x تبلیغات
سایت اخبار و سیم کارت

تعرفه ویژه رومینگ 1402 برای مشترکین ایرانسل

 

با شروع سال جدید اپراتور ها در تلاش هستند که خدمات متفاوت را به مشتریان خود دهند از طرفی هم سال جدید است و اکثر مردم به سفر های نوروزی می روند و مهم ترین دغدغه آنها شاید ارتباط باشد که باید دوستان و خویشان خود بگیرند.از طرفی هم بسیاری از مردم تصمیم دارند که در این تعطیلات به سفر های خارجی روند .برای همین اکثر مردم برای اینکه بتوانند در مسافرت به راحتی ارتباط برقرار کنند از سرویس رومینگ بین الملل استفاده می کنند. این سرویس بسیار مناسب و عالی است برای انکه هزینه های ارتباطات زیاد نشود می توان از این سرویس بسیار عالی استفاده کرد تا در هزینه های ارتباطی صرفه جویی کنیم . استفاده از سرویس های بین الملل بسیار برای مردم هم می تواند در سفر های  بین الملل بسیار خوب باشد و مزیت هایی هم  نسبت به آزاد استفاده کردن سیم کارت ها دارند.در کل در سفر های بین الملل اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند

برای برقراری این سرویس، اپراتورهای داخلی کشور مبدا با اپراتورهای خارجی مذاکره می کنند و قراردادی منعقد می کنند تا اپراتور خارجی در ازای دریافت هزینه ای به کاربران اپراتور داخلی سرویس ارائه دهند. پس در سفر خارجی، مشترک با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به برج های مخابراتی اپراتورهای کشور مقصد متصل شده و از خدمات آنها استفاده می نماید.

 

سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل در نوروز 1402

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور، در روزهای پایانی اسفند بسته های ویژه ای جهت سرویس رومینگ بین الملل مسافران نوروزی در نظر گرفته است که امکان بهره مندی از آنها برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل فراهم می باشد.

فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل به عنوان یکی از گزینه های روی میز، برای مشترکینی که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، با وجود منفعت های فراوان همواره پر هزینه و گران بوده است. اپراتور ایرانسل این بار با هدف کاهش هزینه های مشترکین خود، این سرویس را برای مسافران بعضی از کشورها ارزان تر از همیشه در نظر گرفته است.

 

بسته ویژه رومینگ بین الملل عراق در نوروز 1402

هر چند که روشن کردن گوشی و دریافت پیامک در تعرفه رومینگ بین الملل تمام اپراتورها، رایگان می باشد. ولی استفاده از خدمات رومینگ بین الملل هزینه هایی را برای مسافران رقم خواهد زد که گاها بسیار قابل توجه و زیاد می باشد.

به طور کلی تعرفه رومینگ بین الملل، بسته به کشور مقصد و اپراتور انتخابی و امکاناتی که ارائه می کنند، متفاوت خواهد بود، ولی اپراتورها معمولا تلاش می کنند تا این تعرفه ها را با ایجاد شرایط خاص متعادل تر نموده و با ارائه بسته های ویژه که از شرایط بسیار مطلوبی برخوردارند، هزینه های ارتباطی  مسافران نوروزی را کاهش دهند.

عراق به عنوان یکی از همسایه های غربی ایران مقصد بسیاری از مسافران در ایام نوروز می باشد. مسافران این سفر زیارتی می توانند در صورت تمایل از بسته ویژه رومینگ بین الملل ایرانسل در عراق استفاده نمایند که به شرح ذیل می باشد:

 

مدت اعتبار

حجم بسته

قیمت

کد دستوری

10 روزه

10 گیگابایت اینترنت

100 هزار تومان

# 1 *3* 1111*

 

بسته های رومینگ بین الملل ویژه سایر کشورها در نوروز 1402

علاوه بر بسته ویژه رومینگ عراق، اپراتور ایرانسل بسته های ویژه دیگری نیز برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود که قصد سفر به دیگر کشورهای دنیا را دارند؛ در نظر گرفته که در 49 کشور دنیا از جمله: ترکیه، امارات، آلمان، چین، ارمنستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، آذربایجان و ... قابلیت فعال سازی و بهره مندی را دارند.

شرایط بسته های ویژه دور دنیا در اپراتور ایرانسل:

مدت اعتبار

حجم بسته

قیمت

کد دستوری

7 روزه

75 مگابایت اینترنت

50 هزار تومان

# 2 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

150 مگابایت اینترنت

90 هزار تومان

# 3 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

300 مگابایت اینترنت

170 هزار تومان

# 4 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

600 مگابایت اینترنت

290 هزار تومان

# 5 * 2 *3* 1111 *

7 روزه

یک گیگابایت اینترنت

410 هزار تومان

# 6 * 2 *3* 1111 *

14 روزه

3 گیگابایت اینترنت

600 هزار تومان

# 7 * 2 *3* 1111 *

30 روزه

5 گیگابایت اینترنت

900 هزار تومان

# 8 * 2 *3* 1111 *

 

نحوه فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در اپراتور ایرانسل:

در صورتی که قصد خروج از کشور یا مسافرت به منطقه ای خارج از سرویس شبکه اپراتورهای داخلی را دارید و برایتان مهم است که با شماره داخلی خودتان در دسترس باشید، لازم است که از رومینگ بین الملل استفاده کنید.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که قصد سفر های خارجی در ایام نوروز را داشته و میخواهند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل با دوستان و آشنایان خود در داخل و خارج کشور در ارتباط باشند، لازم است حتما قبل از سفر این سرویس را فعال نمایند.

 

برای استفاده از این سرویس کافی است، مشترک قبل از خروج از کشور سرویس رومینگ بین الملل را به یکی از روش های زیر فعال نماید:

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در سفرهای خارجی خود، دیگر نیاز به تهیه سیم کارت کشور مقصد را نداشته و بدور از دردسرهای خرید سیم کارت در این شرایط ارزی، می توانند با همان شماره خود به راحتی با دوستان و آشنایان خود در داخل و خارج کشور در ارتباط باشند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


عیدانه ایرانسل برای نوروز 1402

 

عید نوروز بزرگ ترین عید باستانی که ایرانیان در طول تاریخ داشتند و برایشان بسیار این عید مهم بوده است.عید نوروز یک اتفاق مثبتی که دارد این است که مردم به دید بازدید می پردازند و می توانند که  دوستان و آشنایان خود را بعد از مدت ها ببینند از طرف دیگر هم برای کوچک تر ها  بسیار خوش حال کننده است  از طرفی هم بزرگ  تر ها به کوچک تر ها عیدی می دهند. از طرفی هم اپراتور ها به رسم هر سال می خواهند به مشترکان خود عیدی بدهند. یکی از این اپراتور ها که می خواهد به مشترکان خود عیدی بدهد اپراتور ایرانسل است.ایرانسل که در این سال ها همیشه با سرویس های بسیار جذاب خود باعث شده که بر سر زبان بی افتد و جز برند های بسیار محبوب  در کشور است  و در این سال ها تلاش کرده اند  که  با دادن سرویس های خوب رضایت مشترکان خود را داشته باشند

به مناسبت نوروز 1402 ایرانسل برای مشترکین خود عیدانه ای در نظر گرفته است. عیدی ایرانسل شامل بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ایرانسلی با قیمت تخفیفی و شانس برنده شدن روزانه 14 گیگابایت اینترنت هدیه برای هزار نفر است.

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 می توانند از تخفیف های ویژه ای که برای این آیین تعیین شده است بهره مند شوند.

 

بسته تخفیفی نوروزی

اپراتور ایرانسل اولین رکورددار سرعت و ارائه دهنده 5G در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

هدیه نوروزی 1402 رایتل

 

این روز ها که فصل بهار نزدیک است و مردم در تکاپوی خرید برای عید نوروز است و برای مردم بسیار هیجان انگیز بوده همیشه عید نوروز تغییر فصل. اپراتورهای سیم کارت در تلاش هستند که بتوانند به مشترکان خود هدیه های ویژه ایی بدهند. یکی از این اپراتور ها رایتل است که می خواهد سرویس های جذابی را به مشترکان خود مانند سال های گذشته هدیه دهد و بسیار می تواند جذاب باشد برای مردم. رایتل در این سالها همیشه توانسته است با دادن عید های مناسب برای مشترکان خود بتواند ان ها را شد کند امسال هم در تلاش است که بتواند این روند را ادامه دهد تا در سال جدید سرویس های جدید تر و جذاب تری را برای مشتریان خود به عمل آورد. رایتل امیدوار است که در سال جدید بتواند که مشترکان خود را با دادن سرویس های جذاب خوشحال کند و بتواند رضایت آنها را  کسب نماید

هر ساله اپراتور رایتل به مناسبت عید نوروز جوایزی را در قالب بسته های اینترنتی و یا مکالمات رایگان به کاربران خود اعطا می کند.

اپراتور رایتل ضمن تبریک سال 1402 یک بسته اینترنت همراه هدیه تا 100 گیگابایت در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل مشمول دریافت این هدیه می باشند.

 

مشترکین رایتلی می توانند از تاریخ 27 اسفند الی 5 فروردین با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، منوی " نوروز رایتلی " شانس خود را برای دریافت هدیه امتحان کنید.

 

روش های دریافت هدیه:

1- اپلیکیشن رایتل من

2- سامانه رایتل من

 

به رسم هر سال و فرارسیدن نوروز، رایتل طرح ویژه ای شامل بسته های تخفیفی به مشترکین خود ارائه میدهد.

در روزهای 2،3،12،13 فروردین ماه، می توانید بسته های اینترنت تخفیفی ویژه خود را با کد دستوری #227* خریداری کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل

 

این روز ها اپراتور ها در تلاش هستند که از هر نظر خدمات خوبی را به مشرکین خود ارائه دهند.یکی از خدمات آهنگ پیشواز هست که دیگر همه اپراتور های سیم کارت آن را به مشترکان خود پیشنهاد می دهند.این طرح و خدمت اولین بار توسط ایرانسل آغاز گردید و جز سرویس های بسیار محبوب و بین مردم فراگیر شد. این روز ها اکثر مردم از این سرویس بسیار جذاب و جالب استفاده می کنند و بزرگ ترین مزیتی که هست این است که مردم از شر بوق های آزار دهنده تلفن راحت شده اند . این روز ها اپراتورها اهنگ هایی که بیش ترین طرفدار را دارند یا برای مردم بسیار خاطره دارند را به عنوان آهنگ پیشواز به مردم معرفی می کنند تا ان هایی که دوست دارند  از این سرویس بسیار جذاب استفاده کنند تا وقتی که یکی از آشنایان زنگ می زنند به جای بوق یکی از آهنگ های پیشواز محبوب را بشنود

ایجاد شرایط حق انتخاب یک آوای دلنشین و مورد پسند به جای صدای بوق انتظار، شور و هیجان خاصی در بین کاربران ایجاد کرده بود و آنها می توانستند بدین وسیله خاص بودن خود را به دیگران نشان دهند. به همین خاطر سرویس آوای انتظار نه تنها برای افرادی که به هر نحوی سعی در متفاوت جلوه دادن خود هستند، جذاب بود؛ بلکه برای کسانی که از شنیدن صدای بوق انتظار خسته شده بودند؛ نیز بسیار خاص و منحصر بفرد به نظر می رسید.

 

سرویس آوای انتظار در اپراتور ایرانسل

استقبال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از سرویس آوای انتظار، سبب گردید تا این اپراتور تغییرات زیادی در نوع خدمات و نحوه دسترسی آن ایجاد کند. تنوع آواها از نظر نوع محتوا نیز در سطح گسترده ای صورت پذیرفته و لیست های اعلامی از سوی اپراتور ایرانسل تقریبا هر نوع سلیقه ای را خرسند و خشنود می سازد. مثلا در حال حاضر مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل می توانند آهنگ مورد علاقه خود را نام خواننده جستجو کنند و یا 10 آهنگ برتر و پرطرفدار را به راحتی مشاهده نمایند.

 

هزینه خرید آهنگ پیشواز

در حال حاضر هزینه خرید هر آهنگ پیشواز برای هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل، در یک بازه زمانی 30 روزه، حداکثر 1500 تومان می باشد. البته امکان فعال سازی این سرویس برای یک هفته با قیمت 4،200 تومان نیز برای مشترکین وجود دارد.

برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل این مبلغ زمانی از شارژ ریالی مشترک کسر می گردد که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد. برای مشترکین دائمی ایرانسل نیز بعد از اعلام خرید موفقیت آمیز خرید آهنگ پیشواز، این مبلغ به صورت حساب پایان دوره مشترک اضافه می گردد. 

 

روش های فعال سازی

مشترکین ایرانسل برای فعال سازی سرویس آوای انتظار می توانند؛ از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

·        اپ ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 777 *   (ستاره 777 مربع)

·        ارسال کد آهنگ به صورت پیامک به 7575

·        تماس تلفن گویا با شماره 777

·        استفاده از وب سایت rbt.irancell.ir

 

نحوه حذف آهنگ پیشواز

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در صورتی تمایل می توانند به صورت دائمی یا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پیشواز اقدام نمایند.

·        برای حذف کلی آهنگ پیشواز ایرانسل، مشترک باید کد ENS را به شماره 7575 ارسال کند.

·        اگر کاربران تمایل دارند؛ به صورت موقت این سرویس را غیر فعال سازند؛ باید کد GHF را به شماره 7575 ارسال کنند.

 البته اگر مشترک از کد آهنگ آوای انتظار خود اطلاع داشته باشد؛ می تواند عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال نماید تا این سرویس برای او غیر فعال گردد. برای این کار لازم است؛ ابتدا حروفHZ   را با حروف بزرگ تایپ کرده و سپس در ادامه و بدون فاصله کد آهنگ را را تایپ نمایید. مانند HZ100100

در صورت تمایل، برای آگاهی از کد آهنگ پیشواز مشترکین می توانند؛ کد دستوری # 7 * 777 * ( ستاره 777 ستاره 7 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه سرویس آهنگ پیشواز را انتخاب نمایند و در ادامه سرویس آهنگ پیشواز عادی را انتخاب کنند. در این قسمت کدآهنگ پیشواز مشترک به نمایش در خواهد آمد که کاربر می تواند؛ با انتخاب گزینه حذف و تایید نهایی، آهنگ پیشواز ایرانسل خود را به صورت دائمی حذف نماید.

 

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل به عنوان یکی از کاملترین و پر کاربرد ترین اپ ها، با هدف ارائه خدمات اختصاصی در زمینه آوای انتظار طراحی و در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفت تا آنها بتوانند به راحتی آهنگ مورد نظر خود را جستجو نموده و فعال نمایند. به طوری که امروزه برای دریافت این خدمات، هر مشترک می تواند بدون کوچکترین دغدغه از جدید ترین و محبوب ترین آواها آگاهی پیدا کرده و نسبت به انتخاب و فعال سازی آنها اقدام نماید.

 

امکانات پیشواز هوشمند

1.     پیشواز مخاطب خاص

با استفاده از این قابلیت، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند برای هر مخاطب خود به صورت جداگانه آهنگ پیشواز تنظیم نمایند و به نوعی حس خاص بودن را به مخاطب خود القا نمایند.

 

2.     پیشواز شخصی با صدای خود مشترک

این ویژگی که از قابلیت های هیجان انگیز پیشواز هوشمند است؛ به مشترک این امکان را می دهد که از صدای ضبط شده خود که می تواند شامل آواز خواندن، ساز زدن، دکلمه و ... باشد؛ به عنوان آهنگ پیشواز خود استفاده نماید. البته مشترکین می توانند در صورت تمایل این پیشواز های ضبط شده شخصی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

مشترک می تواند از این قابلیت برای تبلیغ کسب و کار، خواندن یک ترانه مورد علاقه تان و یا دکلمه یک جمله ی پر محتوا استفاده کنید.

 

3.     پیشواز فوری

در این قابلیت، اپراتور ایرانسل تعدادی از پیشواز های پرکاربرد را به صورت پیش فرض به عنوان پیشواز سفارشی در نظر گرفته و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ با استفاده از این گزینه به صورت در لحظه و با توجه به شرایط و وضعیت خود از پیام های پیش فرض اپلیکیشن مانند در جلسه هستم، در حال رانندگی هستم و ... استفاده نمایند.

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ برای استفاده از این امکان باید از قبل نسبت به تهیه اشتراک اقدام نمایند.

 

کاربردی ترین کدهای مورد نیاز مشترکین ایرانسل

اپراتور ایرانسل خدمات مربوط به آهنگ پیشواز خود را از طریق سرویس آهنگ پیشواز در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می دهد.

 مشترکین می توانند در صورت تمایل از اطلاعات جدول زیر نیز استفاده نمایند:

 

عملیات

شکل دستور

مثال

حالت های پخش آهنگ

جایگزینی رایگان آهنگ ( در دوره مجاز پس از خرید

کد آهنگ موجود کد آهنگ جایگزین TV

100123 100100 TV

چند آهنگی

مشاهده 10 آهنگ برتر پیشواز

TOP

TOP

-

جستجو بر اساس کد آهنگ پیشواز ( وقتی نام اثر، خواننده و قیمت آن را نمی دانید)

کد مورد نظر JK

JK100123

-

خرید آهنگ

کد آهنگ

100100

-

جستجو بر اساس نام آهنگ ( بین دستور و نام آهنگ باید فاصله باشد )

قسمتی از نام آهنگ JN

صلوات JN

-

خرید دوباره ( تمدید آهنگ)

کد آهنگ T

T100100

-

حذف آهنگ خریداری شده

کد آهنگ HZ

HZ100100

-

غیر فعال سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز

GHF

GHF

-

انصراف از خدمات آهنگ پیشواز

ENS

ENS

-

فعال سازی ( در صورت غیر فعال بودن )

FA

FA

-

حذف تمام تنظیمات شما برای یک آهنگ پیشواز خاص

کد آهنگ ( فاصله ) HT

HT100100

-

مشاهده آلبوم

A

A

-

راهنمایی

R

R

-

 

 

 

خدمات خاص آوای انتظار در نوروز

اپراتور ایرانسل هر ساله به مناسبت سال نو و ایام نوروز، آواهای زیادی که متناسب با حال و هوای فصل بهار و عید نوروز می باشد را انتخاب نموده و در دسترس علاقمندان قرار می دهد. بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن به مجموعه بزرگی از آهنگ های پیشواز برای خوشایند نمودن زمان انتظار تماس دسترسی پیدا کرده و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

بسته های اقتصادی همراه اول برای مکالمات بین الملل

 

این روزها بسیاری از افراد جامعه خویشانی را دارند که در خارج از کشور زندگی می کنند و هر از گاهی دوست دارند که با آنها ارتباط برقرار کنند ولی  به خاطر محدودیت هایی که این چند وقت برای اپ های ارتباطی که با خارج کشور مشترکینی که  که می خواستند با خارج کشور ارتباط برقرار کنند دچار مشکلاتی بزرگی شده اند. یکی از این مشکلات  هزینه این کار بوده است که بسیاری از مردم به خاطر محدودیت باید هزینه های زیادی را بپردازند و از داخل ایران که برای بسیاری مشکلاتی را به وجد اورده اند. همین موضع ارتباط شاید برای کسانی که می خواهند  ارتباط با عزیزانشان برقرا با خارج کشور کنند بسیار گران می افتد.برای همین  باید  از بسته ای مکالمه خارجی استفاده کرد که می توان برای کم کردن هزینه ها بسیار عالی و خوب باشد و برای کسانی که دغدغه دارد گزینه خوبی باشد.

بسته های ویژه مکالمه بین الملل

به همین خاطر اپراتور همراه اول که از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار می باشد؛ برای نخستین بار بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل را ارائه نموده است.

به نقل از اداره کل ارتباطات سیار ایران، این سرویس با هدف کاهش هزینه های مشترکین و در راستای رفاه حال کاربران تدارک دیده شده است. بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل همراه اول که برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا در نظر گرفته شده، فرصتی است برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تا با صرف هزینه ای به مراتب کمتر و اقتصادی تر، تماس های بین المللی خود را برقرار سازند.

بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با تهیه بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل ( تماس از ایران با دو صفر ) از داخل کشور با شماره های ثابت و موبایل کشورهای عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا با قیمت ترجیحی تماس برقرار کنند.

 

انواع بسته های ویژه مکالمه بین الملل:

اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با توجه به نیاز مشترکین همراه اول به تماس با خارج از کشور، بسته هایی را طراحی نمایید؛ که هم مشترکین عادی ( کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ) و هم تجار از آن بهره مند گردند. به همین منظور از سوی این اپراتور دو نوع بسته ویژه مکالمه بین الملل معرفی شده که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

 

بسته اول: بسته ویژه تجار

این بسته ویژه که بیشتر برای تجار، مشترکین و شرکت هایی تدارک دیده شده که با کشورهای منطقه در ارتباط هستند؛ از ویژگی های زیر برخوردار است:

·        با اعتبار 70 روزه

·        30 دقیقه مکالمه بین الملل از ایران با شماره تلفن ثابت و همراه کشورهای قطر، امارات، ترکیه و عراق

·        60 دقیقه مکالمه با شماره های همراه و ثابت امریکا و کانادا ( به جز آلاسکا و هاوایی )

·        قیمت: 250 هزار تومان

 

بسته دوم: بسته ویژه امریکا و کانادا

این بسته که برای تماس با کشورهای امریکا و کانادا در نظر گرفته شده است، از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

·        با اعتبار 30 روزه

·        50 دقیقه مکالمه بین الملل با شماره های همراه اول ثابت کشورهایی آمریکا و کانادا

·        قیمت 350 هزار تومان

 

نحوه خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل به خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل را دارند؛ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     مراجعه فروشگاه آنلاین همراه اول

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من

3.     شماره گیری کد دستوری # 2923 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2923 مربع )

 

شرایط و نکات مهم:

·        سرویس مکالمه بین الملل ( امکان تماس از داخل ایران با شماره های ثابت و همراه خارج از کشور)، برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول وجود دارد.

·        شرکت ها در صورت خرید بسته های ویژه مکالمه از فروشگاه آنلاین همراه اول و یا اپ همراه من، امکان دریافت فاکتور را خواهند داشت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه مکالمات و پیامک بین الملل در سایت همراه اول با آدرس: mci.ir//international-call#buyPackage مراجعه نمایند.

 

کمپین نوروزی همراه اول

علاوه بر این، اگر با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع تعطیلات نوروز، از آن دست خانواده هایی هستید که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید؛ می توانید در کمپین نوروزی همراه اول شرکت کرده و از بسته های ویژه رومینگ بین الملل در این ایام استفاده نمایید.

این بسته ها که به صورت ویژه و جداگانه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول که قصد سفر به کشورهای امارات، قطر، عراق و ترکیه را دارند، ارائه گردیده، شامل شرایط خاص و مقرون به صرفه ای می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بسته های ویژه رومینگ کشورهای منطقه می توانید به وب سایت همراه اول مراجعه فرمایید.

 

بسته رومینگ ویژه دور دنیا

البته در این بین، همراه اول بسته های ویژه ای تحت عنوان دور دنیا ارائه نموده که همه مشترکین جهانگردی که قصد سفر به چند کشور متفاوت اروپایی و آسیایی را دارند؛ می توانند از آن استفاده نمایند.

این بسته ها که تا پایان تعطیلات نوروز 1402 اعتبار دارند، این امکان را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می دهد تا بدون دردسرهای خرید سیم کارت در هر کشور، به راحتی بتوانند از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه استفاده نمایند. در بسته های دور دنیا، با تغییر اپراتورها و کشور، هم چنان امکان استفاده از حجم باقی مانده بسته ها در اپراتورهای طرف قرارداد، وجود دارد.

بسته های اینترنت بین الملل دور دنیای همراه اول از ویژگی های زیر برخوردار است:

 

نام بسته

اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

دور دنیا

یک گیگابایت

14 روزه

450 هزار تومان

دور دنیا

300 مگابایت

14 روزه

180 هزار تومان

دور دنیا

15 گیگابایت

30 روزه

3 میلیون و 450 هزار تومان

دور دنیا

3 گیگابایت

14 روزه

950 هزار تومان

 

علاوه بر این، همراه اول برای جهانگردان و مسافران دور دنیا، بسته های ویژه مکالمه نیز در نظر گرفته است که در کشورهای منطقه مانند عراق، قطر، ترکیه و امارات نیز قابل استفاده می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

مکالمه

پیامک

قیمت

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

25 دقیقه

25 پیامک هدیه

220 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

60 دقیقه

60 پیامک هدیه

440 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

180 دقیقه

180 پیامک هدیه

990 هزار تومان

 

در هر صورت اگر در ایام نوروز قصد سفر به خارج از کشور را دارید و با این قیمت های نامتعارف ارز، نمی خواهید سیم کارت کشور مقصد را بخرید، بهترین روش، فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و استفاده از بسته های دور دنیای همراه اول مخصوص سیم کارت دائمی و اعتباری می باشد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنت و مکالمه دور دنیا، به وب سایت همراه اول به آدرس mci.ir مراجعه نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


هدیه نصب جدید ترین نسخه اپلیکیشن همراه من

 

این روزها به لطف اینترنت و پیشرفت آن بسیاری از کارها را دیگر را به راحتی می توان از خانه انجام داد و در بسیاری از کارها صرفه جویی  در زمان شده است.این روز ها هم بسیاری از اپراتور ها به راحتی از طریق اینترنت به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند. یکی از این اپراتورهای را می توان اپراتور همراه اول معرفی کرد که این روزها  کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند می توانند با داشتن اپ همراه من بسیاری از کار ها را به صورت غیر حضوری انجام دهند.این اپ باعث شد که صرفه جویی در زمان برای کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند به کار آید از طرف دیگر لازم نیست که مردم کد شماره های  بسیاری را برای وارد کردن شارژ حافظ کنند.قابلیت دسترسی آسان هم برای کاربرانی که سیم کارت های همراه اول را دارند بسیار کاربردی بوده است.

چرا نسخه جدید اپلیکیشن همراه من بهتر است؟

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، در راستای بهره مندی از تمامی خدمات و اطلاع از طرح های تشویقی و کاربردی همراه اول، در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قرار گرفته و تلاش کرده تا با یک محیط کاربری ساده اما پیشرفته، به راحتی پاسخگوی کلیه نیازهای مشترکین همراه اول باشد. در این نسخه، کاربران به راحتی می توانند خدمات و سرویس های متنوعی را دریافت کرده و با استفاده از کیف پول، عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بسته های مختلف اینترنت و ترکیبی را انجام دهند.

بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند می باشند، می توانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، نه تنها به بهترین و کامل ترین قابلیت ها و امکانات این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند؛ بلکه یک بسته اینترنت 10 گیگابایت سه روزه هدیه بگیرند.

 

ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در اپلیکیشن همراه من امکانات به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول امکاناتی که پس از ثبت نام در دسترس کاربر قرار می گیرد و دسته دوم امکاناتی هستند که دسترسی به آنها به رمز دوم نیاز دارد.

برخی از امکانات کلی اپلیکیشن همراه من که بلافاصله بعد از نصب، قابل اجرا می باشد؛ به شرح ذیل است:

·        وصول آنی قبض همراه اول برای مشترکین دائمی

·        کیف پول یکپارچه با اپلیکیشن آوانو

·        انتقال اعتبار به دوستان

·        امکان تقسیط بدهی

·        ثبت درخواست ردیابی گوشی هوشمند

·        دسترسی به باشگاه فیروزه ای مشتریان همراه اول

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

·        دریافت خلاصه کارکرد خطوط

·        انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری

·        جامع ترین سامانه فروش بسته های اینترنت همراه اول

·        قطع و وصل مصرف اینترنت تعرفه آزاد

·        امکان قطع و وصل خط و سلب مالکیت سیم کارت

·        5% اعتبار بیشتر در خرید شارژ برای خطوط اعتباری

 

برای دریافت رمز دوم نیز می توانید در صفحه اصلی از منوی موجود در بالا، سمت چپ گزینه رمز دوم را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، امکان فعال سازی رمز دوم وجود دارد. خدماتی که پس از دریافت رمز دوم می توان به آنها دسترسی داشت؛ به شرح ذیل هستند:

·        انتقال اعتبار

·        مشاهده مشخصات مشترک

·        مشاهده کامل ریز مکالمات

·        مشاهده مشخصات کاربر

·        قطع و وصل خط تلفن همراه

·        مشاهده پین کد و PUK

 

نحوه دریافت هدیه خوش آمد همراه من

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، با انتخاب حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه طرح های تشویقی را انتخاب نمایند. سپس در این قسمت تب هدیه همراهی را کلیک کرده و هدیه 10 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت نمایند. البته در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برای او به نمایش در خواهد آمد.

مشترکین توجه داشته باشند؛ لازم نیست تب هدیه خوشامد همراه من را بلافاصله بعد از نصب نسخه جدید اپلیکیشن، فعال نمایند. زیرا در حال حاضر این امکان برای مشترک وجود دارد که در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه نموده و آن را فعال نماید. حتی امکان اشتراک گذاری این بسته هدیه با دیگران نیز برای مشترک وجود دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل از آن استفاده نماید.

 

شرایط و قوانین مهم:

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت، از زمان فعال سازی تنها به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و بعد از پایان یافتن اعتبار زمانی ملغی خواهد شد.

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت قابلیت تمدید خودکار ندارد.

·        هر مشترک دائمی و اعتباری همراه اول تنها یک بار امکان استفاده از این هدیه را خواهد داشت.

·        امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی به صورت همزمان با بسته هدیه خوشامد همراه من وجود دارد.

·        استعلام بسته از طریق درگاه  # 10 * 100 *  ( ستاره  100 ستاره 10 مربع ) و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

 

نحوه نصب نسخه جدید همراه من

اپراتور همراه اول، اپلیکیشن همراه من را برای دو سیستم عامل اندروید و  ios عرضه کرده است و مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند؛ برای نصب جدید ترین نسخه آن از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

2.     مراجعه به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من

به طور کلی اپلیکیشن همراه من که برای سیستم عامل های اندروید و ios  عرضه شد، امکانات بی نظیر و خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که علاوه بر دسترسی آسان و سریع، در وقت و هزینه مشترکین نیز صرفه جویی خواهد کرد. به همین خاطر اگر به دنبال دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن هستید و دلتان می خواهد بدون فوت وقت و صرف زمان در صف های انتظار، خدمات مختلفی مانند تعویض سیم کارت، ردیابی گوشی هوشمند، قطع و وصل کردن خط، آوای انتظار و ..... را دریافت کنید؛ فقط کافی است اپلیکیشن پرکاربرد همراه من را نصب کنید و از اجرای خدمات آن لذت ببرید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


شارژ رایگان هدیه معرفی سیم کارت اعتباری همراه اول

 

از زمانی که تکنولوژی پیشرفت کرد و باعث شد که همه افراد جامعه به راحتی از همه خبر ها اطلاعات داشته باشند و حتی گوشی هایی آمد که بسیار جالب و تاثیر گذار بود.گوشی هایی که دیگر امروزه باعث شده که هیچ خبری  در جهان مخفی نماند اما برای تماس و پیامک دادن نیاز به سیم کارت دارد. این روز ها سیم کارت ها به دو صورت اعتباری و دائمی  هستند.سیم کارت اعتباری به سیم کارتی گفته می شود که توسط خود  شخص برای کار هایی که می خواهد انجام دهد برای خدمات اعتبار خریداری می شود. سیم کارت اعتباری که این روز ها بیش تر خواهان دارد افراد جامعه هم به خاطر اینه که این نوع سیم کارت ندارد علاقه خاصی به این نوع سیم کارت دارند.این سیم کارت های اعتباری با شارژ کار می کنند و کسانی که می خواهند از این سیم کارت استفاده کنند باید سیم کارت خود را هر از گاهی شارژ کنند

نخستین سیم کارت اعتباری در کشور توسط اپراتور ایرانسل عرضه شد، خیلی زود قیمت ارزان، کیفیت بالای خدمات، پوشش خوب شبکه و طرح ها و سرویس های فوق العاده این سیم کارت را محبوب و پرطرفدار ساخت. به طوری که در حال حاضر اپراتور همراه اول و رایتل نیز سیم کارت اعتباری خود را با کیفیتی بسیار بالا و خدماتی ویژه در اختیار مشترکین قرار می دهند.

 

هدیه معرفی سیم کارت اعتباری همراه اول

اپراتور همراه اول، به عنوان پرطرفدارترین اپراتور در کشور نه تنها خدمات خاص و منحصر بفردی برای مشترکین سیم کارت دائمی خود در نظر میگیرد، بلکه مشترکین سیم کارت اعتباری این اپراتور نیز، امکانات و سرویس های فوق العاده ای را تحت عناوین مختلف در اختیار خواهند داشت که شرایط استفاده از این سیم کارت را لذت بخش تر می سازد.

در همین راستا اپراتور همراه اول با هدف گسترش شبکه ارتباطی و جذب مشترک جدید، در طرحی جدید، هدیه ای متفاوت و هیجان انگیز برای مشترکینی که سیم کارت اعتباری همراه اول را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند؛ در نظر گرفته است.

 

شارژی وقتی دوستت شارژه!

این طرح که تحت عنوان" شارژی وقتی دوستت شارژه " اجرا می شود؛ مشترکین جدید سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند شماره یک مشترک اعتباری دیگر اپراتور همراه اول را به عنوان کسی که به آنها پیشنهاد همراه اولی شدن را داده است، در سیستم ثبت نمایند.

 

هدیه طرح معرفی دوستان

بر اساس اعلام همراه اول، مشترک اعتباری همراه اول که به عنوان معرف در سیستم ثبت شده باشد، می تواند تا یک سال پس از هر اعمال شارژ توسط مشترک جدید، به میزان مبلغ 10% شارژ به عنوان معرف، هدیه بگیرد.

 

درگاه های ارتباطی طرح معرفی دوستان

مشترکین اعتباری همراه اول برای ثبت معرف تنها 30 روز پس از فعال سازی یا ترابرد به اپراتور همراه اول فرصت دارند، و برای این کار می توانند از درگاه های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

نوع درخواست

کد دستوری

ثبت معرف

# 3411 * 10 *

حذف معرف

# 3415 * 10 *

استعلام

# 3410 * 10 *

راهنما

# 3419 * 10 *

 

شرایط و قوانین طرح

·        هر مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول، تنها یک نفر را می تواند به عنوان معرف، اعلام نماید.

·        بعد از ثبت یک شماره به عنوان معرف، امکان تغییر و اعلام معرف جدید وجود ندارد. تنها امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد.

·        در صورت حذف دستی شماره معرفی شونده توسط مشترک اعتباری معرفی کننده، رابطه بین معرفی شونده و معرفی کننده تمام می شود.

·        مدت زمان استفاده از شارژ هدیه تنها یک ماه می باشد و در صورت عدم استفاده از این اعتبار، شارژ هدیه قابل استفاده نمی باشد.

·        اعتبار هدیه در این طرح، مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول، پیامک، دیتا و خرید بسته های داخل شبکه و دیتا می باشد. خدمات خارج شبکه، رومینگ، ارزش افزوده بین الملل و ... شامل این اعتبار نمی شود.

·        امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح به دیگران وجود ندارد.

·        در این طرح تا یک سال، هر افزایش اعتبار مشترک جدید، 10% اعتبار به معرف هدیه داده خواهد شد که این افزایش اعتبار از طریق پیامکی از سوی همراه اول، به اطلاع مشترک معرف می رسد.

·        در صورتی که هر کدام از شماره های معرفی شونده یا معرفی کننده، تغییر نام، تخلیه سیم کارت و یا ترابرد به سایر اپراتورها داشته باشند، رابطه بین این دو مشترک (معرفی شونده و معرفی کننده ) تمام شده و دیگر هدیه ای تعلق نمی گیرد.

·        بعد از گذشت یک سال از فعال سازی طرح معرف، اعتبار زمانی طرح برای هر دو شماره خاتمه یافته و رابطه بین معرفی شونده و معرفی کننده تمام می شود.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری همراه اول

بر اساس اعلام شرکت همراه اول، تعداد ثبت نام سیم کارت اعتباری برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا صورت می پذیرد، ولی مطابق ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هر مشترک حداکثر می تواند 10 سیم کارت فعال داشته باشد؛ به همین خاطر بهتر است، مشترکین قبل از ثبت مالکیت سیم کارت به این موضوع توجه خاص داشته باشند.

به هر حال علاقمندان به این طرح می توانند در بازه زمانی اجرای طرح با استفاده از روش های زیر برای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول اقدام نمایند:

1.     مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات همراه اول

2.     خرید غیر حضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول

مشترکین توجه داشته باشند در صورت خرید سیم کارت اعتباری همراه اول به صورت غیر حضوری و آنلاین می توانند سیم کارت خود را با ارسال رایگان در درب منزل تحویل بگیرند.

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با برقراری تماس با مرکز 9990 نسبت به دریافت خدماتی مانند: خدمات سیم کارت اعتباری، راهنمای مشترکین، نحوه ثبت نام، نحوه نقل و انتقال، نحوه اطلاع از میزان اعتبار، خروج از لیست سیاه، سرویس های ویژه و توضیحات لازم و مسائل حقوقی اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


توصیه پلیس فتا: پیامک تبلیغاتی از شماره های شخصی را باز نکنید.

 

این روز ها پیامک های تبلیغاتی یکی از دردسر های افراد جامعه است که برایشان هر روز از جاهای مختلف ارسال می شود. اما این روز ها  خبر های بسیار عجیب و نگران کننده ایی از پیامک های تبلیغاتی شنیده می شود که بسیار برای مردم عجیب و نگران کننده است.بر اساس قانونی که وجود دارد ارسال پیامک تبلیغاتی با شماره های شخصی  جرم بوده است و ارسال کننده پیامک هم مجرم است و مردم می توانند که شکایت کنند. برای همین  باید پیامک های تبلیغاتی به صورت گروهی برای مردم ارسال شود و برای این کار اصلا نباید از شماره های شخصی ارسال شود.برای همین برای جلوگیری از این کار سازمان تنظیم مقررات در تلاش است که هر شرکت تبلیغاتی که از این قانون که از شماره های شخصی پیامک های تبلیغاتی ارسال نشود مجبور به مسدود سازی شماره شخصی های پیامک های تبلیغاتی است.

البته مساله استفاده تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی، موضوع بسیار پیچیده ایست که با وجود نارضایتی مشترکین، هشدارهای پلیس فتا و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی همچنان پابرجاست و هر چند وقت یکبار خبرساز می شود.

 

سرهنگ پاشایی ضمن اشاره به کلاهبرداری های پیامکی انجام شده، اظهار داشتند:" دو نهاد وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات باید روی این شماره های انبوه نظارت داشته باشند."

ایشان با اشاره به برخی شماره های باور پذیر برای مردم که کلاهبرداری می کنند، بیان داشتند: " از شماره تلفن ها سوء استفاده می شود که به دلیل سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح از جانب مدیران صورت می گیرد. " معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا با بیان این که برای مرتکبین این نوع جرایم، پرونده قضایی تشکیل شده، اظهار کردند: " مرتکبین باید جوابگو باشند."

در ادامه ایشان افزودند:" مردم باید بدانند؛ پیامک از شماره های شخصی، آلوده است و نباید آن را باز کنند. پیامک هایی که به جای شماره، عبارت دارند؛ قابل اعتماد است و همچنین به شماره هایی که شخصی نیست؛ نیز توجه نکنید، تا متن شماره خود را فعال کنند. لذا لینک پیامک های تبلیغاتی را کلیک نکنید تا متن خود را فعال کنند. همچنین در صورت ابهام در مورد شماره ای مردم می توانند با شماره 096380 تماس گرفته و با اتصال به نزدیک ترین اپراتور، مشکل خود را در میان بگذارند. "

 

فروش سیم کارت زندانیان حبس ابد

سرهنگ پاشایی در خصوص فروش سیم کارت های زندانیان حبس ابد، اظهار کردند: "شبکه های اجتماعی محفل مناسبی برای این گونه دروغ هاست و تبلیغات این شبکه ها به جز سایت ها، تا 50 درصد کلاهبرداری است."

ایشان ضمن تاکید بر ضابطه مند بودن کسب و کارها برای حفظ امنیت بهتر هموطنان، بیان داشتند: " با همکاری دستگاه های مربوطه حجم سیم کارت های بی نام ونشان پایین آمد و بسیاری از آنها باطل شد. "

در پایان ایشان تصریح کردند:" گاهی اوقات مجرمان، سیم کارت های اشخاص را می گیرند و به نام آنها کلاهبرداری می کنند. بیش از 10 روش علمی و فنی وجود دارد که این کلاهبرداری شناسایی می شوند."

به موجب قانون، مالک سیم کارت موظف است از سیم کارت اعتباری یا سیم کارت دائمی خود به خوبی مراقبت نماید و در این مورد هیچ گونه سهل انگاری مورد قبول نمی باشد. زیرا در صورت سوء استفاده از سیم کارت و بروز هرگونه جرم یا تخلف، تنها مالک سیم کارت مسئول قانونی بوده و باید در محاکم قضایی حضور پیدا کرده و پاسخگو باشد. به همین خاطر اگر سیم کارتی دارید که از سرنوشت آن بی اطلاعید، بهتر است؛ هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر امور مشترکین نسبت به استعلام تعداد خطوطی که به نامتان است؛ اقدام کرده و در صورت لزوم، نسبت به غیر فعال سازی یا مسدود کردن خطوطی که از آنها استفاده نمی کنند، اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


نحوه نقل و انتقال سیم کارت در اپراتور همراه اول

این روز ها به خاطر شرایط اقتصادی که وجود لوازم دست دوم بسیار محبوب شده اند و بسیاری از مردم به خرید این لوازم به جای خرید نو استفاده می کنند این قضیه فقط برای لوازم خانگی وجود ندارد و برای وسایل تکنولوژی هم از این  قضیه پیروی می کنند.این روز ها در بازار سیم کارت هم خرید سیم کارت ها  دست دوم با شدت بیش تری نسبت به گذشته بیش تر شده است و مردم در بازار به خرید سیم کارت ها دست بیش تر مایل هستند. یکی از اپراتور هایی که سیم کارت های دست دوم در بازار بیش تر خرید و فروش می شود برای سیم کارت های همراه اول هستند که در بازار و جامعه علاقه خاصی به این سیم کارت ها دارند.این کار یک روش اقتصادی است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ، ثبت مالکیت سیم کارت بلافاصله بعد از تکمیل شدن مراحل خرید یک از مهم ترین و هوشمندانه ترین اقداماتی است که به هیچ وجه نباید از سوی خریداران به آن بی توجهی شود.

اطلاعیه مهم:

بر اساس ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک، الزامی است و شرکت ارتباطات سیار در صورتی که انتقال گیرنده، دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مشترک را تا زمان تعیین تکلیف خط به صورت غیر فعال در خواهد آورد.

در گذشته هر فرد مجاز بود که از هر اپراتور 10 سیم کارت به نام خودش و با کد ملی خود ثبت نماید، ولی در سال های گذشته این قانون تغییر کرده و بر اساس آخرین اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ هر فرد ایرانی می تواند تنها 10 سیم کارت را با کد ملی خود ثبت نماید. این قانون بدین معناست که افراد می توانند در مجموع از هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، 10 سیم کارت تحت مالکیت خود داشته باشند.

 

نحوه نقل و انتقال سیم کارت در اپراتور همراه اول

با توجه به ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حداکثر سقف سیم کارت های تحت مالکیت مشترکین حقیقی همراه اول 10 سیم کارت فعال می باشد که اپراتور همراه اول نیز در زمان انتقال مالکیت به این موضوع؛ توجه خاص خواهد داشت. به همین خاطر لازم است مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول نیز در زمان حضور در مراکز معتبر نسبت به این امر دقت و توجه داشته باشند.

 

روش های نقل و انتقال سیم کارت

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول برای انجام این کار می توانند؛ از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت

2.     همراه یار( سرویس خدمات در محل همراه اول )

 

مدارک لازم برای نقل و انتقال سیم کارت

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در صورت عدم منع قانونی برای انتقال مالکیت سیم کارت خود می توانند با در دست داشتن مدارکی که در ادامه ذکر خواهد شد، به دفاتر امور مشترکین؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند:

·        اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل، اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

·        ارائه گذرنامه برای اتباع خارجی به جای کارت ملی

·        سیم کارت فعال

·        ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

·        ارائه صورت حساب میان دوره برای سیم کارت دائمی و تایید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدمات ارتباطی

·        ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

·        تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

 

نکات و شرایط مهم:

·        بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها مجاز به فروش هر گونه سیم کارت تلفن همراه به افراد زیر 18 سال نمی باشند.

·        در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده سیم کارت به سن قانونی ( 18 سال ) نرسیده باشند، حضور ولی قهری ( پدر یا جد پدری) با ارائه اصل و تصویر کارت ملی ولی؛ به همراه تصویر شناسنامه مالک الزامی می باشد .

·        در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده به سن قانونی ( 18 سال ) نرسیده باشند؛ ولی از سوی دادگاه دارای حکم رشد باشند، ارائه حکم رشد نیز به همراه مدارک مورد نیاز جهت نقل و انتقال الزامی می باشد.

·        در صورت محجور یا غیر رشید بودن انتقال دهنده سیم کارت، ارائه قیم نامه ضروری است. اگر در قیم نامه نقل و انتقال اموال منوط به اجازه از اداره سرپرستی باشد، اخذ اجازه نامه و ارائه آن در زمان نقل و انتقال نیز ضروری می باشد.

·        در صورت تعویض سیم کارت، مشترک باید بعد از گذشت بیست روز نسبت به نقل و انتقال مالکیت اقدام نماید.

 

نحوه استعلام تعداد سیم کارت

ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به علت فراوانی تخلفات انجام شده با سیم کارت های بدون هویت صورت گرفت و تحت عنوان  "طرح ساماندهی سیم کارت ها "  راه اندازی شد. از آن زمان تا کنون این طرح توانسته با ایجاد ساز و کار آسانتر، امکان دسترسی افراد به برخی اطلاعات مانند تعداد و شماره سیم کارت های ثبت شده به نام اشخاص را فراهم کرده و از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری نماید.

به همین منظور افراد می توانند؛ با مراجعه به منوی "حقوق کاربران " در وب سایت سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در بخش  "گزینه استعلام مشترکین" تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده است را استعلام نمایند. این سامانه که کمک می کند تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده، آگاهی پیدا کنند، امکان مشخص نمودن شماره های ثبت شده را نخواهد داشت و لازم است برای مشخص شدن شماره های، مشترک به دفاتر امور مشترکین مراجعه نمایند. 

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز


کمپین نوروزی همراه اول

 

شاید شاد ترین عیدی که برای فارسی زبانان باشد عید نوروز است عیدی که ریشه تاریخی و بسیار جذابی دارد که هر سال در آغاز سال جدید شروع می شود. عید نوروز که  آغاز آن با رویش طبیعت است و موجودات از خواب زمستانی بر می خیزند شروع می شود. عید نوروز برای ما ایرانی ها جایگاه وِیژه و مهمی دارد که هر ساله جشن هایی را با آغاز عید نوروز انجام می شود.عید نوروز که هر ساله تعطیلات را به همراه دارد فرصت مناسبی را برای عید دیدنی فراهم می کند.شاید تعطیلات عید نوروز فرصت مناسبی را برای آغاز سفرهای عید فراهم می کند برای همین ارتباطات  بسیار در این تعطیلات مهم می شود و بعضی ها هم می خواهند بروند به خارج از کشور برای همین اپراتور ها در این ماه برای کسانی که به سفر های داخلی با خارجی می خواهند بروند برنامه هایی را ریخته است.

بسته های نوروزی اپراتور همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور کشور، اولین اپراتوری است که کمپین نوروزی 1402 را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است. این بسته ها که در راستای کاهش هزینه های مشترکین و با در نظر گرفتن دغدغه های ارتباطی مسافران طراحی شده، امکانات و خدمات خاصی را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

بسته های ویژه رومینگ بین الملل همراه اول که برای استفاده مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور برای سفرهای خارجی در نظر گرفته شده است، تلاش می کند؛ علاوه بر کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین، امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی را نیز برای آنها فراهم سازد.

 

چرا استفاده از سرویس رومینگ بین الملل بهتر است؟

خرید سیم کارت در کشور مقصد و فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، دو روشی است که مسافران سفرهای خارجی می توانند از آن استفاده نمایند، ولی در سفرهای نوروزی امسال قطعا فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل مقرون به صرفه تر و راحت تر می باشد.

فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل یک پیشنهاد کاربردی و کم دردسرترین نسبت به خرید سیم کارت کشور مقصد، می باشد؛ زیرا مشترکین با فعال سازی این سرویس از مزایای زیر بهره مند گردند:

·        با این شرایط ارز، خرید سیم کارت در هر کشور خارجی و هزینه های ارتباطی دیگر مانند خرید بسته های مکالمه، اینترنت و .... بسیار گران خواهد بود.

·        لازم نیست؛ شماره جدید سیم کارت کشور مقصد را برای دوستان و عزیزان خود بفرستند و به راحتی می توانند با شماره خود با همه در ارتباط باشند.

·        مشترکین می توانند به صورت رایگان به پرتال، فروشگاه ها و اپلیکیشن همراه من دسترسی داشته باشند.

·        امکان دسترسی به پورتال های بانکی، وب سایت ها، اپ های ایرانی بدون نیاز به فیلتر شکن وجود دارد.

به همین خاطر توصیه می شود؛ حتما قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب روش ارتباطی مناسب اقدام نمایید.

 

کمپین نوروزی همراه اول

اپراتور همراه اول با در نظر گرفتن دغدغه های مالی مشترکین و شناسایی مقاصد پرتردد ایرانیان، بسته های رومینگ نوروزی خود را در قالب دو نوع بسته " اینترنت بین المللی و بسته مکالمه" ایجاد نموده است که برای مسافرانی که قصد سفر به کشور های امارات، عراق، ترکیه و دور دنیا را دارند؛ قابل استفاده می باشد.

شرایط و ویژگی های این بسته های نوروزی به شرح ذیل است:

 

بسته رومینگ بین الملل ویژه کشور امارات

برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات متحده عربی را دارند، بسته های متنوعی با ویژگی های زیر تدارک دیده شده است:

نام بسته

اینترنت

مکالمه

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه امارات

اینترنت نامحدود

15 دقیقه

7 روزه

450 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

400 مگابایت

-

7 روزه

180 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

1.1 گیگابایت

10 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

2.2 گیگابایت

15 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

590 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

3.3 گیگابایت

30 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

790 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

اینترنت نامحدود

30 دقیقه مکالمه هدیه

30 روزه

990 هزار تومان

 

بسته های اینترنت نامحدود از شرایط مصرف منصفانه برخوردار می باشد و سقف مصرف بعد از مقدار مصرف مشخص به یک مگابیت در ثانیه می رسد.

البته مسافران و تاجرانی که قصد سفر به کشور امارات را دارند؛ در صورت تمایل می توانند از بسته های مکالمه دور دنیا نیز استفاده نمایند.

 

بسته های رومینگ بین الملل ویژه کشور عراق

مسافران و زائرانی که قصد سفر به کشور عراق را در ایام نوروز دارند، می توانند از بسته های ویژه زائران عتبات و عالیات در عراق استفاده نمایند:

نام بسته

اینترنت

مکالمه

پیامک

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت یک گیگابایت

5 دقیقه

-

یک روزه

30 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت نامحدود

10 دقیقه

-

7 روزه

150 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

300 مگابایت

-

-

7 روزه

90 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

1 گیگابایت

-

-

7 روزه

190 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

5 گیگابایت

-

-

14 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت نامحدود

-

-

30 روزه

990 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

-

45 دقیقه

45 پیامک

7 روزه

230 هزار تومان

 

 

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 صفحه بعد