند یکی از این اپراتور ها که می خواهد مشترکانش از جام جهانی لذت ببرد  اپراتور رایتل است .

راتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور، بسته های ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل خود تدارک دیده است که فرصتی است برای هر یک از آنها تا با پیش بینی پیامکی نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، نه تنها در قرعه کشی های جذاب رایتل شرکت کرده بلکه از هدایای متنوعی که برای این مشارکت در نظر گرفته شده است، بهره مند گردند.

بسته ای که از سوی اپراتور رایتل پیشنهاد می شود؛ شامل: 10 گیگابایت ترافیک بومی یک ماهه می باشد که با مبلغ  8،900 تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد. بنابر گزارش اپراتور رایتل؛ به یک نفر از کسانی که در طول بازی های جام جهانی، بسته ویژه این طرح را خریداری نماید، به قید قرعه جایزه نقدی 22 میلیون تومانی هدیه داده خواهد شد.

 

مشترکین علاقمند به شرکت در قرعه کشی رایتل، می توانند با استفاده از روش های ذیل بسته ویژه جام جهانی این اپراتور را خریداری نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع )

·        اپلیکیشن رایتل من

·        سامانه رایتل من

·        خرید مستقیم از وب سایت

·        فروشگاه های رایتل

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، قبل از هر بازی مسابقه ای به صورت پیامکی صورت خواهد گرفت که در آن به قید قرعه 22 بسته 100 گیگابایتی یک ساله به کسانی که نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی را درست پیش بینی کنند، تعلق می گیرد.

 

ساعت و تاریخ بازی های تیم فوتبال جمهوری اسلامی نیز در جام جهانی 2022 قطر  به شرح ذیل می باشد:

بازی اول در مقابل تیم ملی فوتبال انگلستان، در تاریخ 30 آبان ماه 1401 ساعت 30: 16 به وقت ایران در ورزشگاه بین المللی خلیفه الریان

بازی دوم در مقابل تیم ملی فوتبال ولز، در تاریخ 4 آذر ماه 1401 ساعت 30: 13 به وقت ایران در ورزشگاه احمد بن علی

بازی سوم در مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا، در تاریخ 8 آذر ماه 1401 ساعت 30: 22 در ورزشگاه الثمامه

مشترکین علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir  مراجعه نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

جام جهانی قطر با خدمات متمایز ایرانسل

 

اپراتور ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورها در سطح کشور می باشد که محبوبیت خاصی بین مشترکین خود دارد و با فرارسیدن روز های جام جهانی 2022 این اپراتور برای همراهی با تیم ملی جمهوری اسلامی ، سرویس های متنوعی را به مشترکین طرفدار فوتبال به ارمغان آورده است که در ادامه به آن اشاره شده است.

 

 

·        بسته ترکیب منتخب جام جهانی

این بسته که برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل در نظر گرفته شده است، شامل 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه ایرانسلی درون شبکه می باشد که تنها با قیمت 80،000 تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. بسته ترکیبی منتخب جام جهانی که ترکیبی از اینترنت و مکالمه بوده از روز 29 آبان تا 27 آذر ماه 1401 قابل فعال سازی می باشد و از زمان فعال سازی به مدت 15 روز اعتبار دارد.

بسته ترکیب منتخب جام جهانی که با هدف کاهش هزینه های مشترکین طرفدار فوتبال طراحی شده، به روش های زیر قابل فعال سازی می باشد:

1.     شماره گیری کد دستوری  # 2022 *  ( ستاره 2022 مربع )

2.     مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

 

·        سرویس پیشواز ویژه جام جهانی

در این روزها که هیجان بازیهای جام جهانی 2022 بیشتر از هر زمان دیگر می باشد، اپراتور ایرانسل علاوه بر ارائه بسته ترکیبی، تلاش می کند تا با ارائه خدمتی کاملا متمایز؛ مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را شگفت زده کند. ارائه آهنگ های پیشواز ویژه جام جهانی که از میان آهنگ های معروف جام جهانی های سال های گذشته انتخاب شده، به مشترکین ایرانسل این فرصت را می دهد تا با انتخاب آنها هم آهنگی متناسب حال و هوای این روزها به مخاطبان خود هدیه دهند و هم شانس خود را در قرعه کشی پلی استیشن 5 امتحان کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین این اپراتور می توانند از تاریخ 26 آبان تا 27 آذر ماه 1401 با فعال سازی هر چه بیشتر آهنگ های پیشواز ویژه جام جهانی، امتیاز خود را افزایش داده و شانس بیشتری در قرعه کشی پلی استیشن 5 کسب نمایند.

 

کدهای آهنگ پیشواز ویژه جام جهانی

 

آهنگ پیشواز

کد پیشواز 

درخشش آتش  ( ویژه جام جهانی 2010 آفریقا )

888

آهنگ رسمی جام جهانی 2010

871

آهنگ رسمی جام جهانی 1990

863

آهنگ رسمی جام جهانی 1978

862

آهنگ رسمی جام جهانی 1978

861

آهنگ رسمی جام جهانی 1974

860

آهنگ رسمی جام جهانی 1970

859

آهنگ رسمی جام جهانی 1966

858

آهنگ رسمی جام جهانی 1962

857

ای جاوید ایران، گروه آریان

868

کومودو آهنگ جام جهانی، مارو پیکتو

873

 

مشترکین علاقمند باید کد آهنگ مورد نظر خود را به شماره 7575 ارسال نمایند تا سرویس آهنگ پیشواز فعال گردد.

 

·        سرویس رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی 2022

علاوه بر این اپراتور ایرانسل بسته های ترکیبی متنوعی نیز برای مشترکینی که در این روزها قصد همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی و سفر به قطر را داشته؛ ارائه نموده تا آنها نیز بتوانند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، هزینه های این بخش را بهتر مدیریت نمایند.

 

بسته های ویژه جام جهانی 2022 قطر

بسته

نوع خدمات

حجم

قیمت

کد دستوری فعال سازی

بسته نوع اول

اینترنت 

2 گیگابایت

390.000 هزار تومان

# 1 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

20 دقیقه

تعداد پیامک

20

بسته نوع دوم

اینترنت 

5 گیگابایت

990.000 هزار تومان

# 2 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

50 دقیقه

تعداد پیامک

50

بسته نوع سوم

اینترنت 

0

490.000 هزار تومان

# 3 * 4 * 1111 *

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، برقراری هر نوع تماس صوتی مشترکین حاضر در کشور قطر از ایران و یا با ایران با هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با یک شماره قطری برابر می باشد. هزینه همه این تماس ها برابر با 9،000 تومان در هر دقیقه می باشد. هزینه ارسال پیامک و استفاده از هر مگابایت اینترنت نیز در حالت سرویس رومینگ بین الملل برابر با 2،000 تومان می باشد.

علاقمندان به سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این اپراتور به آدرس irancell.ir  مراجعه نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


همه آنچه که لازم است در مورد باشگاه فیروزه ای همراه اول بدانید

 اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور کشور، به دلیل شرایط و خدمات خاص و منحصر به فردی که ارائه می دهد در بین مشترکین بسیار محبوب می باشد . یکی از خدمات این اپراتور، باشگاه مشتریان همراه اول است که به پاس قدردانی و اعتماد مشترکین و بالا بردن تعامل بین مشتریان و اپراتور همراه اول ایجاد شده است و در ادامه به تمام جزئیات این خدمت میپردازیم.

 
برای این کار، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، می توانند به اپلیکیشن یا وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نموده و با عضویت در همراه من، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه ای همراه اول شده و با شرکت در طرح ها و کمپین های دوره ای و مناسبتی از جوایز متنوع آن بهره مند گردند.
البته مشترکین توجه داشته باشند؛ با ثبت اطلاعات در این سایت، به همراه اول این اجازه را می دهند تا اطلاعات آنها را جمع آوری، استفاده و منتقل نماید. البته این باشگاه متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود بوده و تنها در مواردی که در ذیل به آن اشاره می کنیم؛ مجاز به استفاده از اطلاعات جمع آوری شده می باشد و در سایر موارد همراه اول موظف به کسب رضایت اعضا باشگاه می باشد.
 
·        در صورتی که مشترک، مشخصات یا رمز ثبت شده برای استفاده از خدمات باشگاه فیروزه ای را فراموش کرده باشد که در این صورت همراه اول برای مشخص نمودن هویت مشترک، از اطلاعات ثبت شده استفاده می کند.
·        اطلاع رسانی های مختلف مانند قبض موبایل، طرح های ویژه هر مشترک، مشمولیت های تخفیفی و ...
·        تخفیفات و مطالعات بازاری برای طرح ریزی برنامه های بازاریابی جهت پاسخگویی به نیاز اقشار و بخش های مختلف مشترکین
·        رضایت سنجی از مشترکین
·        تماس با مشترکین
تمامی شانس های دریافت شده توسط مشترک، در قسمت گزارش جوایز ثبت می شود.
به طور کلی مشترکین با کسب امتیاز می توانند در طرح و کمپین های این باشگاه شرکت کرده و از جوایز مختلف آن بهره مند گردند. برای کسب امتیاز؛ مشترکین همراه اول می توانند به روش های ذیل اقدام نمایند:
·        ثبت نام در باشگاه فیروزه ای 20 امتیاز
·        دعوت از دوستان 20 امتیاز
·        ثبت نام سیم کارت های دائمی تا سه ماه از تاریخ فعال سازی 50 امتیاز
·        ثبت نام سیم کارت های اعتباری تا سه ماه بعد از فعال سازی 10 امتیاز
·        هر 1000 تومان پرداخت قبض یا شارژ سیم کارت، یک امتیاز
 
البته مشترکین توجه داشته باشند، تا 48 ساعت پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز این بخش در قسمت امتیازات لحاظ می گردد و اعضای باشگاه تا یک ماه فرصت دارند تا جهت دریافت امتیاز خود به این بخش مراجعه و با انتخاب دکمه  دریافت امتیازات؛ امتیاز خود را دریافت نمایند. پس از گذشت یک ماه، امتیاز مربوط به پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت نمی باشد. امتیاز مربوط به بخش های دیگر مانند ثبت نام سیم کارت یا دعوت از دوستان به صورت خودکار به کاربر تعلق می گیرد.
 
نکات و شرایط مهم عضویت در باشگاه فیروزه ای:
·        در حال حاضر باشگاه فیروزه ای همراه اول تنها مختص مشترکین حقیقی بوده و اشخاص حقوقی و شرکت ها نمی توانند از خدمات آن بهره مند گردند.
·        امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر شماره، قابل انتقال به شماره دیگر نمی باشد.
·        امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.
·        امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد قابل استفاده بوده و بعد از آن منقضی می گردد.
·        همراه اول، حق تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز را بدون اطلاع قبلی داشته و مشترک از طریق کانال های ارتباطی از هرگونه تغییر و اصلاح برنامه مطلع خواهد شد.
·        با تغییر نام و واگذاری یک شماره، امتیاز آن شماره صفر می شود و مشترک جدید می تواند در صورت تمایل دوباره در باشگاه عضو گردد.
·        در صورت هرگونه سوء استفاده مشترک از حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان، همراه اول حق بستن حساب کاربری و عضویت مشترک در باشگاه را خواهد داشت.
·        در صورتی که رفتار یا عملکرد هر یک از اعضا با قوانین و مقررات همراه اول مغایرت داشته باشد، همراه اول حق قطع عضویت مشترک را خواهد داشت.
·        جوایز فیزیکی به مالک خط پس از احراز هویت تعلق می گیرد.
 
در حال حاضر اعضای باشگاه فیروزه ای اپراتور همراه اول می توانند با شرکت در  قرعه کشی ماهانه، جوایز هفتگی و نیکوکاری از امتیازات خود استفاده کنند. هم اکنون قرعه کشی ماهانه باشگاه که تا 25 آبان ماه معتبر می باشد، شامل 5 جایزه 50 میلیونی است که برای شرکت در آن؛ اعضای باشگاه باید امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه کشی تبدیل کنند.
بر اساس جایزه هفتگی هم اعضای باشگاه هر هفته از شنبه تا جمعه، فرصت دارند با مراجعه به بخش جوایز هفتگی باشگاه مشتریان در سامانه همراه من، امتیازهای خود را به شانس برنده شدن جایزه خاصی تبدیل کنند و با مصرف امتیاز بیشتر شانس خود را افزایش دهید. در حال حاضر، بخش نیکوکاری که معمولا به صورت کمک به درمان کودکان، کمک به ساکنین مناطق محروم، مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب ( س ) و... خواهد بود غیر فعال می باشد.
علاوه بر آنچه که اعلام شد، جوایز دیگری نیز به صورت بسته های متنوع اینترنت و مکالمه وجود دارد که اعضای باشگاه می توانند در صورت تمایل از آنها بهره مند گردند.
 
لیست جوایز باشگاه فیروزه ای
نوع بسته
جزئیات بسته
میزان امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
10 دقیقه مکالمه و 20 پیامک 7 روزه درون شبکه
20 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
20.000 ریال اعتبار 30 روزه درون شبکه
50 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
300 دقیقه مکالمه درون شبکه 7 روزه
300 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
100 دقیقه مکالمه درون شبکه 7 روزه
110 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
60 دقیقه مکالمه درون شبکه 1روزه
60 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
5 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 1 گیگا بایت اینترنت 30 روزه
260 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
90 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 1.5 گیگا بایت اینترنت 30 روزه
380 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
150 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 2.5 گیگا بایت اینترنت 30 روزه
520 امتیاز
بسته های مکالمه و ترکیبی
210 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 3 گیگا بایت اینترنت 30 روزه
630 امتیاز
بسته های اینترنت
3 گیگابایت اینترنت 30 روزه
370 امتیاز
بسته های اینترنت
1 گیگابایت اینترنت 30 روزه
220 امتیاز
بسته های اینترنت
5 گیگابایت اینترنت 30 روزه
450 امتیاز
بسته های اینترنت
1.5 گیگابایت اینترنت 7 روزه
240 امتیاز
بسته های اینترنت
1 گیگابایت اینترنت 1 روزه
140 امتیاز
بسته های اینترنت
2 گیگابایت اینترنت 1 روزه
180 امتیاز
بسته های اینترنت
3 گیگابایت اینترنت 7 روزه
300 امتیاز
بسته های اینترنت
500 مگابایت اینترنت 7 روزه
150 امتیاز
بسته های اینترنت
500 مگابایت اینترنت 1 روزه
100 امتیاز
 
 
علاوه بر این مشترکین می توانند، تمام امتیازات خود را به کدهای تخفیف تبدیل کنند و در صورت تمایل از موارد بیان شده در جدول ذیل بهره مند گردند:
 
نوع کد
جزئیات کد
میزان امتیاز
کدهای تخفیف
بازدید باغ ملی گیاه شناسی برای یک نفر به ارزش 15،000 تومان
150 امتیاز
کدهای تخفیف
25 درصد تخفیف سفارش خدمات آچاره
50 امتیاز
کدهای تخفیف
6 درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو
50 امتیاز
کدهای تخفیف
14 درصد تخفیف خرید بیمه بدنه از بیمیتو
50 امتیاز
کدهای تخفیف
12 درصد تخفیف بیمه درمان تکمیلی از ازکی
50 امتیاز
کدهای تخفیف
18 درصد تخفیف بیمه مسافرتی از ازکی
50 امتیاز
کدهای تخفیف
25 درصد تخفیف بیمه آتش سوزی از ازکی
50 امتیاز
کدهای تخفیف
40 هزار تومان تخفیف خرید پرواز دالی از فلای تودی
50 امتیاز
کدهای تخفیف
100 هزار تومان تخفیف خرید پرواز دالی از فلای تودی
50 امتیاز
کدهای تخفیف
40 درصد تخفیف خرید کتاب از طاقچه
50 امتیاز
کدهای تخفیف
50 درصد تخفیف اشتراک یک ماهه طاقچه
50 امتیاز
 
 
 
مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول مراجعه نموده و یا با تماس با شماره 9990 پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 
 

 

 

 

بسته های ویژه ایرانسل برای مسافران جام جهانی قطر

 ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان و مسافران ایرانی کشور قطر در روزهای جام‌جهانی فوتبال، تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه‌ای را برای این رویداد در نظر گرفته است.

ایرانسلی‌هایی که به قطر سفر می‌کنند، می‌توانند با فعال‌سازی رومینگ، با هزینه‌‌ای مقرون‌به‌صرفه، به اینترنت دسترسی داشته باشند و با دوستان و عزیزان خود، ارتباط تلفنی برقرار کنند.
 
 
اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور برای همراهی با مسافران جام جهانی؛ بسته های ویژه ای را تدارک دیده که مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با استفاده از آنها هزینه های ارتباطی خود را در این سفر به خوبی مدیریت کنند. به نقل از روابط عمومی ایرانسل، خدمات ارائه شده این اپراتور در قالب بسته های ویژه و تخفیف در تعرفه های ارتباطی بوده و با هدف تسهیل ارتباطات هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی و مسافران ایرانی در روزهای جام جهانی 2022 در اختیار آنها قرار می گیرد.
 
این خدمات ویژه که از روزهای 27 آبان ماه تا 28 آذر ماه 1401 در اختیار کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل قرار می گیرد، امکان برقراری ارتباط در تمامی مناطق تحت پوشش اپراتورهای ودافون ( Vodafone )  و اوردور ( Ooredoo ) در کشور قطر را برای تمامی مسافرین ایرانسلی فراهم نموده و آنها می توانند تنها با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل از این خدمات استفاده نموده و هزینه های مربوط به برقراری ارتباط با دوستان و عزیزان خود را به خوبی کنترل و مدیریت نمایند.
 
هزینه های اعلامی سرویس رومینگ بین الملل در کشور قطر برای مشترکین ایرانسل
نام اپراتور
قیمت
ودافون
اوردور
برقراری هر دقیقه تماس صوتی با کشور قطر
9.000 تومان
9.000 تومان
برقراری هر دقیقه تماس صوتی با ایران
9.000 تومان
9.000 تومان
دریافت هر دقیقه تماس صوتی ورودی از ایران
9.000 تومان
9.000 تومان
ارسال هر پیامک
2.000 تومان
2.000 تومان
استفاده از هر مگابایت
2.000 تومان
2.000 تومان
 
 
 
بر اساس این جدول برقراری هر نوع تماس صوتی مشترکین حاضر در کشور قطر از ایران و یا با ایران با هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با یک شماره قطری برابر می باشد. هزینه همه این تماس ها برابر با 9،000 تومان در هر دقیقه می باشد.
علاوه بر تخفیف های ویژه ای که ایرانسل برای صرفه جویی در هزینه های ارتباطی مشترکین، در نظر گرفته، بسته های ویژه ای نیز از سوی این اپراتور تدارک دیده شده است که مشترکین می توانند با توجه به نوع مصرف خود از آنها استفاده نمایند.
 
بسته های ترکیبی پیشنهادی ایرانسل
بسته
نوع خدمات
حجم
قیمت
کد دستوری فعال سازی
بسته نوع اول
اینترنت 
2 گیگابایت
390.000 تومان
# 1 * 4 * 1111 *
تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه
20 دقیقه
تعداد پیامک
20
بسته نوع دوم
اینترنت 
5 گیگابایت
990.000 تومان
# 2 * 4 * 1111 *
تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه
50 دقیقه
تعداد پیامک
50
بسته نوع سوم
اینترنت 
0
490.000 تومان
# 3 * 4 * 1111 *
تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه
90 دقیقه
تعداد پیامک
90
 
 
 
 
علاوه بر شماره گیری کدهای دستوری اعلام شده در جدول فوق، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من؛ نسبت به فعال سازی هر کدام از این بسته ها اقدام نمایند.
مشترکین توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در کشور، در زمان حضور در کشور قطر قابل استفاده نمی باشد. بنابراین بهتر است قبل از سفر به قطر سرویس رومینگ بین الملل خود را با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع ) و یا از طریق مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من فعال نمایند.
 
مشترکین اپراتور ایرانسل باید در نظر داشته باشند با روشن نمودن سرویس رومینگ بین الملل، هزینه های اینترنت مورد استفاده در اپلیکیشن های تلفن همراه بر اساس تعرفه های مشخص شده در سرویس  رومینگ بین الملل محاسبه می گردد. بنابراین توصیه می شود؛ برای مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی، مشترکین قبل از سفر از غیر فعال بودن اتصال خودکار یا غیر ضروری به اینترنت، در اپلیکیشن های گوشی هوشمند خود اطمینان حاصل کنند. در تنظیمات پیام رسان نیز بهتر است دانلود خودکار ویدیو، عکس و فایل صوتی را غیر فعال سازند.
علاوه بر این؛ توصیه می شود گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه در اختیار کودکان و افراد ناشناس قرار ندهید. در مکان های عمومی نیز پیشنهاد می شود از اینترنت مکان های عمومی مانند هتل ها  استفاده کنید و گزینه  Mobile Data و  Data Roaming  را در تنظیمات گوشی غیر فعال سازید.
به طور کلی بهتر است مسافران پیش از سفر برای گوشی هوشمند خود PIN CODE تعریف کنند، تا از سوء استفاده های احتمالی در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی جلوگیری نمایند.
 
نکات و شرایط مهم در سرویس رومینگ بین الملل:
·        روشن کردن گوشی هوشمند در حالت رومینگ بین الملل هیچ هزینه ای برای مشترک نخواهد داشت.
·        دریافت پیامک رایگان می باشد.
·        با توجه به این که مشترکین در حالت رومینگ، برای تماس های ورودی هم باید به عنوان دریافت کننده تماس؛ هزینه پرداخت نمایند، در صورتی که تماس های وارده پاسخ داده نشود، هزینه ای بابت آن تماس منظور نخواهد شد.
·        هزینه کلیه تماس های ورودی و خروجی بر حسب دقیقه و درست از زمان شروع مکالمه محاسبه خواهد شد.
مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند، اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه یا ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را دارند، باید کد "0098 " را به ابتدای شماره مورد نظر خود اضافه نمایند.
متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل به وب سایت این اپراتور به آدرس irancell.ir / roaming مراجعه نمایند.
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

 

 

 

همراهی همراه اول در جام جهانی قطر

 همراه اول همیشه برای مشترکین خود هدیه و تخفیف هایی در نظر میگیرد و این بار به مناسبت فرا رسیدن بیست و دومین دوره جام جهانی از بسته های ویژه رومینگ بین المللی خود رونمایی کرد که تمام مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول میتوانند از این بسته ها استفاده کنند که دو بسته برای کلیه مشترکین در نظر گرفته شده و یک بسته هیجان انگیز برای خبرنگاران و مدیران آماده شده است که در ادامه به تمام جزئیات این بسته اشاره شده است.

 
 
ویژگی های بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
اپراتور همراه اول همگام با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را ارائه نموده است که شامل موارد ذیل می گردد:
 
نوع بسته
اینترنت
هدیه مکالمه
هدیه پیامک
مدت اعتبار
قیمت
ویژه کلیه مشترکین
2 گیگابایت
20 دقیقه
20 پیامک
30 روزه
390 هزار تومان
ویژه کلیه مشترکین
5 گیگابایت
50 دقیقه
50 پیامک
30 روزه
990 هزار تومان
ویژه خبرنگاران و مدیران
200 گیگابایت
50 دقیقه
200 پیامک
30 روزه
2.990 هزار تومان
 
 
البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.
 
شرایط و نکات مهم بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
·        امکان فعال سازی بسته های رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی برای کلیه مشترکین سیم کارت های حقیقی، حقوقی، دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.
·         امکان استفاده از این بسته ها، در کلیه اپراتورهای کشور قطر Vodafone و Ooredoo وجود دارد.
·        بسته های رومینگ جام جهانی قابلیت تمدید خودکار ندارد.
·        به قیمت های اعلامی همه بسته ها، مالیات و ارزش افزوده، اضافه خواهد شد.
·        اتمام بسته های هدیه مکالمه و پیامک تاثیری بر ادامه بسته دیتا ندارد و بالعکس.
·        بسته های هدیه و مکالمه همزمان با فعال سازی بسته اینترنت از سوی سیستم به صورت خودکار برای مشترک فعال می شود.
·        امکان فعال سازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های رومینگ ( امارات، دور دنیا و عراق ) وجود دارد.
·        در صورت عدم فعال بودن سرویس رومینگ در هنگام فعال سازی بسته، ابتدا سرویس رومینگ بین الملل برای مشترک فعال شده و سپس بسته فعال خواهد شد. مشترکین همراه اول می توانند قبل از خروج از ایران از فعال بودن سرویس رومینگ خود با استفاده از کد دستوری  # 2911 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) اطمینان حاصل نمایند.
·        قابلیت خرید و هدیه بسته در درگاه ها برای دیگران از سوی مشترکین حقیقی و فقط از طریق کارت بانکی وجود دارد، ولی بهتر است مشترکین قبل از خروج از ایران نسبت به خرید و فعال سازی بسته رومینگ خود اقدام نمایند.
·        بسته های مکالمه هدیه رومینگ جام جهانی در همه اپراتورها برای مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده می باشد. مکالمات ارسالی و دریافتی ( تماس با ایران و تماس با قطر ) در کلیه اپراتورها قابل استفاده میباشد، ولی امکان تماس با کشور ثالث در بسته هدیه رومینگ وجود ندارد.
·        کلیه خریداران بسته های رومینگ جام جهانی، علاوه بر استفاده از بسته ها و هدایای ویژه آن، در قرعه کشی ویژه 11 توپ طلا که در بازه زمانی جام جهانی اجرا می شود، شرکت داده می شوند.
 
نحوه فعال سازی بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته های ویژه جام جهانی 2022 را که از نیمه آبان ماه 1401 پیاده سازی شده است، به روش های زیر خریداری نمایند:
1. اپلیکیشن همراه من
2. فروشگاه آنلاین همراه اول
3. شماره گیری کد دستوری # 2022 * 2913 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 2022 )
تعرفه رومینگ بین الملل در جام جهانی 2022 قطر:
بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته بین اپراتور همراه اول با اپراتورهای قطری، تعرفه رومینگ بین الملل جام جهانی با تخفیف ویژه به شرح ذیل می باشد:
 
 
نوع ارتباط
تعرفه
مکالمه با ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه دریافتی از ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه داخلی با شماره های قطر بر حسب دقیقه
9.000 تومان
ارسال پیامک
2.000 تومان
اینترنت بر حسب مگابایت
2.000 تومان
 
 
 
نحوه مدیریت هزینه های ارتباطی در سفر :
قبل از هر چیز؛ مشترکینی که سرویس رومینگ بین الملل خود را فعال نموده، توجه داشته باشند که اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه با ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را دارند، باید "0098 " را به ابتدای شماره مورد نظر خود اضافه نمایند.
برای مدیریت بهتر هزینه های اینترنت رومینگ در ادامه به چند راهکار کاربردی اشاره می کنیم:
·        با توجه به این که در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، کلیه بسته های اینترنتی عادی خریداری شده در ایران غیر فعال می گردد، پیشنهاد می شود گزینه دانلود و بروز رسانی برنامه ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج نمایید.
·        برای مدیریت بهتر هزینه های مصرف اینترنت، توصیه می شود؛ گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه در اختیار اطفال یا افراد نا آگاه و ناشناس قرار ندهید.
·        مشترکین توجه داشته باشند در صورت برقراری تماس بین دو شماره همراه اول در کشور قطر برای هر دو طرف هزینه محاسبه می گردد. برای مشترک تماس گیرنده؛ هزینه تماس خروجی محاسبه می شود و برای مشترک دریافت کننده تماس هزینه تماس دریافتی در نظر گرفته می شود.
·        در صورت استفاده از سرویس های انتظار مکالمه ( Call Waiting )، انتقال مکالمه ( Call Forward ) و پیامگیر صندوق صوتی ( VMS )، مشترک باید هزینه آنها را پرداخت نماید که این هزینه، اضافه بر هزینه رومینگ بین الملل می باشد. در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این سرویس ها را ندارد می تواند با استفاده از کد دستوری # 24 * 10 *   ( ستاره 10 ستاره 24 مربع ) و منوهای 1 و 2 و 3 نسبت به غیر فعال سازی آنها اقدام نماید.
·        قرار دادن گوشی هوشمند در حالت"  هات اسپات"  نه تنها باعث خالی شدن شارژ می شود بلکه می تواند هزینه های ناخواسته ای را به مشترک تحمیل کند؛ بنابراین از انجام آن اجتناب نمایید.
·        در صورت استفاده از اینترنت در مکان های عمومی مانند هتل ها و عدم استفاده از اینترنت سیم کارت، بهتر است گزینه  Mobile Data و  Data Roaming  را در تنظیمات گوشی غیر فعال سازید.
·        پیش از سفر به قطر، بهتر است با فعال سازی   PIN CODE سیم کارت و یا تعریف رمز برای گوشی هوشمند، امکان سوء استفاده های احتمالی در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی را به حداقل برسانید.
به نظر می رسد در آستانه جام جهانی 2022،  اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با در نظر گرفتن طیف مختلف و گسترده ای از سلیقه ها و نیازهای مشترکین، خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشور؛ بسته های کاربردی و متنوعی را تعریف کند که متقاضیان می توانند بسته به نوع مصرف خود، بهترین بسته را خریداری و فعال نمایند. 
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 

مهم ترین شایعات شکل گرفته پیرامون سیم کارت های 0912

 سیم کارت 0912 به دلیل محبوبیت زیاد و قدمت طولانی تر همراه اول نسبت به سایر اپراتورهای دیگر، همیشه اخبار و شایعاتی بی منطق و دروغین در مورد سیم کارت 0912 انتشار پیدا میکند

البته شایعات برای همه کسب کارهای محبوب است اما چنین خبرهایی در مورد سیم کارت های 0912 حتی برای مدت کوتاه ممکن است باعث ضرر مالی شود به همین دلیل باید همیشه به مه اخبارهایی که در مورد این سیم کارت ها نشر داده میشود توجه نکرد. 
 
سیم کارت های 0912 نیز از همان روزهای اولیه عرضه تا کنون که در حدود سه دهه از عرضه آنها می گذرد، فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و با شایعات و خبرهای زیادی دست و پنجه نرم کردند، ولی در پایان همیشه روز به روز بر ارزش ریالی و اعتبار این سیم کارت افزوده شده و محبوبیت آنها نیز در بین کاربران افزایش پیدا کرده است.
 
در هر صورت اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید سیم کارت های 0912 را دارید و به دنبال کسب اطلاعات دقیق و موثق در مورد این سیم کارت می گردید، تا پایان ما را همراهی کنید تا هم از آخرین شایعات پیرامون این سیم کارت پر طرفدار مطلع گردید و هم بتوانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت و جایگاه واقعی سیم کارت های 0912 بدست آورید.
 
مهم ترین شایعات پیرامون سیم کارت های 0912:
 
 
 
1.     به زودی از سوی همراه اول سیم کارت های 0912 رایگان واگذار می گردد!
این شایعه را می توان از آن جمله خبرهای شاخدار عنوان کرد که به هیچ وجه قابل قبول و منطقی نمی باشد. زیرا تقریبا همه کاربران از ارزش سیم کارت های دائمی 0912 آگاه هستند و می دانند که این سیم کارت ها، از ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند. حتی شماره های جدید و صفر آن که قدمت کمتری داشته و بالطبع قیمت پایین تری هم دارند، روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد و رشد صعودی خوبی در بازار سیم کارت ایران دارند. حال این سوال پیش می آید که چرا باید اپراتور همراه اول، با ارزش ترین و گران ترین و پر تقاضا ترین سیم کارت خود را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد؟
 
 
 
2.     به زودی سیم کارت 0912 اعتباری عرضه می شود!
اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، از همان سال 73 سیم کارت های دائمی خود را به صورت استانی عرضه کرد. به همین خاطر هر پیش شماره این اپراتور، مربوط به یک استان مشخص می باشد. پیش شماره  0912 نیز مربوط به استان های تهران، قم، قزوین، کرج، سمنان و زنجان می باشد.
 
کم کم بعد از گذشت چند سال و حضور اپراتور ایرانسل با سیم کارت های اعتباری، همراه اول هم سیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره های استانی ارائه نمود. فقط در این بین تنها پیش شماره ای که سیم کارت اعتباری ندارد، مربوط به پیش شماره 0912 می باشد.
 
همین موضوع هم باعث شده تا هر چند وقت یکبار، شایعاتی پیرامون عرضه سیم کارت های اعتباری 0912 در بازار شنیده شود و عده ای منتظر سیم کارت اعتباری 0912 ارزان قیمت بمانند. حال آنکه یکی از مهم ترین دلایل بالا بودن قیمت سیم کارت های  0912، دائمی بودن آنهاست که سبب می گردد تا این پیش شماره از سایر پیش شماره های همراه اول جدا شده و منحصر بفرد گردد.
 
 
 
3.     سیم کارت های 0912 خیلی زود سلب امتیاز می شوند!
موضوع سلب امتیاز به هیچ وجه مختص پیش شماره 0912 نبوده و همه سیم کارت های اعتباری و دائمی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل مشمول این قانون می گردند. بنابرین فرقی نمی کند مشترک کدام اپراتور باشید، فقط باید مراقب باشید تا مشمول قانون سلب امتیاز نشوید.
 
براساس این قانون در صورتی که مشترک طی دوره های متوالی نسبت به پرداخت بدهی سیم کارت خود اقدام ننماید، امکان از دست دادن امتیاز سیم کارت خود را دارد که این امر از سوی اپراتور به روش های مختلف مانند پیامک به مشترک اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که مشترک از تلفن همراه خود موجب مزاحمت دیگران شود و عمدا و با سوء نیت ارتباط دیگران را مختل نماید، برای بار اول مشمول قطع سیم کارت به مدت یک هفته، برای بار دوم قطع سیم کارت به مدت سه ماه و برای بار سوم امتیاز سیم کارت مشترک برای همیشه سلب می گردد.
 
بنابراین این قانون مشمول کلیه مشترکین بوده و به هیچ وجه مختص سیم کارت دائمی 0912 نمی باشد، هر چند که این شماره نسبت به باقی شماره ها از امن ترین سیم کارت ها، از بابت خطر سلب امتیاز می باشد و بر اساس اعلام اپراتور همراه اول در صورت عدم پرداخت بدهی در سال های طولانی ( بیش از سه سال ) امکان سلب امتیاز این پیش شماره با ارزش وجود دارد.
 
 
 
4.     سیم کارت 0912 یک میلیونی!
این خبر شایعه است یا واقعیت!!
 
زیرا سوال اینجاست چگونه ممکن است سیم کارت 0912 یک میلیونی داشته باشیم؟!!! در حالی که هر چند وقت یکبار خبر فروش سیم کارت های 0912 با قیمت های نجومی و میلیاردی، همه را شگفت زده می کند...
 
واقعیت این است که شماره های رند و کدهای پایین 0912، به دلیل قدمت و تقاضای بالا از اعتبار و ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند که به دلیل عدم عرضه، فراوانی کمی در بازار داشته و همین موضع سبب می گردد تا به محض عرضه شدن، با انبوهی از متقاضیان خرید روبرو شده که حاضرند تقریبا هر بهایی برای داشتن این سیم کارت ها بپردازند.
 
ولی در این بین، سیم کارت هایی نیز هستند که در سال 93 با پیش شماره صفر و 9 از سوی اپراتور همراه اول عرضه شده و به علت قدمت کمتر، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. این سیم کارت ها که در بازار سیم کارت ایران به سیم کارت ارزان قیمت 0912 معروفند، به خاطر قدمت کمتر و فراوانی بیشتر، قیمت متعادل تری نسبت به سایر پیش شماره های 0912 دارند، هر چند؛ به هیچ وجه این عدد یک میلیون نمی باشد، ولی قطعا شرایط خرید این نوع سیم کارت ها بسیار بهتر می باشد.
 
 
 
البته سیم کارت 0912 پیش شماره صفر و 9 در سال 93 با قیمت دویست هزار تومان از سوی اپراتور همراه اول در اختیار مشترکین قرار می گرفت، ولی الان با گذشت بیش از 8 سال قیمت پایه این سیم کارت ها از 8 میلیون تومان می باشد که با توجه به رندی شماره، میزان کارکرد و ... روند صعودی به خود می گیرد.
 
در هر صورت این شماره های ارزان با قیمت اقتصادی می تواند برای سیم کارت اولی ها یک پیشنهاد مناسب و مقرون به صرفه باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب، از تنوع شماره بالایی هم برخوردار بوده و شماره های صفر و کار نکرده آن نیز به مراتب بیشتر از سایر پیش شماره ها می باشد. علاوه بر این با توجه به این که این شماره ها از سوی معتبرترین و با ارزش ترین اپراتور کشور عرضه می شوند، به عنوان یک منبع معتبر برای سرمایه گذاری، با گذشت زمان قیمت چند برابری پیدا خواهند کرد.
 
خرید یک سیم کارت همواره به عنوان یک چالش می تواند خسته کننده و طولانی گردد، ولی اگر با آگاهی کامل صورت پذیرد می تواند به عنوان یک انتخاب خوب، گامی بلند در جهت موفقیت به شمار آید. پس اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب سیم کارت، اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کرده و سپس با خرید از مراکز معتبری همچون رند باز که نه تنها در این زمینه از تجربه کافی برخوردارند بلکه به علت اعتبار بالا مورد توجه حرفه ای های این حوزه می باشند، این چالش را به فرصتی استثنایی و غیر قابل تکرار تبدیل کنید. 
 
 
 
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 

 

صفحه قبل 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد