x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

شرایط فروش اقساطی سیم کارت های دائمی همراه اول چگونه می باشد؟

 

در صد سال گذشته ارتباطات با تلگراف انجام می شد و بسیاری از مردم از هیچ جا خبر نداشتند و ارتباط بسیار کم بود.اما با گذشت زمان و پیشرفت  تکنولوژی ارتباطات گسترش یافت و آمدن گوشی ها و بعدا گوشی های هوشمند انقلابی در ارتباط برقرار کرد. این روز ها اپراتور ها در حال تلاش هستند که بهترین خدمات خود را بدهند. اپراتور همراه اول  که قدیمی ترین اپراتور در کشور است این روز ها  در تلاش است که  برای کسانی که سیم کارت همراه اول را دوست دارند تهییه کنند طرح بسیار جالبی را گذاشته است . آن هم طرح خرید اقساطی سیم کارت دائمی همراه اول  بوده که می تواند برای کسانی که قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارند بسیار جذاب بوده است.این طرح  سیم کارت اقساطی در 6 ماه یا 36 ماه اجرا می گردد که برای کسانی که سیم کارت اقساطی می خواهند جذاب بوده است

طرح تقسیط فروش سیم کارت های دائمی همراه اول

از ابتدای آذر ماه 1394 همراه اول، طرح تقسیط 6 ماهه سیم کارت های دائمی در بسته بندی استاندارد را ارائه نموده است که این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

بر اساس این طرح علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر یا فروشگاه های همراه اول برای خرید سیم کارت های دائمی این اپراتور به مبلغ 20 هزار تومان ثبت نام نمایند. سپس با تقسیط وجه سیم کارت در 6 قسط 20 هزار تومانی تنها با پرداخت مبلغ 26،800 تومان سیم کارت جدید را فعال نمایند.

 

نحوه پرداخت اقساط 6 ماهه سیم کارت های دائمی

قیمت مصوب سیم کارت ودیعه دار

قیمت خرید بسته

​باقیمانده مبلغ سیم کارت

پیش پرداخت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

1،668،000 ريال

200،000 ريال

1،468،000 ريال

268،000 ریال

6 قسط

200،000 ريال

 

 

البته مشترکین می توانند در صورت تمایل اقساط خود را در بازه طولانی تری تسویه کنند و در طرح تقسیط 36 ماهه همراه اول شرکت نمایند و با پرداخت مبلغ 20،800 تومان سیم کارت دائمی خود را فعال نموده و بقیه مبلغ را به صورت اقساطی بپردازند.

 

نحوه پرداخت اقساط 36 ماهه سیم کارت های دائمی

قیمت مصوب سیم کارت ودیعه دار

قیمت خرید بسته

باقیمانده مبلغ سیم کارت

پیش پرداخت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

1،668،000 ريال

200،000 ريال

1،468،000 ريال

208،000 ریال

36 قسط

35،000 ريال

 

 

بر اساس اعلام این اپراتور؛ سیم کارت دائمی همراه اول بر اساس رنج تعریف شده استان ها در بسته بندی استاندارد همراه اول با قابلیت انتخاب شماره و بهره مندی از قیمت مصوب و تقسیط وجه بدون دریافت مبلغ اضافه و دریافت مدارک ضمانت پرداخت اقساط ( چک یا سفته ) قابل دسترسی می باشد.

البته این سیم کارت های دائمی به دلیل اقساطی بودن محدودیت هایی نیز دارند که مشترکین باید قبل از ثبت نام نسبت به آن آگاهی داشته باشند.

 

محدودیت های سیم کارت در دوره تقسیط شامل موارد ذیل می گردد :

·        عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت

·        عدم امکان مکالمه رومینگ

·        عدم امکان استفاده از سرویس ترابرد پذیری

·        میزان ودیعه به میزان 80% مبلغ پیش پرداخت می باشد

·        قطع کامل در صورت عدم پرداخت اقساط تا سه ماه

البته مشترکین توجه داشته باشند، اگر سیم کارت به علت عدم پرداخت اقساط در موعد مقرر قطع گردد، در صورتی سیم کارت وصل می گردد که مشترک کلیه اقساط معوقه را به صورت یکجا پرداخت نموده باشد.

شایان ذکر است، مشترک تنها سه ماه پس از قطع شدن سیم کارت فرصت تسویه حساب دارد، در صورت عدم تسویه در این سه ماه، خط تخلیه می گردد و چنانچه مشترک تا 6 ماه پس از تخلیه، جهت تسویه حساب کامل و پرداخت بدهی اقدامی نکرده باشد، خط عودت و غیر قابل استرداد می گردد.

 

نکات و شرایط مهم :

·        بعد از فعال سازی سیم کارت ،کلیه سرویس های همراه اول به غیر از امکان ترابرد، رومینگ و نقل و انتقال قابل فعال سازی می باشد.

·        مشترک می تواند در صورت تمایل به صورت همزمان یک یا چند قسط و یا حتی کلیه اقساط را یکجا بپردازد.

·        مبلغ اعلام شده بر اساس نرخ مصوب سیم کارت دائمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بوده و سالیانه به این مبلغ ما به تفاوت نرخ مالیات و عوارض اضافه می گردد.

·        طرح تخفیف تعرفه ( بسته 399 ) به محض فعال سازی بر روی خط فعال خواهد شد.

·        72 ساعت قبل از سررسید اقساط، جهت یادآوری و پرداخت اقساط از سوی اپراتور همراه اول با سرشماره 635005، پیامک اطلاع رسانی برای مشترک ارسال می گردد.

·        مشترکین می توانند اطلاعات مربوط به میزان اقساط پرداخت شده و مابقی اقساط را از طریق دفاتر خدمات مشتریان و سیستم های دفاتر پیگیری کنند.

 

فروش آنلاین اقساطی

علاوه بر فروش اقساطی سیم کارت دائمی، همراه اول جهت تسهیل خرید سیم کارت دائمی، به افرادی که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول نداشته اند این فرصت را می دهد تا با مراجعه به دفاتر یا فروشگاه های همراه اول نسبت به انتخاب یکی از سیم کارت های دائمی سپرده دار یا بدون سپرده اقدام نمایند و مبلغ سیم کارت را به صورت 6 ماهه یا 36 ماهه تقسیط نمایند.

 

نحوه پرداخت اقساط 6 ماهه سیم کارت های به روز:

سیم کارت های به روز بدون سپرده

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،308،000 ريال

278،000 ريال

1،020،000 ريال

6 قسط

170،000 ريال

10،000 ريال

 

سیم کارت های به روز با سپرده

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،668،000 ريال

398،000 ريال

1،260،000 ريال

6 قسط

210،000 ريال

10،000 ريال

 

مشترکین همراه اول که تاکنون سیم کارت دائمی نداشته اند؛ می توانند در صورت تمایل با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های همراه اول می توانند سیم کارت های دائمی با تقسیط 36 ماهه ثبت نام و فعال نمایند.

 

نحوه پرداخت اقساط 36 ماهه سیم کارت های به روز:

سیم کارت های به روز بدون سپرده

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،308،000 ريال

218،000 ريال

1،080،000 ريال

36 قسط

30،000 ريال

10،000 ريال

 

سیم کارت های به روز با سپرده

قیمت مصوب سیم کارت

پیش پرداخت

باقیمانده مبلغ سیم کارت

تعداداقساط

مبلغ هر قسط

پرداخت به دفتر بابت کارمزد

1،668،000 ريال

326،000 ريال

بسته های همراهی همراه اول در شب یلدا

 

شب یلدا یکی از زیباترین جشن های ایرانیان است که هر ساله به دلیل طولانی ترین شب سال خانواده ها دور هم جمع میشوند و این شب زیبا را در کنار هم جشن میگیرند و همراه اول به پاس این سنت زیبا همیشه برای مشترکین خود هدایای ارزنده ای در نظر گرفته است که در ادامه به جزییات این هدیه ها میپردازیم.

اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور به مناسبت شب یلدا؛ بسته های نامحدود مکالمه و اینترنت را در نظر گرفته است که از 8 شب تا 8 صبح با تخفیف استثنایی در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان قرار می گیرد. مشترکین توجه داشته باشند؛ این بسته ها از ساعت 8 صبح روز 30 آذر ماه تا ساعت 24 همان روز قابل خریداری می باشد.

 

شرایط بسته :

هدایای ویژه شب یلدای همراه اول به صورت دو بسته اینترنت نامحدود و مکالمه نامحدود ارائه می گردد که با تخفیف ویژه در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد.

 

بسته های یلدایی همراه اول

نام بسته

مهلت استفاده

قیمت

اینترنت نامحدود

8 شب 30 آذر ماه  تا 8 صبح اول دی ماه 1401

8 هزار تومان

مکالمه نامحدود

8 شب 30 آذر ماه  تا 8 صبح اول دی ماه 1401

2 هزار تومان

 

 

نکات و قوانین مهم :

·        بسته ویژه یلدا، قابلیت رزرو یا تمدید خودکار ندارد.

·        این بسته ها از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 30 آذر ماه 1401 تا ساعت 24 همان روز قابل خریداری و فعال سازی می باشد، ولی مهلت استفاده از این بسته از 8 شب 30 آذر ماه تا 8 صبح یکم دی ماه می باشد.

·        امکان تمدید این بسته به صورت همزمان با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی همراه اول برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.

·        برای مشترکین انارستان همراه اول؛ امکان فعال سازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های اینترنت و ترکیبی انارستان وجود دارد.

·        قیمت اعلامی ابن بسته ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و در زمان فعال سازی بسته 9% مالیات به قیمت بسته ها اضافه می گردد.

·        قیمت بسته های یلدایی به علاوه 9% مالیات، از اعتبار ریالی مشترکین اعتباری کسر می گردد و برای مشترکین دائمی به صورت حساب پایان دوره اضافه خواهد شد.

 

نحوه فعال سازی بسته ها

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع ) در بازه زمانی اعلام شده نسبت به فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند. کد دستوری # 6671 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 6671 مربع ) نیز در اختیار مشترکین انارستانی می باشد تا در صورت تمایل در بازه زمانی اعلام شده؛ نسبت به فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدایای یلدایی ایرانسل در یلدای پرچله 1401

 

شب یلدا یکی از جشن های ایرانیان است که هرساله با گرفتن مهمانی و دورهمی های خانوادگی این شب طولانی را به یاد ماندنی میکنند و امسال نیز ایرانسل به مناسبت شب یلدا به مشترکین خود هدایای خاصی در نظر گرفته است که آخرین شب پاییز را منحصر بفرد بگذرانیم. 

·        نحوه فعال سازی

هدایای ویژه ایرانسل به مناسبت شب یلدا، شامل 40 دقیقه مکالمه هدیه پس از 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی به همراه شانس دریافت 40 گیگابایت اینترنت همراه ( استفاده از تکان شگفت انگیز ایرانسل من ) می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در روزهای 30 آذر ماه و اول دی ماه 1401 با شماره گیری کد دستوری  # 2* 1* 4444 *  ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع ) نسبت به فعال سازی این طرح اقدام نمایند. البته مشترکین توجه داشته باشند؛ این طرح تنها  از بامداد 30 آذر ماه 1401 تا ساعت 59: 23 اول دی ماه 1401 قابل فعال سازی و استفاده می باشد.

 

·        هدیه ویژه یلدایی

علاوه بر هدیه فوق، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، هدیه ویژه این اپراتور در بخش" تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من " می باشد که در روزهای 30 آذر ماه و اول دی ماه؛ تکان شگفت انگیز ایرانسل من به 1401 کاربر ایرانسلی 40 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد.

برای دریافت این هدیه ویژه، کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند در بازه اجرای این طرح (30 آذر ماه و اول دی ماه ) با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز ایرانسل من و تکان دادن گوشی همراه، شانس خود را برای دریافت بسته هدیه 40 گیگابایتی امتحان کنند. بخش تکان شگفت انگیز از صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من قابل دسترسی می باشد.

مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که اعتبار این بسته پس از زمان فعال سازی طرح خواهد بود و هر کاربر تنها یک بار  می تواند از شانس خود جهت دریافت این هدیه ویژه استفاده نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


آیا باید خرید سیم کارت های 0912 گران قیمت را تحریم کرد؟

 بازار خرید و فروش سیم کارت های 0912 که تنها سیم کارت دائمی همراه اول می باشد که شماره اعتباری ندارد از داغ ترین و جنجال برانگیزترین بازارهای فعال در این حوزه می باشد که هر چند وقت یکبار، خرید یا فروش یکی از پیش شماره هایش تیتر اول خبرهای داغ رسانه ها می شود.

 
پرداخت قیمت های میلیاردی یا تعویض یک شماره رند 0912 با یک واحد آپارتمان یا یک ماشین لوکس، از جمله خبرهای داغی است که تقریبا برای همه تعجب برانگیز بود. ولی نکته ای که در این معاملات بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا یک سیم کارت تا این اندازه ارزش دارد و آیا واقعا چنین معامله ای برای خریدار سودآور خواهد بود؟
 
قبل از هر چیز باید بپذیریم که بازار خرید و فروش سیم کارت ایران نیز به دور از جنجال های دلالی و مافیایی نخواهد بود، ولی قطعا تاثیرگذاری حضور چنین افرادی تا این اندازه بازار سیم خرید و فروش سیم کارت های 0912 را ملتهب نخواهد ساخت. آنچه که مسلم است؛ اعتبار سیم کارت دائمی 0912، به عنوان یکی از قدیمی ترین سیم کارت های عرضه شده، در بین همه اقشار جامعه بالا می باشد و افرادی که از این شماره ها استفاده می کنند، به صورت غیر مستقیم افراد قابل اعتماد و معتبر ترین در بین مردم شناخته می شوند. البته این ارزش ریالی و اعتبار در مورد همه سیم کارت های 0912 به یک اندازه نیست و هر چه کد پیش شماره کمتر باشد، قیمت سیم کارت نجومی تر و بیشتر خواهد بود.
 
تقریبا جنجال هایی که در مورد شماره های رند 0912 همراه اول از گوشه و کنار شنیده می شود، مربوط به شماره هایی با کد 1 تا 3 این پیش شماره می باشد که از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیش شماره های موجود در بازار به شمار می باشند.
این کدهای لاکچری که مورد توجه مدیران، صاحبان برندها، پزشکان، وکلا و افرادی با سطح مالی بسیار بالا می باشند، از جمله شماره هایی هستند که به محض عرضه، هزاران خاطر خواه پیدا می کنند و در یک فضای رقابتی معمولا با یک قیمت نجومی به فروش می رسند.
قطعا یکی از دلایل قیمت بسیار بالای این سیم کارت ها، تعداد محدود و عرضه گاه به گاه این شماره ها می باشد، ولی دلیل استقبال بالای افراد و پرداخت هزینه های گزاف برای داشتن یک سیم کارت، قطعا چیزی فراتر از محدودیت های ایجاد شده؛ می باشد.
آنچه که سیم کارت های رند 0912 را از سایر شماره ها خاص و متمایز می کند را می توان به موارد زیر ربط داد:
 
·        ایجاد حس اعتماد
با توجه به این که سیم کارت 0912 متعلق به شهر تهران می باشند، در کل کشور خیلی از صاحبان برندها و مشاغل خاص؛ برای جلب اعتماد از این شماره ها استفاده می کنند. زیرا به علت قیمت بالای این سیم کارت ها، کسی با این شماره اقدام به کلاهبرداری یا تخلف نخواهد کرد و صرف ارائه این شماره، صاحب آن در بین مردم و کسبه معتبر می گردد.
علاوه بر این کسی که برای کار یا حرفه اش از شماره ای استفاده می کند که قیمت نجومی دارد، ناخودآگاه در جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار می گیرد و در بین افراد معتبر تر خواهد بود. زیرا در نظر مردم کسی که برای معرفی برند از یک شماره میلیاردی استفاده می کند، حتما شماره حسابش نیز پر و پیمان خواهد بود.
 
·        ایجاد حس نکته سنجی و دقت نظر
استفاده از این شماره های خاص برای تبلیغات یا شروع یک حرفه، نشان دهنده دقت نظر و توجه مدیر آن برند به جزئیات است که سبب می شود در ذهن مخاطبان به عنوان یک انسان دقیق و نکته سنج ثبت گردد.
 
·        ایجاد حس متفاوت بودن
مدیر یا شخصی که از یک شماره خاص مانند یک شماره رند 912 برای کسب و کارش استفاده می کند، از همان ابتدای کار؛ خود و برندش را به عنوان یک برند منحصر بفرد و لاکچری معرفی می کند که از همان روزهای آغازین یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر می ایستد.
 
·        اعتبار بخشی به کسب و کار
در دنیای تجارت کنونی که سرعت و دقت حرف اول را می زند، انتخاب یک شماره های رند که معمولا از تکرار یک یا چند عدد برخوردار است و به راحتی در یاد و خاطره جامعه هدف نقش می بندند، می تواند کمک کند تا شما در همان گام نخست حضور، آن چنان کسب اعتبار کنید که به عنوان یک رقیب سرسخت، غیر قابل دستیابی باشید.
 
·        بالا بردن پرستیژ شخصی
البته در بین طرفداران پروپاقرص سیم کارت های رند 0912، افرادی هستند که از این شماره ها برای بالا بردن پرستیژ شخصی استفاده می کنند و اصلا به دنبال استفاده تجاری نیستند. این افراد که معمولا سبک زندگی خاصی دارند، از این شماره های لوکس برای استفاده های شخصی و یا دادن یک کادوی خاص و لاکچری به اطرافیان خود استفاده می کنند و تلاش میکنند تا خود را شخصی لاکچری با پرستیژ منحصر بفرد نشان دهند.
 
·        بالا بردن حس اعتماد به نفس
شماره رند 0912 همراه اول، در بین مردم به عنوان یک شماره گران و معتبر شناخته می شوند که همین امر باعث می شود تا مالک آن نیز حس اعتماد به نفس بهتری داشته و با این حس اعتماد در مصاحبه ها و کنفرانس ها بهتر از دیگران بدرخشد.
در هر صورت به نظر می رسد؛ شماره رند 0912 برای صاحبان کسب و کارها، همچون نردبانی است که باعث پیشرفت و ترقی آنها می شود و به انها کمک می کند تا مسیر طولانی و پر فراز و نشیب پیشرفت را سریعتر و آسان تر طی کنند، به همین خاطر شاید خرید چنین شماره هایی در بعضی شرایط لازم و ضروری باشد. زیرا در بحث تبلیغات، هزینه برای چنین مواردی درآمد را به میزان قابل توجهی بالا می برد و بازگشت سرمایه را سریعتر می سازد.
با این شرایط؛ شاید در مورد سیم کارت های رند 0912، نباید گفت که سیم کارت گران نخرید!!! زیرا این سیم کارت ها با کارکرد چند منظوره خود، چیزی فراتر از یک سیم کارت ساده بوده و می توانند در آن واحد در چند جبهه عمل کنند و مسیر موفقیت را هموار تر از همیشه سازند. علاوه بر این سیم کارت های رند 0912 ، به عنوان سرمایه شرکت یا مجموعه؛ در هر شرایطی بسیار آسان و با قیمتی به مراتب بالاتر از زمان خرید، به فروش می رسند.
قیمت بالای این سیم کارت ها باعث شد که در حال حاضر، وب سایت هایی که برای سال های طولانی به کار خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، شرایط خرید قسطی سیم کارت را برای افراد ایجاد کنند.
 
رندباز به عنوان یکی از قدیمی ترین وب سایت های فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت که در بین حرفه ای های این بازار به عنوان مرجع معتبر قیمت گذاری نیز شناخته می شود، شرایط قسطی خرید یا فروش را برای کلیه سیم کارت های فعال در کشور، خصوصا سیم کارت های رند 0912 ایجاد نموده و به صاحبان کسب و کارها این فرصت را داده است تا با پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت و تضمین پرداخت مابقی به صورت اقساط، صاحب سیم کارت مورد نظر خود شده و از مزایای فوق العاده آن بهره مند گردند.
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل

 

شاتل موبایل به عنوان اولین عرضه کننده سیم کارت هوشمند نه تنها هزینه های ارتباطی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است بلکه سرعت و خدمات منحصر بفردی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

 

شاید خیلی از افراد شاتل موبایل را به عنوان عرضه کننده سیم کارت های هوشمند بشناسند. زیرا سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفردی را در اختیار مشترکین قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛  بلکه تجربه بهتری از سرعت و خدمات را نیز برای آنها رقم می زند.

در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سیم کارت هوشمند توریست

علاوه بر خدمات فوق، این بار شاتل موبایل با ارائه سیم کارت هوشمند توریست، خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این خدمات که به صورت ترکیبی شامل مکالمه، اینترنت و پیامک می شود با توجه به نیازهای گردشگران در قالب بسته های مختلفی ارائه می گردد که از مزایای فوق العاده ای هم برخوردار می باشد.

به طور کلی سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل به همراه 4 بسته متفاوت شامل موارد ذیل می گردد:

 

نام بسته

اینترنت همراه

مکالمه درون شبکه

اعتبار اولیه

قیمت

بسته پایه

5/1 گیگابایت

1000 دقیقه

2،000 تومان

40،000 تومان

بسته  اول

5/2 گیگابایت

1000 دقیقه

5،000 تومان

50،000 تومان

بسته دوم

5/4 گیگابایت

1000 دقیقه

10،000 تومان

57،000 تومان

بسته سوم

10 گیگابایت

1000 دقیقه

20،000 تومان

86،000 تومان

بسته چهارم

20 گیگابایت

2000 دقیقه

25،000 تومان

104،000 تومان

 

 

 

سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل به مدت سی روز پس از ثبت نام قابل استفاده می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه های شاتل موبایل در فرودگاه ها و مبادی ورودی کشور با ارائه پاسپورت نسبت به خرید، ثبت نام و فعال سازی آن اقدام نمایند.

بنابراین گردشگرانی که ایران را به عنوان مقصد سفر تفریحی و زیارتی خود انتخاب می کنند، می توانند خرید سیم کارت های توریستی هوشمند شاتل موبایل را از بین سیم کارت های عرضه شده از سوی سایر اپراتور ها انتخاب کرده و علاوه بر بهره مندی از امکانات فوق العاده از مزایای بی نظیرش هم لذت ببرند.

 

مزایای خاص و منحصر بفرد سیم کارت های توریستی شاتل موبایل به شرح ذیل می باشند:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 4G

·        کد دستوری به زبان انگلیسی و عربی

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان

·        مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت و مکالمه

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

تماس بین الملل در شاتل موبایل

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب گردیده که در حال حاضر فاصله ها به نوعی مفهوم گذشته را نداشته باشند و جهان به دهکده ای تبدیل گردد که ارتباط در آن بسیار ارزان تر و آسان تر از قبل باشد. در جهان کنونی ارتباطات معمولا بر پایه تلفن های همراه بوده و همین امر برقراری ارتباط در هر ساعت یا مکانی را به راحتی مقدور می سازد.

اگر مشترک شاتل موبایل هستید و اعضای خانواده یا دوستانتان در کشور دیگری اقامت دارند  و یا مجبور به برقراری ارتباط های کاری با کشورهای دیگر هستید، شاتل موبایل ارزان ترین و آسان ترین روش را برای شما در نظر گرفته است. سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل این امکان را به کاربران می دهد تا به سادگی با تمام نقاط دنیا متصل شده و با تعرفه ای کاملا اقتصادی از برقراری یک ارتباط پایدار لذت ببرند. تعرفه تماس در سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل بر اساس دقیقه بوده و برای آگاهی مشترکین به تفکیک کشورها در وب سایت این اپراتور موجود می باشد.

 

برای آگاهی از این تعرفه ها مشترکین باید بعد از ورود به وب سایت شاتل موبایل در بخش " محصولات و خدمات، " گزینه " تعرفه تماس بین الملل شاتل موبایل " را انتخاب نموده و در قسمت جستجو با انتخاب نام کشور مورد نظر، از تعرفه تماس که به ازاء هر دقیقه اعلام شده، مطلع گردند.

علاوه بر این ؛ علاقمندان به این خدمات  می توانند در وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir  اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل بهره مند گردند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


ره آورد نوزدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

 

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، «هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

این مراسم که با پیام ویدئویی" خانم اتسوکو سوفی هارا رئیس و آقای فیلیپ سفر، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی،" ( IPRA ) آغاز شد و با سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داشت، با حضور و سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی و با موضوع قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی در عصر روز سه شنبه ادامه داشت.

 

این سمپوزیوم بین المللی با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی ( IPRA ) برگزار شد و رئیس این انجمن در یک پیام ویدئویی ابراز امیدواری کرد تا سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای خواهد بود، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و افق جدیدی فراروی روابط عمومی جهانی بگشاید.

 

فیلیپ شپرد ، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی، نیز در بخشی از پیام ویدئویی خود با تعریف مقوله ارتباطات پایدار گفت: "روابط عمومی یعنی مدیریت تصمیم گذاری بر اساس علایق بین سازمان ها و ارگان ها که درباره چیستی، چرایی و چگونگی صحبت می کند."

 

در این مراسم علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی، خواستار توجه هر چه بیشتر سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نقش روابط عمومی در زمینه ارتباط با افکار عمومی شد. ایشان فضای بین المللی رسانه ای را معادل جنگ تلقی کرد و بیان داشت: "به عبارتی وسط میدان جنگ روابط عمومی ها هستیم و در میدان رسانه با فکر و اندیشه طرف هستیم. "

 

مریم جلالی نیز با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در توسعه صنعت گردشگری، گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اختیار حاضران قرار داد و خواستار توجه به دستاوردهای نشست علمی در این حوزه در جهت نقش آفرینی روابط عمومی در سازمان ها شد.

در بخش معرفی برترین های این رویداد، عنوان برترین ها به دو اپراتور بزرگ کشور، اپراتور همراه اول و ایرانسل تعلق گرفت:

 

اپراتور همراه اول

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات، روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت "نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای" شد. این نشان به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی استفاده بهینه از تکنیک های شبکه بندی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه ای ( روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی بر اساس سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان ) به همراه اول اعطا شد.

هم چنین این اپراتور بعد از جمع بندی و تصمیم هیات داوران، به عنوان "روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای" نیز معرفی گردید و لوح و تندیس این جشنواره تقدیم بزرگترین اپراتور فعال در کشور گردید.

 

اپراتور ایرانسل:

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل نیز، این اپراتور به دلیل کاربرد سیستم ها و رسانه های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه های اجتماعی در امور ارتباطی برای چندمین بار شایسته دریافت لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال گردید.

علاوه بر این به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای ( علمی- صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح " جایزه ملی روابط عمومی برتر" نیز نصیب این اپراتور گردید.

 

موضوع  روابط عمومی شبکه ای که در این رویداد بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش کرد تا با روش علمی- پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی به یک جمع بندی علمی به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست پیدا کند؛ در شرایطی برگزار شد که دنیا با مفاهیمی مانند شبکه های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه ای سروکار دارد. در این رویداد متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه ها های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکه ای برای حاضران در جلسه تشریح کردند.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین"  راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه ای " و " مدیریت و ساختار شبکه ای در روابط عمومی"  عصر روز سه شنبه به کار خود پایان داد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


 

 

مکالمه همراهی همراه اول

 همراه اول بیشترین مشترکین را در بین اپراتورها دارد از این رو با ارائه بسته‌های مکالمه، مانند مکالمه خانواده و مکالمه همراهی، امکان مکالمه نامحدود رایگان را به مشتریان خود ارائه کرد تا مشترکین بتوانند از بسته‌های مقرون به صرفه مکالمه‌ی درون شبکه که برای مشترکین همراه اول فراهم شده است، استفاده کنند. مشترکین می‌توانند با شماره گیری کدهای دستوری مربوطه بسته مکالمه همراه اول را فعال نمایند. همان‌طور که می‌دانید تعرفه مکالمات درون شبکه‌ای و برون شبکه‌ای مشترکین همراه اول چند سالیست که یکسان شده است. به این ترتیب این موضوع که از خط همراه اول خود با مشترکین همراه اول تماس بگیرید و یا با سایر اپراتورها تفاوت چندانی نمی‌کند. با این‌حال اپراتور همراه اول حالا با بسته‌های مکالمه ویژه‌ای که در نظر گرفته امکان برقراری تماس ارزان‌تر را برای مشترکین فراهم کرده است.

 
·        مکالمه همراهی
در این طرح، همراه اول متناسب با الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود، بسته یک ماهه مکالمه به آنها پیشنهاد می کند که این بسته پیشنهادی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان می باشد.
تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:
 
نوع خدمات
سیم کارت دائمی
سیم کارت اعتباری
مکالمه داخل شبکه ( از همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت )
هر دقیقه 599 ریال
هر دقیقه 899 ریال
مکالمه برون شبکه ( از همراه اول به سایر اپراتورها)
هر دقیقه 599 ریال
هر دقیقه 899 ریال
 
 
با توجه به این که در حال حاضر تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول بسیار بیشتر از مبلغ بیان شده در این سرویس می باشد، اپراتور همراه اول این طرح را با توجه به نیاز کاربران، در راستای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی نموده است. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1000 *  (  ستاره 1000 ستاره 1 مربع ) بسته مکالمه پیشنهادی همراه اول مربوط به خود را مشاهده نموده و پس از تایید و فعال سازی از تخفیف بیش از 70% در مکالمات خود بهره مند گردند. البته مشترکین توجه داشته باشند این بسته قابلیت رزرو ندارد و در صورت تایید، فعال می گردد.
 
·        سیم کارت های دائمی 1000 تومانی
همه ما میدانیم که سیم کارت دائمی همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که هر چه از قدمت بیشتری برخوردار باشند، اعتبار بیشتری هم خواهند داشت.
البته از آنجا که نحوه ارائه خدمات همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین پوشش شبکه و بهترین آنتن دهی برخوردار می باشد؛ به هیچ کدام از سیم کارت ها متفاوت نمی باشد، سیم کارت های جدیدی که از سوی این اپراتور ارائه می گردند، از نظر سرویس دهی و دسترسی به خدمات، کاملا مناسب و مطلوب می باشند. زیرا صرفنظر از قیمت مناسب، این سیم کارت ها از کلیه امکانات و خدمات همراه اول پشتیبانی کرده و شما به عنوان دارنده آن، امکان بهره مندی از کلیه مزایای این سیم کارت های دائمی را خواهید داشت.
 
بر اساس این طرح علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، ضمن تهیه کارت خرید سیم کارت دائمی همراه اول به قیمت 1،000 تومان نسبت به فعال سازی آن هم اقدام نمایند. با توجه به این که قیمت مصوب این سیم کارت ها 165،800 تومان و 129،800 تومان ( برای دو نوع سیم کارت دائمی همراه اول با ودایع متفاوت ) می باشد، پس از پرداخت مابقی مبلغ تا قیمت مصوب، متقاضی می تواند از بین سه شماره اعلامی، شماره مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.
در این طرح امکان خرید اقساطی سیم کارت به صورت 6 ماهه و 36 ماهه نیز وجود دارد که مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.
 
این سیم کارت های دائمی جدید علاوه بر قیمت مناسب 1،000 تومانی، شامل یک بسته خوش آمد به شرح ذیل می باشد:
·        1،000 پیامک داخل شبکه به مدت یک هفته
·        1،000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک هفته
·        اینترنت نامحدود به مدت 7 روز
·        هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز
البته پس از پایان یافتن بسته خوشامد سیم کارت 1،000 تومانی، به صورت خودکار هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز فعال و قابل استفاده خواهد بود. مشترکین اپراتور همراه اول توجه داشته باشند که در حال حاضر تعرفه هزینه های مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول برای سیم کارت های دائمی برابر با 599 ریال می باشد.
 
نکات و شرایط مهم:
·        این بسته خوش آمد به صورت خودکار بعد از اولین تراکنش مشترک دائمی جدید فعال می گردد.
·        مشترک دائمی حداکثر یک ماه فرصت دارد تا سیم کارت فعال شده را در گوشی هوشمند خود قرار داده و اولین تراکنش را انجام دهد.
·        بسته خوش آمد 1،000 تنها به مشترکین حقیقی همراه اول تعلق می گیرد.
·        هر مشترک همراه اول با کد ملی خود تنها یک بار می تواند برای سیم کارت جدیدش از بسته خوش آمد 1،000 استفاده نماید.
·        حد مصرف منصفانه دیتا در مدت زمان یک هفته بسته، تا 1،000 گیگابایت تعیین شده است.
·        فعال سازی بسته خوش آمد برای مشترکین دائمی به صورت خودکار بوده و نیاز به ثبت نام ندارد.
·        کد دستوری # 3 * 1000 *  ( ستاره 1000 ستاره 3 مربع ) برای استعلام از وضعیت در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.
با توجه به شرایط بیان شده، افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول را دارند، به راحتی می توانند با استفاده از این طرح هم صاحب یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و هم از شرایط فوق العاده بسته خوش آمد آن بهره مند گردند.
مشترکین همراه اول می توانند در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول ( از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990 ) پاسخ های لازم را دریافت نمایند.
 
 
منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز
 

 

 

 

جشنواره های هیجان انگیز شاتل موبایل

 

شاتل ‏‌موبایل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه کشور با امکان اتصال خودکار به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی در جشنواره پاییز ۱۴۰۱ به مشترکین فعال خود به قید قرعه ۳ گوشی آیفون ۱۴ به ۳ نفر جایزه می دهد.

در این جشنواره، تمامی مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می‌توانند تا پایان پاییز برای فعالیت‌های خود در شبکه شاتل‌ موبایل به ازای هر ۱۰۰۰ تومان تراکنش یک امتیاز در قرعه‌کشی ها کسب کنند و شانس خود را برای برنده شدن جایزه جذاب پاییز افزایش دهند. قرعه کشی های آیفون ۱۴ پایان هر ماه (مهر، آبان و آذر) برگزار خواهد شد.

 

در حال حاضر شاتل موبایل تنها اپراتور حقیقی موفق در ایران است که در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پر سرعت و روش های ارتباطی اینترنتی فعالیت می کند و به هیچ وجه اینترنت نسل دو در این شبکه عرضه نمی شود.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع و طراحی جشنواره های گوناگون تلاش می کند تا علاوه بر حضور مستمر در عرصه رقابت تنگاتنگ بین اپراتورها، سهم مهمی از بازار سیم کارت ایران را نیز نصیب خود کند. برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیف های ویژه را می توان یکی از دهها سرویس منحصر بفرد شاتل موبایل برشمرد که در راستای جلب رضایت بیشتر مشترکان صورت می پذیرد و هزینه های ارتباطی آنها را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین مشترکین می توانند با شرکت در جشنواره های مختلف شاتل موبایلی از جایزه های ویژه و منحصر بفردی همچون اینترنت رایگان، مکالمه و شارژ رایگان بهره مند گردند و یا با شرکت در قرعه کشی ها یکی از برندگان جوایز ارزشمند این اپراتور مانند گوشی هوشمند، پلی استیشن و... باشند.

جدیدترین و هیجان انگیزترین جشنواره های شاتل موبایلی که در حال برگزاری می باشد و مشترکین این اپراتور در صورت تمایل می توانند از آن بهره مند گردند، تحت عناوین ذیل در حال اجرا می باشد:

 

فقط با 1،000 تومان، آیفون 14 ببر!

این جشنواره که مخصوص تمامی مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می باشد تا پایان پاییز 1401 ادامه دارد و کلیه این کاربران می توانند برای فعالیت های مختلف خود در شبکه شاتل موبایل؛ به ازاء هر 1،000 تومان یک امتیاز در قرعه کشی هیجان انگیز آیفون 14 کسب کنند و با بالا بردن امتیاز؛ احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی افزایش دهند.

روش های کسب امتیاز در این قرعه کشی که در پایان هر ماه پاییز ( مهر، آبان و آذر ) برگزار خواهد شد، به شرح ذیل می باشد:

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید  بسته اینترنت = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید و فعال سازی سیم کارت = یک امتیاز

  • خرید مودم = 300 امتیاز

  • دعوت از دوستان = 20 امتیاز

البته مشترکین توجه داشته باشند در صورتی که قبلا سیم کارت شاتل موبایل را خریداری کرده اند و هنوز اقدام به فعال سازی آن ننموده اند، با فعال سازی سیم کارت  درباره اجرای جشنواره متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت خواهند کرد. مجموع امتیاز های هر مشترک هر هفته از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید.

در تمامی قرعه کشی های جشنواره پاییز، مجموع امتیاز های مشتریان از روز اول کمپین محاسبه خواهد شد.

 

یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه 

بر اساس این جشنواره، مشترکین شاتل موبایلی که دوستان خود را برای پیوستن به خانواده بزرگ شاتل موبایل دعوت کنند، 20 هزار تومان اعتبار از شاتل موبایل هدیه خواهند گرفت و 20 هزار تومان نیز به دوستانشان هدیه داده خواهد شد. علاوه بر این به ازاء هر خرید یا فعال سازی سیم کارت، توسط لینک دعوت اختصاصی شما، 20 امتیاز برای قرعه کشی ماهانه آیفون 14 برای مشترک ذخیره می شود.

مشترکین شاتل موبایل برای شرکت در این جشنواره جذاب می توانند با استفاده از یکی از روش های ذیل، لینک دعوت نامه اختصاصی خودشان را برای دوستانشان ارسال نمایند:

  1. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در اپلیکیشن شاتل موبایل من

  2. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در مدیریت حساب اینترنتی

  3. شماره گیری کد دستوری  # 1 * 7 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 7 ستاره 1 مربع ) از سیم کارت شاتل موبایل و دریافت لینک دعوت نامه اختصاصی به صورت خودکار از طریق پیامک

البته اگر مشترک دعوت کننده، مشترک اینترنت ADSL شاتل می باشد، در صورت دعوت از دوستان 20 گیگابایت اینترنت ADSL  هدیه دریافت خواهد کرد.

 

هر هفته، بزن به هدف و جایزه بگیر!

در این جشنواره شاتل موبایل، مشترکینی شرکت داده خواهند شد که میزان مصرف مکالمه و اینترنت آنها در طول هفته به حد نصاب تعیین شده برسد. مشترکینی که حد نصاب مشخص شده را کسب کرده باشند، بدون قرعه کشی از شاتل موبایل مکالمه، اینترنت همراه و اینترنت ADSL هدیه می گیرند.

 

شرایط و نکات مهم:

  • روش دریافت هدیه های جشنواره برای هر مشترک متفاوت بوده و از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

  • اگر مشترک ADSL   شاتل موبایل هستید، برای دریافت اینترنت ثابت خود، پیامک حاوی کد تخفیف با مهلت فعال سازی 7  روزه دریافت می کنید که کافی است کد را در صفحه " مدیریت حساب اینترنت   ADSL " خود از طریق منوی " خدمات شاتل"  گزینه"  کد تخفیف"  وارد کنید و از هدیه خود لذت ببرید.

  • استفاده از بسته های هدیه سیم کارت در میزان مصرف هفتگی برای شرکت در قرعه کشی محاسبه نمی گردد.

  • با رسیدن مشترک به حد نصاب مشخص شده، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه شنبه هفته بعد برای مشترک، به صورت خودکار فعال می گردد.

علاقمندان به این جشنواره ها  برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www. Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


سرویس مدیریت تماس برای مشترکین رایتل

 

سرویس انتقال تماس

یکی از سرویس های پرکاربرد مدیریت تماس، قابلیت انتقال تماس می باشد که از سوی اپراتور رایتل در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور قرار می گیرد و آنها می توانند در شرایطی که بنا به هر دلیلی نمی توانند به تماس های خود پاسخ دهند، آنها را به شماره دیگری منتقل کنند.

سرویس انتقال تماس به بخش های مختلفی تقسیم می شود که مشترک با در نظر گرفتن شرایط و نیاز خود می تواند از آنها استفاده نماید. این بخش ها به شرح ذیل می باشند:

 

انتقال تمامی تماس ها

در صورت فعال نمودن این بخش، کلیه تماس های ورودی مشترک در هر شرایطی ( عدم پاسخگویی، اشغال بودن خط، عدم دسترسی) به شماره ای که مشخص شده، انتقال می یابد.

انتقال تماس در صورت اشغالی خط

در صورتی که مشترک این بخش را فعال نماید، تماس های ورودی مشترک تنها در صورت مشغول بودن خط، به شماره مشخص شده، منتقل می شود.

 

انتقال تماس در صورت عدم پاسخگویی

با فعال شدن این بخش، کلیه تماس های ورودی مشترک در صورت عدم پاسخگویی، به شماره مشخص شده منتقل می گردد.

 

انتقال تماس در هنگام عدم دسترسی

در صورتی که مشترک این بخش را فعال سازد، کلیه تماس های ورودی در هنگام عدم دسترسی به مشترک به شماره مشخص شده، انتقال می یابد.

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، فعال سازی این سرویس هیچ هزینه ای برای مشترکین نخواهد داشت، ولی در صورت استفاده از آن مشترک ملزم به پرداخت هزینه ها می گردد و این بدان معناست که بعد از فعال سازی سرویس، اگر مشترک شماره خود را به شماره فرد دیگری منتقل نماید و فردی با مشترک تماس گیرد، در صورت انتقال تماس هزینه مکالمه با شماره منتقل شده محاسبه می شود.

برای فعال سازی این سرویس نیز مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل می توانند در قسمت تنظیمات تماس، تنظیمات لازم را انجام دهند. توجه به این نکته الزامی می باشد که در صورت فعال سازی این سرویس، امکان استفاده از سرویس تماس های از دست رفته برای مشترک وجود ندارد.

 

مسدود کردن تماس

یکی دیگر از قابلیت های سرویس مدیریت تماس، امکان مسدود نمودن تماس ها می باشد که با هدف ایجاد محدودیت در مکالمات در اختیار مشترکین سیم کارت  اعتباری رایتل و سیم کارت دائمی رایتل قرار می گیرد.

در این سرویس مشترکین می توانند هرگونه تماس داخلی یا خارجی به غیر از شماره های اضطراری را در صورت لزوم مسدود کنند. در صورت فعال سازی این سرویس کلیه مکالمات ( صوتی و تصویری)  ورودی و خروجی مشترک کاملا مسدود می شود.

این سرویس که با هدف کنترل هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی شده است در مواردی که مشترک گوشی هوشمند خود را در اختیار دیگران قرار می دهد و یا هنگامی که در موقعیت رومینگ قرار دارد، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. مشترکین برای فعال سازی این سرویس، باید به قسمت تنظیمات تماس گوشی هوشمند خود مراجعه نمایند. رمز عبور برای فعال سازی این سرویس به صورت پیش فرض 0000 می باشد که مشترکین می توانند در صورت تمایل این رمز را از طریق تنظیمات گوشی تغییر دهند.

استفاده از سرویس مسدود سازی تماس برای کلیه مشترکین رایتل رایگان بوده و محدودیت های مکالمه قابل اجرا در این سرویس، به شرح ذیل می باشد:

تمامی تماس های خروجی

تماس های خروجی بین الملل

تماس های خروجی بین المللی در حالت رومینگ

تمامی تماس های ورودی

تماس های ورودی در زمان  رومینگ

 

گزارش تماس

سرویس گزارش تماس مخصوص مشترکین اعتباری رایتل می باشد که برای آگاهی از آخرین وضعیت اعتبار مشترکین پس از هر تماس راه اندازی شده است. این سرویس که با هدف مدیریت هزینه های ارتباطی مشترکین از سوی اپراتور رایتل در اختیار مشترکین اعتباری قرار می گیرد، به آنها کمک می کند تا همواره از وضعیت اعتبار خود مطلع باشند. با فعال سازی این سرویس بعد از هر تماس، پیامی از سوی اپراتور رایتل مبنی بر مدت زمان مکالمه، هزینه تماس و باقیمانده اعتبار برای مشترکین اعتباری ارسال خواهد شد که در راستای آگاهی رسانی به مشترکین اعتباری بوده و آنها می توانند در صورت تمایل با کنترل هزینه های ارتباطی، هزینه های این بخش را بهتر مدیریت نمایند.

با توجه به این که این سرویس به صورت پیش فرض برای مشترکین اعتباری فعال نمی باشد؛ لازم است مشترکین با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند:

با مراجعه به سامانه رایتل من و انتخاب منوی سرویس های من

با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و انتخاب منوی سرویس های من

با استفاده از کد دستوری # 130 *  ( ستاره 130 مربع )

شایان ذکر است؛ فعال سازی و استفاده از سرویس گزارش تماس برای تمامی مشترکین اعتباری رایتل رایگان می باشد.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


بسته های مکالمه تشویقی همراه اول

 

این روز ها دیگر کمتر کسی هست که گوشی های هوشمند نداشته باشد و  نتواند که بای این نوع گوشی ها سر کله بزند. این پیشرفت علم بسیار عالی برای مردم و حتی برای دانشمندان بوده است. این ر روز ها که دیگر همه گوشی هوشمند دارند ارتباط هم بسیار راحت تر نسبت به گذشته شده است اپراتورهای سیم کارت در تلاش هستند که بهترین خدمات خود را به مردم دهند.یکی از آن اپراتور ها همراه اول است که سابقه طولانی تری نسبت به دیگران دارد و همیشه در تلاش بوده است که بهترین سرویس ها و جذاب ترین سرویس ها را به مردم بدهد.این روز ها همراه اول در حال ارائه خدمات گسترده ایی است و همچنین بسته های بسیار جذابی را آماده کرده است که هر چند وقت یک بار بکی از آنها رونمایی می کند و باعث شگفتی در بین مردمی که سیم کارت های همراه اول را دارند می شود.

مثلا بسته های تشویقی مکالمه که هر چند وقت یکبار تحت عناوین مختلف از سوی این اپراتور ارائه می گردد و در راستای کاهش هزینه های مشترکینی است که معمولا مکالمه های طولانی مدت دارند، از این دست می باشد و فرصتی است استثنایی برای مشترکینی که می خواهند هزینه های ارتباطی خود را بهتر و آسانتر مدیریت نمایند.

در حال حاضر؛ سرویس ها و طرح های همراه اول که شامل تخفیف های خاصی در تعرفه های هزینه مکالمات مشترکین این اپراتور می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شب های روشن

 این بسته که شامل مکالمه در شب می شود، شامل حال کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می باشد. بسته شب های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح بوده و مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بعد از فعال سازی این طرح می توانند در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود لذت ببرند.

البته توجه به این نکته نیز الزامی است که هزینه مکالمه در خارج از محدوده تعیین شده ( 11 شب الی 7 صبح ) برای مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بر اساس تعرفه عادی می باشد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند این سرویس را با شماره گیری کد دستوری # 333 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 333 مربع ) فعال نمایند.

در حال حاضر وضعیت بسته های شب های روشن همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خط

نوع بسته

هزینه فعال سازی

سیم کارت های دائمی و اعتباری

شبانه ( 24 ساعت )

10.000 ریال

هفتگی

60.000 ریال

ماهانه

220.000 ریال

 

شرایط و نکات مهم:

·        امکان فعال سازی همزمان دو بسته ( مثلا هفتگی و ماهانه ) برای مشترک وجود ندارد.

·        مشترک در صورتی می تواند نسبت به فعال سازی مجدد همان بسته یا خرید بسته جدید اقدام نماید که بازه زمانی بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی بسته این مبلغ کسر می گردد.

 

2.     طرح روزهای گرم حرفی

این طرح هم که از اول دی ماه سال 1393 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، فرصتی است برای مشترکینی که مکالمه های طولانی مدت دارند و به دنبال مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش می باشند.  بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تنها با پرداخت 20،000 ريال معادل دو هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) لذت ببرند. بازه زمانی استفاده از طرح روزهای گرم حرفی از 7 صبح تا 23 شب می باشد.

درگاه های ارتباطی برای فعال سازی و استعلام از وضعیت بسته به شرح ذیل می باشد:

 

فعالیت

درگاه پیامکی 8064

درگاه کد دستوری

استعلام وضعیت بسته ( مشترکین اعتباری )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

استعلام باقیمانده بسته ( مشترکین دائمی )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

خرید بسته

ارسال عدد 1 ( به صورت لاتین )

# 3361 * 10 *

راهنما

ارسال عدد 9( به صورت لاتین )

# 3369 * 10 *

 

 

شرایط و نکات مهم:

·        هر مشترک دائمی و اعتباری در طول یک شبانه روز می تواند تنها یک بار از این طرح استفاده نماید و تنها یک  بسته خریداری نماید.

·        زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود و نیازی نیست که مشترک حتما یک تماس 60 دقیقه ای داشته باشد.

·        مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، بلافاصله پس از فعال سازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت.

·        قیمت این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری یکسان می باشد برابر با دو هزار تومان می باشد.

·        تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی سرویس این مبلغ کسر می گردد.

  

 

3.     جشنواره جمعه های رویایی

جشنواره جمعه های رویایی فقط مخصوص دانشجویانی می باشد که سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول دارند. در این طرح رویایی؛ مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و ثابت ) در روزهای جمعه لذت ببرند.

این طرح که تا پایان آذر ماه 1401 ادامه دارد، کاملا رایگان بوده و مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 44 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 44 مربع ) نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در این جشنواره رویایی، علاوه بر رایگان بودن طرح، مدت زمان مکالمه در روزهای جمعه نامحدود اعلام شده و تعداد تماس های مجاز در این روز هم نامحدود می باشد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول تنها با شماره گیری کد دستوری اعلام شده؛ می توانند در روزهای جمعه به صورت نامحدود از مکالمات درون شبکه خود لذت ببرند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد