این روز ها که فصل بهار نزدیک است و مردم در تکاپوی خرید برای عید نوروز است و برای مردم بسیار هیجان انگیز بوده همیشه عید نوروز تغییر فصل. اپراتورهای سیم کارت در تلاش هستند که بتوانند به مشترکان خود هدیه های ویژه ایی بدهند. یکی از این اپراتور ها رایتل است که می خواهد سرویس های جذابی را به مشترکان خود مانند سال های گذشته هدیه دهد و بسیار می تواند جذاب باشد برای مردم. رایتل در این سالها همیشه توانسته است با دادن عید های مناسب برای مشترکان خود بتواند ان ها را شد کند امسال هم در تلاش است که بتواند این روند را ادامه دهد تا در سال جدید سرویس های جدید تر و جذاب تری را برای مشتریان خود به عمل آورد. رایتل امیدوار است که در سال جدید بتواند که مشترکان خود را با دادن سرویس های جذاب خوشحال کند و بتواند رضایت آنها را  کسب نماید

هر ساله اپراتور رایتل به مناسبت عید نوروز جوایزی را در قالب بسته های اینترنتی و یا مکالمات رایگان به کاربران خود اعطا می کند.

اپراتور رایتل ضمن تبریک سال 1402 یک بسته اینترنت همراه هدیه تا 100 گیگابایت در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل مشمول دریافت این هدیه می باشند.

 

مشترکین رایتلی می توانند از تاریخ 27 اسفند الی 5 فروردین با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، منوی " نوروز رایتلی " شانس خود را برای دریافت هدیه امتحان کنید.

 

روش های دریافت هدیه:

1- اپلیکیشن رایتل من

2- سامانه رایتل من

 

به رسم هر سال و فرارسیدن نوروز، رایتل طرح ویژه ای شامل بسته های تخفیفی به مشترکین خود ارائه میدهد.

در روزهای 2،3،12،13 فروردین ماه، می توانید بسته های اینترنت تخفیفی ویژه خود را با کد دستوری #227* خریداری کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز