این روز ها که فناوری  ارتباطات بسیار مهم است وتکنولوژی هم به ارتباطات و فناوری آن گره خورده است. ارتباطات که بخش مهمی از زندگی اجتماعی افراد را  تشکیل می دهد و بسیار برای افراد مهم است چون دانش و اطلاعات ادم را افزایش می دهد . این روز ها  ما در  روز جهانی ارتباطات به سر می بریم و که یکی از مهم ترین حوزه ها در چند سال اخیر می باشد. امسال ایرانسل برای این روز بسیار مهم  هدایای ویژه ایی را در نظر گرفته است تا به افراد جامعه بدهد. فناوری ارتباطات که  جوامع امروزی را تحت کنترل گرفته است و بر بسیار از آدم ها نفوذ کرده است.برای همین  است که برای برجسته تر کردن مهم بودن روز فناوری ارتباط داریم برای آن که بخش مهمی از زندگی بشریت را تشکیل داده است. و به خاطر اهمیت بالایی که دارد تسریع تحولات دیجیتال در شرایط دشوار را امسال سازمان جهانی ارتباطات  نام گذاری کرده است به خاطر اهمیت بالایی که داشته است

به همین خاطر، اپراتور ایرانسل با در نظر گرفتن هدیه ی ویژه ای که از روز سه شنبه در اختیار مشترکین قرار می گیرد، به استقبال این روز رفته است. بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی؛ هدیه ی ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل پنجم تلفن همراه در ایران، یک بسته ترکیبی دیتا و مکالمه ی ایرانسلی است که با قیمت تخفیفی در اختیار مشرکین این اپراتور قرار می گیرد. بسته ترکیبی هدیه روز جهانی ارتباطات ایرانسل شامل یک ساعت مکالمه ایرانسلی ( درون شبکه) و یک گیگا بایت اینترنت بین المللی است که تنها به قیمت 4،000 تومان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این بسته تخفیفی که از بامداد روز سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل خواهد بود، از زمان فعال سازی تنها یک روز اعتبار داشته و هر کاربر تنها یک بار فرصت دریافت این هدیه را خواهد داشت. بنابراین کلیه مشترکین ایرانسل می توانند در این روز با مراجعه به "سوپر اپلیکیشن ایرانسل من "بسته ی اینترنت پیشنهادی هدیه روز جهانی ارتباطات را خریداری نموده و یا با شماره گیری کد دستوری # 5 * نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در دنیای مدرن امروز ارتباطات به طور کلی دگرگون شده و به شکلی کاملا پیچیده ای با فناوری گره خورده است و شکل نوینی از ارتباطات را به وجود آورده که باعث شکل گیری سبک زندگی دیجیتال گشته است. روز جهانی ارتباطات و فناوری در اصل فرصتی است برای سازمان ها تا با اقدامات موثر در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات و بالا بردن مهارت های دیجیتال و ارتقای خدمات با فناوری های جدید، سهمی مهم در اقتصاد دیجیتال داشته باشند.

بنابراین هدیه اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و جامعه ی اطلاعاتی برای مشترکین در نظر گرفته شده، می تواند گامی موثر در راستای مهم جلوه دادن نقش فن آوری ها در زندگی مدرن امروزی باشد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز